SUPERCORP
אלכס נחטפת בידי מקסוואל, סופרגירל חייבת להגן על אלכס, אך מה קורה כשליליאן לותר נכנסת לתמונה? הארגון קדמוס עושה ניסויים על חוצנים, ולינה רוצה להתוודות על אהבתה לקארה. הסיפור מתרחש בערך אחרי עונה 3 וזה טיפה מעורבב. אזהרת טריגרים, עינויים וכאב. אז כתבתי פאנפיק ראשון. סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות של SUPERGIRL CW.

סופרקורפ 3- לגלות את האמת

SUPERCORP 14/06/2020 452 צפיות תגובה אחת
אלכס נחטפת בידי מקסוואל, סופרגירל חייבת להגן על אלכס, אך מה קורה כשליליאן לותר נכנסת לתמונה? הארגון קדמוס עושה ניסויים על חוצנים, ולינה רוצה להתוודות על אהבתה לקארה. הסיפור מתרחש בערך אחרי עונה 3 וזה טיפה מעורבב. אזהרת טריגרים, עינויים וכאב. אז כתבתי פאנפיק ראשון. סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות של SUPERGIRL CW.

סופרגירל שוב הרגישה את קרני השמש מרפאות את גופה, היא פתחה את העיניים , נראה שאף אחד לא נמצא איתה .

היו לה כמה רגעים להתאושש עד שהיא שמעה דלת נפתחת היא ראתה את ליליאן, הסייבורג ועוד אישה מוכרת נכנסים ובידיהם מזוודה.
האישה המוכרת הניחה את הדברים על השולחן והחלה להתעסק עם מזרקים ומבחנות.
ליליאן התקרבה אל סופרגירל,
"ובכן סופרגירל, הנסיוב שלי מוכן ואת הנסיין הראשון שלי, אני מקווה שאת לא תמותי מהתהליך עצמו, לפני ההליך האנשו רוצה עוד משחק אחרון איתך…"

החדר זהר באור ירוק, סופרגירל הרגישה את ההשפעה של הקריפטונייט עליה,
"זה רק 25٪ השפעה, כדי שהאנשו יוכל להשתעשע איתך." אמרה ליליאן.
היא הפנתה את מבטה לעבר השומר והוא שחרר את סופרגירל מאזיקי התלייה.
"מה אתם עושים?" סופרגירל שאלה, היא כבר התעייפה מהמשחקים שלהם, היא רצתה לגבור עליהם והיא לא יכלה, היא תהתה מה קורה עם אלכס והאם ג'ון ווין ימצאו דרך לחלץ אותן.

"סופרגירל," האנשו דיבר: "עכשיו אנחנו נעשה את זה כמו פעם"
"זה לא קרב הוגן" אמרה סופרגירל,
"מי אמר משו על הוגן?" צחק הסייבורג,
היא התכוננה לקרב, זרועותיה מורמות ואגרופיה מכווצים.
הסייבורג היכה ראשון , אגרוף ראשון נחת עליה אך היא הרימה זרועה הגנתית, בא אליה אגרוף מהצד השני, היא הצליחה להדוף אותו, וקיבלה אגרוף לבטן .
סופרגירל נחתה על הריצפה מעוצמת המכה ,
האנשו לא חיכה ורצה לתת לה עוד בעיטה, היא הצליחה לחסום אותו מהריצפה, היא קמה במהרה
"יפה סופרגירל, את מצליחה לשעשע אותי יותר ממה שחשבתי" אמר הסייבורג.

היא כבר הרגישה מותשת , היא לא יודעת עד כמה היא תוכל להחזיק מעמד .
היא שמה לב ששתי הנשים מסתכלות על הקרב שלהם עכשיו , היא הסתכלה על האישה המוכרת, היא זיהתה שזאת לינה, מה היא עושה כאן? ואז היא נזכרה, הראיון עם לינה באל קורפ!!

זה עלה לה בחניקה, הסייבורג תפס אותה בצוואר ביד אחת וביד השנייה נתן לה אגרוף בפנים, היא נפלה, כל הגוף שלה כאב, פניה פונות לריצפה ,הסייבורג משך אותה מהשיער ,הקים אותה, ואמר
"זה כל מה שאת יכולה סופרגירל"?
הוא העיף אותה הצידה, היא נחבטה בקיר ולא זזה עוד.

האישה המוכרת‐לינה, כמעט והפילה את הדברים שהיא החזיקה בידיה..
כשהסייבורג לפת את שערה של סופרגירל היא הבינה בהבזק של הבנה מצמררת שסופרגירל ולקארה יש את אותה תסרוקת! לא יכול להיות שהיא מדמיינת את זה, זה לא יכול להיות, סופרגירל היא קארה דנבר'? קארה דנברס היא סופרגירל?

כשסופרגירל קשורה על המיטה, לינה מסתכלת קרוב על סופרגירל מחוסרת ההכרה, 'זאת בהחלט קארה' היא חשבה, לינה לא ידעה מה לחשוב, למה קארה לא סיפרה לה? אחרי כל מה שהן עברו?
היא רצתה לסמוך עליה וללינה כל כך קשה לבטוח באנשים, אבל קארה דנברס הצליחה לחדור לה ללב, מצד שני ללינה ולסופרגירל היו חילוקי דעות, לינה אפילו אמרה לסופרגירל שהיא לא מחפשת ידידות איתה בפרט, אלה רק יחסי עבודה.
עכשיו היא הבינה למה סופרגירל רצתה יותר מחברות…
לינה הרגישה עכשיו מושפלת, כמות הפעמים שקארה עבדה עליה פשוט מגוחכת, זו הרגשה נוראית , היא מרגישה נבגדת, היא הרגישה שהיא שונאת את סופרגירל, היא צריכה להכאיב לה, כמו שסופרגירל הכאיבה לה.

סופרגירל פתחה את העיניים
"סופרגירל." לינה אמרה
"לינה, מה את עושה פה?" שאלה סופרגירל
לינה לא הספיקה לענות, ליליאן נכנסה ובידיה המזרק וחיוך גדול.


תגובות (1)

כתיבת מחשבות מעולה!

02/10/2021 22:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך