הלילה – adam&tommy

יולי 12/07/2015 1043 צפיות אין תגובות

אדם וטומי ישבו בספה בסלון של אדם. האורות עומעמו שהם צופים בקומדיה רומנטית בדי וי די.
כל אחד מהם ישב בקצה האחר של שני צידי הספה. הם צחקו על חלקים מסוימים, היה סצנה שבה הגיבור של הסרט שבר את הלב של הבחורה שלו. אדם ראה והגיב לזה.

"אני מרחם עליה. לא מגיעה לה את זה" אדם אמר בקול רם "אני בחיים לא הייתי עושה את זה."

טומי לא אמר שום דבר בחזרה, למרות שהוא יכול להרגיש שאדם מסתכל עליו. טומי המשיך את תשומת ליבו לטלוויזיה. אדם החל להתקרב קצת יותר קרוב לטומי. שוב, טומי המשיך להביט בטלוויזיה. עוד כמה דקות חלפו, והוא הרגיש את זה שוב אדם מסתכל עליו רק שהפעם, אדם היה ממש לידו עכשיו, חיוך על פניו שצפה בסרט.

"אני הולך לשתות". טומי אמר שהוא קם במהירות, מרגיש לא בנוח. טומי הלך למטבח, מחשבות מתרוצצים במוחו כשהוא לקח כוס מהארון ופתח את המקפיא לכמה קוביות קרח. 'מה הוא עושה?' הוא חשב לעצמו. ' הוא ניסה להתקרב אליי בזמן האחרון. הוא לא יודע שיש לי חברה. ומה שאנחנו עושים על הבמה זה רק בשביל הבידור?' הוא אמר לעצמו והניד בראש. הוא פלט אנחה כשמזג לעצמו קולה. הבריש את השיער שלו מאחורי אוזנו הימנית והלך בחזרה לסלון לאחר ששמע את אדם צוחק על משהו. הוא ראה את אדם. שעכשיו שכב על הספה.

"אהה.. אני יכול לשבת?" טומי אמר לו.
"לוקח לך יותר מדי זמן, אני אני קובע." אדם אמר לו בחיוך כהביט בו.
"בסדר. אני אשב על הרצפה." טומי אמר לגם מהקולה שלו. הוא התיישב על הרצפה, ליד הספה ליד אדם ששכב עליה. הוא לגם עוד קצת לפני שהניח את הכוס על השולחן. עוד כמה רגעים חלפו, וטומי התחיל להרגיש תחושת עקצוץ חמימה. הוא חייך, נהנה מזה, עד שהוא הבין מה נתן לו את התחושה הזו. אדם הזיז את אצבעותיו בשיערו של טומי. טומי הסתובב לאחור מחזיר לו מבט.
"מה לעזאזל?!" טומי אמר לו.
"אני מצטער. אני אוהב את השיער שלך." אדם אמר בחיוך.
"מה יש לך את מתנהג כמו זה?" טומי שאל
"מתנהג כמו מה?" אדם אמר, מנסה לשחק אותה טיפש.
"אתה כבר מנסה להתקרב אליי כל הלילה. אני באתי לכאן כי אתה היית לבד . ורצית חברה..יש כאן מניע נסתר?"
"אני אפסיק". אמר אדם. טומי נעץ בו מבא לרגע. "נשבע!" אדם אמר. עושה תנועה על ליבו בחיוך.
טומי נאנח. הם סיימו את הסרט וטומי קם לקחת את ה – DVD.
"אני צריך ללכת הביתה. מאויר" טומי אמר כשראה שכמעט אחת בלילהץ

"אל תלך. בבקשה" אדם אמר לו, עכשיו שוכב אל הגב, מביט בו. "בוא הנה" טומי הלך אליו, רק שהפעם הוא התיישב מול הספה ליד אדם. " אל תקח את זה לא נכון, אני אוהב אותך הרבה."

"תודה, אני אוהב אותך יותר מדי." טומי אמר לו.
"טומי, אני חושב שאתה חמוד ומוזיקאי מדהים. ואני מצטער אם גרמתי לך אי נוחות קודם. פשוט, אין לי אף אחד בחיים שלי כמוך" אדם אמר לו במבט קצת עצוב.

"אה.. אדם.." טומי אמר, מקבל את ההרגשה המביכה שוב. הוא הביט לרצפהץ

"אני יכול לקבל לילה אחד? איתך? אף אחד לא צריך לדעת." אדם לבסוף אמר לו, כשהוא הניח את ידו על סנטרו של טומי, מה שגורם לו להסתכל עליו 'אלוהים אני יכול להנמס בעיניו' חשב אדם שהסתכל עליהם.

"אדם, אני ישר (סטרייט). יש לי ילדה. אני לא יכול…" טומי התחיל .

"בבקשה?" אדם אמר עם קצת שרבוב שפתיים. "אני מבטיח להיות עדין." הוא אמר לו כשהוא לקח את ידו השנייה והחל לשחק עם השיער הארוך שהיה תקוע מאחורי אוזן ימין. טומי היה המום. מרגיש את אדם משחק עם השיער שלו שוב, מרגיש את ידו על פניו. לפני שהספיק למחות, אדם התכופף והחל לנשק אותו. לשונם מתחברות, אדם מחזיק אותו קרוב, עיניהם עצומות.

אדם התרחק, עדיין משחק עם השיער של טומי. פניו של טומי היו די המומות עם חיוך. הוא אהב את איך שאדם נישק. לפני שהוא הבין משהו, אדם משך אותו מעליו, אדם החל לנשק ולנשוך את צווארו. טומי פלט אנחה פה ושם כשהוא הרגיש את שיניו של אדם. טומי למעשה נהנה מזה. הם התנשקו עוד קצת, אדם החזיק את החלק האחורי של ראשו של טומי.
"בוא נלך לחדר השינה." אדם לחש באוזנו. טומי הנהן וירד ממנו.
אדם נתן לו את הזמן של החיים שלו. שבו טומי מבקש ומתחנן לזה.

*****************

למחרת בבוקר הגיע, וטומי מצא את עצמו עירום מתחת לסדינים. הוא הרגיש זרוע חזקה מונחת עליו. הוא סובב לאט את ראשו וראה את אדם, ישן, מחזיק אותו. טומי חייך והניח את ראשו בחזרה למטה. הוא לא ידע מה יקרה עכשיו. אבל אם יכל להיות עם בחור, הוא היה האחד והיחיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך