AnotherDisappointedWriter
אף אחד עוד לא כתב לי רעיונות אז העליתי את זה שוב.... בבקשה אם קראתם ואתם מעוניינים אל תתעלמו!! בכל מקרה תודה :)

בבקשה תיכנסו! זה חשוב לי

AnotherDisappointedWriter 31/08/2015 1406 צפיות 4 תגובות
אף אחד עוד לא כתב לי רעיונות אז העליתי את זה שוב.... בבקשה אם קראתם ואתם מעוניינים אל תתעלמו!! בכל מקרה תודה :)

אני חוזרת על ההודעות הקודמת שהעליתי:
אני רוצה להתחיל פרוייקט למעריצי הסדרה "Once Upon a Time" (בעברית "עד עצם היום הזה").
הרעיון הוא כזה:
פאנפיקשנים (פאנפיקים) קצרים לפי מה שתכתבו לי (מי שלא יודע מה זה פאנפיק שיבדוק באינטרנט כי זה קצת קשה להסביר…..).
בכל מקרה, הרעיון הוא שמי שרוצה יכתוב לי בתגובות על מה הוא רוצה שאני אכתוב את הסיפור, כלומר- דמויות מרכזיות/ דמויות שתרצו שיופיעו, שיפים (ship) תקופה (עונה, AU, וכו'), עלילה, כלומר כמו תקציר של הנושא, ודברים נוספים, ואני אכתוב, או לפחות אנסה לכתוב, פאנפיק על הנושא.
אם זה מכיל ספויילרים לעונות 2,3,4 אני אציין.
בכל מקרה זה נסיון ואני לא מתחייבת לשום דבר, אבל אני רוצה לנסות.

אני אשמח להתחיל כמה שיותר מהר אבל בשביל זה אני צריכה שתתנו לי רעיונות…
תכתבו לי בתגובות לפי הקריטריונים שציינתי למעלה (לא חובה את כולם) כדי שאני אוכל להתחיל.
אם לא תתנו לי רעיונות אני לא אוכל לכתוב עליהם פאנפיק!
נ.ב. הפאנפיקים שאני אכתוב יהיו קצרים, יותר כמו סצנות או אירועים, והם לרוב יהיו באורך של פרק אחד.
תודה מראש :)


תגובות (4)

את יכולה לכתוב אולי על מולאן אחרי שהיא עזבה את פיליפ ואורורה לחבורה של רובין הוד?

31/08/2015 17:00

היא קצת נעלמה מהסדרה…. אז אני לא יודעת שום דבר על התקופה שהיא הייתה איתם (לפי מה שאני זוכרת) ואני לא ממש יודעת איך לכתוב את זה… אפשר להתחיל ממשהו יותר פשוט? אולי אני אנסה את זה בשלב יותר מתקדם

31/08/2015 17:04

כאילו אין לי מושג איך היא היתה מתנהגת איתם

31/08/2015 17:05

את מנסה להיכנס לנעליים גדולות. אדם ואדי (הכותבים) עשו עבודת נמלים בשזירת אגדות דיסני לכדי סיפור אחד. כל ניסיון שכזה, חייב לשמור על הקאנון, מה שאומר: רף מאוד מאוד גבוה. בהצלחה.

מזמן חשבתי על רמפל בתור 'הנוכל' שמכר גלימת היעלמות למלך העירום (בגדי המלך החדשים).
דון קיחוטה (קישוט) בתור אביר השחמט הלבן של וונדרלנד.
אינגריד (מלכת הקרח) בתור ג'דיס (המכשפה הלבנה) של נארניה.
שלושת המוסקטרים כנבלים של העונה.
מסעות גוליבר (ליליפוט הוא המסע הראשון מתוך 24 מסעות).
הדרקון שנרצח ע"י תמרה – מה הסיפור שלו?
הנסיך צפרדע, החתול במגפיים, חייל הבדיל, מעיל הפרווה, שש נוצות, מלכת הדבורים… כל-כך הרבה אגדות שטרם שולבו.

רעיונות יש למכביר – ועכשיו לעבודה.
בהצלחה.

31/08/2015 17:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך