מחבר סיפורים נהדרים
מישהו יודע איך קוראים לאביר השקרן. בחלק הבא העניינים מסתבכים, קרב בין דומינייטר ודומייכטר... מחר אני אעלה חלק זה משום שלא הספקתי להעלות אותו היום. מקווה שאהבתם!

וונדר מציל את העולם- נערת הקרח- חלק שלישי

מישהו יודע איך קוראים לאביר השקרן. בחלק הבא העניינים מסתבכים, קרב בין דומינייטר ודומייכטר... מחר אני אעלה חלק זה משום שלא הספקתי להעלות אותו היום. מקווה שאהבתם!

וונדר, סילביה ורוברטו התחבאו בערפילית חלל גדולה שהסתירה אותם מרובוטי דומייכטר. הם ראו נחיל של הרובוטים של דומייכטר שמחפשים את וונדר, סילביה ורוברטו ובדרכם מקפיאים כוכבים. הם דאגו ונזכרו בדברי המכשף שרק הכוח החזק בגלקסיה יכול להעיר את צבא המורדים הקדום.
וונדר נזכר באחד מסיפורי הוריו וסבר שהוא מספר על הכוח החזק בגלקסיה. "הוריי ספרו לי שהכוח החזק בגלקסיה טמון בכוכב הוונדרימים, הכוכב שממנו באתי" ספר וונדר לאחרים ורוברטו שאל אותו:" איפה נמצא הכוכב שממנו באת?" ווונדר שאל שבקצה הגלקסיה, בנקודה הכי רחוקה בגלקסיה זו ממרכז הגלקסיה.
"אסור לנו לבזבז זמן, עלינו להגיע לכוכב הוונדרימים במהירות!" סילביה אמרה אך רוברטו טען שהוא רחוק מדי ויקח יותר מדי זמן להגיע אליו. כולם חשבו על דרך להגיע לכוכב הכי מהר שאפשר ופתאום רוברטו נזכר וספר:"במקומות אחדים בגלקסיה יש מנוע מסוג XDS553C שבעזרתו המכונית החלל שלי יכולה לטוס יותר ממהירות האור אך הוא עולה מיליוני שקלים!".
"הם יתנו לנו, הרי זה על גורל הגלקסיה!" טענה סילביה ורוברטו הסכים והראה את המפה הדיגיטלית של הגלקסיה הזו. הם גילו שהמקום הכי קרוב אליהם שיש בו מנוע זה הוא במכון לקידום החלליות הנמצא לא רחוק משם. הם בדקו אם השטח פנוי ומהרו למכון לקידום החללית.
הם הגיעו אך לא יכלו להיכנס מאחר שמאבטח המכון לא נתן להם. הם ספרו לו שהם צריכים את המנוע "XDS553C" מפני שבעזרתו הם יגעו למקום שיש בו את הכוח היחיד שיכול להציל אותנו מדומייכטר המקפיאה את הגלקסיה. המאבטח לא האמין אך רובוט של דומייכטר עבר ואיתר את וונדר ,סילביה ורוברטו.
הוא התחיל להקפיא את הכוכב והמאבטח הבין שטעה והוביל את וונדר, סילביה ורוברטו למנוע. הם הגיע והקרח התפשט במהירות ועליהם היה לפעול במרץ. המאבטח נתן להם את המנוע ווונדר, סילביה ורוברטו ניסו לצאת מהמבנה לפני שיקפאו אך הפתח התכסה בקרח! וונדר הוציא מכובעו מייבש שיער וכשסילביה הפעילו- הוא ירה קרן חום שיתך את הקרח, השמיד את הרובוט ואפשר להם לצאת.
הם יצאו בפזיזות ווונדר וסילביה נכנסו למכונית של רוברטו. רוברטו החליף את מנועו במנוע ה-XDS553C והפעיל אותו. בהתחלה שום דבר קרה אך לאחר מכן המכונית "השתגעה" ונעלמה. הם טסו יותר מהר ממהירות האור לכיוון כוכב הוונדרימים.
הם הגיעו תוך רבע שעה לכוכב ונחתו על הכוכב החייכני. ההורים של וונדר זיהו את בנם מיד כשראו אותו והיו מאושרים מאוד. וונדר שמח לראות שוב את הוריו ושר להם שירים אך סילביה עצרה אותו ואמרה לו שאין זמן לכל זה.
הם ספרו להורי וונדר את הבעיה ואת הפתרון היחיד לה. הורי וונדר סיפרו:"לפני מספר שבועות דרקון אימתני איים על הכפר אך לוחם אצילי ניצח אותו והציל את הכפר, לפיכך נתנו לו את הכוח הכי גדול בעולם, יהלום הוונדרימים לאות הוקרה ללוחם האציל". סילביה בקשה מהם שיראו לה את הלוחם הזה והם לקחו אותה ואת האחרים אליו.
הם הגיעו לארמון שבו נמצא הגיבור וכשנכנסו גילו שהגיבור המדובר הוא בעצם האביר שיצא עם וונדר וסילביה לחלץ את הנסיכה מהמפלצת והם הופתעו. וונדר ביקש בנימוס ממנו את היהלום אך הוא מאן ואמר:"אני הצלתי את הכוכב הזה, היהלום שייך לי!".
סילביה חשדה בו כיוון שהוא עשה כמה תכסיסים בעבר, למשל שהוא הציל כוכבים מרובוט של דומינייטר שהוא נשלט ע"יי שותפו בשביל למשוך נערות…. היא בקשה ממנו להראות לה את שרידי הדרקון שהוא הביס אך הוא טען שהוונדרימים זרקו את שרידי הדרקון הרחק מהכוכב כבר מזמן.
אבא של וונדר שמע זאת וגילה שהוא משקר. "שרידי הדרקון נמצאים קרוב, ראיתי אותם בבוקר!". כל הוונדרימים התחילו לחשוד בגיבור ואבא של וונדר הראה לכולם את שרידי הדרקון. סילביה סקרה את הדרקון וגילתה שהוא עשוי ממתכת! פתאום הגיבור הודה שהוא באמת עשה תכסיס שהוא ניצח דרקון אימתני שאיים על הכפר שהוא בעצם נשלט ע"יי שותף אחר שלו.
הוא הראה להם את שותפו האחר ונתנם את היהלום האימתני. הוא התנצל וונדר סלח לו על זה שהתוודה. הוא ושותפו הסתלקו מהכוכב והשאירו את כולם נלהבים שהגלקסיה יכולה עוד להינצל.
וונדר, סילביה ורוברטו התכוננו לצאת למסע לכיוון המקדש עם צבא המורדים הרדום והורי וונדר עידדו אותם שיצליחו במשימתם. הם עלו למכונית של רוברטו ועמדו לטוס מעבר למהירות האור לכיוון המקדש.
בינתיים בשולי הגלקסיה, התהלכה דומינייטר המאוכזבת וחשבה מה אפשר לעשות בשביל להתעודד. היא הסתכלה בגלקסיה שהביסה אותה וראתה כוכבים קפואים. את הקרח היא זיהתה וידעה שאחותה מתכננת להקפיא את הגלקסיה שהביסה אותה ולהשפיל אותה. היא לא מוכנה לזה ונעה לכיוון הכוכבים הקפואים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך