Mokona Modoki
כשהצוות של "פיראטי כובע קש" עדיין לא חזר לספינה, וכשסיוראן ומוקונה התנדבו לשמור בלילה על התורן, קורו, פיי, זורו וסאנג'י נשארים לבד רק ארבעתם ומעבירים את זמנם בנעימים. אזהרה! לגמרי לא לילדים. (פורנו מעריצים, למוקונה אין שום זכויות על שתי המנגות)

פיקרוסאובר – וואן פיס וצובאסה כרוניקל – הפרק השישי הסודי

Mokona Modoki 24/01/2021 637 צפיות אין תגובות
כשהצוות של "פיראטי כובע קש" עדיין לא חזר לספינה, וכשסיוראן ומוקונה התנדבו לשמור בלילה על התורן, קורו, פיי, זורו וסאנג'י נשארים לבד רק ארבעתם ומעבירים את זמנם בנעימים. אזהרה! לגמרי לא לילדים. (פורנו מעריצים, למוקונה אין שום זכויות על שתי המנגות)

אזהרת מוקונה: מדובר בסמאט הארד קור שכולל גם את הצמד המשגע שכלים של קורו-פיי וגם את זורו וסאנג’י המשגעים לא פחות. עלול להזיק לבריאות ולגרום לפיצוץ מוחות. על אחריותו הבלעדית של הקורא.

למוקונה היו כמה בעיות בכתיבה. הראשונה והכי חשובה היתה לא לחזור על עצמו אחרי השלישיה והרבעיה הקודמות שהוא כתב. השניה היתה שחוץ מהדמות של סאנג'י, שלושת האחרים די מבוצרים במונוגמיה שלהם והיה קשה להזיז אותם. השלישית היתה זורו וקורו, שמרגישים לא נוח עם מישהו שהוא גירסה אחרת של עצמם.
מוקונה גנב את הבימוי מפיק הרבעיה המפורסם: https://kuroxfai.livejournal.com/1080409.html בו קורו ופיי פוגשים גירסה נוספת של עצמם, וניסה איכשהו לתזמר את האורגיה הזאת.

מזהיר לא לקרוא את זה וכו'! (קריאה מהנה!)

פרק שישי:

סיוראן התנדב לשמור על התורן כל הלילה ביחד עם מוקונה. הוא הרגיש שהוא לא היה עזרה גדולה במשימה להצלת פיי, ובנוסף הוא עוד הרוויח ממנה פרצת דרך במסע שלו, אז הוא רצה לפצות על זה בעבודה. או שאולי הוא רצה לתת לקורו ופיי קצת זמן להיות לבד ולעכל את מה שקרה.

זורו ביקש ממנו להודיע להם על כל סימן למגדלור או ספינה אחרת, או כל אור שהוא יראה בחשכת הים.

מוקונה עשה כמיטב יכולתו לבדר את סיוראן, שלא יהיה לו משעמם, כשהחברים ישבו בבטן האוניה ואכלו עוגיות טעימות להחריד שסאנג’י הכין. (הוא אפילו הכין לקורו גירסה לא מתוקה שלהן, כי הוא קלט עליו אפילו בלי לשאול שהוא לא מסוגל לאכול מתוק).

סאנג’י וזורו אף פעם לא הראו חיבה אחד לשני מול חברי הצוות, ואף אחד לא דיבר איתם על מה שקורה כשהם מסתגרים במטבח ביחד כל ערב. אבל הפעם, אולי בגלל שקורו ופיי הם בעצמם במצב דומה, לא היה להם אכפת. סאנג’י עמד על הברכיים מאחורי זורו ונשען על כתפיו, נהנה לצפות בזורו אוכל את מה שהוא הכין בשבילו.

מאז שפיי חזר אליהם, קורו כל הזמן ישב לידו וחיבק את כתפיו בצורה מגוננת, אפילו כשהאחרים יכולים לראות אותם. זה גרם לפיי כזאת תחושה של ביטחון והוא התרפק עליו בשמחה.

„אתה יודע,“ אמר סאנג’י משועשע "בהתחלה כשראיתי שיש לנו אורחים, התגובה הראשונה שלי היתה להתאכזב שהפסדנו את הזמן הנדיר בו הספינה רק שלנו… אבל עכשיו אני דווקא שמח שהם הגיעו לכאן. או שבעצם אני מופתע ששני זורואים על אותה הספינה לא גורמים לה לשקוע לתוך הים כמו שהייתי מצפה…“

"טמבל!" זורו חייך והסתכל על הצמד השני "תגיד, נינג’ה, רק ביננו, בתור גירסה אחרת שלי…“ הוא אמר לקורו "איך אתה מסתדר עם כזה בחור עדין? אני מניח שאם תעשו את מה שאני והטבח האידיוט הזה עושים, אתה תשבור לקוסם הזה את כל העצמות.“ כל הארבעה צחקו. „זה לא מתסכל אותך לרסן את עצמך כל הזמן?“

„אולי הוא גירסה שלך שהיא פחות פרא אדם כמוך?“ סאנג’י השעין את סנטרו על כתפו של זורו.

קורו חיבק את כתפיו של פיי חזק יותר "זה לא מפריע לי.“ הוא אמר "טוב, קודם כל הקוסם המעצבן הזה הרבה יותר חזק ממה שהוא נראה… אבל זה לא העניין.“ הוא ניסה להסביר את זה במילים "מה שאני הכי אוהב זה להגן על אחרים. אני רוצה להגן על כל מי שחשוב לי. ועכשיו, כשהוא פצוע, זאת רק הזדמנות בשבילי להיות אפילו יותר עדין איתו, ולהגן עליו יותר.“ הוא נישק את פיי על הראש.

„אולי בגלל זה הם מסוגלים להסתובב עם ילדים.“ סאנג’י התיישב לייד זורו ונשען עליו גם "אני בטוח שאני ואתה היינו מה זה גרועים בזה…“

„הו! קורו רין הוא כזה אבא טוב!“ פיי חייך בעיניים עצומות. סוף סוף מצטרף לשיחה ולא שוקע במחשבות עגומות על מה שקרה לו באי. „הוא נהדר עם ילדים! ואם אבא לפעמים קשוח איתם יותר מדי, אמא שלהם מנסה לאזן אותו!“

„טמבל.“ אמר קורו בחיוך.

„ואיך אתה מרגיש בעניין?“ שאל סאנג’י "אתה אוהב שהוא מגונן עליך כל הזמן, או שהיית רוצה להראות לו שאתה יכול גם להגן על עצמך?“

„אני בטוח שהוא יודע את זה.“ חייך פיי. „אבל… זה חדש בשבילי שלאדם אחר אכפת ממני כל כך, ושפתאום אני מוקף בחברים שדואגים לי.“ הוא התרפק על קורו ביתר נוחות.

„טוב, זה מה שקורה כשעובדים בצוות.“ אמר זורו מרוצה.

„מה אתה אומר, זורוש?“ שאל סאנג’י "גם אתה נהנה להרגיש שאתה מגן על חברי הצוות שלך מפני סכנות הים?“

„זה יותר…“ אמר זורו בחיוך שלו "שאני רוצה שכולם ידעו שאם הם רוצים להזיק למישהו מהצוות, הם צריכים לעבוד דרכי.“

„אני מניח שזה מרגיש נפלא כשיש לך שומר ראש זורואי כזה…“ סאנג’י חייך אל פיי "אבל תחשוב לעצמך.. מה שיכול להרגיש אפילו יותר נפלא מזה – זה להיות מוגן על ידי שני זורואים!“

המ!“ אמר זורו. הוא קם והתיישב מצידו השני של פיי. זורו וקורו חיבקו את כתפיו משני הצדדים. „איך זה מרגיש?“ זורו שאל משועשע.

„וואו, שני קורו רינים!“ אמר פיי והתרפק בינהם. „זה באמת גורם לבן אדם להרגיש בטוח!“

סאנג’י כרע מולו והסתכל בעיניו "אני כל כך שמח שהצלחנו להחזיר אותך. דאגנו לך מאוד, אתה יודע?“

„זאת היתה חוויה נוראה…“ אמר פיי במבט עצוב, וקורו שמח לראות שהוא לא מסתתר מאחורי החיוכים שלו "אבל אני מרגיש כרגע כאילו הנוכחות שלכם ליידי מטהרת אותי ממנה. במיוחד כשאני יושב בין שני קורו טאנים.“

סאנג’י לא אמר מילה ולא ביקש רשות מפיי או מקורו, הוא תפס את סנטרו של פיי ונישק אותו, מלטף את שיערו בידו השניה. הוא חייך אל פרצופו המופתע של פיי „איזה כיף שאתה נמצא על הספינה שלנו…“ הוא אחז בידו הבריאה של פיי ומשך אותו לעמידה. ואז חיבק אותו חזק, יד אחת על גבו ויד אחת על עורפו והמשיך לנשק אותו כשהוא רוכן קדימה ופיי עומד על קצות אצבעותיו כדי להגיע אליו.

„וואו!“ אמר קורו בהפתעה.

„אתה לא רוצה להרוג אותו, או משהו?“ שאל זורו משועשע ונשען על כתפו של קורו.

„הייתי רוצה,“ אמר קורו "אבל אז לא נוכל לראות אותם שוב עושים ככה…“

„זה ה-Love Cook שלנו" אמר זורו בגאווה "הוא רב אמן גם עם בנות וגם עם בנים. וכשזה עם בנים הוא מוכשר בשני התפקידים, אם אתה מבין אותי…“

כשהם סיימו להתנשק סאנג’י חיבק את פיי חזק כשראשו של פיי נשען על חזהו.

„אני מניח שאני צריך לבקש סליחה מקורו רין…“ אמר פיי בקול חושש.

„אז אני מציע שלאות התנצלות תעשו את זה שוב.“ אמר קורו בהתלהבות לא אופיינית.

פיי צחק והשעין את מצחו על חזהו של סאנג’י ואז חיבק את צווארו בזרוע אחת ונישק אותו בלהט.

קורו וזורו הסמיקו והתלהבו באותו הזמן. זה באמת היה חתיכת מראה.

„שלושתנו די פישלנו.“ אמר סאנג’י והסתכל לפיי בעיניים "למרות שכולנו היינו שם, לא הצלחנו להגן עליך מפני הפסיכופט שרצה לחטוף אותך. אבל אנחנו מבטיחים שלא ניתן לזה לקרות שוב!“ הוא אחז בידו של פיי ועזר לו להתשייב שוב בין שני הקורואים. פיי נשכב על צידו ונשען על רגלו של קורו בתור כרית כשזורו מניח יד מגוננת על כתפיו. סאנג’י התיישב מולו וליטף את שיערו.

„טוב, לצערי אני מניח שנעצור כאן להיום.“ הוא חייך חיוך קצת מאוכזב "אני בטוח שזה יהיה מוזר לשני הזורואים לעשות דברים עם מישהו שהוא גירסה שונה של עצמם…“ הוא נאנח באכזבה ואז חייך ונישק את פיי על הראש "אז אני רק אהנה מהמחשבה עלי ועל שני זורואים ועוד בתוספת מישהו מהמם כמוך.“ הוא נתן יד לזורו והקים אותו במטרה לצאת מהחדר ולעזוב את שני החברים לבד.

„זה באמת ממש מוזר להיות ככה עם מישהו שהוא בעצם עצמך.“ אמר קורו בקול מתנצל "אבל זאת הפעם הראשונה שיצא לי להסתכל מהצד ולראות את פיי עם מישהו אחר.“

„זאת חוויה אחרת להסתכל מהצד.“ חייך פיי שהיה יותר מנוסה מקורו. „הגיוני שתהנה לראות את זה.“

„באמת נהנתי לראות את זה…" אמר קורו מהורהר "ובנוסף גם נהנתי לראות אותך נהנה ולא סובל או נחטף על ידי איזה מטורף…"

„קורו טאן, תמיד כזה נחמד אלי!“ פיי התרפק עליו יותר.

אז מה אם אני רק אסתכל?“ הציע קורו לבסוף ופיי הביט בו במבט ממש מופתע "עליך ועל שני אלה?“ הוא חייך אליו.

„ברצינות?“ שאל פיי, העיניים שלו יותר ענקיות מכרגיל. „לא האמנתי שאתה… לא חשבתי שיתאים לך…“ הוא הסמיק וקבר את פניו בחיקו של קורו.

„אני רוצה לקבל מושג על איך אתה ואני נראים.“ הוא ליטף את שיערו של הקוסם "ואני גם רוצה להמשיך לראות אותך נהנה! וגם ממש כיף להסתכל עליך ועל הבחור הבלונדיני הזה.“הוא חייך אליו את חיוך הקרב שלו.

„אתה כל כך שונה ממנו…“ אמר פיי כשפניו לחוצות לחזה של קורו שלו. קורו לא היה צריך לשאול על מי הוא מדבר. הוא הכיר את פיי מספיק טוב.

„הוא היה מבקש ממני לעשות דברים עם אנשים אחרים בזמן שהוא מסתכל… אבל זה שונה לגמרי! אני לא יודע איך להסביר את זה…“ הוא חיבק את קורו חזק. „כאילו, הוא רצה את זה בשביל עצמו, אבל אתה רוצה את זה בעיקר בשבילי…“ קורו החזיר לו חיבוק והשעין עליו את ראשו.

„אולי זוהי התשובה?“ סאנג’י התרפק על זורו "אני מבין שאתה מתעצבן עלי כשאני מתחיל עם בחורים אחרים, אז אולי מעכשיו, אם בחור ימצא חן בעיני נוכל פשוט לעשות אותו שנינו יחד?“

זורו תפס את סאנג’י במתניו ונתן לו נשיקה פראית כשסאנג’י ממהר לחבק את צאוורו.

„תגיד, טבח פסיכי שכמוך,“ אמר זורו מעוצבן "למה כשאתה מבשל בשביל אנשים או כשאתה במיטה איתם אתה כזה מתחשב, ובשאר הזמן אתה כזה אנוכי ומעצבן??“

„כי במקרים האלה אני אוהב להיות בתפקיד של לשרת אתכם ולתת לכם בדיוק את מה שאתם הכי רוצים.“ הוא קפץ על זורו מחבק אותו גם ברגליו ונישק אותו שוב.

„אתה מפסיד, פיי" קורו עודד את פיי להסתכל. „תראה מה הולך שם!“

„הם באמת נראים מקסים ביחד.“ פיי חייך "אתה חושב שככה גם אנחנו נראים?“

„אני עומד לגלות…“ קורו עזר לו לקום והוביל אותו לכיוון השניים האחרים. „אל תדאג זה בסדר.“ הוא נישק אותו על ראשו ונתן לו דחיפה קלה. „אני לגמרי בסדר עם רק להסתכל. אם אני אהיה מעורב, זה יהיה מוזר מדי כשאחד מהם הוא בעצם אני, אבל אני רוצה לראות אתכם.“

פיי הסתובב לכיוון קורו ונישק אותו עמוקות וממושכות ואז קפץ לזרועותיהם של השניים האחרים, והם עמדו מחובקים שלושתם.

„לגוון במזון זה די חשוב.“ אמר סאנג’י "מי כמוני יודע… אין לכם שום סיבה להרגיש רע או מוזר.“ הוא נישק את פיי על הראש ואז שם יד על הלחי של זורו "עם בחור כזה אתה לא יכול להוציא עליו את כל העצבים של כל החיים שלך כמו שאתה עושה לי.“ הוא חייך אליו "אתה צריך להתנהג אליו כאילו הוא האוצר הנפלא ביותר של הים. תנשק אותו רגע בשבילי.“

סאנג’י שם את ידיו על כתפיו של פיי כשזורו הרים את סנטרו ונישק אותו, מנסה להראות לסאנג’י שהוא מסוגל לתפקד גם עם בחור כזה.

„וואו!“ אמר פיי כשהם סיימו והוא ליטף את שיערו הירוק של זורו בידו הבריאה "זה כמו לנשק את ההשתקפות של קורו רון שמביטה אלינו מהראי!“

„וואו! אז ככה אנחנו נראים.“ נשמעה הערה מהצד השני של החדר. „תעשו את זה שוב!“ אמר קורו בהתלהבות.

פיי צחק ונישק את זורו שוב כשסאנג’י מלטף את שיערו היפה.

„תיזהר ממנו,“ לחש סאנג’י באוזנו "הוא סייף אכזרי וחסר כל חוש עידון.“

„דווקא אלי הוא נחמד.“ אמר פיי בחיוך.

„תפסיק לרדת עלי!“ אמר זורו ונישק גם סאנג’י כדי להשתיק אותו כשסאנג’י נמס כליל לתוך הנשיקה בצורה שהפתיעה את זורו.

„אני חושב שעדיף לנו שאתה תצטרך כמה שפחות לזוז.“ סאנג’י חייך אליו בצורה מקסימה. „שב שם.“

זורו התיישב על כיסא בעל שלוש רגליים וסאנג’י עזר לפיי להשתחרר מחולצתו כשהוא נזהר על זרועו השבורה. כשהחולצה ירדה ממנו הם המשיכו להתנשק כשפיי משחרר את העניבה של סאנג’י וסאנג‘י מתיר את הקשר ומפזר את שיערו הארוך. פיי עבר לנשק אותו בצוואר ואז התחיל לפתוח את כפתורי החולצה שלו בזה אחר זה, מנשק בכל פעם את המקום שהתגלה. הוא הסתכל על סאנג’י שהוריד את חולצתו, מסוקרן לראות גוף שונה משלו ומשל קורו. סאנג’י היה מאוד שרירי, למרות שגם לו היתה גיזרה דקה. הם המשיכו להתנשק כמה זמן ואז סאנג’י אחז בידו והוביל אותו לכיוון זורו.

סאנג’י כרע מול זורו בחיוך ענק ועזר לו להשתחרר ממכנסיו. הוא התכוון לעבור לחולצה, אבל זורו תפס את פרקי ידיו. „הם יראו את הצלקת…“ הוא התחיל.

„אתה נראה מקסים כמו שאתה!“ אמר סאנג’י ונישק אותו בהתלהבות. זורו פשט את חולצתו בעצמו וסאנג’י נישק אותו בכל רחבי הצלקת. הוא נשען על כתפיו בשתי ידיו והביט בעיניו. משהו עבר בין שניהם במבט הזה. זורו הבין שלא אכפת לסאנג‘י כמה צלקות שלא יהיו עליו. מצידו שיהיה עם רגל מעץ, יד מוו ורטיה. הוא עדיין יהיה זורו שלו. "עכשיו פשוט שב כאן ותן לנו לעשות לך את החיים יפים.“ אמר סאנג’י בחיוך ערמומי.

„הו, אני אשמח לעשות את החיים יפים לזורו טאן!“ פיי קפץ והתיישב גם הוא מול זורו כשסאנג’י מחבק את כתפיו הצרות, נהנה מהעובדה שהוא כבר לא לובש בגדים שמפריעים בדרך.

נשמתו של קורו נעתקה למראה מה שהתרחש לנגד עיניו. הוא ראה את… עצמו עם הבעה שיכולה להיגרם או מכאב גדול או מהנאה היסטרית כששתי ידיו נמצאות על שני ראשים בלונדינים, השיער היפה שלהם בין אצבעותיו.

שני הבחורים העדינים האלה היו מאוד מנוסים והכירו את המלאכה על בוריה. הם ירדו לזורו ביד אומן וגם התנשקו בינהם. המראה פשוט שיגע לקורו את כל החושים. הם גם התנשקו עמוקות וגם נתנו אחד לשני נשיקות קטנות ועדינות בהפסקות הקצרות שהם לקחו מהעבודה שלהם.

אני מצטער על זה. חשב קורו כשהוא התחיל לעשות ביד מול המראה הזה. לא היתה לו אפשרות אחרת באותו הרגע. בטח לא יהיה להם אכפת, אולי אפילו להיפך.

הוא תמיד חשב רק על קרבות מול יריבים חזקים כשהוא היה עושה ביד. עד שהוא פגש את פיי, כמובן. מאז זה התחלף בזכרונות על מה שקרה ביאמה, אחרי שהוא ופיי חשבו שיהיה עדיף לקטוע את העניין (כמה טיפשי מצידם). אחר כך הוא כבר הפסיק לגמרי בניראי קרנאי כשהוא ופיי חזרו להרגלי יאמה הישנים.

זורו ליטף את שיערם בהכרת תודה עצומה, לא מבין מה הוא עשה כדי לזכות בחוויה כזאת, הם הרגישו לו כמו שני מלאכים בלונדינים שירדו מגן העדן בשביל לשגע אותו.

סאנג’י סימן לפיי לעצור לרגע. הוא נעמד ונשען על ברכיו של זורו ונתן לו נשיקה עצומה.

„וואו…“ הסמיק פיי "זורו אתה… אתה נראה בדיוק כמו קורו! אפילו למטה. חוץ מזה שיש לך שיער ירוק… אבל אתה מרגיש בדיוק כמו קורו!“

זורו לא הבין, איך מישהו שהוא בקושי מכיר יכול להכיר אותו כל כך טוב? איך מישהו שהוא בקושי מכיר אוהב אותו כל כך? אבל לא היה לו זמן להרהר בנושא. סאנג’י נישק אותו שוב.

„אני הולך לסיים אותך!“ אמר סאנג’י כשפניו ממש קרובים לזורו. הוא התיישב מחדש וחזר לעבודה הקודמת. זורו החזיק עכשיו ראש אחד בשתי ידיו, וסאנג’י לא ויתר עד שזורו נאחז בכתפיו וצרח.

סאנג’י נעמד. הוא הצמיד את המצחים שלהם וחיבק את כתפיו. „עכשיו תוכל להיות קצת רגוע יותר?“

„תפסיק לפחד שאני אשבור אותו…“ זורו חייך אליו עם ברק בעיניו, אחרי שהוא הצליח לחזור לנשום כמו שצריך.

„אז קדימה, תראה לו שאתה יכול גם אחרת.“ אמר סאנג’י בקול מעודד "עכשיו תורו.“

הוא אחז בידו של פיי והוביל אותו לכיסא שהתפנה, כשהפעם זורו ניגש למלאכה.

„קורו טאן! קורו טאן!“ הצעקות של פיי הדהדו ברחבי החדר. הוא שם את שתי רגלין העדינות על כתפיו של זורו.

„זה זורו טאן הפעם…“ הזכיר סאנג’י שיחבק אותו מאחוריו והשעין את סנטרו על כתפו, מחזיק בידו כדי לעזור לו להכיל את האקסטזה, "אבל כנראה שאתה לא מסוגל להגיד משהו אחר, אז שיהיה קורו טאן…" הוא נישק את פיי על הלחי "תפקח את העיניים.“ הוא לחש באוזנו. „תראה כמה קורו טאן המדובר נהנה לראות אתכם…“

פיי הסתכל בעיניו של קורו, כשסאנג’י מנשק את צאוורו וזורו מרגיש לו בדיוק כמו קורו כשהוא עושה לו דברים דומים.

קורו ניסה להראות לו רק על ידי המבט כמה שהוא בסדר עם זה ומאשר את כל מה שקורה. פיי נראה כאילו להסתכל על קורו שלו זוהי ההנאה הכי גדולה משלושת ההנאות שהקיפו אותו באותו הרגע.

„קורו טאן!!!“

„רק רגע, תיזהר.“ אמר סאנג’י ומשך בשיערו הירוק של זורו, מרחיק אותו מפיי.

„מה אמרתי לך על למשוך לי בשיער?!“ הזכיר לו זורו בקול מעוצבן אך משועשע.

„מצטער, זה היה מקרה חירום.“ סאנג’י נישק אותו על הראש בהתנצלות. „זה עדיין לא הזמן בשבילו. אפילו עדיין לא הכנסנו אותו למיטה…“

זורו הרים את גופו העדין של פיי, מופתע עד כמה הוא כמעט לא שוקל כלום, ופנה למיטה שהיתה בחדר.

חברי הצוות ישנו בעיקר על ערסלים, אבל היתה בחדר גם מיטה שהם השתמשו בה בעיקר למקרה שאחד מהם יהיה חולה. (לפעמים גם זורו וסאנג’י השתמשו בה אם הם היו משיגים את החדר לעצמם).

„אני מתחיל להבין את הגירסה השניה שלי…“ אמר קורו כשהוא הניח אותו על המיטה "אתה כזה בחור עדין ויפה שפשוט חייבים או להגן עליך, או לקרוע לך את הצורה, או שניהם.“ הוא ליטף את גופו של פיי שנראה לו די מזערי לעומת שלו. לזורו כבר הרבה זמן לא היה נסיון עם אף אחר חוץ מסאנג’י. לפניו היו לו נסיון זעום עם ג’וני בו הם די הכאיבו אחד לשני. אבל הוא התחיל לאהוב את רעיון הגיוון שסאנג’י דיבר עליו.

פיי שכב על הגב על הסדינים כששני הספנים ליטפו אותו משני צדדיו. סאנג’י ליטף את בטנו בתנועות עגולות וזורו עיסה את כתפיו. פיי נהנה משניהם, אבל בכל זאת בחר להסתכל על דווקא על קורו שגם החזיר לו מבט ונראה מאוד מרוצה. פיי חייך אליו חיוך אמיתי שאומר את הכל, מה שרק שיגע את קורו עוד יותר.

סאנג’י מיהר להיפטר ממכנסיו, כי זה לא הוגן שהוא האחרון שנשאר עם כאלה, ואז נישק את פיי על הלחי "זה בסדר אם אנחנו נכין אותך עכשיו, קוסם יפה שכמוך?“

„איזה מתחשב אתה…“ אמר זורו "למה איתי הוא לא מתנהג ככה?“ הוא שאל את פיי.

„אולי גם אתה צריך להשיג שומר ראש שישמור עליכם מהצד?“ שאל פיי בחיוך ענק.

זאת היתה הכרזה שהיתה ראויה לנשיקה ענקית מזורו. זורו נהנה מכמה שפיי חדש בשבילו, אבל באותו הזמן זה ממש הרגיש לפיי כאילו זה קורו. כל העניין היה מאוד מבלבל. מבלבל בקטע טוב….

„לצערנו יש לנו כאן רק כל מני סוגים של שמנים שאני משתמש בהם לבישול". התנצל סאנג’י. „מנסיוננו, זה עובד הכי טוב עם ההוא…“

„לנו יש אספקה מהעולם של המכשפה.“ אמר פיי בחיוך. „מהבית מרקחת שנמצא קרוב לחנות שלה.“

קורו הכניס את היד לכיס הגלימה שלו וזרק להם חפץ שפיי תפס בכשרון רב בידו הבריאה. (או שאולי הוא השתמש בקסם שלו)

„אנחנו חייבים להשיג את היכולת לתקשר עם עולמות אחרים!“ אמר סאנג’י בהתלהבות.

„עכשיו תראה לו מה אתה יכול לעשות, Love Cook”. זורו חייך אליו.

זורו התיישב מאחורי פיי ונתן לו להשען עליו, בזמן שסאנג’י עבד עליו ביד אומן. אין פלא שהוא מסוגל לבישלים מדהימים כאלה עם הידיים שלו. הוא לא הכאיב לפיי אפילו קצת.

“איך אתה מרגיש, קוסם?” הוא שאל את פיי ונישק אותו במצח.

“זה מוזר שאתה לא קורו, אבל מצד שני אתה ממש מוכשר… אני לא יודע… אני… וואו!” האצבעות של סאנג’י היו ארוכות מספיק כדי למצוא את המקום הנכון. ובדיוק ברגע הזה הוא גם התחיל לעשות לפיי ביד בידו השניה, הפעם משתמש בשמן שהוא הביא איתו. שתי ההרגשות התקיפו את פיי. זה הרגיש מדהים, במיוחד עם הזרועות החסונות של זורו מסביבו.

“וואו! כבר לא אכפת לי מי משלושתיכם כל עוד מישהו מכם כבר יעשה אותי!!!” צעק פיי. “שמישהו יעשה אותי כבר!!!”

“שיט, גרמתי לו להתלהב יותר מדי…” אמר סאנג’י מודאג.

“נו, קדימה.” אמר זורו "זה מה שרצית מהשניה שראית אותו על הספינה שלנו!”

סאנג’י הסתכל על קורו "יש אישור?” הוא שאל.

“לא איכפת לי מה אתם עושים שם, שלושתיכם, העיקר שלא תפסיקו!” אמר קורו בהתלהבות דומה.

סאנג’י נתן לזורו נשיקה ענקית “אולי תלמד משהו.” הוא הסתכל לו בעיניים "איך לעשות דברים בלי להיות גורילה אלימה…” זורו החזיר לו נשיקה ופרע את שיערו בהתלהבות.

סאנג’י ניגש למשימה, עכשיו המטרה שלו היא להראות להם איזה מאהב נפלא הוא יכול להיות. הוא אסף את פיי בזרועותיו ונישק אותו מליוני פעמים, נהנה לחשוב גם על השניים שמסתכלים עליהם. כשדעתו של פיי היתה מוסחת, סאנג’י פרץ לתוך לגוף המהמם הזה בלי לגרום לפיי אפילו כאב מזערי. החומר שהם הביאו איתם מהעולם האחר היה מושלם.

פיי חיבק את כתפיו ביד אחת. האם זה יכול להיות כיף גם כשזה לא קורו? הוא שאל את עצמו.

זורו ישב ליד השניים וליטף את הראשים שלהם, מתבונן בהם בעניין, כאילו הוא באמת מנסה ללמוד מזה כמה שיותר.

“טבח פסיכי שכמוך!” אמר זורו בהתלהבות "זה לא יאמן כמה שזה נראה מהמם! פעם ראשונה שאני רואה אותך עושה מישהו אחר.

“וואו.. זה ממש… זורו… אתה חייב לנסות אחרי!” צעק סאנג’י במשפט מקוטע "הקוסם הזה מרגיש פשוט מדהים!” הוא הסתכל על פיי "אתה אמור להיות ממש מנוסה, איך יכול להיות שאתה כל כך צר???”

“אפשר להתאמן גם בלהשאר ככה, אני אסביר לך אחר כך.” אמר פיי.

“זה יעזור לי לטווח הארוך עם העונק של זורו!” אמר סאנג’י בחיוך. “אני אשמח לשמוע!”

הוא נישק את פיי שוב ואחר כך חזר למשימה הקודמת כשזורו ממשיך ללטף את שיערם.

“איך פתאום נחתו על הספינה שלנו בחור יפה כמוך ועוד זורו אחד?” שאל סאנג’י "כנראה שמישהו שם למעלה ממש אוהב אותי!” הוא התחיל לטחון את פיי יותר ויותר במרץ כשזורו מעודד אותו בליטופים על גבו וזרועו וקורו מתפלץ כשהוא צופה בהם מהצד.

פיי עודד את סאנג’י בחזרה, בנשיקות שהוא החזיר לו ובאנחות שנשמעו לו מקסים. הוא גם הרגיש את חום גופו של זורו מצדו האחד וזה היה ממש נעים. אבל פתאום הוא קלט שהוא מרגיש את זורו יושב לידו משני הצדדים… כנראה ש…

הוא חייך, עדיין עוצם את עיניו. „אני כל כך שמח שהחלטת להצטרף.“ הוא שחרר את ידו המגובסת מהצעיף והושיט אותה לקורו שהצטרף אליהם וכבר הסיר את בגדיו. הוא אחז בידו בעדינות.

„אני מצטער.“ אמר קורו ופיי יכל לשמוע שהוא מסמיק "זה היה בלתי אפשרי לא להצטרף. אין לכם מושג איך שאתם נראים. לראות אותך עם עוד בלונדיני מהמם, ועם מישהו שנראה כמוני… הייתי חייב להצטרף!“ הוא נישק את פיי שנמס לעברו כליל.

„וזה לא מוזר לך כשיש כאן שניים ממך?“ פיי פקח את עיניו הענקיות והסתכל עליו. באותו הזמן הוא גם הושיט את ידו השניה לזורו. הוא הרגיש את עצמו נטחן על ידי בחור בלונדיני מהמם כששני קורואים אוחזים בידיו. והמחשבה הראשונה שלו היתה, כמה שהוא מרגיש מוגן.

„גם אני שמח שהחלטת לבוא!“ אמר סאנג’י בשמחה, בזמן שהוא טוחן את פיי שלו מול עיניו. „אתה רוצה אולי לנשק את זורו בשבילנו?“

„לא!!!“ צעקו זורו וקורו באותו הזמן.

„אתם יודעים כמה שפיי ואני נהנה לראות את זה?“ שאל סאנג’י בחיוך מקסים.

זה גרם להם לציית מייד. בזמן ששניהם מחזיקים ידיים לפיי הם נתנו זה לזה נשיקה קצרה וחטופה שנראתה ממש מקסים לשני הבלונדינים שהסתכלו עליהם עם לבבות בעיניהם.

„עוד בקשות, פיוש?" קורו הסתכל על הבלונדיני העדין יותר מבין השניים.

פיי החזיר לו מבט בשתי עיניו הענקיות עם חיוך מקסים. „אני רוצה להרגיש איך זה להחזיק שני קורואים משני הצדדים ביד שלי!“

קורו הבין מייד את הבקשה. „אתה בטוח שזה יהיה בסדר עם היד השבורה?“

„הגבס לא מגיע למרפק, אז זה יהיה בסדר, אני אהיה זהיר.“

חלומו של פיי התגשם. מהר מאוד הוא הרגיש את עצמו המרכז של כל העסק. כשהוא נותן לטיפוס המקסים שהם פגשו במסעם לבצע בו שמות בזמן שהוא עושה ביד לשני קורואים משני צדדיו. זאת היתה הרגשה שהוא לא יוכל לתאר במילים. (גם לא לשכוח עד כמה שהקורואים האלה ענקיים)

הוא הסתכל על סאנג’י בחיוך. הוא רצה להודות לו על היוזמה שלו. בלעדיו שלושתם לא היו מעיזים לעשות כלום, ועכשיו הוא עושה את זה עם שלושה גברים בו זמנית. סאנג’י נהנה מהכרת התודה בעיניו של פיי, אבל הוא ראה במבט שלו עוד משהו.

הוא עצר פתאום. נישק את פיי על לחיו ויצא ממנו. הוא ליטף את פניו של פיי "זה היה כיף והכל…“ הוא אמר בזמן שהוא מנסה לנשום באופן רגוע יותר "אתה מת עלי, אבל אני בכל זאת לא הקורו שלך, נכון?“

פיי הסמיק והפנה את מבטו. סאנג’י ליטף את לחיו ואז תפס את פניו של קורו בשתי ידיו ונתן לו נשיקה עמוקה.

זאת היתה הפעם הראשונה שקורו נישק מישהו שהוא לא פיי כשהוא נישק עכשיו שני אנשים חדשים. אבל הוא הבין שכל עוד פיי מבצע עליו דברים באותו הזמן, זה לא מפריע לו.

„אני חושב שזה חייב להיות רק אתה.“ אמר סאנג’י והביט בעיניו. „פיי רוצה שאתה תחליף אותי.“

„רוצה שאני אחליף אותו?“ קורו שאל את פיי וליטף את שיערו.

„אני…" התחיל פיי.

„תגיד לו את זה.“ אמר סאנג’י בקול תקיף וליטף את פניו.

„אני רוצה…“

„אתה יכול להגיד לו את זה.“ אמר סאנג’י יותר ברוך.

"אני רוצה לבוא איתך לעולם שלך ולחיות רק איתך לנצח!!!“ צעק פיי באופן ממש פתאומי.

„הא?!“

וואו, איזה רגע שהוא בחר להגיד סוף סוף את המשפט הזה! דווקא אחרי שקורו דחף אותו לעשות דברים עם שני אנשים זרים! בדיוק אחרי שבחור אחר שכב איתו מול העיניים שלו! קורו חייב עכשיו להחזיר לו כמיטב יכולתו.

"תראה לו כמה התגעגעת אליו בכמה ימים שהוא לא היה כאן.“ אמר סאנג’י וליטף את שיערו של קורו. מתלהב מהצבע השחור הלא מוכר. הוא התיישב מצידו השני של פיי והתחיל להתנשק עם זורו בלהט בזמן שקורו בהחלט הראה לפיי עד כמה הוא התגעגע.

פיי ראה את שני הפיראטים מתנשקים מולו והם הסתירו ממנו את קורו, אבל הוא בהחלט יכל להרגיש אותו. „מרגיש מוכר?“ שאל קורו בחיוך.

„מרגיש קודם כל יותר גדול…“ אמר פיי במבט מסוחרר. השלושה האחרים צחקו.

סאנג’י תפס את פניו של זורו בשתי ידיו. „תאכל אותו!“ הוא נתן פקודה ונישק אותו שוב. „שירגיש את שתי חוויות-הזורו בו זמנית!“

„ושגם יאכל אותי באותו הזמן?“ שאל זורו משועשע "שירגיש את שלושת חוויות הזורו?“

„לא.“ אמר סאנג’י מהורהר. „יש דברים שהוא צריך להגיד…" הוא חייך "עכשיו תאכל אותו!“

זורו ציית בלי ויכוחים. הוא נישק את פיי בכל רחבי הבטן המקסימה שלו בזמן שקורו תוקע אותו בפראות ואז ניגש לעבודה.

סאנג’י התיישב מאחורי פיי ונתן לו להישען עליו.

„אתה כבר לא צריך להתלבט מה אתה רוצה שהם יעשו לך כשהם שניים. עכשיו הם יכולים לבצע את שני הדברים בו זמנית.“ הוא נישק את פיי בצוואר ביד אומן "יש זורו אחד,” הוא נשך לפיי את האוזן בעדינות "שקורע לך את הצורה כמו שרק הוא יודע.” הוא נישק את פיי על הלחי "ויש גם עוד זורו…” הוא ליטף את גבו של זורו. “שגם הוא יודע בדיוק מה הוא עושה… איך זה מרגיש?” פיי התחיל לצרוח בצורה מהממת "אתה אוהב ששני זורואים מבצעים בך שמות בו זמנית?”

פיי תפס את ידו של סאנג’י בידו הבריאה. „זה יותר מדי!!“ הוא אמר לו "אני עומד ל…“

„כן, אין מה לעשות, אתה עומד להתפוצץ עכשיו עם שניהם ככה.“ אמר סאנג’י בשקט "תקבל את העובדה הזאת ותרשה לעצמך לעוף.“ סאנג’י חיבק אותו חזק, עוזר לו להתמודד עם האינטנסיביות של שני הקורואים. „ועכשיו אתה יכול להגיד לו את זה.“ הוא חייך חיוך ענק.

„קורו סאמה!!! אני אוהב אותך! אני אוהב אותך!!!“ התוודה פיי לראשונה. קורו מן הסתם ידע שזה המצב כבר זמן רב, אבל זאת היתה הפעם הראשונה שפיי ממש אמר את זה במילים.

לרגע קורו לא ידע מה לעשות.

„אתה לא חייב להגיד לו את זה גם.“ אמר סאנג’י לקורו בשקט. „פשוט תראה לו איך אתה מרגיש".

„קורו שלי!!!“ פיי נתן את הצרחה האחרונה כשקורו הגביר את הקצב בהתלהבות, טוחן אותו ממש בהתרגשות שנגרמה מהוידוי שלו בזמן שזורו מגביר את הלחץ יותר ויותר. זה באמת הרגיש לפיי כמו לעוף. הוא התפוצץ לתוך זורו ששתה אותו בשקיקה ממש כמו שקורו נוהג לעשות.

הוא קרס בזרועותיו של סאנג’י וכל כוחתיו עזבו אותו.

קורו הרגיש סחרחורת מההרגשה של פיי מהבהב סביבו. אם הוא לא היה מתחיל רק לפני זמן קצר זה בטח היה גורם גם לו לקרוס סופית.

„אז היית צריך מישהו אחר כדי להבין שאתה רוצה להיות רק איתי?“ שאל קורו בחיוך.

“אני מניח…” אמר פיי מחוסר כוחות, בזרועותיו של אדם אחר, אבל שייך רק לקורו שלו. “לא יודע למה… אני נהנה להיות כאן כולנו ביחד, אבל באותו הזמן זה גם גורם לי להרגיש שאני רוצה להיות רק איתך… זה כל כך מוזר…” פי נשמע מבולבל.

“אז אולי גם אתה צריך משהו דומה, כדי להבין שאתה רוצה להיות רק איתו?” קפץ סאנג’י בהתלהבות ונישק את קורו שוב.

“אתה רוצה להרגיש כמו שהקוסם שלך הרגיש ביחד עם שני זורואים??” הוא שאל את קורו בחיוך זדוני כשהוא עיסה את כתפיו.

סאנג’י תפס את שפופרת המשחה וקורו הבין שהטבח הזה זומם לפלוש אליו. “אתם מתחלפים לפעמים בתפקידים?” שאל סאנג’י בסקרנות.

“לפעמים…" אמר פיי. “תאמינו או לא, אבל הוא מרשה לי.” הוא חייך חיוך מאוזן לאוזן.

“אז זה לא יהיה כל כך נורא…” אמר סאנג’י "ולא קשה לי להאמין שהוא מרשה לך לעשות כל מה שאתה רוצה…” הוא עצם את עיניו בחיוך מאושר מאוזן לאוזן.

“תגיד טבח…” אמר זורו משועשע "קיים בכלל מישהו שאתה לא רוצה לעשות?”

“אם קיים מישהו כזה,” אמר סאנג’י בזמן שהוא התחיל לעבוד על קורו "נראה לך שזה יהיה מישהו שנראה בדיוק כמוך?” הוא חייך אליו בעינים עצומות וקבר את עצמו בתוך קורו. זה הרגיש כל כך מוכר, זה היה זורו שלו. אבל זה לא היה בדיוק הוא. זאת היתה הרגשה מסחררת ולרגע הוא לא יכל לזוז.

“זוז כבר טמבל!" אמר קורו בחיוך "אני מת לדעת איך זה מרגיש.”

זה הרגיש מדהים. קורו בחיים לא חשב שהוא יהנה מאדם זר, מאדם שהוא לא פיי. אבל זה לא היה בן אדם זר! זה בעצם היה בן אדם שמכיר אותו מקרוב, באופן כל כך אינטימי! זה היה מוזר. מוזר בקטע טוב.

“זורו! אתה מרגיש נפלא בכל גירסה" סאנג’י עצם את עיניו והתחיל לדחוף את עצמו לתוך קורוגאנה באסקטזה תהומית. "זה אתה! זה לא אתה, אבל זה אתה!!”

“תסתכל עלי, טבח, בזמן שאתה עושה אותי.” אמר זורו בחיוך ענק.

סאנג’י הביט בעיניו של זורו. אבל לא היה מסוגל להשאיר אותן פקוחות. הוא עצם אותן וצרח באקסטזה תהומית. המראה הזה נראה לזורו פשוט אלוהי. ככה הוא וסאנג’י נראים ביחד.

גם קורו היה במצב דומה. הוא הסתכל בעיניו של פיי, ופיי הושיט את אחת מידיו העדינות וליטף את לחיו. “וואו!” אמר קורו. זה היה חדש בשבילו. החוויה של לעשות ולהעשות בו זמנית. זה היה שונה מהחוויה של להיות פאסיבי עם פיי. זה הרגיש כאילו מה שסאנג’י עושה עוזר לו להעצים את ההנאה של לטחון את פיי שלו, והוא ממש לא יכל להתלונן על זה. “וואו! אתה חייב לנסות את זה בפעם הבאה!” קורו הסתכל על פיי "וגם אתה!" הוא הסתכל על זורו במבט מסוחרר "זה גדול! זה… שני בלונדינים באותו הזמן!!”

“אני יכול להרגיש כמה אתה נהנה!” אמר פיי בהתלהבות "אפילו שאני כבר השתחררתי, זה עדיין ממש מרגיש נפלא, קורו שלי, שלא תעז להפסיק!!”

סאנג’י ידע בדיוק באיזה נקודות לתקוף מההיכרות הארוכה עם זורו, כך שהוא יכל לגרום לקורו ממש להשתגע. ואם זה לא היה מספיק, באותו הזמן קורו גם עשה לפיי את אותו הדבר.

זורו סובב בעדינות את פרצופו של פיי אליו. עיניו של פיי נפערו כשהוא קלט מה זורו מתכנן. הוא הרים את ראשו ושם את הכרית מתחתיו. עוד חוויה של להיות בין שני קורואים, להיחדר על ידי שני קורואים בו זמנית, להרגיש כל כך הרבה -קורו- בתוכו!

קורו חשב שזה לא מגיע לו. גם להיות בין שני בלונדינים וגם לראות את המראה של איך זה נראה כשפיי יורד לו ועוצם את עיניו בהתלהבות. אבל זה לא נמשך הרבה זמן. זורו הפסיק את העניין די מהר ויצא מתוכו.

“טוב, חברים, נשברתי.” הוא אמר. הוא חטף את השפופרת של הג’ל ונעמד מאחורי סאנג’י.

הג’ל החדש הזה מעולה! הם חייבים להשיג משהו כזה! הוא יכל פשוט להתפרץ לתוך סאנג’י בלי הכנות ובלי שזה יכאב לו בכלל! סאגנ’י היה כל כך צר, אבל הוא הצליח להיכנס כל כך בקלות. הוא הרגיש את האקסטזה שוטפת אותו ואת סאנג’י ביחד. הצורה האולטימטיבית של לעשות את זה עם שני זורואים בו זמנית – לעשות זורו אחד בזמן שהשני עושה אותך. הכבוד להיות האדם הראשון בהיסטוריה שזכה לחוויה הזאת נפל בחלקו של הטבח של ספינת הפיראטים של כובע הקש.

“אני בין שני זורואים!!!” צרח סאנג’י כשהוא קלט מה קרה. “אין יותר מזה! זהו, זאת החוויה של החיים! זה האול בלו של חוויית הזורו!! וואו! פיי, תקשיב לי! גם אתה חייב לנסות את זה מתישהו!” זורו הכיר את המראה של סאנג’י באקסטז תהומי, אבל זה אף פעם לא היה עד כדי כך. לעשות את זורו ולהיעשות על ידי זורו. שתי ההרגשות הכי טובות שהעולם יכול להציע באותו הזמן. לרגע הדבר היחיד שנשמע בחדר היה הצרחות שלו "זורו! זורו! זורו!!!”

זורו המדובר חייך וטחן לסאנג’י את הצורה ללא רחם, קורע את צורתו ונהנה מזה. יותר ויותר, ואז יותר חזק. קורו הרגיש שהתנועות של סאנג’י מכוונות בעצם על ידי הכפיל שלו. הידיעה הזאת, שהוא למעשה זה שמזיין את עצמו, כל כך היממה אותו שהוא לא יכל לעשות כלום חוץ מלהתפוצץ לתוך פיי. “גם אני אוהב אותך, קוסם מעצבן שלי!!!” הוא התוודה והתמוטט על פי (כשהוא נזהר לא למעוך אותו). “אני צריך אותך בשביל לשרוד…” הוא אמר בשקט. עיניו של פיי נפערו בתדהמה כשהוא שמע את קורו אומר לו דברים שהוא מעולם לא האמין שהוא יגיד. אחר כך הן נעצמו והוא ליטף את שיערו של קורו שקרס עליו.

“טוב, שניהם סחוטים" אמר זורו וניסה להסדיר את נשימתו כשהוא מביט בהם בהנאה "עכשיו תורם להסתכל.”

הוא יצא מתוך סאנג’י, ואז הקיף את מתניו בזרועו ופשוט משך אותו מתוך קורו. ואז הניח אותו על המיטה עם הראש לכיוון השני מזה של פיי, רואה איך שיערו הבלונדיני הקצר נפרש על הסדין. הוא נתן לו את אחד החיוכים הקרביים שלו לפני שהוא קבר את עצמו בתוכו, הפעם “מקדימה”, כשסאנג’י מחבק אותו בידיו וגם ברגליו החזקות. יד אחת נאחזת בכתפו כל כך חזק, שאם זה לא היה זורו הוא היה שובר לו משהו, ויד אחת על עורפו בתוך שיער ירוק. קורו ופיי נצמדו לקיר בקצה העליון של המיטה, והתיישבו מחובקים כשהם מסתכלים על הזוג המהמם שלפניהם. קורו הזיז את השמיכה שלא תפריע לצמד והוא ופיי התכרבלו בתוכה יחדיו. פיי נשען על קורו עם רגליו של קורו משני צדדיו. קורו הצמיד את הגוף המרוקן של פיי, מרגיש אותו נצמד אליו עם העור הכל כך נעים שלו והעדינות שלו, כמעט נמס לתוכו.

“אתה חושב שככה אנחנו נראים?” שאל פיי ונשען עליו ביתר נוחות.

“אם כן, אז אנחנו נראים משהו!” אמר קורו בהתלהבות כשהוא צופה בעצמו טוחן את הטבח הזה בקצב כמעט על אנושי.

“טבח שיטחי ורדוד שכמוך! אתה לא חושב על שום דבר חוץ מאוכל וסקס?” שאל זורו בזמן שהוא פירק לו את הצורה "אנשים מעולם אחר מופיעים אצלנו וכל מה שיש לך בראש זה להכניס אותם למיטה??”

“נראה לך שהייתי מוותר על ההזדמנות של לעשות את זה עם שני זורואים?” צרח סאנג’י בתגובה ונצמד לזורו יותר חזק, מנסה כמיטב יכולתו לזוז גם בעצמו ולתת לו קונטרה.

“הם פשוט מהממים!” אמר פיי "אני הולך להתאמן ולהפוך ליותר חזק כדי שאני אוכל להחזיר לך יותר.” הוא אמר במבט נחוש.

“אתה מושלם כמו שאתה.” אמר קורו ונישק אותו על הראש.

“אתה יודע שאני אוהב אותך, חתיכת חרא?!?” צעק זורו וסאנג’י פקח את עינו בהפתעה "אתה מתחיל עם כל בחורה שאתה רואה, ומייד שוכח אותה ברגע שמופיעה עוד אחת. אבל בשבילי… אבל בשבילי קיים אך ורק הטבח שלי! ולא. אף. אחד. אחר!!!”

“אז תוציא את הכל עלי!” צרח סאנג’י ונצמד אליו באקסטזה. “תראה לי שזה באמת ככה!!!”

זה היה בדיוק מה שזורו עשה בצרחות פראיות ואלימות, עד שהוא קרס על סאנג’י, מחבק אותו בחוזקה ומנסה להסדיר את נשימתו.

“לא הספקת, הא?” הוא אמר לתוך שקע הצוואר והכתף של הטבח המסוחרר. “למרות שזאת הפעם השניה שלי הערב והכל…”

זורו יצא מתוכו ונשכב על גבו לצידו של סאנג’י. הוא חייך ומשך אליו את הבלונידי המהמם שלו. סאנג’י החזיק מתחת לברכיו של זורו והצמיד אותן לכתפיו. הוא השתמש בעוד קצת מהג’ל ו"החליף תפקידים" עם זורו בשמחה. קצת עצוב על כך שכנראה זה יהיה החלק האחרון בתוכניות האומנותית להיום, אבל גם מתכוון להפיק ממנו את המירב. זורו הקיף את מתניו באחת מרגליו. מסייע לתנועה שלו ומעודד אותו עד שהוא היה מרוצה מהקצב, ואז נתן לעצמו להירגע.

סאנג’י עצם את עיניו בריכוז תהומי. לרגע הוא לא הרגיש שום דבר חוץ מזורו ו… זורו! עד שפתאום הוא הרגיש זרוע שמקיפה את בטנו ומתניו ועוד גוף-זורואי חם ומגונן שנצמד עליו. קורו הסתכל מעבר לכתפו "אני רוצה לראות איך עושים אותי…” הוא אמר לו ונישק אותו בצוואר.

זורו הסתכל על סאנג’י שעשה אותו באקסטזה כשקורו נשען על כתפו, ופתאום הוא הרגיש זרועות עדינות שמקיפות את צווארו ומישהו שמנשק גם אותו בצוואר בעדינות. למרות שהוא כבר סיים להיום, להיות מוקף בשלושה האלה הרגיש לו מדהים. הוא הרים את אחת מזרועותיו השריריות וליטף את שיערו של פיי.

“תראה -לי- מה זה.” אמר קורו לתוך אוזנו של סאנג’י "אני רוצה לראות איך זה נראה כשאתה עושה את מה שעשית לי קודם.”

המילים של קורו זירזו את העניין. “אני הולך ל… אני עומד ל…”

“תרשה לעצמך.” אמר פיי בחיוך כשהוא מחבק את צווארו של זורו "היית מספיק המבוגר-האחראי שמראה לכולנו מה צריך לעשות, עכשיו תן גם לעצמך להתפרק.”

קורו חיבק את מתניו והצמיד אותו אליו חזק כשסאנג’י פרץ בצרחות אימים. “גם אני אוהב אותך זורו!!!” הוא צרח "אני אוהב אותך! אוהב אותך ראש דשא, סייף אלים וחסר תרבות שכמוך!!!”

קורו עזב אותו ונתן לו להתמוטט על זורו שחיבק אותו חזק והצמיד אליו את היצור היפה הזה גם עם רגליו.

“אני אוהב אותך…” הוא אמר בקול רגוע יותר. “אני יודע שאני גם אוהב בנות.” הוא הסביר "אבל כמו שאמרת, אני אוהב את כולן, אני בחיים לא אסכים להתחייב לאחת מהן ולהמנע מכל השאר. אבל איתך… אני פשוט רוצה להישאר איתך.” הוא התוודה כשזורו מכרבל אותו באהבה.

“טבח טיפש שכמוך.” אמר זורו "אתה לא צריך לבכות בגלל זה. אם אתה רוצה להישאר איתי, אני כאן. ואני מאשר לך להתחיל עם כמה בנות שאתה רוצה, כי אני כזה נחמד.” סאנג’י צחק. “רק שיהיה לך ברור שאם תרצה פתאום להתחתן עם אחת מהן, היא מתה.” הוא אמר בחיוך מרושע.

“נראה לך שאני ארצה להתחתן עם מישהו או משהי שהם לא אתה?” הוא באמת בכה “אני רוצה שנאמץ מליון ילדים ושאתה תאמן אותם ותרדה בהם בזמן שאני רודה בך!!!”

“הוא באמת טיפוס רומנטי…” אמר פיי.

“זה נשמע לך רומנטי?” צחק קורו.

אחרי כמה זמן ששני הזוגות ישבו מחובקים על המיטה. כולם קמו והתמתחו קצת. סאנג’י עישן והביט מהחלון בזמן שקורו התעטף בשמיכה וחיבק את פיי מאחוריו, מכסה גם אותו והם הלכו לחלון השני, נראים חמודים להחריד.

זורו וסאנג’י הוציאו מהמיטה את המזרון – בעצם היו שם שני מזרונים אחד על השני. שני הספנים הוציאו אותם מהמיטה והניחו את שניהם על הריצפה, כך שלכולם יהיה מקום.

לצערם היתה להם רק שמיכה אחת. (או שלא לצערם)

הם נשכבו ארבעתם כשכל קורו מחבק את הבלונדיני שלו. פיי הושיט את ידו הבריאה וסאנג’י אחז בה. זה הרגיש נפלא להיות מכורבל על ידי קורו וגם לתת יד לסאנג’י. פיי עצם את עיניו באושר.“אשורה הזה באמת חשב שאני אעדיף להישאר אצלו ולא לחזור לספינה עם שלושתיכם?” הוא צחק.

“חי באשליות הבחור, הא?” אמר זורו ונישק את סאנג’י שלו בצוואר.

“אז…” אמר סאנג’י "כולנו אוהבים רק מישהו אחד?”

“מסתבר." אמר קורו ונישק את פיי שלו על הראש.

“וזאת היתה הפעם הראשונה שכל אחד מאיתנו אמר את זה לשני?”

“כנראה." אמר זורו ונצמד אליו יותר. שם גם רגל אחת מעליו.

“אז דווקא כשאנחנו עושים אורגיה אנחנו מתוודים על כך שאנחנו אוהבים רק מישהו אחד?!”

השלושה האחרים התפקעו מצחוק.

“אולי היינו צריכים אותך.” אמר קורו וסאנג’י הסתכל עליו. “שלושתינו היינו צריכים לראות אותך בפעולה כדי להבין שאנחנו לא Love Cook כמוך. שבשביל כל אחד מאיתנו קיים רק מישהו אחד".

“כמו שאמרת," אמר פיי ופקח את שתי עיניו הכל כך כחולות "אנחנו מבינים שזה חשוב לפעמים לגוון במזון. והיה כיף שהראית לנו את זה. זאת גם באמת היתה הזדמנות של פעם בחיים להיות עם שני קורואים בו זמנית (בכל מני דרכים) וגם אתה פשוט מדהים.” הוא נישק אותו על הלחי "אבל באותו הזמן הבנתי שמה שאני הכי רוצה זה לחזור עם קורו שלי לעולם שלו ולהישאר שם רק איתו.”

“אני לא הייתי נותן לך לברוח" אמר קורו וחיבק אותו חזק. “ואני מבטיח שבעולם שלי אני אשמור אמונים רק לך. אבל על הספינה הזאת אני מוכן להרחיב את השמירת אמונים שלי באופן זמני, אם תרצה, מוקונה יכריז על זה.”

פיי צחק והתרכבל בזרועותיו יותר בנוח.

“יש לנו עוד הרבה דברים שנוכל לנסות.” אמר סאנג’י "ייקח לנו עוד כמה ימים להגיע לצוות שלנו וברגע שהם יגיעו לכאן כבר לא נוכל לעשות כלום. מה אתם אומרים? שננצל את המצב?”

“כל דבר שישמח אותך.” אמר זורו והצמיד אותו אליו.

“ומה ישמח אותך?” שאל קורו את פיי.

“לישון ככה ארבעתנו כל לילה, כשכולנו מחבקים את כולנו, במקום לישון עם אזיקים חולניים וידיים שבורות במיטה של אשורה!!!” צעק פיי.

“אנחנו בהחלט יכולים לתת לך את זה!” אמר סאנג’י ונישק אותו על המצח.

“שלושתינו נישן איתך כל לילה!” אמר זורו "כך שתרגיש כל כך מוגן כמו שאף פעם לא הרגשת בחיים שלך!”

פיי עצם את עיניו. באותו הלילה הוא באמת נרדם כשהוא מרגיש מוגן, אפילו בעולם המסוכן הזה. גם הוא שונה מהשלושה האחרים. הוא מסוגל להילחם, אבל בניגוד אליהם הוא לא אוהב את זה. הוא מעדיף להרגיש מוגן ולהשאיר את הקרבות לאחרים. ובאותו הלילה זה היה ממש כיף להירדם כשמרגישים את תנועת הספינה על הגלים בידיעה ששלושת הגברים החזקים האלה לא יתנו לאף אחד לפגוע בו.

למוקונה וסיוראן מצפה הפתעה כשהם יבואו להעיר אותנו בבוקר, חשב פיי בחיוך. או שאולי בעצם רק לסיוראן… היתה לו הרגשה שמוקונה יודע בדיוק מה קורה שם מתחתיו כשהוא יושב על התורן הגבוה…

סוף!

זה היה נסיון ראשון של מוקונה של רבעיית קורופיי-זוסאן.

מקווה לכתוב לכן עוד הרבה כאלה!!

לפי מה שידוע למוקונה, זה הפאנפיק היחיד של רבעיית קורופיי-זוסאן הידוע לאדם. מוקונה נבר באינטרנט הרבה ועדיין לא מצא אחד : (
אם אתם מכירים דבר כזה, בבקשה-בבקשה תגיבו עם קישור, כי מוקונה ממש ממש ממש ירצה לקרוא אותו!!! (וללמוד ממנו)

לילה טוב!!! מוקונה אוהב אתכן!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך