צלו של שרלוק
החלטתי להקפיא כל סיפור שבמשתמש שלי חוץ מזה. אין לי כל כך חשק לכתוב משהו אחר ואני חושב שזה יוכל להיות נחמד. אשמח לביקורת ותגובה (אחת, או יותר D:) ולכל מי שתהה- הפאנפיק הוא על משחק מחשב (league of legends), אבל מלבד הדמויות לא יהיה שום דבר שדומה בצורה כלשהי למשחק.

-הקדמה- (כרגע אין שם)

צלו של שרלוק 15/09/2015 749 צפיות 6 תגובות
החלטתי להקפיא כל סיפור שבמשתמש שלי חוץ מזה. אין לי כל כך חשק לכתוב משהו אחר ואני חושב שזה יוכל להיות נחמד. אשמח לביקורת ותגובה (אחת, או יותר D:) ולכל מי שתהה- הפאנפיק הוא על משחק מחשב (league of legends), אבל מלבד הדמויות לא יהיה שום דבר שדומה בצורה כלשהי למשחק.

"לאמב, ספרי לי סיפור."
"היה היה פעם איש חיוור, עם שיער שחור. והוא היה מאוד בודד."
"מדוע היה בודד, לאמב?"
"מכל מני סיבות. היו המון סיפורים על האיש הזה. הם התרחקו ממנו."
"הוא רדף אותם?"
"לא. הוא לקח גרזן ופיצל את עצמו לשניים."
"ואז תמיד יהיה לו חבר?"
"ואז תמיד יהיה לו חבר."


תגובות (6)

uta uta

מעורפל מאוד, לא מכיר את המשחק אבל נשמע מגניב.
אין כל כך מה להעיר או להאיר כי זה פשוט היה מעורפל ומוזר כלכך
אז המשך! או תתחיל! 0.0

15/09/2015 18:18

היי! (כן, חזרתי.)
אני מתעלמת לרגע מההקדמה עצמה, ועוברת לרציתי להוסיף. מה?! אתה רציני?! אתה ממש מקפיא את שלושת הסיפורים? ברצינות, בא לך להרוג אותי! דווקא בשיא המתח של רוחות? אתה יודע כמה אני רגישה לדמויות שאני מציעה, ומה שעשית להאנה ממש לא מתקבל על הדעת בעיני, בטח לא כשזה חסר המשך.
אתה לא יכול להפסיק עכשיו! ממש ממש לא. לפחות את רוחות… ואם לא את רוחות אז את משחקי היוצר. חבל לבזבז רעיונות כל כך טובים.
ועכשיו, בנימה תומכת זו, אעבור לדעתי על ההקדמה. זה היה מוזר ומעורפל כל כך עד שקשה לי לגבש דעה לגבי זה. אני אקרא את זה רק בגלל שאני מצפה לרמת כתיבה גבוהה בדיוק כמו בשאר הסיפורים שלך.
אל תקפיא את הסיפורים שלך! לפחות לא את רוחות.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 19:49

    אוקי. תודה. אני מצטער בקשר להקפאות, אבל אין לי כל כך מה לעשות עם זה חוץ מלומר סליחה. אני מבטיח שאני אחזור לכתוב את הסיפורים עוד כמה זמן.

    15/09/2015 20:57

האמת- לא הבנתי כלום. אני מקווה שבהמשך יהיה מובן יותר

15/09/2015 21:41

    בהמשך יהיה יותר ברור, כן. תודה על התגובה!

    16/09/2015 15:06
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך