כל הזכויות שמורות לגיי. קיי ,רולינג (חוץ מהרעיון של אף ורוד וזקן ונערה עם שיער צבעוני חלק ועיני תכלת ) ואין בכוונתי להרוויח מהפאנפיק או מפרסומו כל רווח כלכלי."

מה קורה כאשר וולדמורט מחליט לגדל זקן ולשים על נחיריו אף מזויף ?

12/10/2015 676 צפיות תגובה אחת
כל הזכויות שמורות לגיי. קיי ,רולינג (חוץ מהרעיון של אף ורוד וזקן ונערה עם שיער צבעוני חלק ועיני תכלת ) ואין בכוונתי להרוויח מהפאנפיק או מפרסומו כל רווח כלכלי."

היה זה יום שמשי מאוד , בו ילדים שיחקו עם הוריהם בחוץ.
וולדמורט היה בביתו , חושב על תוכניות מרושעות כיצד לחסל את הארי פוטר , חבריו וכל מי שהוא בודצמם או מתנגד לו . לפתע היה לו חשק עז לגדל זקן ולשים נחיריו אף מזויף .
במשך שבועות , הוא גידל זקן והוא אפילו שם על עצמו אף מזויף על נחיריו.
עברו הרבה חודשים, וסוף סוף היה לוודמורט זקן ואף מזויף .
אך מה שהוא לא ידע , זה שהאף המזויף שלו צבוע בצבע ורוד .
יום אחד , הוא הלך לפגישה עם אוכלי המוות שלו . ישר כשהוא הופיע, אוכלי המוות שלו צחקו עליו. וולדמורט דרש מאוכלי המוות שלו שיביאו לו מראה . אחד אוכלי המוות הביא לו מראה, וולדמורט הסתכל בה ומיד הוא ראה שאפו המזויף ורוד .
וולדמורט רתח מזעם ופניו נהיו אדומים כמו עגבניה .
"מי עשה את זה?!" וולדמורט שאל בזעם .
אך אף אחד לא ענה לשאלתו , ועד עצם היום הזה אפו נשאר ורוד לנצח-נצחים ורק נערה אחת עם שיער צבעוני חלק ועיני תכלת , שעמדה בפינה של החדר, בלתי נראית או נשמעת בגלל הלחש שהיא הטילה על עצמה, צחקה בצחוק עז מאוד.


תגובות (1)

חמוד!

12/10/2015 19:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך