נטע די אנג'לו
הפרק מוקדש לטדי, שעשתה הקדמה לעונה החדשה של שילד! סוף סוף! (ואהמ אהמ לי, לונה, פנס בעין. זה יהיה מצחיק)
את תתחילי וכולם תמשיכו סיפורים!

סיוטי ילדות – פרק תשע

נטע די אנג'לו 04/01/2014 897 צפיות 6 תגובות
הפרק מוקדש לטדי, שעשתה הקדמה לעונה החדשה של שילד! סוף סוף! (ואהמ אהמ לי, לונה, פנס בעין. זה יהיה מצחיק)
את תתחילי וכולם תמשיכו סיפורים!

"זיק!" גוון ניסתה לתפוס את ידו של זיק, אבל כמה בנות ים ניסו להטביע אותה. כל פעם היא נאלצה להחזיר את ידה. "פיטר!"
פיטר הביט בגוון ובזיק שנאבק לנשום. הוא עף לסלע שעליו עמדה גוון וניתח את המצב.
"הן ישחררו אותו בסוף, גוון." אמר פיטר, אבל נשמע ספקני. זיק ידע שלפיטר לא אכפת אם הוא ייטבע.
שתי בנות ים החזיקו אותו ולקחו אותו עמוק יותר. הוא הרגיש שהריאות שלו עומדות להתפוצץ, ככל ששקעו יותר הוא הרגיש כאילו הוא מתכווץ עד שבסוף לא יישאר ממנו כלום.
הוא רצה לצרוח, אבל לא היה מסוגל. בנות הים חייכו והוא ידע שהוא עומד למות.
הוא הושיט יד לשוט שלו, אבל אז נזכר שג'יימס חתך אותו. הוא קילל בראשו עד שידו תפסה במשהו.
זה היה משהו קטן וזוהר מעט. הוא היה די קשיח, וחד מאוד…
הקשקש! פיטר בטח הפיל אותו בטעות!
זיק ידע שזה לא ממש יעזור לו, אבל הוא נעץ את הקשקש באחת בנות הים. היא פלטה זעקת כאב ועזבה אותו, השנייה התרחקה ממנו בתגובה.
הוא חייך, וטיפת הכוח האחרון שלו הוא שחה למעלה.
אבל הוא לא הספיק להגיע. לא היה לו יותר אוויר בריאות והוא התחיל לשקוע בחזרה.
הדבר האחרון שהוא הרגיש לפני שאיבד את ההכרה זה יד מושכת אותו ליבשה.

"טוב, נראה לי שזה המקום." אמרה פולי. "אני חושבת שאני שומעת את טינק מכאן."
מלורי הנהנה. "נו, תעשי את זה."
פולי התכוננה, אבל אנדרו עצר אותה.
"רגע, את בטוחה שג'יימס הלך?" הוא שפשף את ערפו.
"אני לא יודעת, אבל אין לי כוח לחכות ולראות." היא התנגשה בקיר, וקול זכוכית מתנפצת נשמע מהחדר השני.
"טינק! את שומעת אותי?" צעק אלכס. "קחי את המפתחות ובואי הנה!"
הם לא שמעו כלום, אבל אז כדור קטן של אור נכנס לחדר.
"טינק," לחשה פולי. "תשחררי אותנו."
טינק הזעיפה פנים, אבל פתחה את הדלת של התא. אחרי שכולם חוץ מפולי יצאו היא סגרה את התא.
"תפתחי לפולי, טינק." אמרה רוז, אבל לא נראה שממש אכפת לה.
הפיה הקטנה הנידה בראשה. היא עפה לחדר השני וכשחזרה המפתחות לא היו איתה.
"טינק, תפתחי לה!" צעק אלכס. הוא ניסה לתפוס אותה אבל היא התחמקה.
אלכס ניסה לתפוס אותה שוב, אבל פולי עצרה אותו דרך הסורגים. "עזוב את זה."
כולם בהו בה. "מה?"
היא חייכה בקושי. "אתם צריכים מישהו שיעזור לכם מבפנים אם אתם רוצים לנצח את ג'יימס, לא?"
אלכס התכוון למחות, אבל הפעם אליסה עצרה אותו. "היא צודקת. חוץ מזה, יהיה הרבה יותר קשה לצאת בקבוצה גדולה מדי."
הוא נאנח. "בואו כבר."
כולם חייכו, ורצו לעבר היציאה.


תגובות (6)

תמשיכי!!!

04/01/2014 02:46

תמשיכי את!

04/01/2014 03:28

את יודעת שאת היחידה שאי פעם הקדשתי לה סיפור?
זה מעמד של כבוד ^^

04/01/2014 07:15

וואו. תודה. עכשיו יש לי שוב רגשות אשם….

04/01/2014 07:27

גאד המשך! זה מושלם
-חדשה-

07/01/2014 08:10

תמשיכייי!!!!!! מכורה לסיפור שלך!

07/01/2014 09:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך