know it all
מצטערת כלכך שההקדמה כזאת ארוכה, רציתי להדגיש את הרקע, ברור שבפרק הבא וואן דיירקשן הולכים לקחת חלקים הרבה יותר גדולים :) אז להתחיל את הסיפור?

עכשיו התור לאהבה- הארי סטיילס ~ הקדמה

know it all 27/04/2015 920 צפיות תגובה אחת
מצטערת כלכך שההקדמה כזאת ארוכה, רציתי להדגיש את הרקע, ברור שבפרק הבא וואן דיירקשן הולכים לקחת חלקים הרבה יותר גדולים :) אז להתחיל את הסיפור?

לפני שאני אתחיל לספר על הארי סטיילס, ומה הקשר בנינו בכלל כדאי שתדעו כמה דברים עליי..
קוראים לי מרגרט, שם מוזר? גם אני תמיד חשבתי ככה..אבל זה שם שממשיך בשושלת המשפחתית.
אחרי תחנונים שכנעתי את המשפחה לקרוא לי מגי למרות שהיה להם קשה להסכים לקצר.
אני משערת שאתם לא מכירים אותי, הרבה לא מכירים אותי, הרוב רק בשם שלי. אני הבת השלישית של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס. כן כן , אחות של וויליאם והארי הנסיכים מארמון בקינגהאם בלונדון.
הסיבה שאני לא מוכרת זה בגלל שסבתא אליזבת' התעקשה שהתקשרות לא תשגע אותי עד שאסיים את התיכון ואגיע לגיל 18 כמו ילדה 'נורמלית' (כמה שאפשר)
אם תדמיינו נסיכה בטח תראו ילדה מוקפת בוורוד בארמון ענק שלה עם המון זוגות נעליים ומאהבים שרק רוצים שתבחר בהם..
אז לא ממש, אולי יש לי הרבה בגדים ואולי בנים שפוגשים אותי רק רודפים אחריי אבל אני מברכת את אלוהים כל ערב שלא נולדתי בכורה ולא יכתירו אותי למלכה. אני אוכל להמשיך לחיות כרגיל אם אפשר לומר.
אחרי שאמא נהרגה בתאונת דרכים שהייתי קטנטנה סבתא דואגת לי להכל, ללימודים ובים ולפעמים גם לחברים אמיתיים.. למרות שזה לא כ"כ מצליח בגלל שאני נסיכה..
עם כל הפינוקים של סבתא שמנסים לכפות על כך שאני כלואה בארמון והניסיונות שלה לשמור אותי מחוץ לאור הזרקורים יש פעמים שאני חייבת להראות בציבור, אבל אותם אפשר לספור על היד.. החתונה של אחי וויליאם עם קייט, הפעם שהארי המחוק הזה שיחק 'פוקר עירום' בווגאס ורק חיפשו תגובה ממני ועוד כמה כנסים ומסיבות שהיו רק בארמון- שגם בהם סבתא התעקשה שאהיה רק שעה.. לא כמו כל נסיכה- לא רקדתי עם אהוב חיי עם שמלה תפוחה ויפה ואף פעם לא הרגשתי כמו נסיכה.. לפחות כמו שמדמיינים..
יש לי שיער חום עם גווני בלונדיני ועיניים בצבע תכלת טורקיז שלא הרבה ראו מקרוב.
אין לי הרבה לתאר איך אני מתלבשת כי זה בעיקר בגדים מכובדים, שאלתי את סבתא למה אני לא יכולה להתלבש כמו קייט גיסתי, היא תהיה מלכה עוד כמה שנים ונראית כמו דוגמנית! סבתא אומרת שכשאני אסיים את הלימודים ואהיה בת 18 ואצא לציבור אוכל להראות כמו נסיכה.. אבל עכשיו אני ילדה, וצריכה להראות כך.
בקיצור לא הילדות שמדמיינת נערה מתבגרת.. לפני יומיים חגגת את יום ההולדת 18 שלי, לא משהו מיוחד, לא רציתי מסיבה גדולה ודווקא מזה התקשורת חגגה.
אני מנגנת במפוחית, שרה רק לעצמי ומשחקת טניס אבל הכי אוהבת- לצאת מהארמון. למרות שאני לא כל כך מוכרת בתקשורת כל העם מכיר אותי, אז כמובן כובע ומשקפי שמש, ברור שאני יוצאת בלי רשות.. סבתא תתפגר אם היא תשמע שהנסיכה שלה מסתובבת גם מכנסי ג'ינס משופשף בהייד פארק בלי שומר ראש או שניים.
חבר? אמיתי לא היה לי, אני לא יודעת איך אדם יכול לאהוב אותי באמת כשאני במעמד כזה.. אבל וויליאם מצא את קייט וגם להארי יש חברה כבר, למרות שאי אפשר לסמוך על זה.
עכשיו קיץ, אבל כרגיל כמו באנגליה לא באמת חם. תמיד יש גשם.
מחר נגמרת האולימפיאדה ויש טקס סיום מיוחד שבו יופיעו הלהקה החדשה מהאקס פקטור וואן דירקשן -כן יש לי זמו לראות דברים כאלה.. למעשה יש לי יותר מידי זמן פנוי פה..
לפחות אולי מחר יהיה קצת כיף, כבר שנה שסבתא לא נתנה לי לצאת מתחום מארמון והגבירה את השמירה כי ראתה שהתגנבתי החוצה.. מחר, מחר יש הופעה גדולה וכמובן שאני אהיה נוכחת. סוף סוף בת 18 וחופשיה לצאת, לטייל בעולם, אפילו בעיר. אני חייבת להתעמת עם סבתא על זה , אני יודעת שמה שמצופה ממני זה ללכת לאוניברסיטת אוקספורד ללמוד כלכלה או ניהול ולעשות משהו מכובד עם עצמי, אבל יש כל כל הרבה זמן לעשות את כל זה! ועכשיו אני צריכה זמן לעצמי.
לילה טוב אמא, אני מקווה שתעזרי לי לעבור את היום מחר. אני אוהבת אותך.


תגובות (1)

אהבתי תתחילי

27/04/2015 18:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך