עונה של 14 פרקים, ועוד עם כל כך הרבה הפסקות, אבל סיום עונה.
כן והפרק הזה הוא אחד הקצרים אבל כדי להביע שהוא פרק סיום עונה.

עמוק בלב..- פרק סיום עונה!

31/12/2011 892 צפיות 4 תגובות
עונה של 14 פרקים, ועוד עם כל כך הרבה הפסקות, אבל סיום עונה.
כן והפרק הזה הוא אחד הקצרים אבל כדי להביע שהוא פרק סיום עונה.

עברנו בכביש… למכונית, כדי לחזור… הרגשתי סחרחורת.. אבל עשיתי זאת.. אמרתי לכולם להכנס למכונית.. הם חיכו שאכנס בעצמי.. אבל כל מה שעשיתי זה הלכתי אחורה.. ואז נישכבתי על הכביש..
לא רצתי בחיים עם אני צריכה לסבול.. בעוד שניות ספורות אני אמורה להדרס… בריאן ממהר לצאת מן המכונית.. אני לא יודעת עם מאוחר מידי או לא, אבל לא הרגשתי כלום.. רק הרגשתי שאני עולה מעלה מעלה..

"בריאן מהר!" קראה לוסי, ובריאן ניסה לפעול הכי מהרופשוט קפץ על הריצפה בעודו קושר את המכונית עם צמחים, ואז הולך אחורה כדי למשוך אותה.
אנג'ל יצאה והרטיבה את הכביש כדי שיהיה לבריאן יותר קל למשוך, תומס שרף מעט חלקים במכונית כדי להקל על כובדה של המכונית, ואני, רק שכבתי על הכביש, לא מרגישה כלום.

לפתע הגעתי לעולם קסום, שם ראיתי את אימי מבעד עיניי הממצמצות. "למה עשית זאת?" שמעתי את קול אימי שואל. "כי אני לא רוצה בסבל. וכי אני רוצה להיות איתך" אמרתי בלחש.
"את לא תהיי איתי. ואת לא סובלת. את רק תעזרי לחברייך שמשתמשי בכוחתיהם שם למטה. כדי להצליך." היא הראתה לי את מעשיהם של חבריי.
"ואת מלאך. את לא סובלת. ולעולמי עולמים לא תיסבלי ולא תמותי. גם עם המכונית הייתה דורסת את גופך, נפשך הייתה ניצלת על ידי היצורים החיים כאן למעלה." אמרה.
כל מה שרציתי עכשיו הוא לנוח. תנומה ארוכה מאוד.


תגובות (4)

תהיה עוד אחת נכון??

01/01/2012 02:53

אהבתי מאד את הסיפור שלך ומקווה שתמשיכי לכתוב נכון ?????? בהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥♥

01/01/2012 07:36

מילקי ברכות לרגל 50 סיפורים שכבר הספקת לשלוח לאתר המקסים שלנו "סיפורים"
בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥♥♥♥

04/01/2012 06:00

ברור לוסי.
בקי תודה.
ותודה אני בעצמי לא שמתי לב שיש לי 50 סיפורים!

06/01/2012 05:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך