noalovejb6
הבטחתי דמייני אבל לא היה לי זמן לכתוב השבוע. מקווה שנהנתן.. מחכה לשמוע ביקורות.

דמייני על ג'סטין ביבר

noalovejb6 25/04/2014 2615 צפיות תגובה אחת
הבטחתי דמייני אבל לא היה לי זמן לכתוב השבוע. מקווה שנהנתן.. מחכה לשמוע ביקורות.

התעוררת לבוקר לא רגיל-היום ההופעה של ג'סטין-האיידול שלך.
כמובן שלא הלכת לבית ספר במקום זה הלכת עם החברה הכי טובה שלך לקנות בגדים-קנית טופ קרופ סגול (כמובן) עם פרחים בסגול אחר ושורט ג'ינס, אחר כך הלכתן לספר ועשיתן פן ואז חזרתן הביתה.
בשעה 16:00 יצאתם-אתן בגולד רינג אתן צריכות לתפוס מקום טוב ראיתן שם בליברס אחרים והתחלתן לדבר איתם וממש התחברתם.
בשעה 18:00 התחיל המיט&גריט ונכנסתן התקרבתן לחדר שבו ג'סטין נמצא עד שלבסוף הגיע הטור שלכן התחבקתן איתו ונתתן לו את המתנות שקניתן לו עשיתם תמונה שהוא נותן לך נשיקה בלחי ועוד אחת שהוא מחבק אותך מאחורה והוא הצטלם גם עם חברה שלך ויצאתן.
נכנסתן למתחם של ההופעה והיא התחילה ראיתן הכול מקרוב ובכיתן (כמובן) השיר של הOLLG התנגן ברקע וכולך היית מלאת תיקווה שתבחרי אבל מה הסיכוי עם כל מי שיש שם, למה דווקא את? ראית את אדיסון (מהצוות של ג'סטין-בוחרת את הOLLG) נגשת לכיוונך אבל חשבת שזה לילדה אחרת אז סובבת את הראש אדיסון קראה לך ושאלה אם את רוצה היות הOLLG וכמו כל בליברית נורמלית (או לא) הסכמת ועלית לבמה ג'סטין שר בשבילך ונתן לך את הפרחים הוא חיבק אותך, נגע בפניך והסתובב סביבך כשנגמר השיר הלכת לחברה שלך ובכיתן ביחד על כמה מזל יש לך.
בסוף ההופעה הלכתן הביתה ושמת את הפרחים בכד.
היום 5 שנים אחרי את עדיין זוכרת את היום המאושר בחייך ואפילו קעקעת את התאריך על היד שלך את הפרחים שמרת והם נמצאים בכד על השידה שלך.


תגובות (1)

נחמד…

26/04/2014 15:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך