מחבר סיפורים נהדרים
בחלק הבא האיש המסתורי מספר לוונדר, סילביה ולרוברטו סיפור על דומייכטר ודומינייטר. מקווה שתהנו!

וונדר מציל את העולם- נערת הקרח- חלק ראשון

בחלק הבא האיש המסתורי מספר לוונדר, סילביה ולרוברטו סיפור על דומייכטר ודומינייטר. מקווה שתהנו!

סמוך לגלקסיה שבה וונדר וסילביה נודדים ישנה גלקסיה יותר קטנה. איש בשם רוברטו מיהר לפגישה של מועצת הגלקסיה שתשחח על איום המתקיף את הגלקסיה במכונית החלל שלו. הוא הסתכל בשעונו וגילה שהוא כבר איחר והאיץ לכיוון הכנסת הגלקטית.
בינתיים הפגישה התחילה בלעדיו וראש הגלקסיה התחיל בנאומו:"התכנסנו מפני שיש איום המקפיא את הגלקסיה הזו. איש קרח מקפיא את הגלקסיה בשיריונו בחלליתו עם צבא הרובוטים שלו המקפיאים, דומיייכטר זה שמו. אלינו לחשוב על דרך לסלק אותו מהגלקסיה!". כולם חשבו על דרך עד שהרגישו קור וראו מהחלון שדומייכטר הגיע להקפיאם!
הרובוטים שלו נחתו על הכוכב וירו בלייזרי קרח שהקפיאו את הכוכב. הקרח התפשט ורוברטו הגיע וראה שבקרוב הכוכב שלו יהפוך לפתית שלג. הוא ראה שראש הגלקסיה הולך לקפוא וניסה לחלץ אותו אך אחד מהרובוטים רדף אחריו.
הוא נסוג מהגלקסיה והתחמק מיריות הרובוטים. הוא הגיע לגלקסיה שבה וונדר נודד וניסה להתחמק מהרובוטים במסלולו. הוא הגיע אל כוכב של יער שבו הסתובב באוזון ולאחר מכן התקרב לפני האדמה של הכוכב כאשר אחריו הרובוטים.
וונדר וסילביה טיילו בו עם קבוצת מטיילים שמובילו הראה להם סוגי צמחים שונים. בשמיים הם ראו מכונית מעופפת נסוגה מרובוטים כחולים שירו בה. וונדר וסילביה נכנסו לבועה ומהרו להצילת מי שנמצא במכונית.
מקרוב סילביה טענה שהרובוטים מזכירים את הרובוטים של דומינייטר רק שצבעם הוא כחול ושהם מקפיאים. הם נחתו על רובוט אחד ווונדר הוציא מברג בכובעו והם נכנסו לרובוט ונטרלו. הרובוט התרסק ובמסלול התרסקו פגע ברובוטים ואחד מהם ירה בפני הכוכב.
הירייה גרמה לקרח מתפשט ווונדר וסילביה היו צריכים לפעול מהר. רוברטו הודה למי שהציל אותו והם הבריחו את קבוצת המטיילים הרחק מהכוכב לפני שיקפא. הם ראו מאחור את הכוכב הופך לפתית שלג והורידו את הקבוצה בתחנת רכבת החלל.
רוברטו הציג את עצמו והסביר מה קרה לו ומאיפה הוא בא בפני וונדר וסילביה והם הובילו אותו למסיבת הגלקסיה שבה חוגגים על הניצחון על דומינייטר. "מי זה דומינייטר?" שאל רוברטו ווונדר וסילביה ענו לו. רוברטו טען שדומינייטר מזכירה את דומייכטר רק שהוא לא נערה כנראה.
הם הגיעו לחניה של המסיבה שמגיעה אליה כל תושבי הגלקסיה. הם הגיעו למקום המסיבה והראו לו את הייתר הנמצא על הבמה. הם הסבירו שהייתר הוא היה האויב הכי גדול שלהם לפני שדומינייטר הגיעה והוא שהציל את הגלקסיה. הם התחילו לחגוג במסיבה ונהנו.
בשולי הגלקסיה דומייכטר הורידה את שיריונה: היא בעצם נערה! היא שמעה שמועה שהגלקסיה שהיא מסתכלת אליה עכשיו היא הגלקסיה שנצחה את דומינייטר ואם היא תקפיא אותו אז היא תחשב ליותר טובה מדומינייטר{ברשעות} והוא גם יהיה גלקסיית ה-100 שהיא הקפיאה, לפיכך היא התכוננה להתחלת הקפאת הגלקסיה.
רוברטו התחיל להרגיש קור כמו שהרגיש כאשר כוכב הכנסת הגלקטית קפאה ושיער שדומייכטר גם הגיע לגלקסיה זאת. הוא ניסה להזהיר את לכולם אך הרוב לא הקשיבו לו.
דמייכטר הגיעה וצבא הרובוטים שלה התקיף את הכוכב. וונדר רצה להציל את כולם אך הקרח התפשט יותר מדי מהר והוא נאלץ לוותר. הוא, סילביה ורוברטו נסגו מהכוכב וראו אותו הופך לפתית שלג.
הם לא ידעו מה לעשות מאחר שדומייכטר הגיע והולך להקפיא את הגלקסייה! הם הסתתרו בחגורת אסטרואידים ודאגו לשלום הגלקסיה. הם מצאו איש מסתורי המתהלך על האסטרואידים שאמר להם:"אם תרצו שהגלקסיה אינה תקפא- תבואו אחרי!" והם הלכו אחריו כיוון שאין ברירה אחרת.
הם הוביל אותם אל מקדש שבסביבתו יש פסלים של חיילים וחלליות העומדות במקום ונכנסו. בינתיים במערכות השמש בשליטת הייתר שהצליח לברוח מדומייכטר: הייתר ופיפרס חשבו איך למנוע מהגלקסיה לקפוא מדומייכטר אך היא הגיעה והתחילה להקפיא כוכבים ופיפרס עמד לפקד לכלבי השמירה לעצור אותו. הייתר עצר אותו וספר לכל כלבי השמירה שהיום הם יעזבו את הגלקסיה לגלקסיה בטוחה יותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך