אני אשמח לביקורות.

אי שרדות: מוחות נגד כוחות(התחלה חדשה) -פרק 1 חלק ג'

29/06/2015 1081 צפיות 5 תגובות
אני אשמח לביקורות.

"המנצחים של האתגר של היום הקנגורואים השרירים! הינשופים המבריקים אני אראה אתכם היום בלילה בטקס ההדחה" אמר כריס עם חיוך על פניו.
******
תא הווידויים:
ג'וש ישב בתא הווידויים ונראה עצוב. "אני לא מאמין שהפסדנו, הניצחון היה בכיס שלנו" אמר ג'וש בייאוש והוסיף "אבל הפסד זה הפסד".
——
אליסון ישבה בתא הווידויים ונראתה משועשעת וקצת עצבנית. "אומנם הפסדנו ואני שונאת להפסיד, אבל זאת הזדמנות להיפטר משרה" אמרה אליסון בשמחה.
——-
שרה ישבה בתא הווידויים ונראתה עצבנית. "כל מה שעשיתי עם דין היה לשווא?!" אמרה שרה בכעס והוסיפה, "והכל הודות להופ ההיפי המעצבן הזה! אנחנו הפסדנו בגללו"
*******
אלכס הלכה לעבר הבקתות. "אלכס" אמר קול נשי, אלכס הסתובבה וראתה את שרה מאחוריה. "מה?" שאלה אלכס ובפניה הייתה הבעה של חוסר עניין. "בואי" אמרה שרה וסימנה לה עם ידה, הם הלכו לחוף שהיה ריק מאנשים.
"דברי" אמרה אלכס מסוקרנת. "ברית אני ואת" אמרה שרה בישירות, אלכס נראתה מבולבלת. "ולמה בדיוק שאני ירצה לחרוט איתך ברית?" שאלה אלכס וגיחכה. "בגלל שאני האופציה הכי טובה שלך" אמרה שרה בזחיחות ושילבה את ידיה. "ואיך זה בדיוק?" שאלה אלכס וגירדה את ראשה המתולתל. "קודם כל אליסון היא קלף פרוע ואת חכמה מידי בשביל לחבור לקלף פרוע, ג'וש הוא איום ואת יודעת את זה והופ אני אפילו לא צריכה להסביר" ענתה שרה וחייכה חיוך קטן. "מה אם ניקול? היא נראית כמו מישהי שיהיה קל לגרום לה להצביע למי שאני רוצה" אמרה אלכס. " ניקול אולי יכולה להיות קול, אבל היא חלשת אופי היא יכולה להתפרק עם מספיק לחץ ולפלוט הכל ואם את בת הברית שלה אתן תצאו בנזק" אמרה שרה, אלכס נראתה קצת משוכנעת. "עשינו עסק" אמרה אלכס וחייכה חיוך לחוץ במקצת. "חשבת את מי להדיח?" שאלה שרה. "את הופ, אנחנו בתחילת המשחק לכן לא כדי שנתחיל לעשות מהלכים" אמרה אלכס ושרה חייכה חיוך ענקי. "זה בדיוק מי שאני חשבתי להעמיד בהדחה, הרי לא כדי להשים לעצמנו מטרות על הראש בשלב כל כך מוקדם" אמרה בשמחה והניפה את שיערה המתולתל לאחור.
"תלכי לג'וש וניקול ותדחפי אותם להצביע להופ, זה לא יהיה קשה כי גם ככה בגללו הפסדנו" אמרה שרה, אלכס הנהנה וחייכה חיוך קטן.
******
תא הווידויים:
אלכס ישבה בתא הווידויים. "אני לא סומכת על שרה ואני אף פעם לא הולכת להוריד את המשמר, אבל הברית הזאת היא לא רעיון רע. אף אחד לא יחשוד שאנחנו עובדות ביחד ומישהי כמו שרה אני מעדיפה בצד שלי" אמרה אלכס ושיחקה עם הקצוות הלבנים של שערה המתולתל בעצבנות. "עשיתי עסקה עם השטן אני מקווה שזה לא התפוצץ לי בפנים" הוסיפה אלכס בחשש.
——
שרה ישבה בתא הווידויים ונראתה מרוצה מעצמה. "אני הייתי כנה עם אלכס, אבל כמובן שברגע שהברית הזאת לא תועיל לי אני יזרוק את אלכס לכלבים" אמרה שרה וחיוך ערמומי התפשט על שפתיה.
******
ניקול וג'וש ישבו על המדרגות מחוץ לבקתה של קבוצת המוחות ודיברו. לאחר כמה דקות אלכס נכנסה לחדר.
"למי אתם הולכים להצביע?" שאלה אלכס את ג'וש וניקול. "אני הולכת להצביע להופ" אמרה ניקול בלחש ג'וש ואלכס הביטו בה והיא החלה להסמיק. "הוא הסיבה שהפסדנו אז זה הדבר ההגון לעשות" הוסיפה ניקול נבוכה מהעיניים שמביטות בה. "למען האמת אני קצת מתלבט בין הופ לבין שרה" אמר ג'וש. "אני עם ניקול אני חושבת שצריך להצביע להופ אנחנו רק בתחילת המשחק" אמרה אלכס בקול רגוע בשביל לנסות לשכנע אותם שהיא צודקת.

עשר דקות לפני ההדחה אליסון נכנסה לבקתת הבנים של המוחות. ג'וש היה היחיד שהיה נמצא בה.
"אתה הולך להצביע לשרה נכון?" שאלה אליסון. "אני עדיין לא סגור על זה" אמר ג'וש ושפשף את עורפו בעצבנות. "אתה צריך להצביע לה, אנחנו צריכים לא להפטר ממנה עכשיו כל עוד יש לנו הזדמנות" אמרה אליסון בקול לחוץ. "אני אחשוב על זה" אמר ג'וש. "סבבה אני סומכת עליך שתעשה את הדבר הנכון" אמרה אליסון ויצאה מהבקתה.
******
תא הווידויים:
ג'וש ישב בתא הווידיים ונראה קצת מבולבל. "אין לי מושג מה לעשות" אמר ג'וש מיואש.
——
אליסון ישבה בתא הווידויים. "שרה חייבת לעוף" אמרה אליסון נחושה.
*******
טקס ההדחה-
"כולכם כבר הצבעתם והגעתם להחלטה. יש רק חמישה מרשמלו ואתם שישה, המתמודד שלא יקבל מרשמלו, יהיה חייב ללכת למזח כדי לעלות על סירת המנוע וזה אומר שהוא יצא מהתחרות" אמר כריס.
"המתחרים הבאים בטוחים לעוד יום. אלכס, ג'וש, ניקול, אליסון" אמר כריס וזרק מרשמלו לעברם.
"והמודח של היום הוא הופ" אמר כריס וזרק את המרשמלו האחרון לשרה.
"היה נחמד להכיר את כולכם" אמר הופ בעצב, הלך למזח ועלה על סירת מנוע קטנה.
******
תא הווידויים:
שרה ישבה בתא הווידויים. "הופ" אמרה שרה וחייכה חיוך גדול.
——–
ג'וש ישב בתא הווידויים. "אוף… אני מניח שאת הופ" אמר וג'וש נראה קצת עצוב.
———
אליסון ישבה בתא הווידויים. "אני מצביעה לשרה, ביי ביצ'" אמרה אליסון בשמחה והפריחה נשיקה.
——–
אלכס ישבה בתא הווידויים "אני מצביעה להופ, זה מהלך אסטרטגי בלבד" אמרה אלכס בפשטות.
——–
ניקול ישבה בתא הווידויים. "להופ, למרות שהוא בחור מאוד נחמד ולא הייתי רוצה לראות אותו הולך, אבל זה הדבר ההוגן לעשות" אמרה ניקול בעצב והסמיקה קצת.
——-
הופ ישב בתא הווידויים. "אני מצביע לשרה היא בחורה מאוד שלילית" אמר הופ בשלווה.
******


תגובות (5)

המשךךך פרק יפההה
אני חולה על שרה וניקול

30/06/2015 00:00

חול על הפרק. מחכה להמשך. אם כבר… חולה על אליסון וג'וש, וגם דיי על ניקול

30/06/2015 14:08

פרק מדהים! אנממש מחכה לראות איך זה ימשיך. ותקשיבי קלעת בול לאיך שדימיינתי את אליסון.

30/06/2015 21:50

פרק טוב!!!
אני אוהבת איך שאת מציגה את שרה בצורה כזאת ביצ'ית. כמו לוי את גם קלעת לאיך שדמיינתי אותה. :)

01/07/2015 03:12

    לוטי**

    01/07/2015 03:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך