גיקי סנאטור
טוגרוטה: מין במלחמת הכוכבים. לדוגמה, אסוקה טאנו ושאאק טי.:)

אי הסדר: פאנפיקשן על מלחמת הכוכבים

גיקי סנאטור 19/11/2014 1215 צפיות אין תגובות
טוגרוטה: מין במלחמת הכוכבים. לדוגמה, אסוקה טאנו ושאאק טי.:)

זו הייתה תקופה אפלה במויחד בהסטוריית הגלקסיה… לאחר שהקיסר, ואיתו דארת' ווידר מתו, ולא היה מי שישלוט באימפריה, היא ניסתה להחזיק מעמד. וככל שהאימפריה ניסתה יותר, כך המרד גדל. וככל שהמרד גדל, כך האימפריה השתמשה בשיטות יותר אגרסיביות על מנת לדכאות אותו. הציעו סכום נדיב במיוחד לציידי כופר שיתפסו מורדים, עצרו אנשים שרק הראו שמץ קלוש של מרידה בהאשמת בגידה, והוציאו להורג מורדים שנתפסו.
התקופה הזו הייתה תקופת האי סדר….

לוק וידא שקפוצ'ון הגלימה מכסה היטב את עיניו התכולות. הוא הביט לכל צד, מחפש אחר חיילי פלוגות סער. כאשר וידא לחלוטין שאיו איש שצופה בו במבט חשוד, המשיך ללכת ברחוב העמוס. כל הקטע של המרד נהיה הרבה יותר מסובך מאז שהמרד עבר לפעול מקורוסאנט. הם חשבו שזה המקום הטוב ביותר להיות בו, מכיוון שאיש לא ייצפה שמישהו יתחיל למרוד שם, אבל ככל שהזמן עבר, הוא הבין גם למה.
"למקדש הג'דיי… למקדש הג'דיי" הוא לחש לעצמו, נזכר במקום שבו תכנן לרגל. הוא היה אמור ללכת למקדש הג'דיי ולהתחיל לתכנן פריצה לשם. הוא היה נחוש מאוד בדעתו להגיע לשם כמה שיותר מהר. הוא לא שם לב לחיילי פלוגות הסער המשוחחים בינהם, הוא לא שם לב לאנשים שעברו לצדו, טרודים במחשבות, והוא לא שם לב לטוגרוטה החובשת קסדת מתכת המעוטרת בעיטורים אדומים, הטפסת על גג בניין אחד, רצה עליו על מנת להשיג את לוק, קופצת בסלטה מרשימה במיוחד לכיוונו, נופלת עליו ותופסת אותו. "אתה בא איתי!" היא צעקה עליו.
לוק ניסה להגיע לחרב האור שלו אך האישה הטוגרוטה הייתה מהירה ממנו וכבלה את ידיו אחת בשנייה לפני שהספיק. "ממך אני יכולה להשיג לא מעט…": היא אמרה בטון מתגאה וכיוונה רובה אל גבו. היא ליוותה אותו לחללית ישנה במיוחד והושיבה אותו. "אה. ובשביל שלא יעלו לך רעיונות"… היא הרימה את האקדח והניפה אותו לעבר ראשו של לוק בחבטה.
לוק הרגיש כעב עז האזור רקתו, ואז הכל החשיך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך