LaRrY&ZiAm
מה יקרה עם נייל? ומה יקרה עם ריצ'? הכל תגלו בפרק הבא :)

ים-פאנפיק על נייל הורן – פרק אחד

LaRrY&ZiAm 05/06/2014 1789 צפיות תגובה אחת
מה יקרה עם נייל? ומה יקרה עם ריצ'? הכל תגלו בפרק הבא :)

-אני החלטתי לשנות את השם של לי לליה בגלל שליה זה שם יותר אנגלי/אמריקי.
———————————————

"בראד" מולי אמרה,היא הסמיקה.

"אני ממש מצטערת על מקודם,פשוט הוא התחיל איתי ולא ידעתי מה לעשות" היא שפשפה את עורפה.

"זה בסדר" הוא בקשיחות אך חיוך קטן עלה על פניו שנזכר בנשיקה.

איתי ,בחיים לא התחילו. אני בטח ובטח לא רוצה שנער כזה חצוץ יתחיל איתי, אני לא אומרת שאני לא רוצה שיתחילו איתי אבל הוא, בחיים לא.

"ריצ' בואי תעזרי פה!" ליה אמרה ובידה אוכל ובירות.

"אני באה!" מהרתי אל ליה. "אל תתיחסי למולי" היא לחשה לי באוזן , "זה בסדר" אמרתי.

לקחתי ממנה כמה דברים ומהירנו חזרה לשולחן. "מתאים לכן מלצריות" מולי צחקה.

"אוי תנוחי" ליה אמרה. "כולנו יודעים מה העבודה שלך ריצ' " מולי צחקה. "היי עם את צוחקת על העבודה שלי, תסכלי על שלך . מכונת מין" גילגתי עיינים.

בראד צחק ומולי תקעה לו מרפק בצלעות "מה את רוצה? היא צודקת" הוא אמר.

היא גלגלה עיינים ושתקה.

הסתכלתי אל הטלפון שלי וראיתי שמאוחר כבר. "אני חייבת ללכת" ביי חיבקתי את בראד ליה ואת דיויד.

מיהרתי לכיוון היצאה. "תזהרי" נתקלתי במשהו כוסו נפלה על הרצפה "אני ממש מצטערת , תן לי אני אשלם לך על הכוס ועל שתייה חדשה…" הסתכלתי לתוך עניו הכחולות כמו ים .

"מפגרת" הוא כעס. "אני ממש מצטערת לא התכוונתי" אמרתי משפשפת את עורפי, הוא היה נמוך אבל אני הייתי יותר נמוכה ממנו..

"התנצלות לא תעזור לי" הוא אמר לקחתי מפית וניקתי את כתמי הבירה הגדולים מכנסו.

"עזבי את זה" הוא אמר בכעס. "פשוט לכי ממני" הוא כעס

"דביל" מילמלתי. "למי קראת דביל?" הוא צעק , "לך אלא למי?" אמרתי.

"אויש את כל כך הולכת לחטוף על זה" הוא אמר. "בסדר מר…" הוא עצר אותי "נייל הורן" הוא אמר ובמהירות יצאתי מהפאב.


תגובות (1)

תמשיכי!

06/06/2014 10:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך