מור סטיילס
אוקי בנות , החלטתי על ימים קבועים שבהם יעלו פרקים .
הימים האלו יהיו או שישי או שבת בגלל העומס שיש עליי .
במשך השבוע אני מנסה כמה שיותר לכתוב עוד לקח בפרק ועוד חלק כך שיהיה לי פור על הפרקים ונגיד אני יפרסם לכם ואז יהיה לי עוד מה לפרסם בזמן שאני כותבת .
אז כל שבוע בימי שישי שבת יעלו פרקים .
אולי יהיו הפתעות אבל אני לא מבטיחה כלום .
אוהבת אתכן המון תודה על התגובות אהובות שלי ❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 16

מור סטיילס 28/02/2014 4402 צפיות 33 תגובות
אוקי בנות , החלטתי על ימים קבועים שבהם יעלו פרקים .
הימים האלו יהיו או שישי או שבת בגלל העומס שיש עליי .
במשך השבוע אני מנסה כמה שיותר לכתוב עוד לקח בפרק ועוד חלק כך שיהיה לי פור על הפרקים ונגיד אני יפרסם לכם ואז יהיה לי עוד מה לפרסם בזמן שאני כותבת .
אז כל שבוע בימי שישי שבת יעלו פרקים .
אולי יהיו הפתעות אבל אני לא מבטיחה כלום .
אוהבת אתכן המון תודה על התגובות אהובות שלי ❤️

נקודת מבט של שרלוט :

עוד שעה כולם צריכים להיות אצל נייל וקת׳רין .
אני חצי מאורגנת , אני יודעת כבר מה אני לובשת אך הייתי חייבת לשים את בלה אצל אמא שלי בתור בייביסיטר .
עליתי לחדרי בחזרה אחרי ששמתי את בלה אצל אימי והתחלתי להתארגן .
לבשתי מכנס בצבע שחור לבן , מקושקש אך יפה עם זוג עקבים שחורים וגופיית בטן לא צמודה תחרה אטומה ביחד עם זה .
סידרתי את האיפור שלי ושמתי מייק אפ טבעי ולא המון רק לכיסוי חלק ביחד מסקרה וליפגלוס והייתי מוכנה .
ירדתי למטה ולקחתי את מפתחות הרכב שלי יוצאת לכיוון ביתם של קת׳ ונייל .

אחרי נסיעה של 15 דקות הגעתי לשם והנחתי את האוטו ליד שורת המכוניות המוכרות .
דפקתי בדלת שלמרבה ההפתעה נפתחה בקלות .
פתחתי אותה לגמרי ונכנסתי הביתה שומעת המון דיבורים וקולות מחדר האוכל .
סגרתי את הדלת עם נעילה ונכנסתי אל חדר האוכל .
״או , תיראו מי החליטה להופיע !!״ נייל חייך אליי וקם ממקומו לתת לי חיבוק .
חייכתי אל כל הבנים ובירכתי אותם לשלום והם בחזרה .
הבחנתי שהבנות לא נמצאות שם , אלו היו רק הבנים שישבו , כל אחד עם בירה משלו וישיבה ״גברית״ משלו .
זכיתי למבט נוקב מהארי אך התעלמתי מזה והוא חזר אל הפלאפון שלו .
״היי איפה הבנות ?״ שאלתי בחיוך ונייל הצביע על המטבח . הנהנתי בתודה וצעדתי לשם .
שמעתי את הבנים מדברים וסיקרן אותי על מה ששמעתי את שמי נקרא .
״שותף אני לא יודע איך וויתרת עלייה , היא מציאה !!״ זה היה קולו של לואי משהו שגזרם לי להעלות חיוך ולסמוך קטן להתגנב לפני . לואי הזה ..
״תאמין לי , גם אני לא וזה מה שהכי מתסכל אותי , אני מנסה לתקן , לעשות מחדש אבל הפעם פישלתי בגדול אני לא יודע אם בכלל אפשר לתקן את זה יותר ״ שמעתי את הארי נאנח . אוקי אז בדבר אחד הוא צודק .
החלטתי להפסיק עם זה ולגשת אל הבנות במטבח , זה לא בסדר לצותת .
נכנסתי אל. מטבח וכל הבנות הסתובבו אליי .
אני אשקר אם אני אומר שלא התגעגעתי לזה .
״שרלוט !!!״
אלינור ופרי צעקו שתיהן בהרמוניה .
״בנות התגעגעתי !!!!!״ צעקתי וחיבקתי אותן חזק חזק שלושתינו בחיבוק מוחץ .
״אחמ אחמ מישהי בחוץ אחמ אחמ ״קת׳רין אמרה ואנחנו צחקנו ומיד צירפנו אותה לחיבוק ואחרי כמה שניות שיחררנו את האחיזה .
״יואו !! כמה זמן לא ראינו אותך ! ״ אלי אמרה ונתנה לי עוד חיבוק . אני והיא היינו חברות ממש טובות עד שעזבתי .
״איך השתנת !! תעשי סיבוב רגע ״ פרי אמרה וסובבה אותי על העקבים שלי .
״הפכת יותר כוסית משהיית !! זה אפשרי ??״ היא אמרה וציחקקה גורמת לכולנו לצחוק .
״אפשר להגיד שירדתי כמה קילוגרמים וגדלתי כמה מידות ״ הרמתי גבה וציחקקתי גוררת אץ כולם אחרי .
״אני רוצה הסבר למה לעזאזל עזבת ככה ?! היית חסרה לי ״ אלינור אמרה בפרצוף כאילו כועס ושילבה את ידיה על החזה .
״אלי שלי גם אני אליייייך מאוד ויש לי המון מה לספר לכן , אבל עכשיו לא . אין לנו זמן וחוץ מזה יש פה כמה לא רצויים שמקשיבים ״ אמרתי בקול אם את המשפט האחרון ופתאום וכולנו הסתכלנו אל מחוץ לחלון המטבח מבחינות בכל הבנים מלבד הארי יושבים מתחת לאדן חלון המטבח ומקשיבים , וליאם שנשען על השולחן וצחק בקול רם על זה שתפסנו אותם .
״אבל איך ?! היינו מזה שקטים !״ נייל אמר וכולנו צחקנו .
״האוכל מוכן ״ קת׳רין אמרה בקול אם תופסת את תשומת הלב של כולנו .
״טוב בנים שבו אנחנו נגיש ״ אמרתי והם כולם עשו את דרכם כל השולחן .
אני והבנות חילקנו את כל הסלטים לצלחות קטנות , שמנו את העוף והספגטי שקת׳רין הכינה בשתי צלחות מרכזיות .
היא הכינה עוד תפוחי אדמה צלויים וכמה לחמי שום .
אני והבנות לקחנו הכל ומיקמנו על השולחן בפיזור כדי שכולם יוכלו לקבל .
התיישבתי בין נייל לליאם ומולי בקו ישיר נמצא הארי , אבל זה לא משהו שעיניין אותי , אין סיבה שיעניין אותי .
״בתאבון !!״ כולנו אמרנו ביחד עם חיוכים גדולים והתחלנו לאכול .
בסיס הראשון שנייל עשה פניו הוארו והוא חיבק את קת׳רין ונישק את הראש שלה ומיד אמר ״האוכל של האישה שלי יותר טעים מכל אוכל אחר !!״ הוא אמר והבנות עשו ״אווו״ ואני רק יכולתי לעשות משהו אחד ולהרים את ראשי אל הארי שעיניו היו כבר עליי , לא מפתיע .
שתינו חשבנו כל אותו הדבר .

פלאשבאק :

עוד יום קיץ חם , ואני מחכה פה בבית להארי שיחזור מהראיון שלו עם הבנים .
בישלתי לו את המנה שהוא הכי אוהב . ספגטי בולונט עם גבינה מוקרמת .
ובדיוק שכיבתי את התנור שמעתי את דלת הבית נפתחת ונסגרת ואחרי ממש דקה הרגשתי שתי ידיים חמות וגדולות מונחות על מותני החשופות .
״צ׳ארלי ״ הוא נישק את הנקודה שמתחת לאוזני גורם לי להצטמרר .
הסתובבתי אליו והנחתי את ידיי על הצוואר שלו .
בלי מילה נוספת הוא תקף את שפתיי בעוד אחת מהנשיקות הלוהטות שלו .
נישקתי אותו בכל הכוחות שבי והוא , הצד השובב שהו מיד הרים אותי והשיב אותי על הדלפק במטבח .
״האז יהיה לזה זמן אבל לא עכשיו ״ חייכתי אל הנשיקה לוחשת את זה נגד שפתיו והוא השעין את מצחו על מצחי .
״את לא מתארת לך כמה זמן רציתי לעשות את זה , כל הראיון אני חושב עלייך ועל השפתיים היפות האלו שלך וכמה שאני רוצה לנשק אותך כבר ״ הוא אמר לי ונישק אותי עוד נשיקה קטנה .
״טוב נו רק בגלל שאני אוהבת אותך אני ירשה לך עוד נשיקה קטנה ״ אמרתי לו בציחקוק ונישקתי את שפתיו בשנית אך מיד התנתקתי .
״קדימה לשולחן שהאוכל לא יתקרר ״ אמרתי קופצת מהשיש והארי מיד אחריי הוא התיישב כבר בשולחן שערכתי לא מזמן ואני הוצאתי את התבנית מהתנור והנחתי אותה על השולחן .
״אני הולכת ללבוש משהו עליי קר לי לשבת ככה לאכול ״ אמרתי להארי ופניתי ללכת במדרגות עד שהוא עצר אותי .
״לא זה בסדר את יכולה להישאר ככה זה לא מפריע לי ״ הוא קרץ לי וחייך את החיוך החצוף שלו .
לבשתי מכנסיים קצרים ממש על גבול המכנסון אבל לא ג׳ינס וגופייה וורודה ללא חזייה שקופלה לבטן . הייתי בבית שלי אז לא היה אכפת לי וזה לא שהארי לא ראה אותי ככה כבר .
ציחקקתי ונשקתי ללחי שלו עולה במדרגות אל החדר שלנו .
אחרי כמה דקות חזרתי למטה עם אחת מהחולצות של הארי עליי ומתחת יש לי את הגופייה והמכנס .
״אוקיי אני אוהב אותך ככה יותר ״ הוא אמר לי ונישק את השפתיים שלי שוב והתיישבתי לאכול מולו .
כל אחד לקח לעצמו את מנת הספגטי שלו והתחלנו לאכול .
ממש בביס הראשון הוא סיים לאכול אותו וקם מהכיסא ונישק לי את הראש .
״אין על האוכל של האישה שלי בעולם !״

סוף פלאשבאק.

חצי חיוך קטן התגנב לפניי שנזכרתי במה שקרה והבטתי שוב הארי לראות אותו שקוע בתוך הצלחת שלו עם חיוך קטן .
המציאות הגיעה אליי מהר מידי ונזכרתי בכל מה שקרה אחרי זה והחיוך נמחק די במהירות.
אבל היום זה ערב חשוב לחברה הכי טובה שלי , לאחות שלי אז לא להיות בדאון .
אני צריכה לשמוח בשבילה .

אחרי שעה בערך סיימנו לאכול הכל כולל קינוחים ועכשיו אנחנו כולנו יושבים על שפת הבריכה של קת׳רין ונייל , כל אחד פה עם בירה ביד ואנחנו פשוט צוחקים ונהנים אחד בחברת השני .
״אוקי אוקי !! כולם להסתכל לפה בבקשה ״ ניילר תפס את תשומת הלב של כולנו והניח את הבירה שלו על השולחן מתקדם אל עבר קת׳רין .
״טוב אז ..
כמו שכולכם יודעים , אני וקת׳ כבר 4 וחצי שנים ביחד .
קת׳רין שלי , ה4 וחצי שנים האלה , היו הכי טובות בחיי .
הכרתי את האישה היחידה שגורמת ללב שלי לעשות סלטות בחזה רק מחיוך קטן שלה , הכרתי את אהבת האמת היחידה שלי , הכרתי את החיים שלי , את האישה המושלמת בשבילי. האחת שדואגת לי , ומבינה אותי ותמיד אחרי יום מעייף באולפן או אחרי חודש של הופעות תמיד את מחכה לי בבית עם ידיים פתוחות ואת תמיד פה בשבילי .
מצאתי את האחת שהתאהבתי בה באופן עיוור ומוחלט .
והבנתי , אני לא צריך כלום חוץ ממך .
אז … ״ נייל אמר שהוא מחזיק את ידיה של קת׳רין ובוהה לתוך שתי עינייה שכולנו עומדים מסביב , ידעתי כמה היא מתרגשת וידעתי שהוא צודק בכל מילה שלו .
הרגשתי דמעה קטנה זולגת על הלחי שלי ומיד ניגבתי אותה ומשכתי באפי .
נייל כרע ברך והוציא מכיסו את אותה הקופסא האדומה שאני ראיתי .
״קת׳רין מרפי , התינשאי לי ?״ הוא שאל אותה וכולנו צרחנו ״ואו !!!!!!״ מעודדים אותם .
ראיתי שהיא בוכה , אך מהתרגשות .
״כן , כן , כן ועוד אלף פעמים כן !!!״ היא צעקה והוא מיד התרומם ונישק אותה .
הרגשתי את ליבי קופץ מאושר לכבודם , הם כאלו מתוקים .
זה כלכך מחמם את הלב לראות את זה , זה כיף !
״יש חתונה , יש חתונה , יש חתונה !!!״ כול הבנים קפצו במעגל ואנחנו ציחקקנו .
ראיתי שכל הבנות מתרגשות , זה היה דבר כולכך יפה , אין פלא .
ואז הם התנתקו מהנשיקה וניי ל השחיל את הטבעת על אצבעה של קת׳רין ומיד בהפרש של כמה שניות לואי פתח בקבוק שמפנייה שהשפריץ לכל עבר ומזג כוסות לכולנו .
״לחיי הזוג הצעיר שלנו , מי יתן והם יחיו עד 120 שנה ביחד !!!!״ הוא צעק וכולנו צעקנו ״לחיים !!!״ ומיד שתינו מהשמפנייה .
טוב לכבוד הזוג הצעיר שלנו גם לנו יש הפתעה״ זאין אמר וסימן ללואי ולליאם עם הראש ולא ממש הבנתי אך בשניות הבאות קת׳רין ונייל היו עמוק בתוך המים .
״מזל טוב !!!״ הם צעקו וכולנו צחקנו .
״בנים !!! אתם תשלמו על זה !!״ קת׳רין צעקה וכולנו ציחקקנו .
מיד פרי , אלינור ואני דחפנו את זאין לואי וליאם אל המים .
״הם שילמו ״ פרי אמרה מחזיקה אץ בטנה מהצחוק וכולנו כמעט ובכינו מהצחוק .
״אני הולכת להביט מגבות ״ הודעתי שהצחוק שלי טיפה נרגע ונכנסתי אל תוך הבית .
הורדתי את העקבים שלי כי די כאב שלי הרגליים .
עליתי במדרגות אל עבר חדר האמבטיה ושמעתי כמה התייפחויות של בכי . אבל בכי שקט מאוד . כמעט ולא נשמע .
התקרבתי יותר ויותר אל דלת האמבטיה והיפחות נשמעו יותר חזקות אך הן היו שוב , מאוד שקטות .
״מי שם ? הכל בסדר ?״ שאלתי בדאגה .
ניסיתי לפתוח את ידית הדלת אך ללא הצלחה.
״מי פה ?״ שאלתי שוב ולפתע הקול נדם .

נקודת מבט של הארי :

אחרי מה שנייל אמר ואחרי שהוא הציע לקת׳ , הייתי כלכך שמח בשבילו , אך צד אחר שבי רק רצה לבכות ולמות , ממש כך .
שכולם היו עסוקים בקת׳רין ונייל ניצלתי את ההזדמנות לברוח אל השירותים .
לא יכולתי לעמוד בזה יותר .
הרגשתי כמו בחורה , הרגשתי מגעיל עם עצמי והסיבה שהרגשתי את הצורך לפרוץ בבכי היא שוב , כמה שאני מטומטם .
שהסתכלתי עליהם , דמיינתי בראשי את כל זה קורה עם שרלוט , דמיינתי שאנחנו ככה ביחד ומאושרים יותר מתמיד , שאני אומר לה את המילים היפות האלה , אפילו מקדיש לה שיר שכתוב במיוחד בשבילה , עושה הכל בשביל שהיא תהיה מאושרת , ומציע לה נישואים .
אם לא הייתי מקשיב להם , אם לא הייתי מציית להם כמו איזה חנון חסר עמוד שרדה היום יכולתי להיות נשוי לשרלוט , ולגדל את בלה שלנו ביחד , יכולנו להתווכח על השם שלה , יכולנו .
אני הרסתי הכל , אני פישלתי בגדול , ואני צריך לשלם על הטעויות שלי .
אבל יהיה מה שיהיה היא תהיה שלי שוב .
דפיקות חלושות על הדלת הוציאו אותי מהעולם הקטן ששהיתי בו וגרמו לי לחזור אל המציאות העכורה שלי .
והמגעילה שלי .
המציאות שאני רוצה לברוח ממנה כמה שיותר.
״מי שם ? הכל בסדר ?״ זה היה קולה הקטן של שרלוט ושמעתי שהיא מנסה לפתוח את דלת האמבטיה ללא הצלחה .
מיד נשמתי נעתקה ולא הוצאתי הגה , יופי דביל עכשיו היא תדע שבכית .
״מי פה ?״ היא שוב ניסתה אך לא אמרתי מילה .
״בבקשה , אני מבטיחה שאני ילך בלי לעשות כלום אני רק צריכה מגבות לקת׳רין ונייל , בבקשה ״ היא אמה שוב , החלטתי לא לתת לה לחכות הרבה . משכתי באפי בשקט וקמתי מהריצפה מנגב את לחיי והוצאתי כמה מגבות מהארון .
פתחתי חריץ קטן בדלת וניסיתי להגיש לה את המגבות אך היא במקום זה תפסה את ידי ונכנסה אל תוך האמבטיה לפני שהספקתי לסגור את הדלת . ממש שנייה אחרי שהיא הייתה בפנים הדלת נטרקה על ידה .
המגבות נפלו מידי והתפזרו על הריצפה אך לשרלוט לא היה אכפת .
״הארי ? אתה בוכה ?״ היא התקרבה אליי ושאלה אותי מניחה יד על הלחי שלי בהיסוס .
כל מה שרציתי לעשות זה לאמץ אותה לחיקי , לחבק אותה חזק ולא לעזוב .
באינסטינקט של שניות פשוט עטפתי את זרועותי סביבה וחיבקתי אותה חזק אך היא לא עשתה שום מהלך לחבק אותי בחזרה .
אחרי כמה שניות הרגשתי אותה מהססת ומצניחה את ידיה לאט לאט על גבי ולבסוף היא חיבקה אותי גם .
עמדנו ככה , בלי לזוז עד שבסוף היא התרחקה ממני .
״הכל … בסדר ?״ היא ניסתה לשחק אותה קרה , כאילו זה לא אכפת לה שאני בוכה , אך בתוך העיניים הכחולות שלה , יכולתי לראות שהיא מתכווצת מבפנים .
״כן , פשוט נייל ריגש אותי ״ אמרתי מנסה להעביר את זה הלאה , משכתי באפי וניגבתי את עיניי בשנית מנסה לחייך חיוך .
״טוב .. תעזור לי לקחת את המגבות למטה , כולם קפצו לבריכה ״ היא ניסתה לעודד אותי עם טיפה צחוק וישר ראיתי בה את השרלוט שלי , לא משנה מה עשיתי לה , עדיין אכפת לה ממני .
״חבורה של אידיוטים ״ צחקתי והיא ציחקקה גם .
לקחנו שתינו חפיסות של מגבות וירדנו למטה ביחד .
ברגע הזה החלטתי . אני הולך לספר לה הכל .


תגובות (33)

אוף האתר לא עובד לי ניסיתי להגיב וזה לא עבדד אוח. האריייי תספררררר האלוט פוראבר תמשיכיייייי זה מושלםםםם זה פרק גאוניי

28/02/2014 05:03

יואו איזה חמוד הארי !!! את כותבת נדיר !!!

28/02/2014 05:12

מושלםם תמשיכי

28/02/2014 05:17

מושלםם תמשיכי

28/02/2014 05:17

תמשיכיייייייייייייייייייייי :)

28/02/2014 05:24

תמשיייכייי

28/02/2014 05:24

גררררררררררררררר
תמשיכי !!!!!!!!!!!
אני מתה על הארלוט !!!!

28/02/2014 05:31

ואו זה פשוט יפה!!

28/02/2014 05:38

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

28/02/2014 05:46

מה קרה אני בעצמי לא יודעת(או זוכרת)תמשיכייייייייייייייי

28/02/2014 06:30

מאוהבת בסיפור הזההההה המשך דחוףףףףף

28/02/2014 07:32

ווואאאווווו אין על הסיפור שלך אין סיפור יותר טוב!!!!!

28/02/2014 08:54

תספר לה כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/02/2014 11:33

מה הוא צריך לספר לה ? הוא סיפר את הכל ..

28/02/2014 14:55

ואייי תעלי פרק כפוללל

28/02/2014 16:18

את לא קולטת איך התרגשתי שנייל הציע לקץ׳קין נישואים! יואו איזה זוג מושלם הם איי מאוהבת!!!!!! 3> למרות שאני גם מתה על הארלוט, ופרסאבת׳ אפילו שהם מפרסי ג׳קסון אבל למי אכפת? הם זוג כזה מדהים!!!! טוב סטיתי טיפה מהנושא

28/02/2014 17:15

תצשיכי! את כותבת פשןט מדהין!
בכול התקופה הזאת שלא העלת בדקתי כל שבוע ! אני כל כך שמחה שהמשכחת את הסיפור!
אננ יותר מאשמח! אם תקראי את הסיפור שלי.. גם הוא מדבר על וואן די.. ותגיבי..

01/03/2014 05:00

וואי זה מושלם את כותבת כול כך יפה!!!!!!

01/03/2014 08:22

וואי זה מושלם את כותבת כול כך יפה!!!!!!

01/03/2014 08:22

אמאאא איזה פרק מרגשש ואיייייי איזה נסייךך ארייי וואיייי שייספר לה כברר ותמשיכיייייי

01/03/2014 08:27

מושלם תמשיכי !!

01/03/2014 11:27

יאו מורוש זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!! סוף סוף הוא הציע לה ^~^ ואיזה חמוד הארי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/03/2014 11:49

וואווו את כותבת מושלללםםםםם תמשיכייייי

02/03/2014 01:30

תמשיכי פרק מושלם תחזרו להיות זוג כבר אנחנו יודעים ששתכיים

05/03/2014 20:37

אני וודעים שאת רוצים את זה

05/03/2014 20:38

אנחנו יודעים שאת רוצים את זה ^_^
נ.ב: אייפון דפוק!!!!!!!!

05/03/2014 20:39

יום שישייי בבקשההההה תעליייייי

07/03/2014 17:47

יום שישיי היוםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייי! !!!! איזה מושלם ניילר! !!

07/03/2014 21:55

דייי זה לא הוגןןןןן היום כבר יום שבת ועשרים לעשררררררר תמשיכיייייייי

08/03/2014 21:40

ידוע לך שכבר יום שבת?
אני כל חמש דקות בודקת !!!!
אל תאכזבי אותנו!!!:(

08/03/2014 22:02

תמשיכי מור! אני רוצה לדעת מה הארי יומר לשרלוט! נו בבקשה תמשיכי אנחנו מחכים יכבר שבוע לפרק ואת לא מפרסמת כמו שאמרת! נו בבקשה תמשיכי!

08/03/2014 22:44

וואי אני ממש במתח ואני תמיד מחכה לשישי שבץ שתעלי פרק ואת לא מעלהה נן בבקקשההה תמשיכיי

09/03/2014 09:45

אעאעאעא מושלם!!!!!!
תמשיכי כבר עבר יום שישי ושבת :'(

09/03/2014 10:22
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך