מספרת333
הנה ההמשך ^^ יכול להיות שאכתוב לזה המשך, זה ממש כיף לכתוב את הקטעים הללו.

הבלוג של הארי פוטר 2

מספרת333 21/06/2015 931 צפיות אין תגובות
הנה ההמשך ^^ יכול להיות שאכתוב לזה המשך, זה ממש כיף לכתוב את הקטעים הללו.

היום ריטה סקיטר ראיינה את המשתתפים בטורניר – לא יכול להיות גרוע יותר. היא גררה אותי לאיזה ארון כלים והשתמשה בעט-צטט-אותך, שמעוות את מה שאתה אומר. היא בדקה אותו, ולהלן התוצאות:
"שלום, אני ריטה סקיטר, כתבת הנביא היומי (מקור)"
"ריטה סקיטר היא בלונדינית מושכת בת 42 ש… (העט)".

לא מוצא חן בעינייי העניין הזה.

אלוהים – איזה חוצפה יש לה! היא שואלת אותי "אתה חושב שההורים שלך היו גאים בך?" אני לא מכיר אותם! הייתי בן שנה שהם מתו! מאיפה לי?! "האם רצון להוכיח שלא סתם קיבלת את הכינוי 'הילד שנשאר בחיים' הוא שדחף אותך להכניס את שמך לגביע?" *לא* הכנסתי את שמי לגביע!

המעצבנת הזו גם התעקשה שבצילומים אהיה בשורה הראשונה, למרות שהצלם רצה שפלר תהייה בשורה הראשונה (נו טוב, היא וויליה – שערה מראשה של ויליה, אחת הסבתות שלי. היא ביטאה את זה אסבתות, בגלל המבטא הצרפתי שלה).

אני שונא את ריטה סקיטר, שונא את ריטה סקיטר, שונא את ריטה סקיטר!

ריטה ראיינה גם את שאר המתמודדים – אני מרחם עליהם. אם הבנתי נכון – ריטה בטח תכחיש את הראיון עם סדריק והוא בכלל לא יוזכר בכתבה. רב הכתבה תתמקד בי אם הבנתי נכון. אשה איומה!

בטח היא תקרא לכתבה "האם הילד שנשאר בחיים ישאר בחיים?" ותחת הכותרת ייכתב "הקוסם הצעיר הארי פוטר הצליח להערים על גביע האש ולהכנס לטורניר הקוסמים המשולש – או שעליי לאמר המרובע?"

אני חייב ללכת.המון שיעורי בית, או שהערמה תתרסק לי על הראש. אז… מקווה שנהנתם מהחומר הנוסף להציק לי. אולי תכינו גם תגי "אנחנו מעריצים את ריטה סקיטר" ,הא? שיתחלפו ל"היחידה שעלתה על המזימה השטנית של פוטר לזכות לכל התהילה בעולם".
אני לא במצב רוח טוב. אל תנסו אותי אפילו.
בשנאה רבה לריטה סקיטר,
הארי פוטר, הילד שעלול *לא* להשאר בחיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך