נטע די אנג'לו
יש! עכשיו יש לי רשות חופשית להתעלל בפולי, וביקשו ממני שרוז תחטיף למישהו...
מי שלא הבין, ג'יימס מת'יו בארי הוא היוצר של פיטר פן, אז הילד הקרוי על שמו הוא היחיד שמסוגל לנצח את פיטר פן.
טוב, תמשיכו סיפורים!

סיוטי ילדות – פרק שתיים

נטע די אנג'לו 28/12/2013 1092 צפיות 7 תגובות
יש! עכשיו יש לי רשות חופשית להתעלל בפולי, וביקשו ממני שרוז תחטיף למישהו...
מי שלא הבין, ג'יימס מת'יו בארי הוא היוצר של פיטר פן, אז הילד הקרוי על שמו הוא היחיד שמסוגל לנצח את פיטר פן.
טוב, תמשיכו סיפורים!

גוון בחנה שוב את הילד. היא שכחה כבר מזמן מהסיוטים של פיטר. "הילד הזה? זה לא הגיוני, הוא לא קיים."
הילד התעופף לעברה והגדיל את חיוכו המרושע. "עכשיו אני קיים. הילד היחיד המסוגל לנצח את פיטר פן."
פיטר המשיך לרעוד. גוון בחיים לא ראתה אותו מפחד כל כך.
"טוב, מה אתה רוצה?" היא שאלה.
הילד החווה בידו סביב. "לנצח את פיטר, כמובן. אני רוצה לשנות את ארץ לעולם לא לארץ שלי."
"זה לא יקרה!" אמרה פולי. "אין ילד שמסוגל לנצח את פיטר."
הילד הביט ישר בפולי. עיניו האדומות נצצו באור האכזרי ביותר שפולי תראה. "אם את רוצה, אני אוכיח לך."
הוא הרים את ידו, ופיטר עף לאחור ונחבט בחדרה הקטן של טינקרבל. היא נעצה בילד מבט זועם.
לסתה של פולי נשמטה. גם גוון היתה המומה. "איך עשית את זה?"
הילד עשה גלגול באוויר. "אם אגלה לך, זה יהרוס את כל הכוח שלי. יהיה לך מספיק זמן לשאלות כשתהיי חלק מהילדים האבודים שלי."
"אין מצב." אמרה גוון. "גם אם אתה מסוגל לנצח את פיטר לא תצליח לנצח את כל ארץ לעולם לא."
הילד צחק. אותו צחוק לבבי ומתוק כמו של פיטר. "את לא יודעת, הא? ארץ לעולם לא היא פיטר."
"אז אתה לא יכול להרוג את פיטר, כל ארץ לעולם לא תיהרס."אמרה פולי בחיוך זדוני מעט.
הילד משך בכתפיו. "לא אמרתי שאני רוצה להרוג את פיטר. אמרתי שאני רוצה לנצח אותו. אם פיטר יהיה שבוי שלי, גם ארץ לעולם לא."
הוא עף לפיטר, אבל הסתובב כשאבן פגעה בעורפו. פולי חייכה והורידה את הקלע הישן שלה. "אני עדיין זוכרת איך משתמשים בדבר הזה."
גוון הביטה בה בפליאה וחייכה מעט. היא היתה בטוחה שפולי זרקה את הקלע, אבל עכשיו הודתה לזה שלא.
הילד צמצם את עיניו בכעס. הוא נקש באצבעותיו, ופולי וכל הילדים האבודים חוץ מזיק נעלמו.
"איפה כולם?" צעקה גוון.
הילד חייך. "בבית שלי, הם יישארו שם עד שאנצח את פיטר."
"זה.. לא יקרה." נאנח פיטר.
הילד גלגל עיניים והתחיל להתפוגג גם. הא שלח חיוך מסנוור לגוון ההמומה. "דרך אגב, קוראים לי ג'יימס."
ורק גוון, פיטר, זיק וטינקרבל נשארו לבדם במחבוא.


תגובות (7)

בת כמה את זה סיפור ילדותי קצת לא
אבל דוקא זה סיפור יפה
נ.ב תקראי את הסיפורים שלי

28/12/2013 00:36

אני בת 12, וכן, זה נחשב ילדותי.
קראתי את פיטר פן האמיתי בשנה שעברה וזה הרבה יותר בוגר ממה שאת חושבת…

28/12/2013 00:38

הייי פיטר פן הרשע מזכיר לי דמות שלייי

28/12/2013 00:58

פיטר פן המרושע סקסי *~*

28/12/2013 01:03

זה לא פיטר פן מרושע! זה הילד היחיד המסוגל לנצח אותו!

28/12/2013 01:07

ומאיפה הוא (הילד) הגיע? עשית את זה קצת לא ברור…
נטע, קראתי סיפורים שלך ואני יכולה להעיד שהם יפים, מאוד אפילו, אבל חסרים לך כאן תיאורים משמעותיים, שיכלו להיות לפחות עוד פרק שלם. למשל, איך עבר עליהם המסע לארץ לעולם לא? ומהם הסיוטים של פיטר פן? אם גוון נזכרה בהם, את יכולת לתת תיאור קצר לכל הפחות על מה שקרה בהם. אולי גם על היחסים שבן זיק לגוון, אולי התגובה של גוון כשהיא ראתה את זיק ככה מוכה…
יש פה המון פוטנציאל שדרוש לממש.

28/12/2013 04:45

אני אסביר הכול. על הסיוטים של פיטר הסברתי קודם, ואני אסביר יותר אחר כך. ואין ממש יחסים אמיתיים בין גוון וזיק, אבל יהיו (מן הסתם)
ואת כל שאר הדברים אני אסביר. תודה על הביקורת.

28/12/2013 04:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך