Pepper
אז זהו... מקווה שיהיו נרשמים ויותר חשוב קוראים

המוטנטים הצעירים- הקדמה+הרשמה

Pepper 25/09/2014 877 צפיות 6 תגובות
אז זהו... מקווה שיהיו נרשמים ויותר חשוב קוראים

אני לוגאן, ואני הטוב ביותר במה שאני עושה, אבל מה שאני עושה, לא נחמד במיוחד. חלק מכירים אותי בתור רוצח אכזרי וחסר רחמים, חלק מכירים אותי בתור חבר צוות אמין, חלק מכירים אותי כי הם חייבים לי נקמה, חלק מכירים אותי בתור המוטנט שהמכונות מפחדות ממנו. אבל הרוב, הרוב מכירים אותי בתור וולברין. אני מגזע מוטנטים שנקרא "מוטנטים איקס" אני והצוות שלי- האקס מן. לא מזמן צ'ארלס, הטלפט החזק בעולם ניגש אליי ואמר לי שאני צריך ללכת ולמצוא שלושה נערים, מוטנטים איקס חזקים שרק גילו את כוחותיהם, אז עכשיו אני על האופנוע שלי בדרך לשם, ולעזור להם לשלוט בכוחות שלהם, בדיוק כמו שאני למדתי לשלוט בשלי.
הרשמה-
אני צריכה את שלושת הנערים
שם-
גיל-
כוח\ות- (אפשר מקסימום שתים אבל אם שתיים אז אחד חזק והשני שולי)
מראה- חשוב שיהיה משהו שרומז על זה שהם מוטנטים, כמו עור בצבע שונה או שיער, או ניבים אבל לא משהו בולט מידי.
אופי-
רקע-אם אתם רוצים תתעללו בהם קצת (אבל רק עם אתם רוצים)
איפה גילה את הכוחות ומתי- לא מזמן, לפני שנה או שתיים, בציבור, בבית…
רציתי להוסיף- אם יש משהו להוסיף תכתבו

למי שלא מכיר את וולברין-
וולברין הוא מוטנט חזק מאוד, הוא נוהג להיות עצבני וחסר סבלנות, יש לו שיער שחור ועיניים כחולות (שלדעתי מושלמות). הכוחות שלו הם ריפוי עצמי באותו קצב שהוא נפגע, שלוש טפרים שיוצאים לו מגב כל יד, שלד מאדמנטיום (המתכת הכי חזקה בעולם אבל לא יותר מיהלום או זהב) וחושים חזקים מאוד. אם אתם רוצים לדעת איך הוא נראה תכתבו wolverine בגוגל תמונות וזה ימצא לכם.


תגובות (6)

אוקי
שם: קורט
גיל: 16
כוחות: טלקינז ויכולת לעוף
מראה: עיניים רקות (בלי עישונים), אוזניים מחודדות וניבים
אופי: חברותי נחמד אבל לפעמים (הרבה פעמים) יוצא זבל
רקע: כשהיה בן חמש הוריו גילו שהו מוטנט נבהלו וגירשו אותו מביתם, איש בשם גיימס מצא את קורט ברחוב ואימץ אותו. האיש חי עם אשתו בכפר.
חודש לאחר שאימצו את קורט שני האנשים שאימצו אותו נרצחו, קורט מצא בביתם מעיל אפור וגדול שהיה שיך לגיימס והסתתר בתוך המעיל כך שלא ראו את עיניו הריקות ואוזניו המחודדות.
קורט חי בכפר ללא בית (הוא הסתתר כל הזמן במעיל) עד גיל 16, בגיל 16 התרחשה סופת חול בכפר שקורט חי בו המעיל של קורט עף מימנו, כולם ראו שהוא מוטנט והתחילו לרחף אחריו. קורט מרוב בהלה התחיל (בטעות) להרים דברים באביר בטלקינזס ולרחף.
הוא ברך לעיר הגדולה ושם הוא פגש את וולברין.
גילוי כוחות: כתבתי ברקע את גילוי הכוחות אבל שיהיה ברור וולברין מצא אותו שבוע אחרי גילוי הכוחות.

25/09/2014 20:32

    יופי ננסה! לא מוכר לי בכלל… (לכל מי שקורא את זה, המצאנו את הדמות הזו ביחד) אבל לקחתי כי אין נרשמים אחרים :'(

    25/09/2014 20:44

זה לא לגמרי הדמות שהמצאנו שיניתי אותו

26/09/2014 16:26

שם: ג'ק
גיל:16
כוח: כשהוא נוגע בחומר הוא מקבל את התכונות שלו
מראה: שער שחור עיניים ירוקות שרירי ושזוף אצבע אחת שלו אדומה ולכן הוא שם כפפות
אופי: חברותי נחמד אדיב אוהב לעזור ובחיים לא ינסה לצאת זבל
רקע: התעורר באמצע רחוב ולא זכר כלום מעברו

27/09/2014 22:51

אפילו שעבר קצת זמן, ואני מבינה שההרשמה כבר סגורה ואין לי מה לרשום כאן בכלל. אני רוצה לומר שזהב זו מתכת שאפשר לרקע אותה (לשנות את הצורה שלה) מאוד בקלות, ולכן היא לא מתכת חזקה בכלל.

30/09/2014 18:34

    כן… אדמנטיום (שאני לא בטוחה אם זה חומר אמיתי או בידיוני) בלתי ניתן להריסה בעזרת כוח פיזי, אפשר להתיך אותו וכאלה אבל שום דבר אחר לא יכול להרוס אותו.

    20/12/2014 13:49
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך