אנונימית9999
טוב, אז היה לי קצת זמן וכתבתי... מקווה שיצא טוב..
שבת שלום אהובות שלי :)

בדרך אל החופש- עונה 2 פרק 1

אנונימית9999 07/02/2014 2659 צפיות 22 תגובות
טוב, אז היה לי קצת זמן וכתבתי... מקווה שיצא טוב..
שבת שלום אהובות שלי :)

הארי יצא מהמלון בדיוק ברגע בו הם זרקו את אשלי פנימה, ורגע לפני שהוא הספיק להגיב, ורגע לפני שהמכונית נסעה, הוא זיהה את הבן אדם שיש ליד הנהג מקדימה. מייק.
"אשליייי!!!!!!!!!!!!!!!!" הארי צרח בכל הכוח, מתחיל לרדוף אחרי הרכב, אך לא היה לא סיכוי.
הם חטפו אותה.

**

"סיפרתי לך את הכל כבר."
"תספר לי שוב. מהפעם הראשונה שבה נכנסת איתה למספרה."
"אין לך משהו יותר טוב לעשות חוץ מלשאול אותי את אותן שאלות במשך 48 שעות?? לך תמצא אותה במקום לשמוע את אותו סיפור בפעם ה-100!!" הארי התעצבן כבר. הדבר האחרון שהוא צריך עכשיו זה השאלות הלא נגמרות של החוקר.
"סתום את הפה, חתיכת אידיוט מושתן!!" החוקר הרים את ידו והעיף סטירה להארי, גורם לראשו לזוז הצידה, כשדם מתחיל לנזול מהשפה שלו. "אם לא אתה, אני בכלל לא הייתי כאן! אם לא אתה, הבת של נשיא ארצות הברית לא הייתה נחטפת! אז אתה תענה על כל השאלות שלי ברור?! גם אם אני שואל אותך מתי אתה הולך להשתין, אתה תענה! ברור?" החוקר נשען עם שתי ידיו על הידיות של הכסא עליו הארי ישב, מסתכל עליו מלמעלה. "שאלתי אותך שאלה סטיילס. אני ברור?!" הוא צעק עליו, תופס בחולצתו ומושך אותו אליו.
"כ-כן." הארי לחש, לא מסוגל להזיז שריר מגופו כאשר החוקר חבט בו פעם נוספת, בפעם המיליון ביומיים האחרונים בהם הם מחזיקים אותו בחקירה, שואלים אותו שוב ושוב על הסיפור, על מייק, על אשלי, על הקשר ביניהם.
"יופי. אז.. תספר לי שוב. מהפעם הראשונה שבה נכנסת איתה למספרה."
"חניתי את האוטו מול המספרה. היא עמדה ליד האוטו ואני התקדמתי לכיוון הדלת, צועק לה שתבוא כבר…"

**

"כן אליסה, כיווני החקירה נשארים חסויים עדיין. עברו ארבעה ימים מאז ביתו של נשיא ארצות הברית, אשלי, נחטפה בידי אלמונים. אין לנו בשלב זה מידע בנוגע לחשודים או לאנשים שהיו רוצים לפגוע בה. פרטים נוספים דולפים מידי פעם, אבל הסיפור בגדול ברור. בחודשיים האחרונים אשלי יצאה בסתר לסיבוב הופעות עם הלהקה המפורסמת וואן דיירקשן, שבמהלכם היא והזמר הצעיר הארי סטיילס היו מעורבים רגשית. נמסר לנו כי הארי היה העד הראשי אשר צפה בה נחטפת, ויש שמועות, שהיא נחטפה בגללו."
"ומה בנוגע להארי סטיילס? חברי הלהקה נעלמו מהתקשורת מאז החטיפה."
"נמסר לנו כי הופעות הלהקה נדחו עד להודעה חדשה, וכי הארי סטיילס נמצא בחקירה נוקבת של הFBI, שמנסים לדלות כל מידע שיכול לעזור להם לאתר את אשלי."
"האם החוטפים ניסו ליצור קשר עם הבית הלבן?"
"עדיין לא. בבית הלבן פתחו חמ"ל מבצעים ומחכים לטלפון מהחוטפים, לשמוע את דרישותיהם, אבל עד כה, דבר לא קרה."
"תודה האנה. אנחנו נמשיך להתעדכן איתך מידי פעם." מגישת החדשות סיימה את השידור עם כתבת השטח שלהם.

**

"אז תסביר לי שוב, מר סטיילס. מדוע לא יצרת קשר עם נשיא ארצות הברית ברגע שבו אותו מייק התחיל לאיים על חייה של אשלי?" החוקר שאל את הארי.
"לא יודע.. הוא לא בדיוק איים עליה.." הארי לחש. הוא היה מותש לאחר שישה ימים של חקירה שלא נגמרת. "הוא אף פעם לא אמר שיפגע בה.." דמעות החלו לעלות בעינייו כשהמילים "יפגע בה" יצאו מפיו.. רק המחשבה על אשלי.. יחד איתו.. זרוקה איפושהו, מפוחדת..
"אז מה בדיוק חשבת שהוא יעשה שהוא שלח לך 'יהיו השלכות'? הא סטיילס? מה חשבת שהוא יכריח אותכם לרקוד סלסה?" הציניות של החוקר נטפה מהמילים שלו.
"לא חשבתי שהוא יעשה דבר כזה.. הוא לא היה כזה.. אני לא יודע.. אני..-"
"אני.. אני.. מה אתה מגמגם?? אתה מודע לזה שבגללך שישה ימים הבת של נשיא ארצות הברית נמצאת באיזשהו חור עם עבריינים שאלוהים יודע מה הם עושים לה??" החוקר צרח על הארי, סוטר לו על הלחי, שכבר הייתה אדומה מההתעללות שהוא עבר שם בימים האחרונים. הארי ירק דם מהפה שלו, מרים את ראשו החבול ומסתכל ישירות על החוקר.
"אני אוהב אותה. וזה שורף אותי לדעת שזה בגללי, אז אתה לא צריך להזכיר לי את זה בכל הזדמנות שיש לך. אתה יכול לקחת את האקדח שלך ולסיים עם זה. גם ככה אני רוצה למות."
"לא, סטיילס. מוות זה הקלה בעונש בשבילך. אתה-" צלצול הטלפון קטע את דיבורו של החוקר. הוא הוציא את הפלאפון מהכיס שלו, וענה. לאחר דקה של שיחה הוא ניתק, פונה להארי. "מזל טוב, סטיילס. אתה זוכר לביקור אישי של נשיא ארצות הברית."

**

המיקרוגל צפצף. הוא קם מהכיסא והוציא את הלחם החם מישם, שם אותו על המגש יחד עם כוס המים. הוא יצא מהמטבח כשהמגש בידיו, עושה את דרכו אל המסדרון, פונה בדלת השמאלית, יורד במדרגות אל המרתף. הוא הניח את המגש על השולחן, מדליק את האור במרתף החשוך.
"ערב טוב, פרינססה." הוא אמר בזלזול, מרים את המגש מהשולחן ומתקדם לעבר הכיסא שבאמצע החדר. "הבאתי לך את ארוחת המלכים שלך." הוא הניח את המגש על הברכיים שלה, מלטף את הרגל שלה מלמעלה למטה, באיטיות, מתענג על המגע. "אם לא היו אוסרים עלי לגעת בך…" הוא לחש לה באוזן, ונשק לה בצוואר, גורם לה לזוז בכיסא, מנסה להתחמק ממנו, מה שגרם לה להפיל את המגש לרצפה.
"מטומטמת!!" הוא משך לה בשיער, גורם לראשה להיות מוטה אחורה. הוא הוריד לה את כיסוי העיניים כך שתוכל לראות אותו ואת העיניים הזועמות שלו. "את תאכלי את זה מהרצפה, או שתישארי רעבה!" הפחד שבעיניים של אשלי רק גרם לו לחייך, הוא שמח לראות אותה ככה. הוא ליטף לה את הלחי, מזיז את הכיסוי שהיה מונח על הפה שלה. "אז מה את אומרת פרינססה? רוצה לאכול?" הוא הוציא את החסם שהיה לה בפה, מאפשר לה לדבר.
"לא." אשלי אמרה בזעם, וירקה לאיש בפנים.
"כלבה מפגרת!" הוא משך לה בשיער חזק יותר, גורם לה לצעוק מכאב, עד שהוא חסם את פיה שוב, גורם לדמעות של כאב לנזול מעיניה. "אם לא הייתי צריך להחזיר אותך שלמה את כבר היית משלמת על זה!" הוא כיסה את עיניה שוב, מרים את הלחם והכוס שנפלו על הרצפה ויצא מהמרתף, משאיר את אשלי בחשיכה שוב.
באותה חשיכה בה היא נמצאת כבר שבוע.


תגובות (22)

עאעאעאעעאעאעאאע אומיגאאד!!
דווקא היום! היום כל הסיפורים הטובים עולים לאתר! ריקוד חיי, בדרך אל החופש!
די אני מתהההההההההההההההה
תמשיכי בדחיפותתתתת

07/02/2014 05:04

אוץ'! סיפור מגניב לאללה, אהבתי -5-

07/02/2014 05:14

היייייייייייייייייייייייייייייייי תמי שלי התגעגעתי רצחחחחחח !!
לא קראתי את הפרק מרוב ההתרגשות שראיתי את השם שלך באחרונים הייתי חייבת קודם כל לכתוב לך משהו .
מקווה שהכל טוב איתך , התגעגעתי המונים !!
נדבר כבר בהזדמנות ♥

07/02/2014 05:14

אעאעאעאעאעאעאעאע סוף סוף המשכת!!!!! ועכשיו תמשיכי עוד פרקקקקקק!!!!!!!!!!

07/02/2014 05:23

יצא מהמם תמשיכייייייייייייייייייי :)

07/02/2014 05:28

או מי גאאאדדד המשך !!!!!

07/02/2014 05:42

תמשיכי דחוףףףף מסכנה אשלי :(

07/02/2014 06:02

*מושלםםם* תמשיכייי

07/02/2014 07:22

אומיייגאאאדדד זה כזה מושללםםםםם אני מתחננננתתת תמשיייייכיכיייי

07/02/2014 11:55

או מייי גדדדד
:0
תמשיכיייייי!

08/02/2014 09:22

omg!!!! תמשיכי <3

09/02/2014 05:31

אומייגאאאאדדד כמה שהתגעגעתייייי לכתיבהה שלךךךךך!!!!!!!!!
לסיפוריייםםם שלךךך!!!!! אחד מהסיפורים שאני הכי אוהבת!!!!(ואני קוראת הרבה)
אני לא יכולה לחכות שתממשייכייי<3

10/02/2014 11:02

מהמם אני מתה על הכתיבה שלך!!!
את הכי לא צפויה בעולם וזה הכי מגניב ויפה ומרגש!!!
תמשיכי בקרוב!!! ;)

10/02/2014 13:58

תמשיכיייייי דחוףףףףףףףףף !!!!!!!

12/02/2014 06:11

תמשיכיי סופסוףך

13/02/2014 08:47

מוושלםם היה שווה לחכות!

14/02/2014 06:41

תמשייככיי דדחחווףף…..

21/02/2014 04:15

המשך בדחיפות!!
איזה לא צפוי שזה היה כל הזמן היה מייק!!!
קדימה תמשיכייי! את לא יכולה לעשות מתח כזה ;(

24/02/2014 14:50

אני אשכרה פתחתי משתמש בשביל להגיב לך: אני מחכה לזה יותר מחודשיים!!!!!! את אכזרית אליי (╥﹏╥)

09/04/2014 21:51

    חחחחח איזה חמודה את!!! באמת פתחת משתמש רק בשביל זה?? חחח

    20/04/2014 01:37

בבקשה תמשיכי, בבקשה בבקשה בבקשה, אני כבר במתח, אני אתמול הייתי כל היום על המחשב, קראתי את כל הפרקים, וזה אפילו לא המחשב שלי!! זה המחשב של דודה שלי!

21/04/2014 09:50

בבקשה תמשיכייי זה סיפור אחד הנדירים בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכיייייייייייייי

23/04/2014 15:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך