מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את החלק! בחלק הבא והאחרון העניינים נהיים יותר מותחים...

הקרב על המתכון- חלק 3

מקווה שאהבתם את החלק! בחלק הבא והאחרון העניינים נהיים יותר מותחים...

פלנקטון לא יכל לחכות יותר והחליט להשמיד את בובספוג ואת המתכון כך שאף אחד לא יכל להכין קציצות סרטן יותר אף הוא. בובספוג ופטריק ברחו ממנו למכונית צעצוע. פטריק לקח את השלט ונכנס עם בובספוג למכונית. הוא נווט את המכונית למטבח בעזרת השלט אך הרובו-מדוזות עמדו לפגוע במכונית, לפיכך בובספוג והכוכב יצאו במהירות האפשרית מהמכונית לפני שהרובו-מדוזות פגעו והרסו אותה.
ליד התנור הם מצאו מרית על הרצפה וישתמשו בה כנשק נגד המדוזות. הם הגיעו לסלון ששם יש את היציאה אך הרובו-מדוזות חסמו אותה! הם היו רבים מדי אז בובספוג ופטריק מצאו מטוס מנייר ועלו עלייה. הם זרקו את המרית על המתג של המאוורר שהפעיל אותה והרוח העיפה את המטוס שבו נמצאים בובספוג ופטריק.
הרובו-מדוזות שרפו את המטוס אך לא עד הסוף ובוספוג ופטריק היו בסדר. הם טסו מהר מדי והמתכון נפל מהמטוס בדיוק ביציאתם מהבית ופלנקטון תפס אותה! פלנקטון פקד על הרובו-מדוזות לטפל בובספוג ובפטריק בזמן שהוא ילך למסעדת הדלי להכין כמה קציצות סרטן באמצעות המתכון! הרובו-מדוזות המשיכו לשרוף את המטוס אך בובסוג ופטריק עדיין לא וויתרו.
בובספוג ניסה להגיע אל ה"מדוזה" אך הרוח הייתה חזקה מדי. היא גרמה לפטריק ליפול מהמטוס והוא נחת על ה"מדוזה". בובספוג בקש מפטריק להיכנס ל"מדוזה" ולקחת מפלנקטון את המתכון אך הוא פחד לעשות זאת! בובספוג הצליח לשכנע את פטריק באמצעות עידודים להיכנס והוא נכנס!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך