נטע די אנג'לו
כן, אז זה סיפור על גיבור הילדות האהוב עלי ביותר (הוא חולק את המקום עם מוגלי): פיטר פן. אם יש כאן כותבים שאוהבים את אליס בארץ הפלאות, אני אוהבת את פיטר.
אני אסביר כמה דברים: אני הולכת לפי הספר האמיתי, ולפיו כל ילד היה ציפור לפני שנולד, ואחרי שהוא מת הוא חוזר להיות ציפור. פיטר פן הוא זה שמוביל את הילדים אחרי שמתים לגן עדן, כי הוא התגלמות הילדות. אימהות שונאות אותו בגלל שהוא לוקח את הילדים שלהן.
לכל ילד יש חלום על ארץ לעולם לא, והבנות שומעות כל לילה את הקול של פיטר פן בחלום (וונדי שמעה אותו גם כשהייתה ערה), וזה הכול בערך...
טוב, אז אני צריכה כמה ילדים אבודים, וכמה אינדיאנים, למי שרוצה, אבל הם יופיעו מעט כנראה...
כן, חפרתי...

זכרונות ילדות – הקדמה והרשמה

נטע די אנג'לו 19/12/2013 1457 צפיות 33 תגובות
כן, אז זה סיפור על גיבור הילדות האהוב עלי ביותר (הוא חולק את המקום עם מוגלי): פיטר פן. אם יש כאן כותבים שאוהבים את אליס בארץ הפלאות, אני אוהבת את פיטר.
אני אסביר כמה דברים: אני הולכת לפי הספר האמיתי, ולפיו כל ילד היה ציפור לפני שנולד, ואחרי שהוא מת הוא חוזר להיות ציפור. פיטר פן הוא זה שמוביל את הילדים אחרי שמתים לגן עדן, כי הוא התגלמות הילדות. אימהות שונאות אותו בגלל שהוא לוקח את הילדים שלהן.
לכל ילד יש חלום על ארץ לעולם לא, והבנות שומעות כל לילה את הקול של פיטר פן בחלום (וונדי שמעה אותו גם כשהייתה ערה), וזה הכול בערך...
טוב, אז אני צריכה כמה ילדים אבודים, וכמה אינדיאנים, למי שרוצה, אבל הם יופיעו מעט כנראה...
כן, חפרתי...

לכל אחד יש זיכרונות ילדות, משהו שהוא תמיד ייזכר בו ויחייך, אבל לכל אחד יש גם דברים רעים מעברו, שהוא ישתדל לשכוח.
יש רק ילד אחד שלא יכול להיזכר בעברו, הוא הרי ילד נצחי. ילד שנשאר ציפור גם אחרי לידתו, ילד שמוביל את כל הילדים המתים לגן עדן, ילד שעשה כל כך הרבה דברים עוד כשהיה רק בן שבוע.
הילד הזה הוא הילד האומלל ביותר. הוא לא זוכר מה עשה לפני שבוע, לפני יומיים, או לפני יום. הילד הזה שוכח מכל הצרות שלו ורק מתרחק יותר ויותר מהדרך להתבגר, הוא לא רוצה בזה.
שם אותו הילד הוא פיטר פן.


תגובות (33)

אני מתה על פיטר פן! גם כתבתי עליו סיפור באנגלית שגרם למורה שלי לבכות ^^

הדמות של הילד האבוד יכולה להיות בחורה?

לא שזה ממש משנה אבל בכל זאת…

19/12/2013 11:05

בסדר…

19/12/2013 11:06

ילד אבוד:
אנדרו
גיל:12

-אני לא קראתי את פיטר פן אז… תוסיפי לבד את מה שאת צריכה:>- .

19/12/2013 11:07

אוקי, קצת תיאורים…
דניאל, תמשיכי כבר את חלומות!

19/12/2013 11:08

אהמאהמ. אפשר קריטריונים?

19/12/2013 11:09

מה מעט -,-
הרבהרבה!
ילדה אבודה:
שם: אוולין אלורי
גיל: 11.5
מראה: שיער שאטני עד הכתפיים, עיינים חומות
אינדיאנית:
שם: לוריס
גיל: המממ..תחליטי בעצמך D:
מראה: שיער שחור וארוך עד לברכיים, עיינים שחורות וגדולות, עור בגוון שוקולד

19/12/2013 11:10

טוב..
שם:
גיל (לא יותר משתיים-עשרה):
אופי:
מראה:
לא צריך רקע.

19/12/2013 11:10

אורין אני יודעת שזה מעט, פשוט זה גלש לי לכל מני מקומות…

19/12/2013 11:11

נשמע מעניין. אשמח להמשך:)

19/12/2013 11:11

ילד אבודד <3
שם- מייקי
גיל- 12
מראה- שיער שחור קצר, עיניים כחולות גדולות, מבט תמים.
אופי- חופר, תמים, משתולל תמיד, מפריע ומציק, חוץ מזה חמוד ומצחיק.

19/12/2013 11:12

הבחורה-
שם: מלורי טריינפורס
אני לא כותבת גיל כי זה את מחליטה בני כמה הם בדיוק….
מראה: שיער חום פרוע וקצר מאד, עיניים ירוקות ושדוניות, תווי פנים שדוניים, (אזניים גם קצת שדוניות).
אופי: קשוחה, היא לא נותנת לבנים שם לחשוב עליה בתור סתם בחורה, חכמה, שקרנית טובה, נאמנה , ערמומית. לא נותנת לאנשים לפגוע בה, אף פעם. יש לה חוש הומור יוצא מן הכלל, והיא תמיד מגיע בזמן.
כישרון: חץ וקשת וטיפוס על עצים.

הבחור-
שם: אלכס טרנר.
מראה: שיער שחור קצת מתולתל, עיניים חומות וחמות, לא מאד גבוה אבל גבוה, חיוור.
אופי: טוב לב, חביב, נחמד,נאמן, תמיד דואג לחבריו יותר מאשר לעצמו, יש לו חיוך שגורם לכולם לחייך איתו, אבל מתעצבן בקלות. חושד באנשים שהוא לא מכיר.
כישרון: לחימה פנים מול פנים.

(לא יודעת למה הוספתי את כל הקטע של הכישרון…)

19/12/2013 11:13

מה הגיל שלהם גבי? גיל זה אלמנטרי…

19/12/2013 11:17

הם בני 12…או 10

19/12/2013 11:18

שם: אליסה, היא לא יודעת מה שם משפחתה.
גיל: 12
אופי: נבונה ביותר, מתוחכמת וערמומית, אוהבת למתוח אנשים, עוקצנית, חברותית, חייכנית, ידיה תמיד צריכות להיות עסוקות במשהו, קופצנית, תמיד דבקה במטרה, שקרנית, אמיצה ביותר, היא לא תקריב את חייה לטובת אחרים. לפעמים היא יכולה להיות עצבנית אך מאופקת, ומאוד תוקפנית, אך לעולם לא פזיזה.
מראה: שיער שחור כלילה וחלק, גלי בקווצות, חיוורת, כחושה וגבוהה יחסית לגילה, בעיניה האפורות כסערה תמיד נראית נבונות וחכמה גדולה, אצבעותיה דקיקות וארוכות, ריסיה ארוכים.
תוספות (כי בא לי): תמיד מחזיקה פגיון בחגורה, אף אף אחד לא יודע זאת, קשה לה מאוד להתחבר עם אחרים.

19/12/2013 11:19

נשאר מקום לילד אבוד? או ילדה? *-*

19/12/2013 11:26

כן, ברור.

19/12/2013 11:27

שם: מאט ג'קסון (תתמודדו!)
גיל: 8
מראה: שיער בהיר ועיניים כחולות תמימות וחיוך של ילד על הפרצוף (אחרי הכל הוא ילד)
אופי: ילדותי (דה!), תמים, חכם לגילו, מנסה לשמח את כולם, מהיר וכדומה…
הוספה: תעשי שהוא נהרג בדרך דרמטי והוא יודע להלחם בקשת!

19/12/2013 11:31

ובהצלחה! רעיון מקורי! (ומי לא אוהב את פיטר פן? :\)

19/12/2013 11:32

חחחח את רוצה שהוא ימות?

19/12/2013 11:32

שלום נטע די אנג'לו (:
דבר ראשון את רושמת מושלם !
אז ככה .. התחלתי לכתוב סיפור חדש אתמול ואני ממש אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי לי מה דעתך על הסיפור (:
-הסיפורים הכי יפים באתר-

19/12/2013 11:33

הם לא מתים כבר? XD

19/12/2013 11:34

לא, הם פשוט ילדים שנפלו מהעגלות שלהם ואז הגיעו לארץ לעולם לא.

19/12/2013 11:35

הוו! למה אני חייבת להיות כזאת טיפשה?! XD
טוב אז תרגישי חופשי להתעלל בו ואז להרוג אותו ולגרום לכולם להיכנס לדיכי (אבל רק לקראת הסוף!)

19/12/2013 11:38

אולי אהרוג אותו….. הוא בן שמונה! (וסוף סוף אחד קטן…)

19/12/2013 11:39

ידעתי שצריך מישהו קטן וחמוד ותמים אז נתתי לך *-*
אוח הילד הקטן והתמים שכולם אוהבים ויבכו עד מוות אם הוא ימות חע!
חח סתם בהצלחה! פיטר פן חתיך P:

19/12/2013 11:41

כן, אני חושבת אני אוהבת אותו יותר מניקו… אבל הוא…. טוב, אני אסביר את הכול בסיפור.

19/12/2013 11:42

נטע לשנוא דמות שלי ;-;

19/12/2013 11:57

למה? זה טוב שיש בת בוגרת אחת בקבוצה.
ואני רק מקווה שאת ממשיכה את מבוך ארטמיס…

19/12/2013 11:59

אני אל אירשם אבל אגיד דבר אחד- תתחילי לכתוב!!!!!! מי לא אוהב את פטר פן???? ומי לא אוהב סיפור על פיטר פן וכו'???????

19/12/2013 11:59

פיטר פן!!!!!!!!!! הדמות השנייה האהובה עלי אחרי עוץ לי גוץ לי! (אני מעדיפה לקרוא לו ראמפלסטילסקין כמו באנגליה, אבל הרבה לא יבינו על מי אני מדברת). תמיד רציתי להיות ילדה אבודה! ואינדיאנית! וילדת זאב! או ילדת זאב אינדיאנית שהלכה לאיבוד בארץ לעולם לא XD

הילדה האבודה –
שם: רוז הרברט (שונאת את השם משפחה הזה, אבל אין לי כוח לחפש אחרים).
גיל: 12
אופי: שקטה, החלטית, רגועה, מחושבת. יודעת לקרוא אנשים לפי הבעת פניהם (מיומנות שימושית כדי לשרוד), נאמנה מאוד (ואכזרית לאויבים שלה).
מראה: שיער שחור גלי עד אמצע הגב שאסוף בדרך כלל לשתי צמות, עם נוצת עיט שחורה-לבנה מעל האוזן (לקחתי את הרעיון מפייפר, אז קרדיט לריק), עיניים חומות סתמיות, גבוהה. ידיים מיובלות מהאחיזה בקשת שלה.
הערות (כי גם לי בא): היא מהוותיקים שם. היא כמו זאב בודד, מתבודדת שנראית שקטה וברגע שאתה לא מוכן תוקפת בפראיות.

האינדיאני (כי אני אוהבת אינדיאנים. וגם סוגריים, כשחושבים על זה) –
שם: נחל-שקט
גיל: 12
אופי: פטפטן, עקשן, חברותי, היפראקטיבי. אבל כשהוא בחברת בעלי חיים הוא נהיה שקט, ומתנהג ברוך ועדינות, צדדים שרק מי שמכיר אותו טוב יודע שיש לו.
מראה: עור שחום-אדמדם, שיער שחור קצוץ, עיניים בצבע אגוז, גבוה מאוד לגילו. צלקת על הגב מהפעם הראשונה שהוא טיפס על עץ.
הערות: אוהב להיות עם הילדים האבודים (הא! מצאתי דרך לשלב אותו בסיפור! :)), הבן של ראש השבט. וזהו.

הערה אחרי מחשבה קלה – אפשר שהם יתאהבו איכשהו? אני אף פעם לא ביקשתי דבר כזה *מסמיקה*, אבל אחרי קריאה של שני הטפסים הם נראים לי מתאימים אחד לשני. אבל אחרי הכל, את מחליטה.

19/12/2013 12:05

אין לי בעיה שיתאהבו.
וגם אני מעדיפה לקרוא לו, טוב, אין לי כוח לכתוב את השם הארוך הזה.
הכרחתי את השנה שלי לראות עד עצם היום הזה וכשדיברנו על עוץ לי גוץ לי ככה קראתי לו.

19/12/2013 12:11

גם את ראית עד עצם היום הזה? זאת הסדרה האהובה עליי!
בעונה הזאת היה גם את פיטר פן, והוא יצא ממש מרושע ואכזרי. והמעריצים קוראים לו ראמפל בקיצור, כי זה באמת שם מאוד ארוך…

19/12/2013 12:16

טוב, פיטר פן הוא לא הילד הכי טוב בעולם, את תראי בסיפור.

19/12/2013 12:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך