Red Nazgul 666
אז הנה עוד פאנפיק על שר הטבעות, אני מקווה שתאהבו אותו ואשמח לשמוע מה אתם חושבים.

עידן הנאזגול – רקע

Red Nazgul 666 17/10/2016 1762 צפיות 4 תגובות
אז הנה עוד פאנפיק על שר הטבעות, אני מקווה שתאהבו אותו ואשמח לשמוע מה אתם חושבים.

רקע – מפלה וחזרה לחיים

סופו של הקרב הגדול שבין כוחות האופל לכוחות הברית האחרונה הוכרע במפלתו של אדון האופל, סאורון, ובגניבת הטבעת האחת שהוא יצר על ידי איסילדור, מי שהפך להיות מלך גונדור עם מותו של אביו, אלנדיל, בקרב.
במקום להשמיד את הטבעת בהר האבדון בחר איסילדור לקחת אותה איתו על מנת להשתמש בכוחה, אך טעות זו אפשרה את המשך קיומו של סאורון שנשמתו הייתה עצורה בתוך הטבעת.
בסופו של דבר חוסל איסילדור במארב של אורקים אך הטבעת נשטפה בנהר שליד מירקווד הרחק אל מערות הגובלינים.
מי שמצא אותה שם היה יצור ביצות מסתורי ומתבודד בשם גולום אשר שמר עליה במשך מאות שנים עד אשר הוא איבד אותה להוביט בילבו בגינס שהצליח להערים עליו במהלך משחק חידות מאתגר במיוחד.
אך בילבו לא ידע את מקורה של הטבעת ואת מהות כוחה ולאט לאט הוא אף הושחת על ידה וזכה לחיות שנים ארוכות הודות לכוחה המיוחד.
באותה עת במורדור סאורון החל לשחזר את כוחותיו הקודמים ובין היתר בנה צבא חדש של אורקים וטרולים וגייס את עוזריו הבכירים ביותר בשנית.
הנאזגול, רפאי הטבעת, מי שהיו בעברם מלכים גדולים של בני האדם הם אלו שהפכו שוב להיות למשרתיו הבכירים של אדון האופל.
מטרתם הייתה אחת ויחידה – למצוא את הטבעת האחת ולהחזירה לבעליה הבלעדי.
אותם יצורים נוראיים יצאו למסע בכל רחבי הארץ התיכונה על מנת למצוא את גולום ולהוציא ממנו את המידע הנדרש להם אודות הטבעת ובסופו של דבר הם תפסו אותו וכלאו אותו בבאראד דור, מבצרו של סאורון.
לאחר מסכת עינויים אכזרית במיוחד נשבר גולום ואמר שהטבעת נמצאת אצל בילבו בגינס שחי בפלך, ממלכה שלווה במערב הארץ התיכונה שבה חיים להם בשלום ההוביטים.
לאחר אותו רגע שחררו הנאזגול את גולום לחופשי מכיוון שלא היה להם עוד צורך ביצור עלוב וחלש כמותו ויצאו מערבה כאשר הם רכובים על סוסים מכושפים – כעת כשהם יודעים היכן למצוא את הטבעת גורל העולם עשוי להשתנות מן הקצה אל הקצה והרשע עשוי לעלות בשנית.
זו היא העת לעידן חדש, עידן של זוועות ופחד, עידן של אפלה וייאוש – זוהי העת של עידן הנאזגול, כאשר רפאי הטבעת עשויים להשלים את משימתם ולזכות בטבעת האחת, כעת כשנראה שאין מי שיכול לעצור אותם.


תגובות (4)

למה מכל הדמויות היפהפיות של שר הטבעות בחרת את הנאזגול לשם שלך?!

17/10/2016 19:35

    כי אני משום מה מאוד אוהב דמויות של נבלים ואנטי גיבורים. עוד סיבה זה בגלל שהם מזכירים לי שירי מטאל שאני אוהב לשמוע.

    17/10/2016 20:22

בעיקרון אם זוהי ההקדמה לפאנפיק אני לא ממש מצליחה להבין איך זה פאנפיק.
אתה הולך לתאר את אירועי שר הטבעות מעיניהם של הנאזגול? או שמע רק ההקדמה היא כמו בספר/ סרט המקוריים אותה עומד לשנות את האירועים? בכל מקרה נשמע נחמד :)

17/10/2016 20:08

    אני הולך לתאר את הדברים מהזווית שלהם ולשנות קצת את האירועים.

    17/10/2016 20:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך