orit horan fridman
זה סיפור שכבר פרסמתי בדף אחד בפייסבוק, ונורא אהבו, מקווה שגם אתם.

סיפור על הארי <3 – הקדמה.

orit horan fridman 15/12/2013 1031 צפיות 5 תגובות
זה סיפור שכבר פרסמתי בדף אחד בפייסבוק, ונורא אהבו, מקווה שגם אתם.

רין היא ילדה מאוד יפה,בת 16,היא ממש כמו נסיכה,היא מקבלת כל מה שהיא רוצה,ויש לה כל דבר שהיא מבקשת,היא חברה של רודריק,הבחור הכי שווה בבצפר,והוא עוד מ-י"ב,והיא מ-י',חבר מהבוגרים,זה ממש כבוד,כולם מפחדים להתקרב אליה,כדי שרודריק לא יתעצבן שמתעסקים עם החברה שלו.

עכשיו כבר ערב,ורין מתארגנת ומתלבטת מה ללבוש,היא ורודריק הולכים היום עם החברים שלו,הם הולכים למשחק כדורגל,זה לא ממש עניין את רין,אבל היא לא רצתה לסרב לרודריק,לא..זה לא בגלל שהיא לא רוצה לאכזב אותו,זה בגלל ש…היא עצמה לא יודעת.

רין לבשה שמלת סטרפלס ורודה קצרצרה,בדיוק כמו שרודריק אוהב,היא התיישבה מול שולחן האיפור והחלה להתאפר,תחילה מייקאפ,הרבה שכבות,שלא יראו את הפנים הלבנות ואת הנמשים,אחר כן איילנר שחור,ואז מסקרה שחורה,שכבה מכובדת של אודם אדום כיין,היא הביטה בעצמה במראה וחייכה,רודריק יאהב את זה,היא חשבה לעצמה,מכונית צפרה מלמטה,רין לקחה פלאפון וארנק וירדה למטה.

רודריק חיכה לה בתוך המכונית,הוא ישב במושב הנהג,וחברו סם ליידו,היא נכנסה מאחורה לייד טוני וג'ף,רודריק בחן אותה דרך המראה הקדמית ואמר "שוב פעם באת בורוד,מה את בת 6? טוב אני אוותר לך הפעם" טוני,ג'ף וסם גיחחו,ורין לחשה "מצטערת,חשבתי שתאהב את זה" רודריק נחר בבוז "למה את חושבת שאת יודעת מה אני אוהבת בכלל?כאילו את מכירה אותי" רין שתקה כל הנסיעה עד לאיצטדיון,שהם ירדו,רודריק והחברים שלו נכנסו ורדריק אמר לרין "את חושבת שאני אבזבז עלייך כסף ואקנה כרטיס? תקני לעצמך,בעצם תקני 2 כרטיסים,את צריכה 2 כסאות בשביל כל הגוף שלך" הוא צחק ברשעות ונכנס לאיצטדיון.

רין נורא נפגעה,אבל היא לא יכלה לעשות כלום,היא לא מסוגלת להגיד לרודריק כלום,היא….היא מפחדת ממנו…היא לא יכולה להפרד ממנו,היא כבר נסתה,ועד עכשיו נשארו לה צלקות,אף אחד לא ידע,הם היו המקומות שלא רואים,היא גם פחדה לספר למישהו,כמו שפן,היא מפחדת.

לרין לא היה מספיק כסף לרכוש כרטיס,היא לא חשבה שהיא תצטרך לקנות,היא לא יכלה לברוח לרודריק,אז היא התיישבה על הספסל לייד הקופה,וחיכתה…


תגובות (5)

ואוו…….

15/12/2013 12:06

תודה =)

16/12/2013 02:46

תמשיכי!

19/12/2013 11:10

תמשיכי!

19/12/2013 11:10

ממשיכה =)

19/12/2013 12:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך