בגלל שלא מזמן פתחתי וואצאפ ואני עדין מושפעת ממנו, חשבתי לפתוח קבוצה בוואצאפ של מעריצות של וואן דיירקשן מהאתר סיפורים.
אני חושבת זה יהיה נחמד..
אם אתם מעוניינים תשלחו לי את המספרים שלכם למייל שלי:
[email protected]

לא עוד סיפור אהבה.

16/12/2013 1093 צפיות 5 תגובות
בגלל שלא מזמן פתחתי וואצאפ ואני עדין מושפעת ממנו, חשבתי לפתוח קבוצה בוואצאפ של מעריצות של וואן דיירקשן מהאתר סיפורים.
אני חושבת זה יהיה נחמד..
אם אתם מעוניינים תשלחו לי את המספרים שלכם למייל שלי:
[email protected]

"דיי, נמאס לי, למה אני כל הסמן צריך לסבול? למה בכל פעם שאני סוף סוף חושב שהינה מצאתי את האחת לי המושלמת מסתבר שזה לא באמת קרה ושזה היה רק הדמיון שלי?" צעקתי בכל הבית על נייל שאכל לו בסלון מול הטלוויזיה.
"לואי, תרגע, הכל בסדר?" שאל אותי נייל בעודו מניח את הצלחת על השולחן ומכבה את הטלוויזיה.
"לא! אני לא רוצה להתאהב שוב! זהו לא עוד סיפור אהבה" קבעתי ועליתי במהירות לחדרו של הארי, רק הוא מבין אותי.
"מה קרה לואי, למה אתה עצבני?" שאל אותי הארי וקם ממיטתו.
"שוב פעם איכזבה אותי האבה, אני לא רוצה יותר להתאהב, זהו אני גמרתי עם זה" צעקתי.
"לואי, אני בטוח שאתה תמצא את האחת שלך, אבל לא נראה לי שאתה צריך לרדוף אחרי האהבה" אמר הארי וחיבק אותי.
"לך קל לדבר, אתה כבר מצאת את שלך ואתם כבר מאורסים, ומה איתי? גם אני רוצה להיות מאושר" עניתי.
"לואי, אם אתה תרדוף אחריי האהבה היא תברח ממך, אתה צריך לעצור, לנסות להבין למה עם כל אחת שעד עכשיו ההית לא הלך, מה המשותף בין כל המערות יחסים שהפריע לכם" אמר הארי וניגש לכבות את תנור החימום שהדליק בחדרו.
"אני לא יודע, אני לא חושב שיש מישהי שהיא תתנאים בדיוק לי, אולי אלוהים בחר שאני אשאר רווק כל חיי?" אמרתי ויצאתי מהחדר.
"אל תאבד תקוות" צעק לי הארי.
הלכתי לסלון, התיישבתי על הספה וכאילו ברק הכה בראשי נזכרתי בכך שכשההיתי קטן אימי תמיד נהגה להגיד לי:
"לואי, אהבה אף פעם לא בורחת, לא צריך לרדוף אחריה, האבה באה לבד, היא נשארת אפילו ברגעים הכי קשים, היא נשארת אפילו כשכל כך קשה שנראה שהדבר היחיד הוא פשוט לעזוב וללכת אבל היא לא עושה זאת".


תגובות (5)

יפהפה !!!
אפילו לא ידעתי שיש ז'אנר של פאנפיקים !!

16/12/2013 11:00

תמשיכי

16/12/2013 11:08

רות ♥♥♥♥♥
יש לך כתיבה מהממת!!!
מאוהבת בך נסיכה שלי!!! :-*
-eירה

16/12/2013 11:23

דיייי איזה שלמות יש בכתיבה שלך!!!!!!
אני מדרגת חמש(איך לא?!?!)
♥♥♥לין

16/12/2013 11:45

ווואו תודה רבה לכולכם!!!
אוהבת אותכם…

16/12/2013 13:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך