orit horan fridman
פרק נורא קצר, אני מקווה שתאהבו.

הסיפור על הארי- פרק 8

orit horan fridman 29/04/2014 899 צפיות אין תגובות
פרק נורא קצר, אני מקווה שתאהבו.

הגיע הבוקר, כולם כבר היו ערים וישבו לאכול ארוחת בוקר, ופיטפטו בינהם.
אחר כך רין לקחה מאלינור בגדים, וגם הפעם, בגדים פשוטים, טרנינג תכלת ונעלי בובה שחורות, כדי שלא יכאבו לה הרגליים מהעקבים.
בכל זאת, רין עדיין התאפרה, אבל שכבה קצת יותר דקה של מייקאפ, קצת פודרה, אודם, איילנר, מסקרה וצללית.
"את לא באמת צריכה את כל זה" אמר לה נייל.
"תודה, אבל אני פשוט רגילה לזה, אני לא יכולה בלי" אמרה רין.
נייל הרגיש דקירה בלב, הוא הבין שרין עדיין לא אוהבת את מה שהיא רואה במראה.
כולם לקחו ממנה את המספר שלה, והביאו לה את שלהם.
"יוצאים?" שאל הארי.
"יאללה בו" אמרה רין והם נכנסו למכונית, מנופפים לכולם.
כשהתחילה הנסיעה הארי שאל "תגידי, יש משהו בינך לבין נייל?"
השאלה הזו הפתיעה אותה, איך הוא יודע את זה?
"המממ…. אני חושבת, הוא מוצא חן בעיני, ואני מקווה שגם אני בעיניו" היא אמרה.
הארי המשיך "אני חושב שהוא אוהב אותך, היית צריכה לראות איך הוא הסתכל עליך היום בארוחה."
"באמת?!" רין שאלה, היה לה מאוד נעים לשמוע.
"כן באמת, וגם, אתם ממש מתאימים, לפי מה שהספקתי להכיר אותך, אתם מושלמים אחד בשביל השני, אני ידבר איתו על זה כשאחזור."
הארי באמת התכוון למילים שלו, בבוקר הוא קם יחסית מוקדם, ושהתקלח, חשב על רין ונייל, והוא הבין שכל מה שהוא רוצה זה שרין תהיה מאושרת, וגם שנייל יהיה מאושר, את שניהם הוא נורא אוהב.
אז הוא החליט שאפילו עם הרגשות שלו לרין, הוא צריך לשדך ביניהם,
שאר הנסיעה עברה בשתיקה, וכשהם הגיעו לבית של רין, הארי אמר "טוב, הגענו, אני מקווה שעוד נפגש, תשמרי על קשר."
רין ענתה בחיוך "אני אשמור, תודה על הכל, אתם האנשים הכי מדהימים שפגשתי.
"ביי" שניהם אמרו, וכל אחד הלך לדרכו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך