רוקמת החלומות
אני מתנצלת בפני מי שזה פגע לו באינטליגנציה, זה ניסוי ספרותי חשוב. שאו ברכה.

פאנפיק אירוטי על הארי סטיילס/ג’סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו

רוקמת החלומות 19/04/2021 859 צפיות 3 תגובות
אני מתנצלת בפני מי שזה פגע לו באינטליגנציה, זה ניסוי ספרותי חשוב. שאו ברכה.

היי אני חיה ואני ילדה לא יפה, לא חכמה, אין בי טיפת כריזמה וגם לא שום כישרון. אני לא ילדה מקובלת בכלל, אין לי חברות, הן כולם מקנאות בי בגלל מה שאני הולכת לספר כאן עכשיו חחחח אל תגלו אבל לאף אחד זה סוד כמוס.
בקיצור!
פתחתי חשבון ב"אינסטוש" וכתבתי להארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו מכתב מרגש, כתבתי שאני ילדה בודדה כי הפרחה בכיתה שלי (כיתה ז'1 שולטת! חחח) החליטה לעשות עליי חרם כי אמרתי שאני אתחתן עם הארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו והיא אמרה: "לא! אין מצב! אני והארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו כבר מאורסים מכיתה ד'!" ואז היא הרביצה לי. הלכתי למחנכת המדהימה והמושלמת שמתה עליי למרות שאני על הפנים בהכל כדי להתלונן על הפרחה, והיא אמרה לי: "די חנה עזבי אותי, לכי תשחקי עם בני גילך", אז אמרתי לה: "אוף המורה אבל את החברה הכי טובה שלי פה!". היא התעלמה ממני והייתה בטלפון, כי אני כל-כך לא מעניינת שאפשר בקלות לשכוח שאני נוכחת. פתאום היא אמרה: "הארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו מגיע לארץ!" שאלתי אותה "מה באמת?!??!?!?!?!"

היא לא ענתה. היא רק קפצה מהחלון מאושר. היא מתה. הייתי כל-כך הצובה. לקחתי את הטלפון שלה ומסתבר שהיו שם תמונות שלה מגיל 26. פרצתי לה ל"אינסטוש" והעאלתי את התמונות הללו חחחחח. שיניתי את הכינוי ל"חיה_פרומה_העקומה", או באנגלית "verbal kint_Chaya_Fruma_Kevin_Spacee_is_inosent_It_WAS_GAbrial_Bayren_ALLalong_no_it_wasnt_it_was_Kavin_NVM" אבל פסלו את השם כי הוא היה ארוך מדי אז שיניתי ל – kosher_keyser_soze.
בקיצור!
שלחתי לערסית שעשתה עלי חרמות בקשת חברות והיא לא אישרה כי היא ראתה שזה פייק כי הייתה תמונה של המורה בגיל 26 עם לבבות במקום עיניים שעשיתי עם פילטר כי אניחכמה שלא יחשבו שהתחזתי מה?! שלחתי לה תמונה של שולחן בדיירקט ועד היום אני לא דעת אם היא ראתה אבל כנראה שכן כי כולם מסתכלים שם זה מפתה מה לעשות.אפילו ביקשו ממני collab כי אמרו שהפרופיל שלי יפה אבל הוא נעול חחחחח איך ראיתם שהוא יפה?!?!?!!?????
הילד הכי חתציך בכיתה שלח לי בקשות מעקב (אמג!!!!!!!! אני מתעלפת איזה חתיך!!!) הוא כתב לי "נכון חיה מכוערת רצח?!"?!?!" ובכיתי אבל לא היה אכפתלי כי הוא לא מעניין סתם ערס עם תספרות מארינס יש עוד מליון כאלה בעיר הפריפריאלית הרנדומלית שבה אני מתגוררת כילדה ממש לא מעניינת. בקיצור !!!! כתבתי להארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו שהייתי עדה להתאבדות של עצמי כשקפצתי מהחלון 20 שנה מאוחר יותר. והוא קנה (!!!!) את הסיפור!!!!!!!!!! אני מתעלפת! אמג!!!! בקיצור!!!! הוא הביא לי כרטיס VIP להופעהההההה שלווו. אמנם לא בחינם אבל אבא שילם הכל כי הוא רצה שאני אצא כבר מהבית כי נמאס לו לראות אותי כל הזמן. הוא אמר משהו בסגנון : "די חיה את כל הזמן הולכת וחוזרת הולכת וחוזרת! די תישארי כבר אי-שם, רחוק מעיינינו, שנשכח איזה כישלון אני ואמא שלך יצרנו!" אבל אני לא זוכרת במדויק חחחחחח, מה אכפת לי?! סתם איש זקן שלא אוהב אותי כי אני דומה לו

בקיצור! אחרי שאמרתי שיש לי כרטיסי VIP (!!!) כולם בכיצה ז'1 השולטת נהיו חברים שלי!!! כי אבא אמר שהוא קונה לכולם כרטיס העיקר שיהיו לי חיי חברה כבר אז הלכנו אני והחברים החדשים שלי שזה כל הפרחות והערסים השווים ביותר כולל מי שעשה עליי חרמות והילד החתיך שנראה מאוד ממוצע מינוס מינוס מינוס אפילו אם רק תשימו אותו ברמת גן ליד היונים בכיכר רמב"ם עם האורות המוזרים על העצים .. הייתה בדיוק הפסקה בין שיר לשיר וברחתי מהם בלי שישימו לב אפילו שצעקתי להם באוזן שאני הולכת לכל ה37 ילדים הם ממש לא שמו לב שהלכתי זה ממש מוזר אולי הם התחרשו או משהו בגלל ההופעה לא יודעת בקיצור!!!!!! התגנבתי לחדר ההלבשה וראיתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ראיתי את הארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו shirtless בעצם לא רק shirtless בלי כלוםםםםםם הוא החליף בגדים והתחבאתי בארון אבל אז משהו נפל והוא שמע אז הוא פתח את הארון ויצאתי מהארון והוא ראה אותי שם ומרוב רחמים על כמה שאני כלום הוא נתן לי לגעת לו ב%^&&$# ואז ^$$$# לו ואז ^%$##I$@R%$#B#@A$##V$^^NU$$^^H$^^#@!U^&MM(*&US והיה מדהיםםםםםםםםםםם והתקשרתי להורים לספר להם כי אני בכיתה ז' או משהו אני כבר לא זוכרת והם סיננו אותי אז הלכתי לחברים החדשים שלי והם עדיין לא שמעו כלום כי הם התחרשו וחשבתי לקרוא לרופא או משהו אבל אני ילדה בת 13 מאיפה אני אביא רופא עכשיו חחחחחחחחג אז אףאחד לא האמין שאני והארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו ^%$##I$@R%$#B#@A$##V$^^NU$$^^H$^^#@!U^&MM(*&US שאם תבדקו תגלו שיש פה סיקרט מסג' אבל אני לא מגלה אתם תצטרכו לראות לבד מה אני פה אז בסוף ההופעה הלכנו הביתה הלכתי ברגל כי אבאשלי לא אוהב אותי כאמור וזה היה משהו כמו יום שלם מפארק הירקון לעיר הפריפריאלית שבה אני מתגוררת אבל בקיצור!!!!! עברו יומיים או משהו אני לא יודעת הרגשתי שהמסע ביגר אותי אז כבר התכייסתי לצבא לצנחנים ופתאום (!!!!!) כשאני באה לצנוח אני רואה בקוקפיט את מי?!!??!?!??!??! את בני גנץ1!!!!!! ואז הוא אמר לי : "שאי ברכה" ובעט אותי מהמטוס ואז גיליתי שבכלל אינלי מצנח (?!?!??!?!!??!?!?!?!?) אבל בסוף נחתתי על ישראל כ"ץ אבל לצערי הוא עשה קיצור כיבה אז בעצם היה רע והלכתי לביה"ח הצבאי וטיפלו בי התודאים והם לא ידעו כלום אז כמעט הצטרפתי למורה ואז ניסו להזעיק את מי שאוהב אותי אבל אבא שלי הבטיח להחזיר להם את הציוד שהוא גנב בזמן השירות אם הם יפסיקו להטריד אותו אז הוא לא בא אבל בסוף גם הארי סטיילס/ג'סטין ביבר/מי שילדות בנות 12 מעריצות בימינו לא בא וזהו ככה זה נגמר הכל בגלל בני גנץ


תגובות (3)

מה לעזאזל???
לזה את קוראת 'ניסוי ספרותי'? לא מתאים לך.

אני מודה שאת רוב הסיפורים שלך לא טרחתי לקרוא, כיוון שאינני צרכן של 'סיפורי אהבה'.
אבל מאלו שכן קראתי, ומתגובותיך (נהדרות, המשיכי כך) לאחרים, עולה כותבת מוכשרת, שיודעת לכתוב ויודעת לספר.

ה־ ^%$##I$@R%$#B#@A$##V$^^NU$$^^H$^^#@!U^&MM(*&US הזה הוא לא סיפור, ולא ראוי לך.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

21/04/2021 18:42

הסיפור הזה היה זוכה לשיתופים רבים בוואטפאד רק אומרת

23/07/2022 01:19
סיפורים נוספים שיעניינו אותך