הסוד ששמרתי מימך 3- שיתוף פעולה

SUPERCORP 23/01/2021 397 צפיות אין תגובות

הדגלים של אל קורפ ולורד טכנולוג'י מתנופנפים ברוח, כתבי החדשות וצלמים עומדים בצפיפות ליד דוכן הנאומים, להוטים לשמוע על שיתוף הפעולה.
לבושה בחליפה כחולה, שערה אסוף בקוקו הדוק, לינה לותר צועדת אל דוכן הנאומים, אדג' מורגן ומקסוואל לורד מחכים לה, כמו חתן שמחכה לכלה.
סופרגירל מרחפת באוויר, משגיחה על כל תנועה שלהם.
"אזרחי נשיונאל סיטי, ברוכים הבאים לטקס הצהרת השותפות של אל קורפ עם לורד טכנולוג'י.
ביחד אנחנו מצפים לשיתוף פעולה שישרת את כל הצדדים, ובמיוחד אותכם, תושבי נשיונאל סיטי.
שיתוף הפעולה הזה יספק מחקרים אשר יעזרו לרפא מחלות, יצור הזדמנויות חדשות למדענים ורופאים וייתן להם את הטכנולוגיה הכי חדישה כדי לאבחן מחלות ולזרז ריפוי מוקדם."
מחיאות כפיים נשמעו, לינה פינתה את מקומה למקסוואל.
"תודה רבה לינה, אכן, אני מקווה ששיתוף הפעולה שלנו יעזור לאנושות.
אנחנו שואפים להגן על האנושות, ולכן שיתוף הפעולה של לורד טכנולוגיה עם אל קורפ יקדם אותנו אל עבר המטרה הזו.
אנחנו מזמינים את סופרגירל לומר כמה מילים."
הם מחאו כפיים והביטו למעלה כשסופרגירל נוחתת לידם.
אדג' קרץ לה, מקסוואל חייך את החיוך המתנשא שלו ולינה חייכה מאוזן לאוזן.
סופרגירל התקדמה לעבר הדוכן,
"גמאני בתור פליטה רוצה להגן על העולם הזה, אני בחרתי את כדור הארץ להיות לי לבית והשיתוף פעולה הזה מאפשר הגנה טובה מפני כל מי שרוצה לפגוע בכדור הארץ, והאנשים שמתגוררים בו."
הם לחצו ידיים, הפלאשבקים של המצלמות ריצדו אותם.

____________________

"זה לא מה שקבענו" סופרגירל אמרה בכעס אל עבר אדג.
"את צודקת, היו שינויים בתוכניות, היינו צריכים גם את שיתוף הפעולה שלך, רצינו להראות שאת תומכת בשיתוף הפעולה שלנו " אדג חייך אליה.
"אתם לא יכולים לעשות את זה בלי להגיד לי קודם!"
"סופרגירל, לא נגרם שום נזק, דיברת יפה מאוד.
עכשיו שיש לנו שיתוף פעולה עם לינה, אנחנו יכולים לגשת לסגור את העיסקה עם לינה בקשר לבדיקת הנסיוב שהיא צריכה לעשות על הפורמולה שלנו"
"אם היא תדע למה אתם באמת רוצים את זה היא לעולם לא הייתה בודקת לכם את זה."
"את צודקת סופרגירל, בגלל זה צירפנו אותך לצוות שלנו," אמר אדג' בגיחוך קל.
"את הולכת עכשיו להגיד לה במחקר הבא במעבדה שלה שכדאי שהיא תבודד את הרכיב שאנחנו הבאנו לה כי רק ככה נזרז את העניין הזה".
אדג התקרב אליה, "ואם את לא רוצה שלינה תדע את האמת אני מציע לך לזרז את העניינים".
"אני עושה במיטב יכולתי, בסוף לינה תחשוד ואת זה אנחנו לא רוצים."
"את זה את לא רוצה", הוא שם יד על הכתף שלה.
סופרגירל התנגדה לאחיזה, מה אתה עושה? תעזוב אותי!"
הוא תפס אותה חזק יותר, היא התפתלה, היא הצליחה לדחוף אותו ממנה, היא נחת על הקיר הנגדי.
"לעזאזל, בטח ההשפעה של הכוחות שלי עוברת," הוא קם, "אבל אל תדאגי, אני אדאג לי להספקה חדשה ואז נראה מה תעשי".

_______________

"מה מטריד אותך קארה?", אלכס שאלה בעודה מוציאה משקית האוכל שהביאה את הפוסטיקרים והסכום החד פעמי.
קארה הסתכלה על אלכס במבט מעוצבן מעט,
"את הבן אדם השני ששואל אותי את זה היום, מה אני מסגירה?"
אלכס חייכה,
"קארה, את אחותי, אני מכירה אותך, ומסתבר שגם לינה.."
קארה צחקה ואמרה
"טוב, לא מטריד אותי דבר, הכל בסדר! באמת!" קארה לקחה כמה פוסטקירים לצלחת שלה והגישה לאלכס את מה שנשאר.
"ובכן, את זוכרת שאני רואה שיש לך גומה כשאת מוטרדת?"
"אלכס, באמת הכל בסדר, אם היה משו הייתי אומרת לך" היא אמרה ברצינות.
"בסדר קארה, כשתיהי מוכנה לדבר אני פה". אלכס לקחת את הפוסטיקר האחרון ושמה אותו בפיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך