NightMist
זה די המשך לסיפור הקודם שלי... ניקו עדיין מסכן... :( אולי הוא פשוט טיפוס דיכאוני... ~פרצוף מהורהר~

לספר את האמת- סיפור קצר על פרסי ג׳קסון

NightMist 26/05/2014 3219 צפיות 12 תגובות
זה די המשך לסיפור הקודם שלי... ניקו עדיין מסכן... :( אולי הוא פשוט טיפוס דיכאוני... ~פרצוף מהורהר~

ניקו רצה לספר לפרסי את רגשותיו, אבל הוא לא הצליח. בכול פעם שניסה לומר לו את אהבתו כלפיו המילים התבלבלו בפיו והוא השתמש בתירוץ גרוע לברוח משם.
אבל הפעם הוא נחוש בדעתו לקבוע פגישה לבד עם פרסי ולספר לו. הוא נחוש לשחרר את המילים מלבו ולהתמודד עם התגובה של פרסי.
אולי הוא יברח ממני, חשב ניקו. המחשבה שפרסי, שניקו כול כך אהב כנגד כול הסיכויים, יברח ממנו גרם לתחושת רעד בגופו.
אולי הוא יתקיף אותי, מחשבה נוספת עלתה בראשו. ניקו הצטמרר שוב. הוא לא יוכל להביס את פרסי. פרסי היה עוצמתי.
והוא גם לא רוצה לפגוע בפרסי. היחיד שהאמין בו היה פרסי. אף אחד אחר לא באמת רצה בחברתו.
אולי הוא גם ירצה להיות איתי, הצד האופטימי שלו אמר בראשו. ניקו הניד בראשו בחוסר אמון.
מי ירצה להיות עם הבן, המתבודד, השנוא, הלא רצוי, של האדס?
לא פרסי. זה בטוח.
בייחוד שיש לו את אנבת׳.
תחושת פקפוק חלפה בו. פרסי לא יקבל את זה. ניקו ידע את זה. אף אחד לא היה מקבל את זה.
דמעות מלוחות צרבו בעיניו.
פרסאוס ג׳קסון לעולם לא יהיה של ניקו די אנג׳לו.
וניקו די אנג׳לו לעולם לא יהיה של פרסאוס ג׳קסון.
תחושת עצב עמוק וכאב עצום חלפה בניקו והוא נפל על ברכיו בידיעה שאף אחד לא ירצה להרים אותו לעולם.


תגובות (12)

ניקו עצוב… :(
את מתה על זה, הא? XP

26/05/2014 16:11

אוו, לא נעים לי מניקו. אבל אני חושבת שפרסבת׳ לנצח. סורי ניקו, תאמין לי שבכל העולם אוהבים אותך! XD

26/05/2014 16:12

    פרסי וניקו לא יכולים להיות ביחד.
    אם את לא מאמינה לי את יכולה לשאול את ריק ריירדן.

    26/05/2014 16:13

    ברור שפרסי וניקו לא יכולים להיות ביחד, זה די תוקע את כל הסיפור (מבחינת אנבת׳, וגם זה די הורס את הדמות של ניקו הדיכאוני והמתבודד…) אבל זה חמוד כל הפאנפיקים האלה…

    26/05/2014 16:16

ניקו… :(
למרות שאני גם מעדיפה את פרסבת'….

26/05/2014 16:14

גם אני מעדיפה על פרסבת׳….
אני פשוט אוהבת לכתוב את זה מנקודת המבט של ניקו… רואים את זה רק מנקודת המבט של פרסי ואנבת׳.

26/05/2014 18:28

אוףף..כל כך באלי ללכת עכשיו לניקו,
לעזור לו לקום ולהגיד לו:
"אל תידאג,יש מישו בעולם הזה שחולה עליך!!"
מתה על הדמות שלו

09/06/2014 09:07

רגע, ניקו מאוהב בפרסי…?!?

15/07/2014 01:46

ניקו♥

08/10/2014 01:18

פשוט תחשבו סולאנג׳לו

11/03/2019 00:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך