מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את החלק! בחלק הבא סירה מגיעה לאי שבו נחתו פטריק ובובספוג...

הקרב על המתכון- חלק 1

מקווה שאהבתם את החלק! בחלק הבא סירה מגיעה לאי שבו נחתו פטריק ובובספוג...

היום עוד פעם פלנקטון נכשל בגניבת המתכון של מר קראב. פלנקטון כבר וויתר וצפה בטלוויזיה מאחר שלא היה לו מה לעשות. הוא צפה בחדשות בפעם הראשונה בחיים שלו! היה לא משעמם מאוד עד שבחדשות הראו משהו מעניין.
ספרו בו על סוללה ענקית שיצרו במפעל "ראש דג" שהיא בעלת עוצמה חזקה. היא יכולה לתת כוח לעיר שלמה והיא יכולה לשמש כמקור כוח לנשק היכול להשמיד את בקיני בוטום! פתאום לפלנקטון היה רעיון מרושע לגניבת המתכון.
הוא שכנע את קרן לעזור לו לגנוב את הסוללה הענקית והיא הסכימה. הם פרצו למפעל לחדר שבו מוחבא סוללת הכוח הענקית. קרן השמידה את המצלמות ופלנקטון ניסה לקחת את הסוללה בלי שאחד הקרניים יגעו בו היפעילו את האזעקה. קרן שאלה :"למה אתה צריך את הסוללה ההיא?" ופלנקטון ענה:"אני רוצה לבנות נשק שיכריח את מר קראב לתת לו את המתכון להכנת קציצות הסרטן!". הם טסו מהמפעל לפניי שיגלו אותם לכיוון מסעדת הדלי.
פלנקטון בנה את הנשק ולא הקשיב לאזהרה של קרן:"תלך לישון, אם לא תשך אז רמת הרשעות שלך תגדל ותפוך להיות מטורף כזה!".
הוא סיים לבנות את הנשק שלקח לו כל הלילה לבנותו בלי לישון ושם את הסוללה למקומה. לנשק קרא "המדוזה" מפני שהיא נבנתה בצורת מדוזה בצבע אדום היכולה לחשמל במתח הכי גבוה! הוא נהיה מאוד עייף אך לא היה אכפת לו, בינתיים רק מהמתכון לקציצות הסרטן- אכפת לו.
הוא הגיע לסרטן הפריך ברגע הכי לא צפוי ובקש ממר קראב:"תן לי את המתכון או שאני אשמיד בעזרת "המדוזה" אותך, את עובדיך ואת מסעדך!" אך מר קראב מאן לו:"לא, אני לא יתן לך את המתכון הסודי!". סקווידוויד בקש לתת לו כיוון שרצה לחיות:"תן לו, אני רוצה לחיות!" אך הוא עדיין לא הסכים!
פלנקטון התעצבן והוא השמיד את המסעדה באמצעות הנשק שלו אך כולם שרדו. סקווידוויד התחמק וברח הרחק, בובספוג התעלף אך עדיין נשם ומר קראב ניסה לברוח באמצעות טיל החירום שלו עם המתכון הסודי.
פלנקטון לא וויתר וגרם ל"מדוזה" לתפוסו באמצעות זרועותיו והצליח. מר קראב הפיל בטעות את המתכון ובובספוג תפס אותו. פלנקטון כעס מאוד וניסה לחשמל אותו. פטריק הגיע מכיוון שהוא היה סקרן ופלנקטון כמעט פגע בו בטעות, מזל שבובספוג הציל אותו בזמן. בובספוג לקח את פטריק עם המתכון הסודי אל הטיל של מר קראב וטסו הרחק. פלנקטון נכשל בתפיסתם משום שהם טסו יותר מדי גבוה ויצאו מהמים. הטיל לא היה יכול לפעול מעל פני המים והתרסק באי "בקיני" אך הם יצאו ללא פגע…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך