TigerLily
זה הפאנפיק הראשון שלי, אז תהיו נחמדים... אני עושה אותו על סדרת הספרים שאני הכי הכי אוהבת, הארי פוטר, ובחרתי "ךהמשיך את השושלת". אני אעשה את הספר לפעמים מנקודת המבט שלי (המספרת), ולפעמים מנקודת המבט של רוז... ו... אין לי מה להוסיף. מקווה שיצא טוב :)

ג'ינג'ית – הקדמה

TigerLily 18/08/2014 924 צפיות 6 תגובות
זה הפאנפיק הראשון שלי, אז תהיו נחמדים... אני עושה אותו על סדרת הספרים שאני הכי הכי אוהבת, הארי פוטר, ובחרתי "ךהמשיך את השושלת". אני אעשה את הספר לפעמים מנקודת המבט שלי (המספרת), ולפעמים מנקודת המבט של רוז... ו... אין לי מה להוסיף. מקווה שיצא טוב :)

טוב… אז…
אני אספר לך קצת עליי:
קוראים לי רוז וויזלי.
כן… אתה בטח מופתע.
אני הבת של הרמיוני ורון ה"מפורסמים".
ואתה יודע מה? זה פשוט מוציא אותי מדעתי.
אני רק בת 11, ויש ממני ציפיות כל כך גבוהות…
הדבר היחיד שאני יכולה להתנחם בו זה שמהוגו יהיו ציפיות הרבה יותר גבוהות, כי ישוו אותו אליי.
אני מקווה.

בכל מקרה, אני ממש ממש ממש ממש מתרגשת.
זאת השנה הראשונה שלי בהוגוורטס, ואני לא מכירה אף אחד!
טוב, אני כמירה מישהו אחד.
קוראים לו ג'יימס.
ג'ייס סיריוס פוטר.
הבן דוד שלי…
הוא די נחמד והכל, אבל…
הוא יכול להיות ממש קוץ בישבן לפעמים.
טוב, אני חייבת ללכת, אנחנו הולכים לסמטת דיאגון לקנות את הדברים…
אמשיך אחר כך בנסיעה…
אני מקווה.


תגובות (6)

רעיון נחמד מאוד.
אני לא יכולה לומר שהארי פוטר היא סדרת הספרים האהובה עלי כי יש עוד הרבה אבל אני מאוד אוהבת אותה.

18/08/2014 18:01

נחמד מאוד :) תמשיכי

18/08/2014 18:04

נשמע מעניין תמשיכיי

18/08/2014 18:05

נשמע יפה תתחילי

18/08/2014 18:10

יותר מדי שלוש נקודות.
זה טעון שיפור, אבל הרעיון נחמד.
הדבר הכי נחמד שאפשר לכתוב לך הוא ביקורת בונה, גם אם היא נשמעת קצת ביקורתית מדי. הכוונה היא לעזור, וזה בהחלט (ואני אומרת את זה מכל הלב) הדבר הכי נחמד שאפשר לומר לך, או לכל אחד שכותב סיפור.

18/08/2014 19:43

אהבתי :)
תמשיכי.

19/08/2014 00:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך