NightMist
הדמויות של ריק ריורדן פשוט מעוררות השראה... *דמעה של אושר*...

העתיד של פרסי ואנבת' -סיפור קצר על פרסי ג'קסון

NightMist 26/05/2014 7370 צפיות 5 תגובות
הדמויות של ריק ריורדן פשוט מעוררות השראה... *דמעה של אושר*...

אנבת' התחמקה מפרסי כול היום. היא חשבה שהוא לא הרגיש את זה, אבל הוא כן.
זה היה די לא רגיל. מאז שהם נפלו לטרטרוס לפני חמש שנים הם בקושי עזבו זה את זה. הם המשיכו בחייהם כמובן, מנסים לשכוח את הזיכרון הזה אבל הטראומה השאירה בם צורך לדבוק בצד אחד של השני. הם לא הצליחו לישון בלי אחד השני, או להישאר רגועים.
אז פרסי די הרגיש בחסרונה של אנבת'.
הוא ראה אותה בערב יושבת בשולחן האוכל שלהם, בוהה באוויר.
משהו לא בסדר לגמרי קרה.
הוא התיישב על הכיסא לידה. "הכול בסדר?" הוא שאל אותה. הבעת פניה של אנבת' לא השתנתה. היא לא ענתה על שאלתו.
פרסי קימט את מצחו בדאגה. "אנבת', משהו קרה?" הוא שאל שוב, קולו מהול בבהלה. אנבת' עדיין לא ענתה ונשארה בוהה באוויר כמהופנטת.
פרסי תפס בשתי כתפיה בידיו ונענע אותה. "אנבת', בבקשה תגידי לי מה קרה," התחינה בעיניו היתה ברורה.
אנבת' הרימה את עיניה ופגשה בעיניו. היא נאנחה ופתחה את פיה כדי להשיב. "משהו קרה פרסי," היא אמרה, שומרת על פניה חסרות הבעה. "אני- אני…," היא החלה לגמגם. פרסי הביט בה מרוכז, נואש לדעת מה עובר עליה.
"אני- אני בהריון פרסי, אני בהריון," היא אמרה לפתע. פניו של פרסי השתנו בבת אחת, הוא לבש את אותה הבעה חסרת הבעה שאנבת' שמה לפני. היא נתנה לו חמש שניות לעכל את דבריה.
"איך- איך אתה מרגיש עם זה?" היא שאלה אותו, חשש בעיניה.
פניו של פרסי פרצו לחיוך רחב. "הולך להיות לנו תינוק?" הוא שאל. אנבת' הינהנה ורגע אחר כך פרסי הניף אותה לאוויר בידיו, צוחק באושר.
צחוקו היה מידבק ורגע לאחר מכן אנבת גם פרצה במחול של צחוק.
"הולך להיות לנו תינוק," הם אמרו ביחד. שניהם הסתכלו אחד על השני לכמה רגעים ואז התנשקו בלהט.


תגובות (5)

הצהשקו.
פועל שאני צריכה לזכור.
הכתיבה טובה, כתמיד.
רק אני רואה בדמיון שלי איך זה יתפתח?
-ניקו מגלה
-ניקו עומד לעשות משהו מסוכן
-פרסי מנסה להניא אותו מהניסיון
-ניקו מגלה לפרסי תוך כדי התקף זעם
-*דילמה*

26/05/2014 19:25

זאת טעות הקלדה… כתבתי את זה מהטלפון שלי…
לא חשבתי על התקף זעם… ניקו באמת פזיז לפעמים.
נ.ב: אני שמחה שאת אוהבת :)

26/05/2014 19:27

זה בסדר, זה היה בצחוק :)

26/05/2014 19:28

נ.ב של הנ.ב: אני יודעת שהתכוונת לזה בצחוק… :)

26/05/2014 19:31

וואו- ממש תפסת אותם. את כותבת מעולה.

03/04/2016 22:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך