נטע די אנג'לו
סליחה שלא העליתי די הרבה זמן, עבדתי על סיפור שכנראה אעלה לאתר (הוא עדיין סוד), אבל זה עדיף על לפרסם פעם בחודש (אהמ אהמ שלי).
הפרק הזה מוקדש לטדי ולתולעת סיפורים, שלעזאזל למה לעשות לי רגשות אשם? (קבלו את זה בתור התודה שלי) עכשיו הסיפור הזה מוקדש לתולעת סיפורים, ואין אפשרות להתחבא לטדי, בסדר?
תמשיכו סיפורים! גם אני אמשיך מתישהו...

סיוטי ילדות – פרק עשר!

נטע די אנג'לו 13/01/2014 1185 צפיות 21 תגובות
סליחה שלא העליתי די הרבה זמן, עבדתי על סיפור שכנראה אעלה לאתר (הוא עדיין סוד), אבל זה עדיף על לפרסם פעם בחודש (אהמ אהמ שלי).
הפרק הזה מוקדש לטדי ולתולעת סיפורים, שלעזאזל למה לעשות לי רגשות אשם? (קבלו את זה בתור התודה שלי) עכשיו הסיפור הזה מוקדש לתולעת סיפורים, ואין אפשרות להתחבא לטדי, בסדר?
תמשיכו סיפורים! גם אני אמשיך מתישהו...

בזמן שזיק היה חסר הכרה הוא חלם על יותר מדי דברים בבת אחת. משהו עם נשות דגים מרושעות ויד עשויה מקשקשים, בערך.
הדבר הראשון שעשה כשהתעורר היה לקחת הכי הרבה אוויר שאי פעם הצליח לריאות. בהתחלה הוא לא הבין איפה הוא נמצא עד שראה את העצים מסביב, במרחק של עשרה מטרים. הוא בקרחת היער.
"זיק, התעוררת?" הוא ראה במטושטש את גוון מביטה בו, מודאגת.
הוא נאנח. "אם הייתי ישן הייתי עונה לך?"
היא חייכה והתקדמה לעברו. "איך אתה מסוגל לא לנשום כל כך הרבה זמן?"
הוא משך בכתפיו. "לא יודע, יש לי ריאות גדולות?"
היא צחקה. "טוב, בוא נמשיך."
הוא קם. "איפה פיטר?"
היא נאנחה. "פיטר אמר שהוא מעדיף לחפש את כולם לבד, וכנראה שאנחנו פשוט תוקעים אותו, אז הוא הלך."
זיק הרגיש איך אוזניו מאדימות. "אז עכשיו אנחנו לגמרי לבד? רק שנינו?"
עכשיו גם גוון האדימה. "אה… כן…"
זיק בהה בה וניער את ראשו. מה קורה לו? הוא תהה אם כדאי לסתור לעצמו כדי להתאפס, אבל לא רצה להתנהג מוזר ליד גוון.
"בואי נמשיך, ואם את רואה את פיטר תגידי לי כדי שאוכל לחנוק אותו." הוא אמר והתחיל ללכת, מתאפק לא לבהות בה שוב.
היא חייכה. "בטח."

אלכס ידע שהכול הולך להשתבש כשהכול היה בסדר.
אליסה זקפה את ראשה והתמתחה מחמש הדקות שבהן היתה כפופה. "הכול בסדר, ג'יימס לא כאן."
כולם נאנחו בהקלה, אבל רוז רק צמצמה את עיניה. "איך את בטוחה? הילד הזה חכם."
אליסה גלגלה את עיניה והתחילה ללכת. כולם המשיכו ללכת אחריה.
אלכס חייך חיוך מאולץ, והיה אפשר לראות את זה. "יהיה בסדר, רוז, את חייבת להיות קצת אופטימית."
"אני לא אומנם לא אופטימית אבל גם לא פסימית, אני חשדנית."
אנדרו עיסה את רקותיו. "מילים מסובכות עושות לי כאב ראש."
"כל דבר עושה לך כאב ראש." מלורי חייכה ורצה לעברו של אלכס. "אז יש לך תוכנית, מר אופטימי?"
הוא משך בכתפיו. "למצוא את היציאה?"
היא נאנחה ועקפה אותו. נראה שהיא זכרה פתאום שהיא עדיין השוליה של פיטר. "אל תשכחו שג'יימס אמר שיש לו 'חיית מחמד' אחת, אנחנו לא רוצים להיתקל בה."
אוולין גיחכה. "ואם יש לו דביבון מחמד או משהו כזה?"
"אז הוא בטח רצחני וחולה כלבת."
"אוי, פשוט תפסיקו כבר." אנדרו סתם את אוזניו ועקף את מלורי. היא מחתה אבל הוא לא שמע.
"תעזבי אותו." מייקי היה היחיד שבאמת היה לו מצב רוח טוב, אולי מכיוון שהוא הצליח לשכנע את אלכס שיסחב אותו על בכתפיים. "אנדרו שונא שמדברים על דברים רעים."
"העובדה שעד עכשיו הוא לא בכה זה כבר נס." אמרה רוז.
"שמעתי את זה!" אנדרו פנה הצידה, ואז צרח. הילדים האבודים שמעו אחר כך שאגה מוזרה ויבבה.
"מה זה היה?" אלכס קימט את מצחו ורץ. אחרי שראה מיהר לחסום את שדה ראייתו של מייקי.
"מה קרה?" שאל מייקי.
"אנדרו…" מלמלה אוולין.
אלכס הנהן. "כן, זה לא טוב."
כולם הביטו בתנין הגדול שחסם את המעבר שמלפניהם. הם הלכו אחורה בשקט בזמן שהתנין היה עסוק בללעוס חתיכת בשר גדולה שנראתה כמו ילד.
"אני חושב שלמדתם את הלקח שלכם." כולם הסתובבו וראו את הפנים המחייכות של ג'יימס. "בפעם הבאה שתנסו לברוח מפה כולכם תגמרו כמו אנדרו."
"אלכס, מה קרה?" שאל מייקי בשקט.
עיניו של אלכס רשפו, אבל הוא הכריח את עצמו להירגע מעט. "נכשלנו. אין לנו יותר סיכוי לצאת מכאן."


תגובות (21)

תודה! :)
סוף סוף העלית את הסיפור שלך!! אני ממש מתה על זה!
אנדרו המסכן…. (תנין זה משהו מפחיד…)
המשך!

13/01/2014 05:40

תודי לרגשות האשם, הן האחראיות….
וכן, תנין זה די מפחיד. האירוניה בזה היא שלג'יימס יש חיית מחמד שהיא החיה שהרגה את אבא שלו, והוא מנסה לנקום בפיטר שגרם לזה.

13/01/2014 05:43

תודה רגשות אשם!! :)
מגניב שעשית את זה באירוניה!
האמת? אלה אחת החיות שאני הכי מפחדת מהן… (כל חיה טורפת שאני רואה עליה תוכנית בטלוויזיה מםחידה אותי בסופו של דבר! תקולל נשיונל ג'אוגרפיק וחברתי שהכריחה אותי לראות את זה!)

13/01/2014 05:49

מסכן אנדרו….. (יש לו שם מגניב.. :( )
שלא תעזי לפגוע בפיטר!….-מבט מאיים-

13/01/2014 05:51

ראית גלילאו? הראו שם את עשרת החיות המסוכנות בעולם (תנחשי מי היתה במקום ראשון), נראה לי שהתנין היתה במקום השישי או השביעי.

13/01/2014 05:52

לפגוע בפיטר…. אולי, אבל אל תדאגי. אני לא כל כך מרושעת כדי להרוג אותו. זה פיטר פן!

13/01/2014 05:54

אני חושבת שראיתי… אבל ממש ממזמן…..
מי זה היה??
היה גם מצעד על החיות הכי ארסיות, ראית? נחשי מי היה במקום הראשון?

13/01/2014 05:55

אני חושבת שראיתי… אבל ממש ממזמן…..
מי זה היה??
היה גם מצעד על החיות הכי ארסיות, ראית? נחשי מי היה במקום הראשון?

13/01/2014 05:55

הראשון…. עקרב. שהיה במקום השני במצעד של החיות הכי מסוכנות.
במקום הראשון היה……….. יתוש.

13/01/2014 05:58

את רצינית?! יתוש?!?!
טוב, זה הגיוני…. אבל מטופש!
מי שהיה במקום הראשון בארסיות היה נחש.

13/01/2014 05:59

כן, הגיוני…. אני מתה על נחשי קוברה משום מה.

13/01/2014 06:00

פעם ראיתי אחד בגינה של חברה (ישנה..) של אמא שלי… זה היה מוזר, מפחיד ומגניב.

13/01/2014 06:02

וואו. מלחיץ. חבל שריקי-טיקי-טאבי לא היה שם (פרטי, רק מי שקרא ספר הג'ונגל הבין)

13/01/2014 06:04

זיק+גוון=קסוםםםםם

דרך אגב גם אני לא העלתי הרבה זמן כי אני עובדת על משהו אחר…

13/01/2014 07:11

דבר ראשון, אני מסכימה עם גבי.
דבר שני, רגע אחד, אנדרו מת? התנין אכל את אנדרו? אני עצובה ומבולבלת…
דבר שלישי, יאי! את מקדישה לי את אין אפשרות להתחבא!
נ"ב, יאי קיירו!

14/01/2014 11:12

כן טדי. זאת הפעם הראשונה שאכפת לך מדמות שאני הורגת……
יאי קיירו!

14/01/2014 11:59

יאללה, אני מצטרפת לצ'אט שבתגובות!!!
מה קורה, חבר'ה???

14/01/2014 12:01

בסדר, ריקי.
מה קורה?

14/01/2014 12:12

יאי מירנדה?
יכולת למשוך את המוות של אנדרו קצת יותר, אולי שהבת הרגישה מביניהם תצרח או משהו….
בכל מקרה, תמשיכי!!!

14/01/2014 13:50

את לא אוהבת אותנו יותר #_#

20/01/2014 21:53

תמשיכי!!!!!!!!!!

24/01/2014 09:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך