אנימורפס & דני פאנטום פרק 2

רייצ׳ל לא הבינה מה אמה חשבה כשהיא החליטה להוסיף עוד ילד למשפחה. לפי מה ששמעה לילד הזה קוראים דני פנטון והוא בן גילה. הוריו מתו בשריפה כשהיה קטן. זה לא שהיא לא ריחמה עליו, אבל ככה פתאום? בלי התראה מוקדמת? הוריה של רייצ׳ל גרושים ואמה התלוננה לא פעם אחת על הקושי שבלגדל לבד 3 בנות ועכשיו היא מאמצת גם בן? (טוב, זאת אומנה ולא אימוץ אבל זה עדיין לשלוש שנים שלמות!) הן כבר התחילו לסדר את המחסן כחדר בשבילו, היו בו כל כך הרבה דברים שהיא כמעט שכחה איך הוא נראה כשהן רק עברו לדירה. רייצ׳ל הגיעה לבית הספר וחיפשה את קאסי. היא מצאה אותה בוהה בחולמניות בארונית שלה.
״היי קאסי? על מה את מסתכלת?״
״שום דבר. זה ממש שום דבר.״ אמרה במהירות וטרקה את דלת הארונית. היא השפילה את ראשה והסמיקה, כמו ילדה קטנה שנתפסה עושה משהו אסור.
״נו מה זה קאסי? חברות לא שומרות סודות אחת מהשנייה.״
״זה באמת כלום רייצ׳ל.״
רייצ׳ל ראתה שלא נוח לחברתה לדבר על זה ומיד שינתה נושא. ״תזכירי לי שוב כמה זמן עבר מאז שקנית את המגפיים האלה? חמש- עשר שנים?״
למרות שקאסי תהתה מה לא בסדר במגפיים שלה (טוב אולי חוץ מזה שהם מכוסים בוץ ושאריות גללים של בעלי חיים) היא הודתה בליבה לרייצ׳ל על שהסכימה להניח לזה.
״אני אוהבת אותם,״
״ראית עד איפה הן מגיעות לך? נעלי הספורט שלי גבוהות יותר מזה!״ הן התחילו ללכת לכיתה. זאת הייתה השיגרה הרגילה שלהן: קאסי מגיעה עם בגדים שלא בדיוק על פי צו האופנה האחרונה ורייצ׳ל מעירה לה על זה בחיבה. היא לא באמת מצפה ממנה להשתנות, אילולי הייתה אוהבת אותה כפי שהיא הן לא היו חברות מלכתחילה. ורייצ׳ל לא הייתה יכולה לחשוב על חברה טובה יותר. קאסי הייתה נערה נמוכה בעלת עור קהה ושיער שחור קצוץ כי היא לא אהבה להתעסק איתו. שני הוריה וטרינרים ויש להם בבית אסם בו הם אוספים חיות בר פצועות, מטפלים בהם ומשחררים אותם חזרה לטבע. אם תגיעו בהזדמנות לביתה של קאסי יש סיכוי לא רע שתראו אותה נושכת את השפה התחתונה בעודה מנסה לגרום לדביבון סרבן לבלוע תרופה או חובשת כנף שבורה של עיט. המלתחה שלה הייתה מורכבת בעיקר מאוברולי ג׳ינס דהויים וממגפים מכוסות בוץ. לפעמים, לאחר תחנונים רבים של רייצ׳ל, קאסי מסכימה לה לגרור אותה לקניון ולבחור לה מלתחה חדשה. מיותר לציין שבמהרה היא חוזרת לבגדיה הרגילים.
״מתי האח החדש שלך מגיע?״ שאלה קאסי.
״זה לא מצחיק. לא מספיק שאני צריכה לסבול שתי אחיות קטנות ועכשיו גם אותו מביאים לי? הוא מגיע היום בצהריים.״
״תתעודדי. אני בטוחה שיהיה לכם כיף ביחד. אני תמיד רציתי אח,״
״קל לך לומר את זה. עד עכשיו כואבות לי הידיים מסידור המחסן. את קולטת שמצאתי שם נעל שאיבדתי בגיל חמש? אני לא אתפלא אם בסוף נמצא שם גם מעבר סודי.״
״לאן?״ צחקה ״לבית של מייקל ג׳קסון?״
״תצחקי אבל זה יכול לקרות.״
״אני בטוחה שהוא יעריך את מה שאתם עושים בשבילו.״
לפני שרייצ׳ל הספיקה לענות הצילצול נשמע. שתיהן התחילו לרוץ.


תגובות (4)

אני מתה על שני הסדרות, סדרת טלוויזיה במקרה הזה וספרים.
הפרק יפה,כתוב נהדר ואני אעקוב.

01/03/2015 22:59

ווהו!!!!!!!! תודהתודהתודהתודהתודה

01/03/2015 23:05

אוקי, בהתחלה תהיתי אם אני ממש אוהבת או ממש שונאת את הרעיון הזה, אבל נראה לי שזה בסדר..
אני כל הזמן קראתי את השורות של דני, תרגמתי לאנגלית והקראתי בראש בקול שלו.. כי אני רגילה לקול מהגרסא המקורית באנגלית. זה די מצחיק, אפילו לא שלטתי בזה

01/03/2015 23:18

אני שמחה שאת מאשרת את הרעיון ^_^
גם אני רגילה לקול מהגירסא המקורית אבל לכתוב באנגלית זה כבר קשה מידי בישבילי

02/03/2015 11:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך