sapir13
פתאום נזכרתי כמה אני אוהבת את נרניה...

עזיבתו של מנהיג

sapir13 30/08/2016 928 צפיות 6 תגובות
פתאום נזכרתי כמה אני אוהבת את נרניה...

הוא עומד על הצוק הגדול והרחב, מקומו האהוב. ממרום גובהו הוא היה יכול לראות את כל המחנה ומעבר לו. המלכים והמלכות שבו, וכעת הגיע זמנו לשוב ולהתהלך בשקט בין נבכי היער. כוחו ושמו תמיד יתהלכו בכל מקום שאליו ילך.
פעם אסלן, תמיד אסלן.
"אבל אסלן, לאן אתה מתכוון ללכת?" שאלה לוסי בלחישה, מתקדמת בצעדים איטיים לעברו. הוא עשה חצי פנייה לעברה, רעמתו האדירה בוהקת באור השמש השוקעת. עיניו הביטו בה, ניצוץ של זהב הבזיק בהם לשנייה ונעלם.
"אל תדאגי, לוסי, את עוד תראי אותי שוב. אני תמיד אחזור כדי לדאוג לך ולהגן עלייך כשתצטרכי, ולא משנה איפה תהיי. רק תזכרי לקרוא לי, ואני אמצא אותך." היא הרגישה את קסמו מפיל עליה עייפות, כמו שקרה בכל פעם שהוא רצה לעזוב מבלי להסב לה צער. היא הרימה את שולי גלימה וחיבקה אותו חזק, כורכת את זרועותיה סביב צווארו. הוא חיכך את פניו בידיה ונשימותיו החמות הרעידו את כל גופה. היא יכלה לראות את אדמונד ומר טומנוס מרחוק מתקרבים לעברם, אך לא יותר מידי, מכבדים את הפרטיות שלה ושל אסלן. הוא השכיב אותה על כר הדשא בעדינות והביט בה בפעם האחרונה, לפני שעיניה נעצמו.
"להתראות, לוסי פבנסי."
אסלן התרחק משם באטיות, בעוד מר טומנוס דילג לעבר לוסי, מעגן את ראשה בין ידיו.
אדמונד נעצר מול אסלן, קד קלות בראשו. "אתה עוזב אותנו?" שאל, אם כי זה היה נשמע יותר כעובדה.
"שמור עליהם היטב." אמר, ואז נעלם אל תוך היער.


תגובות (6)

ממש יפה!
אני מעיד על עצמי שלא קראתי את הספרים אלא ראיתי את הסרטים.

30/08/2016 17:52

עדיין לא קראתי את הספרים, אבל הסרטים של נרניה היו מבין הסרטים שהכי אהבתי כשהייתי קטנה (ועדיין). הכתיבה שלך יפהפייה.

30/08/2016 18:12

וואי, נרניה! איזה ספרים מעולים!

30/08/2016 21:59

קראתי את הספר הראשון של זה!!
הוא מעולה!

הפאנפיק הזה כתוב ממש יפה וחמוד, אין לי ממש איך להסביר.
תיקון אחד קטן-
את כתבת שלוסי אומרת: "אבל אסלן, לאן אתה הולך ללכת?"- זה לא הגיוני מבחינת תחביריות. הוא הולך ללכת? זה הגיוני?
סה"כ יפה..

31/08/2016 15:41

    חחח חשבתי על זה גם… אני אשנה את זה בכל אופן!
    ותודה לכולם =)

    31/08/2016 17:02

הזכרתי לי את הספרים המהממים הללו שהייתי קוראת בילדותי. כתיבתך מעולה!

28/06/2017 11:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך