אשמח לביקורות :) זה החלק הראשון בחלק הבא יהיה האתגר...

אי שרדות: מוחות נגד כוחות(התחלה חדשה) -פרק 1 חלק א'

14/06/2015 1093 צפיות 6 תגובות
אשמח לביקורות :) זה החלק הראשון בחלק הבא יהיה האתגר...

"ברוכים הבאים 'לאי שרדות מוחות נגד כוחות-התחלה חדשה', תוכנית הראליטי המצליחה והלוהטת. העונה הזאת תצולם באי פאקיטיו, שאותו שיפצנו והחזרנו לשליטתנו המלאה. המתמודדים שלנו יתחרו אחד בשני בשבועות הקרובים והמנצח הגדול של העונה יזכה במיליון דולר" אמר כריס מקליין המנחה האהוב והסדיסטי, כשחיוכו המוכר מרוח על פניו.

סירת מנוע קטנה התקרבה למזח. "והינה המתמודדת הראשונה שלנו אלכס פירת' " אמר כריס עם חיוך.
נערה עם מראה אלגנטי ירדה מהסירה. שערה היה מתולתל עד הכתפיים בצבע שחור עם קצוות לבנים, עיניה היו כחולות קרות, היא לא הייתה גבוהה במיוחד, עצמות לחייה גבוהות והיא חיוורת. לאוזן אחת יש לה שלושה עגילים ואליקס ובאוזן השנייה עגיל אחד, על שני פרקי ידיה היו קעקועים. אחד של מפת העולם ואחד עם המשפט 'People never notice anything' .
היא לבשה חולצת THE DOORS, ג'ינס שחור ארוך ונעלי אוקספורד שחורות.
"שלום כריס" אמרה אלכס מנימוס כשעבה לידו והתיישבה על אחד מכיסאות שהיו על המזח.

הגיעה עוד סירת מנוע. "המתמודד השני שלנו ג'וש ינלטס" אמר כריס. ירד מסירת המנוע נער בלונדיני עם משקפיים וגשר, עיניו תכולות ואפו עקום במקצת, הוא רזה, גבוהה, דיי שעיר, יש לו צלקת על הלחי השמאלית והוא שחום אך לא כל כך. הוא לבש חולצת טריקו ירוקה ,מכנסים קצרים ועל ראשו היה כובע שמכסה את שיערו חוץ מאת הפוני שלו.
ג'וש התיישב ליד אלכס, חייך אליה והיא חייכה אליו בחזרה.

איך שג'וש ישב עוד סירת מנוע הגיעה. "המתמודדת השלישית שלנו שרה פול" אמר כריס.
ירדה מהסירה נערה גבוהה עם נזם באף היא בעלת שיער שחור חלק, עיניה היו שחורות, היא הייתה רזה אך עם קימורים נשיים, היא יפה וכהת עור.
היא לבשה חולצה בטן בצבע תכלת עם שרוולים קצרים, חצאית מעגל שחורה בגזרה גבוהה ונעלי עקב בצבע שחור.
" היי כריס" אמרה שרה וקרצה לו, היא התיישבה רחוק משני המתמודדים האחרים. "היי גם לכם" אמרה שרה בלגלוג וגיחכה, אלכס כתגובה גלגלה את עיניה הכחולות.
*********
תא הווידויים:
ג'וש ישב בתא הווידויים. "משהו נראה לי כבוי לגביי הבחורה הזאת, שרה" אמרה ג'וש מסוקרן והוסיף "אני רק לא יכולה להשים את האצבע שלי על זה".

אלכס ישבה בתוך תא הווידויים. "אחח…השרה הזאת נראית מהבחורות הסנוביות המעצבנות האלו" אמרה אלכס בגועל
**********
"המתמודד הרביעי שלנו דין מארש" אמר כריס. הגיעה עוד סירת מנוע ומתוכה ירד בחור שרירי בעל שיער שחור כפחם, עיניו אפורות, הוא גבוהה, וחתיך. היה לו קעקוע של אריה על זרועו והוא לבש גופייה לבנה ומעליה ג'קט אדום של פוטבול, מכנסי ג'ינס קרועות ונעלי אדידס לבנות.
"היי דוד מה קורה?" אמר דין בשמחה ונתן כיף גבוהה לכריס. " הכל מעולה אחינו" אמר כריס בשמחה.
דין הלך והתיישב ליד שרה. "היי יפה" אמר וחייך, שרה חייכה אליו בחזרה רק שהחיוך שלה היה חיוך מזוייף.

עוד סירת מנוע הגיעה ומתוכה יצא נער ג'ינג' מאוד גבוהה עם עיניים ירוקות, הוא רזה אך עם שרירים, יש לו משקפיי ריאה שחורות וגדולות, עגיל בגבה ואף סולד עם קצת נמשים עליו והוא מאוד נאה.
הוא לבש חולצה של סדרת הטלוויזיה המפרץ הגדול שהייתה בצבע ירוק, מכנסי ג'ינס עד הברכיים ונעלי אולסטר כחולות.
"המתמודד החמישי שלנו דן גריין" אמר כריס. "היי" אמר דן לכריס ואז נופף לשלום לשאר המתמודדים והתיישב ליד דין.
"היי השם שלך דן ושלי דין איזה מגניב" אמר דין לדן וחייך בצורה דבילית, כריס וכל המתמודדים הסתכלו על דין מבולבלים.
********
תא הווידויים:
שרה ישבה בתא הווידויים. "הדין הזה נראה בדיוק מי שאני צריכה כדי לנצח במשחק הזה. הוא אתלט, נראה לי שהוא מחבב אותי והוא לא נראה חכם במיוחד, אז יהיה קל לגרום לו לעשות מה שאני רוצה. אתם יודעים מה אומרים על מוחות קטנים קל יותר לעשות מניפולציות" אמרה שרה, היא הניפה את שיערה השחור לאחור וחיוך זחוח התפשט על שפתיה.
—-
דן ישב בתוך תא הווידויים. "זה רק אני או שהבחור הזה מפגר באופן בלתי אמין" אמר דן מבוהל במקצת ושפשף את עורפו.
—-
דין ישב בתא הווידויים וחיוך היה מרוח על פניו. "וואו כולם כאן נראים מאוד נחמדים " אמר דין והעביר את אצבעותיו בשערו השחור.
**********
הגיעה עוד סירת מנוע ונפלה ממנה אל המזח נערה בעלת שיער חום ארוך, עיניה היו חומות, היא הייתה רזה, נמוכה וחיוורת. היא לבשה שמלה סגולה עד הברכיים ונעלי ספוט לבנות.
"איזה כניסה, המתמודדת השישית ניקול הארט" אמר כריס צוחק.
ניקול קמה מרצפת המזח מובכת וניערה את שמלתה. "שלום לכולכם" אמרה ניקול מסמיקה וחייכה חיוך רחב, היא התיישבה ליד ג'וש שחייך אליה.
*********
תא הווידויים:
ניקול ישבה בתא הווידויים שלחייה סמוקות. "אויי אני לא מאמינה שנפלתי על ההתחלה איזה פדיחות" אמרה ניקול עצובה והשפילה את ראשה.
—–
שרה ישבה בתוך תא הווידויים מתפוצצת מצחוק כשדמעות בעיניה. "איזה לוזרית" גיחכה שרה ומחתה את דמעות הצחוק שיצאו לה בלי שליטה.
********
"המתמודד השביעי שלנו ריי טארה" אמר כריס. הגיעה עוד סירת מנוע ויצאה מתוכה נער בעל שיער כחול, עיניים ירוקות, הוא רזה, גבוהה, שרירי וקצת שזוף. כל גופו היה מכוסה קעקועים, הוא לבש גופייה שחורה, מכנסי ג'ינס כהים שהיו מאוד צמודים ונעליים צבאיות שחורות.
הוא הלך ישירות להתיישב ליד דן כשמבט אדיש על פניו.

"המתמודדת השמינית שלנו אליסון מרטין" אמר כריס. הגיעה עוד סירת מנוע וירדה ממנה נערה בעלת שיער שטני, עיניים ירוקות בהירות, היא הייתה גבוהה ושזופה. היא לבשה חולצה בצבע תכלת ושורט גינס.
"היי" אמרה בלחש והלכה להתיישב ליד ניקול.

הגיעה סירת מנוע וירדה ממנה נערה שרירית בעלת שיער בלונדיני חלק שהיה אסוף בקוקו גבוהה, עיניה כחולות והיא גבוהה. היא לבשה חזיית ספורט ורודה, מכנסי ספוט קצרים של נשים בצבע ורוד, נעלי נייק ורודות וצמיד הזעה ורוד.
"המתמודדת התשיעית שלנו קתרין שייר" אמר כריס. "שלום כריס! איזה כיף שאני כאן זה כבר כל כך מלהיב, אתה המנחה האהוב עליי" אמרה קתרין בהתרגשות וחיבקה את כריס חיבוק מוחץ. "אני לא יכול לנשום" אמר כריס בקול חנוק. "סליחה" אמרה קתרין עם חיוך על פניה והתיישבה ליד ריי. "שלום לכולכם" אמרה קתרין עם חיוך רחב ומחאה כפיים בהתרגשות.

********
תא הווידויים:
קתרין ישבה בתוך תא הווידויים, היא הייתה נראית כל כך נלהבת. "איזה כיף שאני כאן, כולם נראים סופר נחמדים" אמרה קתרין בהתרגשות.
——
שרה ישבה בתא הווידויים. "משהי שכחה לקחת את התרופות שלה היום" אמרה שרה בלגלוג וצחקה.
——
אליסון ישבה בתא הווידויים שעיניה פעורות בהפתעה. "הבחורה הזאת יותר מידי שמחה אף אחד לא עד כדיי כך שמח" אמרה אליסון וגירדה בעורפה.
**********
הגיעה עוד סירת מנוע. "המתמודד העשירי שלנו הופ ריד" אמר כריס בקול חלש יחסית וכחכח בגרונו.
ירד מסירת המנוע נער בעל שיער חום חלק וארוך, עיניים חומות, הוא נמוך ורזה. הוא לבש גופייה כחולה רופפת עם סימן של פיס עליה, מכנסי חאקי ונעליי טבע נעות.
"שלום לכם" אמר כשחיוך מרוח על שפתיו והתיישב ליד קתרין.

"המתמודד האחד עשר שלנו קייל בראון" הגיעה עוד סירת מנוע וירד ממנה בחור שרירי, שזוף, חתיך וגבוהה, בעל שיער חום ועיניים ירוקות. הוא לבש טי שירט לבנה ומעליה ג'קט עור חום, מכנסיי ג'ינס בהירות ונעליי טימברלנד חומות.
"היי יפות" אמר לעבר הבנות וחייך חיוך זחוח, כמה מהבנות גלגלו עיניים והוא הלך להתיישב ליד אליסון.
*****
תא הווידויים:
אלכס ישבה בתא הווידויים ונראתה מוטרדת. "אני מקווה שהוא לא יהיה בקבוצה שלי" אמרה אלכס בחשש.
******
הגיעה עוד סירת מנוע וירדה ממנה בחורה רזה עם קצת שרירים, גבוהה וכהת עור, היא בעלת שיער ארוך ומתולתל בצבע חום כהה שהיה אסוף לקוקו רופף ועיניה חומות. היא לבשה גופייה אדומה, מכנסיי ג'ינס כהות עם קרעים ונעליי אולסטר אדומות.
"המתמודדת האחרונה שלנו ליב ווסט" אמר כריס. "היי" אמרה ליב בהתרגשות והתיישבה במקום האחרון שנותר בין קייל להופ.

"המתמודדים שאני קורא בשמם שיעברו לצד ימין" אמר כריס עם חיוך מרוח על שפתיו.
"דין, קייל, קתרין, דן, ליב וריי. אתם הקנגורואים השריריים" אמר כריס, המתמודדים שהוא קרא בשמם עברו לצד ימין והופיע סמל של קנגורו עם כפפות אגרוף מעל ראשם.
"שאר המתמודדים שלא קראתי בשמם, תעברו לצד שמאל. אתם הינשופים המבריקים" אמר כריס ומתמודדים שהוא לא קרא בשמם עברו לצד שמאל והופיע סמל של ינשוף עם משקפיים מעל ראשם.

"העונה הזאת תהיה כוחות נגד מוחות. אתם תתחרו אחד נגד השני באתגרים אינטלקטואליים, אתגרים פיזיים ואתגרים שמכילים בתוכם את שני המרכיבים הללו. חלק מהאתגריים האלו הולכים לכאוב לכם" אמר כריס וחייך את חיוכו הסדיסטי. חלק מהמתמודדים נראו מבואסים וחלק נראו נרגשים מדבריו של כריס.
******
תא הווידויים:
ג'וש ישב בתא הווידויים והיה נראה מתוסכל. "אוף.. אני שונא אתגרים פיזיים" אמר ג'וש מבואס.
—–
דן ישב בתא הווידויים ונראה מבולבל. "למה אני בקבוצת הכוחות? כן אני חזק אבל אני גם מאוד חכם אני גאון מתמטי!" אמר דן בבלבול. הוא ישב בשקט לכמה שניות ואז נקש באצבעותיו, הוא נראה כאילו הוא עלה על משהו והוסיף עם חיוך "רגע זה דווקא יכול לבוא לטובתי כל הקטע הזה, הריי האתגרים בנויים משניהם. אבל לא כדיי שאספר לחברי הקבוצה שאני גאון מתמטי כי אחרת אני יראה כאיום"
—-
דין ישב בתא הווידויים וגירד בראשו. " מה זה איג.. איננ..אינדרלקטואים או מה שזה לא היה?" שאל דין שהיה נראה מאוד מבולבל.
******


תגובות (6)

חחחחח דין החתיך והדביל שלי 3> אהבתי איך שכתבת אותו ועשית אותו כל כך דביל וחמוד.
אהבתי גם את קתרין ושרה הם נשמעות דמויות מעניינות!
את חייבת להמשיך!

14/06/2015 18:04

מושלם!
אשמח אם תקראי תסיפור שלי♡

14/06/2015 18:27

המשך!
חחח איזה מרושעת שרה.
דן בכוחות? לזה לא ציפיתי. זה יהיה מעניין כי כתבתי את הדמות כסוג של גייק ואתלט, אז זה הגיוני אבל עדיין מוזר חחח.
אני מקווה שהוא יצליח להסתיר את זה שהוא גם חכם וגם חזק! דרך אגב יש כאן דמויות מאוד טובות.
אני מצפה להמשך!

14/06/2015 18:32

התחלה מדהימה.
מתה לדעת איך זה ימשיך :)

14/06/2015 21:25

תווודדדהההD:

14/06/2015 22:13

ממש מגניב

15/06/2015 23:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך