SUPERCORP
אלכס נחטפת בידי מקסוואל, סופרגירל חייבת להגן על אלכס, אך מה קורה כשליליאן לותר נכנסת לתמונה? הארגון קדמוס עושה ניסויים על חוצנים, ולינה רוצה להתוודות על אהבתה לקארה. הסיפור מתרחש בערך אחרי עונה 3 וזה טיפה מעורבב. אזהרת טריגרים, עינויים וכאב. אז כתבתי פאנפיק ראשון. סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות של SUPERGIRL CW.

סופרקורפ 4- את איתי?

SUPERCORP 22/06/2020 511 צפיות 2 תגובות
אלכס נחטפת בידי מקסוואל, סופרגירל חייבת להגן על אלכס, אך מה קורה כשליליאן לותר נכנסת לתמונה? הארגון קדמוס עושה ניסויים על חוצנים, ולינה רוצה להתוודות על אהבתה לקארה. הסיפור מתרחש בערך אחרי עונה 3 וזה טיפה מעורבב. אזהרת טריגרים, עינויים וכאב. אז כתבתי פאנפיק ראשון. סופרגירל לא שייך לי, כל הזכויות של SUPERGIRL CW.

"או, אני רואה שהיא התעוררה, לינה, כפי שהבטחתי לך, הזריקה הראשונה לחוצן אכזרי מאוד…" אמרה ליליאן במתק שפתיים.
היא נתנה ללינה את המזרק, לינה התקרבה אל סופרגירל, היא הסתכלה עליה במעט חשש
"לינה?" היא שאלה בחשש, המבט של סופרגירל היה מודאג, היא הביטה בעיניים הירוקות הקרות כקרח של לינה, האם לינה הולכת להזריק לה את הזריקה? היא לא מאמינה שלינה תעשה את זה, אחרי כל הפעמים שלינה עזרה לסופרגירל? אבל כנראה שהיא טועה כי הנה לינה מתקרבת אליה והמבט שלה חתום.
לינה התקרבה אל סופרגירל עם המזרק, זה כאילו היה בהילוך איטי, היא הרגישה נקמה מבעבעת בתוכה, אבל כשסופרגירל אמרה את שמה, עיניהן הצטלבו היא הסתכלה בעיניה הכחולות של סופרגירל והבינה, זאת קארה! גאד! זאת קארה! מושא אהבתה! היא סבלה בטח עינויים מידיה של אימא שלה, כבר שלושה ימים שקארה עוברת עינויים, ההבנה הזו נקלטה אצל לינה, היא חייבת לעצור את אימא שלה, היא חייבת להגיד לקארה שהיא יודעת שזאת היא, לינה תציל את סופרגירל.
"מאדר אני צריכה לפני הזריקה הראשונה לבדוק את הנסיוב שוב, אני רוצה שהוא יפעל כמו שצריך", לינה אמרה בביטחון.
סופרגירל הופתעה ממה שלינה אמרה, ומבט מבולבל עוד יותר הופיע על פניה, היא לא הייתה בטוחה אם לינה בעדה או לא, לפני שנייה היא התקרבה אליה עם פנים קרות וחתומות, מה פתאום היא צריכה לבדוק שוב את הנסיוב? אולי לינה לא רוצה לפגוע בסופרגירל?
סופרגירל הסתכלה על לינה במבט מופתע, היא ראתה שפניה שלינה השתנו,
היא ראתה איזו מסתוריות בעיניים של לינה.

לינה הסתכלה עליה בביטחון וסופרגירל הבינה שכרגע המבט שלה היה כמו שלינה מסתכלת על קארה….
ליליאן הסתכלה על לינה במבט מוזר ואמרה
"לינה, אני בטוחה שהנסיוב בסדר גמור, כפי שבדקת במעבדה שלך, אני בטוחה שהוא יעבוד על סופרגירל כראוי".
"מאדר, פעם אחת תקשיבי לי, אני רוצה בדיוק כמוך שהנסיוב הזה יעבוד, ואם זה הולך להיות על סופרגירל, אני רוצה שזה יעבוד כראוי, זו בדיקה קטנה, אני צריכה כמה דקות" אמרה לינה.
"טוב לינה, אני אתן לך עוד כמה דקות, בינתיים האנשו יוכל להשתעשע עוד קצת" אמרה ליליאן
"לא!" אמרה לינה, היא קלטה שהיא צעקה את זה ומהירה להוסיף; "אני צריכה שהגוף שלה יהיה חזק לפני הניסוי".
סופרגירל לא ידעה אם היא מדמיינת את זה או לא, אבל נראה שלינה רוצה לעזור..
היא ראתה את לינה מתרחקת לחדר צדדי.
ליליאן והסייבורג עדיין איתה בחדר
"יקירתי, לינה כבר תבדוק את הזריקה ונוכל להתחיל את הניסוי שלי" אמרה ליליאן.
"את לא תתחמקי מעונש על הדברים שאת הולכת לעשות" אמרה סופרגירל.
ליליאן רק חייכה והסייבורג התחיל להתקדם אל עבר סופרגירל,
הוא חייך לעברה ופתאום לפת אותה בצוואר בידו, סופרגירל התפתלה וניסתה לשאוף אוויר, ידיה הקשורות למיטה מכווצות לאגרופים,
"תעזוב אותי" היא ניסתה להגיד, בדיוק כשהחלה להרגיש שהיא הולכת לאבד את ההכרה לינה נכנסה וצעקה לעברו "תעזוב אותה עכשיו!"
ידו נפתחה וסופרגירל השתנקה והשתעלה, שואפת אוויר בכל כוחה.
"אמרתי שאני צריכה את הגוף שלה חזק, אני רוצה שהניסוי יעבוד כראוי" אמרה לינה לסייבורג.
"אני מבין לינה, פשוט לא יכולתי לעצור את עצמי, עכשיו כולה שלך" אמר הסייבורג בחיוך.
סופרגירל עדיין שואפת לנשום, לינה מתקרבת אליה עם הזריקה ,
"לא…לינה…חכי…."סופרגירל ניסתה לדבר.
"סופרגירל, אני רגע בודקת לך את הדופק", אמרה לינה.
היא התקרבה ומיששה את הצוואר של סופרגירל, בכמה השניות שלינה בדקה דופק היא לחשה לכיוון של סופרגירל; "תאבדי את ההכרה", סופרגירל הרימה את עיניה בהפתעה לעבר לינה, לינה הבינה שהמסר עבר.
"אוקי, הניסוי מתחיל עכשיו", אמרה לינה.


תגובות (2)

אהבתי מאוד את הקטע שכתוב מהצד של לינה, וזה כתוב מאוד יפה

02/10/2021 22:22
סיפורים נוספים שיעניינו אותך