נטע די אנג'לו
שנה חדשה חבר'ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לכבוד השנה החדשה, אני מבקשת מכולם.....
להמשיך מיד סיפורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סיוטי ילדות – פרק שש

נטע די אנג'לו 31/12/2013 1000 צפיות 3 תגובות
שנה חדשה חבר'ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לכבוד השנה החדשה, אני מבקשת מכולם.....
להמשיך מיד סיפורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גוון לא הפסיקה לרעוד עד שהיא ופיטר הצליחו לגרור את זיק למרפאה של האינדיאנים.
אחרי שג'יימס נעלם זיק פשוט קרס והתעלף. גוון רצה לעברו והחניקה צרחה כשראתה את הפגיון נעוץ בבטנו.
למרות הרזון שלו, זיק היה כבד. היא נאלצה לחכות שפיטר יתעורר לפני שהצליחה לקחת אותו לשם. היא כמעט התפרקה עד הניחה אותו על המיטה הגדולה במרפאה.
לא היה שם אף אחד חוץ מאבא של לוריס. אפילו לוריס יצאה ל"מסע הצייד הגדול של האינדיאנים".
"אתה מסוגל לעזור לו?" היא שאלה והוציאה בעדינות את הפגיון מגופו של זיק. הוא אפילו לא נאנק.
אביה של לוריס (פיטר סיפר שקוראים לו ינשוף-קרח) הנהן. הוא אמר משהו ופיטר תרגם: "הוא אומר שייקח לו כמה ימים, זאת פציעה די חמורה."
גוון נאנחה. היא חשבה להעיר את זיק ולספר לו, אבל חששה שיתרגז ויפגע בעצמו יותר, או שיפגע במישהו אחר.
"אז מה נעשה?" שאל פיטר וחיבק אותה. גוון ידעה שהוא עדיין מפחד, ברור לגמרי למה הילד הזה זקוק לאימא. הוא זקוק למישהו שידאג לו.
גוון לא יכלה אלא לחבק אותו חזרה. היא לא רצתה להיות אימא שלו, וגם לא חברה שלו בניגוד לרוב הבנות בארץ לעולם לא, אבל היא היתה רוצה להיות אחותו הגדולה, גם אם פולי הספיקה לה.
פולי. היא לא חשבה עליה רוב הזמן, התעסקה בפחד שלה עליה ועל פיטר וזיק. עכשיו היא כעסה על עצמה על שהייתה אנוכית, פולי והילדים האבודים בטח עוברים משהו הרבה יותר קשה עכשיו.
"גוון?" יד קרה כקרח השתלבה בידה. כשהיא הסתובבה היא ראתה דבר נדיר למדי: זיק מחייך חיוך אמיתי, בלי שמץ זיוף או עוקצנות. "את בסדר?"
היא החזירה לו חיוך. פיטר לפתע נראה מתאמץ לא לפרוץ בצחוק אבל היא התעלמה ממנו. "אתה בסדר? נפצעת די הרבה בקרב נגד ג'יימס."
הוא הנהן והתיישב. לא נראה שהוא מרגיש כמה חמורה היתה הפציעה שלו. "לא כדאי שנמשיך? עכשיו לילד הזה באמת מגיע לקבל מכות."
גוון שפשפה את ערפה. "טוב, אבא של לוריס אומר שההחלמה שלך תיקח כמה ימים."
"מה?!" הוא מיד זינק מהמיטה, ואז התקפל. מעט דם נטף מהפצע שלו.
"זיק! שב!" גוון הספיקה לתמוך בו לפני שקרס. היא הצליחה להחזיר אותו למיטה. "אתה משוגע?"
הוא חייך, למרות שעדיין עיוות מעט את פרצופו. "כן, די…"
גוון נאנחה. פיטר בחן אותם בחיוך. "ינשוף-קרח אמר שאתה אולי תבריא היום, הוא קודם צריך לקרוא ללוריס שתעזור לו. יש לך כוח לחכות?"
זיק נאנח והנהן. "כן, גם אין לי ברירה…"
גוון התעלמה ממנו ויצאה החוצה. היא התחילה לחפש סביב המדורה.
"גוון? מה את עושה?" שאל פיטר.
היא חייכה והרימה את קשקש הזוחל שהיה מונח על האדמה. "אני חושבת שיש לי דרך למצוא את הבית של ג'יימס."

ועכשיו אנחנו עוברים לפיה הקטנה שלנו, טינקרבל. אחרי שפיטר, גוון וזיק עפו לשבט הפיקניני היא החליטה לנסות למצוא את ג'יימס בעצמה.
בסוף היא מצאה את האחוזה הגדולה והשחורה. כמה מוזר שדבר כזה חמק מעיניה במשך שנים.
היא נכנסה דרך אחד החלונות וראתה מולה חושך מוחלט. אפילו בעזרת האור שזהר סביבה היא לא הצלחה לראות כלום.
"טינק?" קול חלש קרא. היא סקרה את החדר עד שראתה את פולי מכווצת לכדור. מאחוריה ישנו כל הילדים האבודים.
"פולי? איפה ג'יימס?" שאלה טינק.
פולי קימטה את מצחה. "ג'יימס? את מתכוונת לילד ההוא?"
היא הנהנה. "איפה הוא?"
פולי משכה בכתפיה. "אני לא יודעת. הוא כמעט אף פעם לא עובר כאן."
טינק שוב הנהנה. "טוב, אז יש דרך להוציא אתכם מפה?"
פולי השפילה את ראשה. "יש, אבל…"
"אבל מה?" שאלה טינק.
"אני מצטערת."
צמרמורת עברה בגופה הקטן של טינק. היא ניסתה לעוף משם הכי מהר שיכלה אבל מישהו דחף אותה לצנצנת קטנה. אם מישהו מסוגלת לתפוס פיה משמע יש לו כמה וכמה כוחות לא רעים.
"תודה, פולי." ג'יימס חייך.
פולי נאנחה. "מה אתה בכלל מתכוון לעשות בה?"
הוא סובב את הצנצנת הקטנה בידו. "תופתעי אילו דברים אפשר לעשות עם פיה, ומה אפשר לעשות לה. אני עוד לא יודע איזה משני הדברים אני מתכוון לעשות."
השתררה שתיקה לרגע, ואז חייכו של ג'יימס גדל. "אבל לא משנה מה זה יכאיב לה."
והוא הלך ולקח איתו את טינק הקפואה. הרגש שמילא אותה היה פחד טהור.
היא הסתובבה לנעוץ מבט זועם בפולי, אבל הופתעה לראות שעיניה של פולי מלאות דמעות. היא לא רגילה לבגוד באנשים שסומכים עליה, זה לא באופי שלה.
כשהיא ראתה שטינק מביטה בה היא חזרה להשפיל את ראשה. היא לא רצתה שהיא תראה אותה בוכה, כשהיא הסגירה אותה לפיראטים בשנה שעברה היא לא הצטערה כלל.
ואז ג'יימס לקח את טינקרבל לחדר שלו. הוא שיקר לפולי, הוא יודע בדיוק אם יכאיב לה או ישתמש בה.
הוא יעשה את שניהם באותו הזמן.


תגובות (3)

שנה חדשה טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי עם הסיפור הזה כמה שיותר מהר!!!
(אני מתה על זיק… (: )

31/12/2013 22:41

ס נובים גודם. ותמשיכי את הסיפור~

01/01/2014 00:40

גם אני מתה על זיק ( :
זה כל כך מתאים לו לנסות לרוץ עם פגיון בבטן…
תמשיכי!

01/01/2014 05:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך