פאנפיק ה"פ • פרק 1

Shawna 16/04/2016 973 צפיות 5 תגובות

⚓ ☸ ⚓

עט הנוצה הנוקשה החליק על פני קלף הרך, וחודו שירבט לאיטו פגסוס צחור, שכנפיו פרושות לרווחה, וראשו מבריש את העננים. אלקסיה ניסתה להסתיר פיהוק על ידי נשימה עמוקה ושיפשפה את עורפה. פרוסופר בינס מעולם לא היה איטי יותר. היא הסתכלה על שעונה ונאנחה ביאוש אבל בשקט. אלקסיה העיפה מבט לצידה, וסיריוס חרץ לה לשון במבט ילדותי. היא הרימה גבות בשאלה והוא רק משך בכתפיו. "עוד כמה זמן?" הוא שאל בלחש. "השיעור הזה בחיים לא ייגמר." היא לחשה חזרה בזעף. היא הרגישה משהו נוחת על ראשה, ושלפה משם חתיכת נייר מקומטת. היא הסתכלה לאחור וראתה את ג'יימס יושב ליד לופין, ומבטו תמים לגמרי. היא נטלה בחזרה את עט הנוצה וחזרה אל הדף.
כשהשיעור נגמר ורוחו של פרוספור בינס נרדמה איכשהו על השולחן (מה שהיה די תעלומה בעיניה, איך הוא פשוט לא נופל אל הקומה שמתחת) היא אספה את החפצים שלה מהשולחן ודחסה הכל לתיק המבולגן. היא עמדה להניח את ידה על הספר ולהכניסו לתיקה, כשלפתע יד אחרת, מעט כהה יותר נחתה שם. היא הרימה את מבטה ופגשה בפרצופו הרציני עד כדי גיחוך של סיריוס. "אז מה?" הוא שאל אותה במבט הקונדסי שלו. אלקסיה הייתה די עייפה והשתוקקה לעלות כבר למגדל גריפינדור, לסיים את שיעורי הבית שלה ולנוח מעט.
"אז מה *מה*"? היא שאלה בקוצר רוח. פניו נפלו באכזבה והוא שירבב שפתיים במורת רוח. "את הבטחת.".
אלקסיה השיבה לו מבט מבולבל. "הבטחתי מה?" היא שאלה בזהירות. הוא נאנח וציקצק בלשונו כמורה שנוזף בה. "את הבטחת לצאת איתי ועם כל השאר להוגסמיד ביום." היא טפחה בראשה כשנזכרה. "נכון! אל תדאג, אני יבוא" היא חייכה אליו במהירות והוא חזר לחייך. הוא טפח על ידה בעליצות ואמר "אז נראה אותך ליד פילץ' ביציאה?" והיא השיבה בחיוב. "מצוין." סיריוס חייך בעליצות ויצא מהכיתה בצעדים מגוחכים וחזה מנופח כמו טווס, כשהוא גורר את תיקו הכבד על הרצפה מאחוריה, אלקסיה לא יכלה שלא להבחין בפצצת סירחון שהתגלגלה באיטיות מתיקו. היא חייכה לעצמה ויצאה מהכיתה לכיוון המגדל, תוך כדי שהיא מחשבת לעצמה את הזמן שיידרש לה להכין שיעורי בית (בשיקויים וגילוי עתידות) ותהתה באיזה שעה תוכל לנוח קצת ולשוחח עם לילי, חברתה הטובה.

~


תגובות (5)

דבר ראשון אני מעריצה שרופה של הארי פוטר
דבר שני את צריכה לדייק ולפרט
כי בהקדמה הם רק הגיעו להוגוורטס ובשביל לצאת להוגסמיד צריך להיות בשנה שלישית . וגם סיריוס וג'יימס הם בלתי נפרדים מה שאומר שג'יימס תמיד ליד סיריוס גם בשיעורים . מה עם רגשות ? תיאורים !!!!!!!ומה היה כתוב בפתק שנפל לה על הראש ? ומתי היה המיון ? פירוט ודיוק זה הכי חשוב ! וגם צריך רקע של אלקסיה מאיפה היא באה, מה סוג הדם ,שלה יש לה אחים ? מה השם משפחה שלה ? ואיך היא נראת ? מי החברים שלה ? מי האוייבים שלה ? אני בטוחה שאת יכולה להשתפר זה מאוד מעניין ואני מקווה שתתייחסי לזה עם הרבה תשומת לב !
מחכה לפרק הבא !!!!
(מקווה שלא נעלבת זו אמורה להיות ביקורת בונה)

16/04/2016 21:37

    הווווו תודה שהפנית את תשומת ליבי לדברים האלהה D:
    אני באמת אשתדל לפרט יותר.
    ואני יודעת שהם בלתי נפרדים פשוט אני משנה את זה קצת מהספר כדי שזה יתאים לפאנפיק שלי, סורי אם פחות אהבת <:
    ויאיי טנקס על הביקורת ♥ ^-^

    16/04/2016 21:42

לא פחות אהבתי אני מתה על הארי פוטר ועל הכתיבה שלך אבל אני פשוט לא מבינה כל כך , אז כדאי שתערכי את הפאנפיק ותסדרי כמה דברים כדי שכולם יבינו . אני בטוחה שתצליחי :)

17/04/2016 10:27

מסכימה עם the mad hatter

18/04/2016 23:44

*הקלף הרך (חסר ה )
*אבוא
-קצת לסדר את הפיסוק והגרשיים
אם היא עושה שיעורי בית בשיקויים וגילוי עתידות תרשמי את זה, אל תשמי את זה בסוגריים.
אפשר להוסיף עוד הרבה תיאורים, כמו איך נראית הכיתה, מה עושים שאר הילדים, איך נראה הבית ספר…
אני שמחה מאוד שיש מעריצת הארי פוטר באתר שכותבת על זה! אני מתה על הארי פוטר!
מצפה להמשך

21/04/2016 10:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך