orit horan fridman
אוקיי, הסיפור שלי היה כבר כתוב באיזו קבוצה בפייסבוק, ובגלל שהוציאו אותי מניהול, המנהלת הראשית מחקה לי את כל הפרקים, לכן אני צריכה לכתוב הכל מההתחלה, כך שזה לא יהיה בדיוק אותו הדבר ויקח לי זמן.
והחלטתי גם שבסיפור הזה אני אכתוב פרקים ממש קצרים כל יום, במקום לכתוב פרק ארוך פעם בשבוע.
זה סבבה לכן?
וכולם פנויים חוץ מלואי ונייל.
אז מי שרוצה שתכתוב בתגובות את שמה בסיפור, כולל שם משפחה, מראה כללי, וכמה תכונות אופי, את הסיפור שלה אני כבר אמציא.
וייאי דידי קוראת את הסיפור שלי אני סלעב כל כך.
זהו תהנו

הסיפור על הארי- פרק 2

orit horan fridman 08/01/2014 1126 צפיות 5 תגובות
אוקיי, הסיפור שלי היה כבר כתוב באיזו קבוצה בפייסבוק, ובגלל שהוציאו אותי מניהול, המנהלת הראשית מחקה לי את כל הפרקים, לכן אני צריכה לכתוב הכל מההתחלה, כך שזה לא יהיה בדיוק אותו הדבר ויקח לי זמן.
והחלטתי גם שבסיפור הזה אני אכתוב פרקים ממש קצרים כל יום, במקום לכתוב פרק ארוך פעם בשבוע.
זה סבבה לכן?
וכולם פנויים חוץ מלואי ונייל.
אז מי שרוצה שתכתוב בתגובות את שמה בסיפור, כולל שם משפחה, מראה כללי, וכמה תכונות אופי, את הסיפור שלה אני כבר אמציא.
וייאי דידי קוראת את הסיפור שלי אני סלעב כל כך.
זהו תהנו

"הגענו" אמר הארי וחנה את המכונית.
הוא כיבה את המנוע, ויצא מדלת הנהג, ממהר לדלת של רין.
הוא פתח את הדלת ורין יצאה מהאוטו, הם התקדמו לכיוון הבית, בית גדול, עצום ממש.
"כאן אתם גרים?" שאלה רין את הארי.
"כן, רק אני ועוד ארבעה חברים שלי" אמר הארי בגאווה.
"זה בטח אדיר" חייכה רין.
"כן" הסכים הארי "אבל את יודעת? ואני אגלה את זה רק לך, לפעמים הם ממש מוציאים אותי מדעתי, אבל את תספרי להם את זה."
"אני לא אספר" צחקה רין.
הארי אהב לשמוע את הצחוק שלה, הוא היה מתוק, כמו קולה ופניה.
הארי הוציא מפתחות ופתח את הדלת, ונכנס, רין נכנסה מיד אחריו.
"את בטח רעבה, בואי" הארי אמר והוביל את רין למטבח.
"תרגישי בבית, אני אלך לדבר איתם בינתיים, בסדר?" רין הנהנה, והארי הלך לכיוון הסלון.
הארי הלך לכיוון הסלון, וראה שם את לואי, אלינור וליאם יושבים וצופים בטלוויזיה, לואי ואלינור ישבו מחובקים, וליאם חיבק כרית, הארי צחקק לעצמו.
לואי היה הראשון ששם לב אליו ואמר "הו, הנה אתה, איפה היית? מחר עובדים!"
הארי אמר מעט בכעס "אם מחר עובדים, למה אתה לא ישן? יש לי מפתח"
"אולי כי דאגתי לך? לא חשבת על זה?!" לואי אמר.
הארי עצם עיניים ונשם עמוק, לואי יכול להיות קוץ בתחת לפעמים.
"תודה על הדאגה אמא, בכל מקרה, אתה יכול לבוא שניה לצד? אני צריך לדבר איתך" הארי אמר.
ליאם התערב "אתם יכולים לדבר גם לידנו אתם יודעים."
ולואי אמר "כן, הארי, דבר, אין לי ממש כוח לקום."
"טוב נו, נכון הילדה שראינו ליד האיטדיון?" הארי התחיל.
"רין? מה איתה?" לואי שאל.
"אז הממ… שיצאנו משם, ראיתי שהיא בכתה, ולא יכולתי להישאר אדיש, אז הלכתי ודיברתי איתה, והיא דווקא ממש נחמדה, ו…"
"אתה רוצה שנעזור לך להתחיל איתה? הארי כבר מאוחר מידיי" קטע אותו לואי.
"מה? לא, ממש לא, אני בכלל לא חושב עליה ככה, פשוט היא… לא בדיוק היה לה איך לחזור הביתה, אני לא אספר עכשיו למה, זה מסובך מידיי, משהו עם החבר שלה, והצעתי לה.. לבוא לכאן, היא פה במטבח, זה בסדר בצידכם שהיא תישן כאן?" הארי נשם לרווחה.
"כן, למה לא? היא תישן בחדר האורחים" אמר ליאם.
ולואי אמר "תביא אותה לכאן, למה השארת אותה לבד במטבח?"
"אולי תהיה לי חברה" אמרה אלינור בשמחה.
הארי חייך לעצמו, הוא לפעמים שכח עד כמה נחמדים ולבביים הבנים יכולים להיות, הוא שמח שיש לו כאלה חברים, הוא הלך למטבח לקרוא לרין.
-בזמן שהם דיברו במטבח-

את הפרק הזה אני אולי אמשיך היום אפילו, אבל רק אם יהיו תגובות.


תגובות (5)

תגובה- תמשיכיייייייי

08/01/2014 12:25

חח אוקיי, עוד תגובה אחת ואני ממשיכה

08/01/2014 12:35

תמשייייכייי !!!! מהרר

09/01/2014 03:55

ובא לי להיות בסיפווררר

שם : ג'ורדן
שם משפחה : אן

מראה כולל : גבוהה, שיער חום בהיר, עיניים ירוקות כהות, שיער כל הזמן אסוף בגולגול ולפעמים קוקו .

אופי : מצחיקה, קצת רגישה, שונאת גזענות, שונאת שמשקרים לה, לא אוהבת בגדים צמודים – רק בגדים רחבים ונוחים , לא אוהבת עקבים, לא אוהבת מסיבות, אוהבת לאכול ( חח והרבהה ), יודעת הרבה שפות, אוהבת להתחבר עם אנשים, אוהבת אופנה, יש לה סטייייל, קולטת אנשים ממבט, קשה לעצבן אותה אבל כשהיא מתעצבנת היא מתפרצת, חוש ריח מפותח ( חחחח ), בעלת ערכים, לא אוהבת להיגרר אחרי הזרם, אחראית ובוגרת —————- הקיצר, אוהבת את החיים הטובים ^__^

ואת בטוחה שאי אפשר עם נייל או לואייייי ? עם לא, אז עם האריי ..

09/01/2014 04:05

דותן קוראת את הסיפור שלי ייאי!
ויש לי רעיון מה תהיי, אבל את תופיעי רק בעוד איזה 6 פרקים.
ממשיכה

12/01/2014 11:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך