Mokona Modoki
זה סיפור-מעריצים, כל הקרדיט והסגידה הולכים לקלאמפ. בהתחלה מוקונה כתב בצורה של תסריטים לדוג'ינשים, בשביל שמוקונה השחור יצייר אותם, אבל זה לוקח לו זמן... כל הפיקים הראשונים שלו הם ככה, אז תצטרו לסבול אותם לכמה זמן (איתכן הסליחה) החבורה מגיעים לעולם חדש בו הם נתקלים בתופעה לא מוכרת בשם "הומופוביה".

צובאסה כרוניקל – פיק העולם ההומופובי

Mokona Modoki 06/11/2020 427 צפיות תגובה אחת
זה סיפור-מעריצים, כל הקרדיט והסגידה הולכים לקלאמפ. בהתחלה מוקונה כתב בצורה של תסריטים לדוג'ינשים, בשביל שמוקונה השחור יצייר אותם, אבל זה לוקח לו זמן... כל הפיקים הראשונים שלו הם ככה, אז תצטרו לסבול אותם לכמה זמן (איתכן הסליחה) החבורה מגיעים לעולם חדש בו הם נתקלים בתופעה לא מוכרת בשם "הומופוביה".

החבורה של צובאסה מגיעים לעולם חדש. נראה כזה מלא שלג עם כל מני בארים של אנשים מאוד קשוחים, אופנוענים מזוקנים מלאי קעקועים וצלקות.
אופנוען1: היי! תראו את אלה שם!
אופנוען 2: כן, קלוט את ההוא! מה הקטע שלו?! היי, אתה שם!
פיי: הא? אני?
אופנוע2: תראה את המעצבן הזה! בוא הנה, יא מעצבן!! מי אתה בכלל?? אתה מעצבן אותי!
פיי: מה עשיתי?
קורו: אתה רואה שכולם חושבים שאתה מעצבן רק מלראות את הפרצוף שלך?
אופנוען 1: תראו איך שהוא נראה! הוא בטח מתרומם!
פיי: אני מה?
אופנוען 2: כן, הוא נראה לי עליז. תסתכלו עליו.
אופנוען 1: בוא נקרע אותו מכות!
פיי: על מה הם מדברים?
-קורו שולח יד לחרב. מתחרט.
קורו: אני בטוח שאתה יכול לקרוע את שני אלה בלי בעיה.
מנסים להרביץ לפיי, פיי קורע צורות.
סיוראן: לא כדאי שנעזור לו?
קורו: תן לו לבד. הוא לא צריך עזרה, וזה מגיע להם.
פיי: (תופס אחד מהם בצווארון ומתחיל לחקור) על מה אתם מדברים? מה לא בסדר באיך שאני נראה?!
אופנוען 1: אתה נראה עליז….
קורו: הם בטח שונאים את החיוך המזוייף שלך.
פיי: אני ממש רחוק מלחייך עכשיו! אז אני בכלל לא עליז, מרוצים?!
אופנוען 2: הא? מי אתם? מאיפה הגעתם בכלל?
פיי: מארץ אחרת. יש משהו שאנחנו מחפשים כאן. ולא עשינו לכם שום דבר. למה רציתם להרביץ לנו?
קורו: לא לנו. הם רצו להרביץ רק לך.
אופנוען 1: תקשיב לי, יפיוף, לא תצליח לצאת חי מהעיר הזאת בלי שיקרעו אותך מכות.
פיי: למה לעזאזל?
מוקונה: אולי זה בגלל צבע השיער שלך? אולי זה מה שמעצבן אותם? לאף אחד כאן אין שיער בלונדיני כזה…
אופנוען 2: לא, זה בגלל שאתה נראה כמו מתרומם.
פיי: מה זה לעזאזל?
אופנוען 2: נו, אתה לא גבר!
פיי: בפעם האחרונה שהלכתי לשירותים הייתי גבר, מה קרה לי מאז?! וגם סאקורה צ’אן היא בת, גם איתה יש לכם בעיה?!
אופנוען 2: לא, היא בת אמיתית. אתה לא גבר אמיתי.
פיי: איך אפשר להיות גבר יותר אמיתי? לפי מה שידוע לי צריך רק דבר אחד…
אופנוען2: נו, אתה נראה עדין ונשי כזה.
פיי: אז מה, זה פשע?!
אופנוען 1: כן, בארץ הזאת זה פשע שהעונש עליו הוא מוות.
פיי: מה, אסור לא-להיראות קשוח? אסור להיות רזה מדי? מה הפשע?
אופנוען 2: יכולת לפחות לגדל זקן… אם היו לך כמה צלקות, אולי היית נראה קשוח יותר.
פיי: בארץ שלי לאף אחד לא גדל זקן.
אופנוען 1: איזה חלשלושים! בטח ארץ של מתרוממים….
מוקונה: החלשלוש הזה הרגע כיסח אתכם!
קורו: היי, גם בארץ שלי לאף אחד לא גדל זקן. יש לכם בעיה עם זה?
שניהם: לא!!!
אופנוען 2: תנסה להיראות יותר כמו החבר שלך.
פיי: מה? לגבוה בראש?!
אופנוען 1: ואתה, אל תשחק אותה. גם אתה בסכנה.
קורו: מה, גם אני נראה לכם עדין מדי? רוצים לנסות אותי? כי הוא היה הרבה יותר מדי נחמד אליכם קודם…
אופנוען 2: לא, כי אתה מסתובב איתו.
קורו: אז? מה, העדינות שלו עוברת גם אלי? זאת מחלה מדבקת?
אופנוען 2: לא, הם יחשבו ששניכם מתרוממים ביחד. עדיף לכם להסתובב גם עם כמה בחורות. שני בחורים כמוכם שהולכים יחד, ושאחד מהם נראה כמוהו… אתם נראים כמו זוג מתרוממים.
מוקונה: אה, אני מבין! אתם הומופובים בעולם הזה!
אופנוען 1: הא?
מוקונה: הומופוביה, הו, כן… בעיה מוכרת בהרבה עולמות… נושא כאוב… פיי, הם… חושבים שאתה… איך להגיד… מעדיף בנים על בנות.
פיי: הא?! סליחה?! מה זה עניינם?!
מוקונה: בעולם הזה הם הופכים את זה לעניינם. אם שני בנים או שתי בנות הופכים לזוג, האנשים האלה רוצים לכסח להם את הצורה.
פיי: איך הם יכולים לדעת מה אני מעדיף רק לפי איך שאני נראה?!
מוקונה: הם חושבים שגברים שנראים עדינים ונשיים הם בדרך כלל "הומואים". בנים שמעדיפים בנים.
פיי: רגע אחד! ככה אתם מתקיפים מישהו לפני שיש לכם אפילו הוכחות?!
מוקונה: המראה הוא הוכחה מספיקה בשבילם, אם אתה לא מספיק קשוח, הם ינסו להרביץ לך.
קורו: זה ממש לא ככה בעולם שלי. חלק מהגברים אצלנו באמת מעדיפים גברים, אבל אלה בדרך כלל זוגות של לוחמים חזקים, שבחרו בגברים בגלל שעם נשים הם צריכים לרסן את עצמם יותר מדי…
סאקורה: אצלנו המלך, אח שלי, נשוי לכהן הראשי שלו. ואף אחד לא חושב שהוא לא קשוח.
פיי: ומה זאת אומרת שזה אסור?! איך יודעים בעולם הזה מה אנשים עושים אחד עם השני אם הם סוגרים את הדלת? אתם מתקינים מצלמות בכל החדרים או מה?
אופנוען1: רק במקרה שתופסים אותם על חם, מוציאים אותם להורג.
מוקונה: אני מניח שזה מבחינת החוק, אבל גם באופן לא חוקי בעליל, האנשים כאן ינסו לכסח את מי שהם חושדים בו שמפר את החוק הזה.
פיי: למה אכפת לכם?! מה זה מפריע לכם בכלל? אותי ממש לא מעניין מה אנשים רוצים לעשות אחד עם השני, בטח שאני לא ארצה לכסח אותם בגלל זה! אם שני אנשים רוצים לעשות את זה, למה שימנעו מזה?!
אופנוען1: זה מעצבן אותנו! אנחנו לא אוהבים אותם!
פיי: כל אחד מכסח את מי שלא נראה לו בעין? איך אפשר לחיות ככה בכלל?! מה, אז לא נוכל לעבור בעיר הזאת בלי שרעים מזוקנים ינסו לכסח אותנו על כל צעד ושעל רק בגלל איך שאני נראה?! תגיד, קורו סאמה, אני באמת נראה לא בסדר?
קורו: מה זאת השאלה הזאת?! זה עולם מטומטם! מה איכפת לך מה הם חושבים? אין שום דבר לא בסדר באיך שאתה נראה. ועוד משהו! אם מישהו ינסה להתעסק איתך, הוא יתעסק גם איתי וגם עם הילד! אם למישהו יש בעיה עם אחד מאיתנו, יש לו בעיה עם כולנו!
פיי: קורו טאן…
מוקונה: נצטרך לחשוב על פתרון מה לעשות כדי לעבור כאן ולקחת את הנוצה. אולי ננסה להפוך את פיי ליותר קשוח. תנסה שניה ללכת כזה כמו איש קשוח…
אופנוען 1: (פתאום הם ניהיים כאלה נחמדים שמנסים לעזור להם בהתלהבות) אולי ההיפך! תחפשו אותו לבת.
פיי: סליחה?!
אופנוען 2: כן, הוא יוכל בקלות להיות בת, פשוט שימו לו פאה של שיער ארוך ואודם, אף אחד לא יחשוב שזה בן.
אופנוען 1: כן, אבל אם יגלו איכשהו שזה בעצם בן יוציאו אותו להורג על המקום.
אופנוען 2: כן, המשטרה לא יטרחו אפילו לעצור אותו, פשוט יכו אותו למוות.
אופנוען 1: אבל אני חושב שהוא יצליח לעבור בתור בת, אפילו אחת די יפה…
אופנוען 2: (צוחק) כן, הא? אני עוד הייתי מתחיל איתו!
מוקונה: (צוחק) כן, ואז היו מוציאים גם אותך להורג.
אופנוען 2: מה אמרת?!?!?!?
מוקונה: סליחה, אני לא מבין את חוש ההומור שלכם!!!
אופנוען1: אבל אני חייב להגיד, אין סיכוי שאתה באמת מתרומם, אחד שנלחם כמוך… ממש כיסחת לנו את הצורה…
קורו: יאללה, יאללה, עופו מפה!
עכשיו, בוא הנה אתה. שים את הכובע של המעיל שלך על הראש, ככה שלא יראו את הפנים.
תפסיק לזוז! עכשיו, לך מאחורי ככה, שלא ישימו לב אליך עד הרגע האחרון, ואל תדבר!!!
פיי: בסדר, בסדר…

אחר כך בחדר במלון שהם נשארים בו ללילה.
סאקורה: פיי סאן במצב רוח ממש גרוע.
סיוראן: אני לא מאשים אותו. תארי לך, כל החיים להיראות אחלה, ושפתאום אומרים שיש בעיה באיך שאתה נראה…
מוקונה: פיי סאן המסכן! אנחנו אוהבים את איך שהוא נראה!
קורו: (נכנס) אה… אני ממש לא יודע מה לעשות במצב כזה… הוא שוכב בחדר השני ובוכה לתוך הכרית… בדרך כלל, לפני השינה, הוא כבר היה מנסה לעצבן אותי והייתי מתרגז, אבל אני ממש לא רגיל לנחם אנשים… אני לא יודע מה לעשות במצב כזה…
מוקונה: די! מסכן! בואו נלך לדבר איתו ונגיד לו שאנחנו אוהבים אותו בדיוק כמו שהוא! הוא בא מארץ של קוסמים, בטח כולם שם נראים עדינים כאלה…
נכנסים לחדר
סאקורה: פיי סאן?
פיי: לכו מפה! אני מדוכא! אני רוצה לבכות כל הלילה ולרחם על עצמי! עזבו אותי לבד!!!
אוף!!!! כולנו הולכים לחטוף מכות כל הזמן רק בגלל איך שאני נראה!
קורו: (נכנס לחדר) טוב מאוד! אני שמח שזה קרה! יהיו לי הרבה הזדמנויות להתאמן בזכותך! עכשיו תירגע, נו, תהיה גבר!
פיי: אההההה!!! אתה מתחיל לדבר כמוהם!
קורו: טוב, תנו לי לדבר איתו לבד.
מוקונה: אתה בטוח שאתה? אולי אני או סאקורה נצליח יותר…
קורו: צאו מפה!!!
מוקונה: איזה פחד…. בסדר, אנחנו הולכים…

קורו: היי, נו… אין שום בעיה באיך שאתה נראה! אתה נראה מצויין! אפילו… (מסמיק) אתה בחור ממש יפה… אני בטוח שמלא בחורות היו רודפות אחריך… וכן, גם בנים שמעיפים בנים… הם בטח היו קופצים על ההזדמנות… אל תיקח ללב את העולם המטופש הזה.
הנסיכה והמאנג'ו הלבן כל הזמן מדברים על זה שאתה ממש יפיפה… והם אוהבים אותך בדיוק כמו שאתה…
ואני והילד אף פעם לא חשבנו שאתה לא מספיק גבר. אתה יכול להגן עלינו ועל עצמך ועל הנסיכה בדיוק כמו שאנחנו יכולים.
הבעיה היחידה (צוחק) היא שאתה בוכה כמו ילדה קטנה!
פיי: (מתפקע מצחוק. מנגב את הדמעות שלו) כן, הא? אני באמת בוכה כמו ילדה קטנה. סאקורה צ’אן היא אשכרה ילדה קטנה וגם נסיכה, ואפילו היא לא בוכה ככה….
קורו: זוכר שראינו את הילד בוכה ואמרנו לו שזה בסדר?
פיי: כן, אולי אני צריך להקשיב "לנו"…
קורו: (צוחק) אז בעולם הזה אם הם תופסים שני בחורים שעושים את זה הם מוציאים אותם להורג, אז אני מניח שנצטרך -לא לעשות את זה- כל עוד אנחנו כאן, הא? תצליח להתאפק?
פיי: הו, זה יהיה קשה… חה חה… אתה יודע, (קורץ) זה רק אם יתפסו אותנו על חם…
קורו: אז… רק בנינו… מה אתה באמת מעדיף?
פיי: הא?
קורו: נו, הם סיקרנו אותי…
פיי: (מסמיק) טוב… אני… אתה יודע… בחצר המלכות הזאת, לא היו הרבה בנות בסביבה… הייתי מוקף בחיילים של הוד מלכותו… בפעמים הנדירות שפגשתי בת היא היתה אישתו של מישהו או בת של מישהו חשוב, והיה אסור אפילו להתקרב אליה… חשבתי שזה היה ככה פשוט בגלל המחסור בבנות, אבל עכשיו אני חושב על זה, שאולי שני הרעים המזוקנים האלה צדקו. אולי אני באמת מאלה שמעדיפים רק בנים… אבל לא חשבתי שאפשר לראות את זה לפי איך שאתה נראה, ולא חשבתי שזאת צריכה להיות סיבה לכסח את צורתך…
איך… איך זה היה אצלך?
קורו: לי אף פעם לא היה אכפת אם אלה בנים או בנות. ולא הייתי כל כך נחמד אל אף אחד מהם. התייחסתי אליהם כמו אל אוכל, או כמו אל ללכת לשירותים…
פיי: הו, אתה כזה קר לב! אפילו כשאתה עושה אהבה עם אנשים!
קורו: נו, ומה עם אנוכי כמוך? מה, אתה היית נחמד?
פיי: לא היתה לי הזדמנות להיות נחמד, הם אף פעם לא היו נחמדים אלי… לא רצו פעם שניה. הם רק רצו שאני אפנה אליהם את הגב ואחר כך הפנו אלי את הגב, אם אתה מבין אותי… אפילו לא הסתכלו לי בעיניים…
קורו: ברצנות? הייתי בטוח שלהסתכל בעיניים שלך זה חצי מהחוויה…
פיי: כנראה שלא… חה חה…
קורו: וזה לא היה אסור?
פיי: לא, להיפך, עם הבנות זה היה הרבה יותר אסור, לכן התעסקנו רק הבנים אחד עם השני…
קורו: גם אצלנו זה לא היה אסור, ואף פעם לא שמעתי על איסור כזה… אתה יודע? יש דווקא משהו… בזה שזה אסור… ברגע שמשהו אסור הרבה יותר מתחשק לי לעשות אותו… עצם העניין שזה לא חוקי… הם חושבים שהם יכולים להגיד לנו מה לא לעשות? הם חושבים שהם יכולים להגיד לי לא לעשות את זה עם בחור יפה כמוך עם בא לי?! מה, הם הולכים לעצור אותי?! נראה אותם!
פיי: קורו טאן…
קורו: פתאום ממש מתחשק לי להפר את החוק…. בפרצופם!
פיי: אתה בטוח, קורו רין?
קורו: זה יגרום לך להפסיק לבכות?
פיי: אף פעם לא עשינו שום דבר כזה, אז דווקא כשאנחנו מגיעים לעולם שבו זה אסור? דווקא כאן אנחנו מוכרחים?
בעצם… אתה יודע? גם זה שזה מסוכן… שאנחנו בסכנה אם יתפסו אותנו…
קורו: יש בזה משהו, נכון?
פיי: הממ…
קורו: תקרא לי בשם האמיתי שלי.
פיי: הא?
קורו: מייד!
פיי: קורו… גאנה…
קורו: פיי.
פיי: גם אתה קראת לי בשם האמיתי שלי!
קורו: פיי. אני… אני אסתכל לך בעיניים כל הזמן!

פרק שני:

קורו: אני אסתכל לך בעיניים כל הזמן….

פיי: אתה יודע, אפילו לשבת ככה ולהסתכל לי בעיניים זה כנראה כבר אסור…
קורו: אז אם כבר עשינו דברים שהעונש עליהם הוא מוות, מה אכפת לנו לעשות עוד דברים?
פיי: אני אוהב את ההגיון הזה…
אז אם אני אשב כאן ואסתכל לך בעיניים וגם אשים לך יד על הלחי, ואתקרב יותר, זה יהיה מספיק בשביל לקבל כאן גזר דין מוות?
קורו: ואם בזמן שאתה עושה את זה, אני אזיז לך את השיער מהעיניים?
פיי: זה יהיה מסוכן מאוד…
קורו: ואם כבר הזזתי לך את השיער מהעיינים, זאת הזדמנות מצויינת לברר אחת ולתמיד עד כמה עור הפנים שלך רך…
פיי: (מצטמרר ממגעו) נשיקה זאת בטח עבירה נורא חמורה בארץ הזאת… כדאי לנו לחשוב טוב לפני ש… מממ!!!!!
קורו: לקחנו עכשיו סיכון עצום…
פיי: זה יהיה יותר מסוכן אם גם נתחבק חזק בזמן הנשיקה…
(מתיישב עליו, מחבק את צווארו, מחבק אותו גם עם הרגליים, קורו מחבק את הגב שלו, מצמיד אותו אליו,
כעבור 5 דקות של התנשקות בלהט)
קורו: יהיה הרבה הרבה הרבה יותר מסוכן אם נתנשק בשכיבה…
פיי: רעיון מצויין! אני מתכוון, רעיון גרוע מאוד… מממ!!!!
(נופלים בזמן הנשיקה, הראש של פיי נחבט בכרית)

מוקונה: א-הם!!!!!!
קורו: ווההההה!!! איך נכנסת לכאן? נעלתי!
מוקונה: אני יודע, זה לא באמת ננעל.
פיי: מה?!
מוקונה: אני לא מאמין עליכם, אז פסיכולוגיה הפוכה תמיד תמיד עובדת או מה?!
היינו במליון עולמות שזה לא היה אסור! מה זה החוסר אחריות הזה?!
קורו: זה הרבה יותר כיף כשזה אסור!
פיי: כן, הם רק הכניסו לנו את הרעיון לראש, בעיה שלהם!
מוקונה: חוץ מזה, לידיעתכם! אני יכול להרגיש את מה שאתם מרגישים!
קורו: וואו, אז עומדים להיות לך חיים קשים במסע הזה…
(מתפקעים מצחוק)
מוקונה: אתם מודעים לזה שהדלתות האלה לא ננעלות בכוונה, למרות שזה נראה כאילו שהן כן?
קורו: כדי שהם יוכלו לתפוס אנשים על חם, הא?
פיי: וואו, זה רק עוד יותר מסוכן!
קורו: מעניין, הא? (מלטף לפיי את השיער)
מוקונה: איבדו את הראש לגמרי…
ומה איתך?! שניה אחת אתה בוכה, שניה אחת אתה צוחק?!
פיי: נו, שלחת אותו לכאן כדי לעודד אותי, אתה לא שמח שהוא הצליח?
מוקונה: תקשיבו לי! כל עוד אתם תחת הגג של העולם הזה, ותחת השגחתי, אתם תעשו מה שאני אומר! יהיו לכם את כל העולמות האחרים אחר כך! לא יכולים לחכות עד אז?!
(מנסה למשוך את קורו בצווארון, הוא אפילו לא זז והעיניים שלו עדיין נעוצות בפיי)
קורו רין, בוא איתי! אתה תישן בחדר עם הילדים ואני אשן בחדר עם פיי, ונשגיח עליכם שלא תעשו שטויות.
פיי: (לא מוריד את העיניים מקורו) מוקונה, אם אתה רוצה להיות מועיל, תבדוק בשירותים של המלון אם יש שם איזה קרם כלשהו… קרם ידיים או משהו כזה… אני לא רוצה שקורו רון יכאיב לי היום…
קורו: וואו! איזו הכרזה נועזת!!! עכשיו אין סיכוי שאני זז מכאן!
מוקונה: זוז מייד!
קורו: איך אפשר כשהוא מחייך אלי ככה?
מוקונה: אתה שונא את איך שהוא מחייך!!!
קורו: שנאתי את זה עד לפני 5 דקות, עכשיו שיניתי את דעתי!
מוקונה: הוא האדם שהכי מעצבן אותך בעולם!
קורו: הוא מוזמן לעצבן אותי כמה שהוא רוצה!
מוקונה: מה אם הילדים יכנסו?!
פיי: וואו! עוד סכנה!!
מוקונה: תקשיבו, אתם לא חושבים שעלינו לכבד את המנהגים של כל עולם שאנחנו מגיעים אליו? אם היינו מבקרים בעולם שלך, קורו רין, לא היית מצפה מאיתנו לכבד את המנהגים שלכם?
קורו: אני הרבה יותר מכבד את פיי.
פיי: וואו! לא האמנתי שתגיד דבר כזה! עכשיו אין סיכוי שאני אתן לך לזוז מכאן!
קורו: אני גם מאמין שבית משפט יזכה אותי. אני רק אראה להם את פיי ואגיד, נכון, עברתי על החוק שלכם, אבל תסתכלו עליו, זה אפשרי בכלל לא להפר את החוק עם הבחור הזה?
מוקונה: זה לא מצחיק! אתה רוצה להילחם עכשיו במליון שוטרים של העולם הזה שרודפים אחריכם כי אתם מבוקשים נמלטים?!
קורו: המ?
מוקונה: שאלתי את השאלה הלא נכונה.
קורו: פיי שווה את זה…
פיי: הו, קורו טאן!
(מתנפל עליו ומחבק אותו)
קורו: בוא הנה, יפה שכמוך!
מוקונה: טוב אין לי ברירה אלא להתדרדר עד כדי אמצעים נחותים כאלה כדי למנוע אסונות…
פיי: אני לא אוהב את המבט הזה…
מוקונה: ילדים! בואו לכאן מהר!!!
קורו: מה אתה חושב שאתה עושה?!?!?
(קופץ מהר מזרועותיו של פיי)
מוקונה: ילדים!! קורו רין ופיי ממש רוצים לדבר איתכם!!!
(שניהם נעמדים מהר ומסדרים את הבגדים והשיער שלהם)

סאקורה: פיי סאן, אתה בסדר?
פיי: הו, מצטער שהדאגתי אתכם, אני בסדר.
סיוראן: מה רציתם להגיד?
קורו: (חושב רגע) אה… ראינו שהדלתות כאן לא ננעלות אפילו אם נועלים אותן. שמתם לב לזה? אה… פיי, בוא איתי רגע לבדוק אם המקלחת ננעלת או לא!
פיי: בסדר!!!
מוקונה: היי! תחזרו הנה מייד!!!
(מנסה לפתוח את הדלת) שיט! המקלחת כאן דווקא כן ננעלת! אני לא מצליח לפתוח!!
פיי: מוקנה, כדאי מאוד שתהיה בשקט שלא ישמעו אותנו ויבואו לברר מה קורה כאן.
קורו: כן, תלמד משהו על איך מסתתרים מהחוק!
מוקונה: תפתחו לי מייד!!!
פיי: הו, מה אתה עושה, קורו רין? זה לגמרי לא חוקי…
קורו: בוא הנה עבריין אחד…
מוקונה: טמבלים. שיט, ועכשיו אני שומע את המים במקלחת…
אוי לא! אם אני אשאר קרוב לדלת אני ארגיש את מה שהם מרגישים!!!
יוקו!!! נכשלתי!!!
יוקו: מה קרה עכשיו?
מוקונה: יש לנו איזה מקרה של פסיכולוגיה הפוכה… אה… הגענו לאיזה עולם הומפובי בטירוף, ועל ההתחלה ניסו להרביץ לפיי… ועכשיו…
יוקו: ברגע שאמרו לשני הטמבלים האלה לא לעשות משהו, הם מייד קפצו ו… תגיד, הייתי בטוחה ששני אלה עושים את זה כבר מזמן.
מוקונה: גם אני, אבל הסתבר שהם היו צריכים שיאסרו עליהם קודם.
אם יתפסו אותנו נסתבך בצרות, ושני אלה לא מסוגלים להקשיב להגיון!!
יוקו: אתם שם עוד שלושה, נכון?
מוקונה: אממ, כן…
יוקו: אז למה שלא תשגיחו ותעזרו להם לא להסתבך בצרות? תאותתו להם עם מישהו מתקרב או משהו כזה?
מוקונה: כמו תמיד, את חסרת תועלת!
סיוראן: אממ…
מוקונה: מה עכשיו?!
סיוראן: שמת לב שהם נכנסו למקלחת שניהם ביחד…
מוקונה: כן, גאון, הבנתי את התמונה!!
סיוראן: דווקא בעולם הזה ש…
סאקורה: הו, אני מרגישה כאילו טויה ויוקיטו נמצאים איתי שוב!
מוקונה: מה הבעיה של כולם בזמן האחרון?!

** **
למחרת
סיוראן: (מחליט להתעלם מאירועי הלילה הקודם למען שפיותו הנפשית) הנוצה נמצאת אצל המאפיונר העשיר הזה…
קורו: אז בואו פשוט נפרוץ אליו הביתה וניקח את הנוצה…
מוקונה: זה לא כזה פשוט. אף אחד לא יודע איפה הוא באמת גר. אבל אפשר לעקוב אחריו ממועדון הלילה שבבעלותו. הוא נמצא שם די הרבה.
סיוראן: אבל הבעיה היא שהם לא נותנים סתם ככה לאנשים להיכנס למועדון הלילה.
מוקונה: זהו, שביררנו, והם נותנים לבחורות יפות שלבושות יפה להיכנס בלי לשאול שאלות. (האמת שככה מתנקשים בהם כל הזמן, והם עדיין לא קולטים…)
סיוראן: לא נוכל לשלוח לשם את הנסיכה! לא משנה כמה נשתדל לנסות לגרום לה להיראות מבוגרת יותר…
מוקונה: לא חשבתי על הנסיכה….
פיי: למה כולם מסתכלים עלי?
קורו: האנשים אתמול באמת אמרו שרק צריך לשים לך פאה של שיער ארוך…
פיי: השתגעתם?!
מוקונה: אני בטוח שזה יכול לעבוד!
פיי: רגע אחד! הם ישמעו את הקול שלי כשאני מדבר.
קורו: אני ממש לא חושב שזאת תהיה בעיה.
פיי: מה זאת אומרת?!
מוקונה: בדיוק ככה! ראיתם כמה גבוה הקול שלו קפץ?!
(פיי סותם את הפה עם הידיים)
סאקורה: רגע אחד, כולם! איך נקנה לו משהו ללבוש?
מוקונה: סאקורה צודקת! אם הוא יבקש בחנות שמלה בטח נהיה מוקפים תוך שניות בחבורת רעים שינסו להרוג אותו…
סיוראן: פאה נוכל לקנות בשביל הנסיכה. נוכל להגיד שזה להצגה או משהו.
מוקונה: אז לכו מייד, שניכם, ותקנו בשבילה גם מלא איפור. רגע! תקנו גם נעלי עקב, אתם יודעים מה המידה שלו? תגידו שזאת מתנה בשביל אמא שלכם! בהצלחה! אני סומך עליכם!
טוב, קורו רין, אין לנו ברירה. אתה תצטרך להיכנס לחנות בגדים ולהגיד להם שאתה מחפש מתנה לחברה שלך.
קורו: מה?!?!?!?
מוקונה: תגיד להם שהיא במידה של פיי.
קורו: למה שהם לא יגידו גם שזה בשביל אמא שלהם?
מוקונה: כי ילדים לא קונים לאמא שלהם שמלת ערב מהממת. אין ברירה, אתה חייב לעשות את זה.
קורו: אין סיכוי שאני עושה את זה!
פיי: לפני שאין סיכוי שהוא עושה את זה, אין סיכוי שאני עושה את זה!!!

** **
כעבור שעה וחצי. קורו חוזר, הוא גם קנה בגדים לעצמו והוא לבוש כמו אחד המאפיונרים בעולם הזה.
מוקונה: הצלחת להשיג משהו?
קורו: (מסמיק) קח.
מוקונה: וואו! איזו שמלה מהממת! ועוד בחרת את הצבעים שפיי לובש בדרך כלל.
קורו: חשבתי שזה יתאים לו… ו… לא משנה! קח את זה כבר!!!

**
מוקונה: קדימה, פיי, צא מהחדר!
פיי: אני לא יוצא ככה! אני נראה נורא. הסתכלתי במראה ורציתי לבכות! אין סיכוי שאני נותן לכם לראות אותי ככה!
סאקורה: בבקשה, פיי סאן! עבדתי על האיפור שלך כל כך קשה!
קורו: כבר בתור בן נראית כמו בחורה יפה, כמה גרוע אתה יכול להיראות בתור בת? צא משם כבר!
פיי: אני לא רוצה!
קורו: אני לא מאמין, כשהוא בכלל בלי בגדים אין לו בעיה שאני אראה אותו, אבל עכשיו…
נו, אתה רוצה לדעת איפה המאפיונר הזה גר או לא?!
(יוצא מהחדר. כולם בהלם טוטאלי, לא מסוגלים לדבר מרוב שהוא נראה מהממת)
פיי: ידעתי שזה נורא!!!!
מוקונה: נורא??? אתה יותר יפה מכל אישה שאי פעם ראיתי!!!
קורו: אני… אני… (מחבק אותו חזק)
מוקונה: היי, אתה תהרוס לו את האיפור!
קורו: אני גאה בך שאתה מסוגל לעשות את זה.
פיי: הא?
קורו: אני מודה שזה משהו שאני בחיים לא הייתי מצליח לעשות ורק אתה יכול.
אם יש לך יכולת מסויימת, זאת לא סיבה להרגיש רע. אתה צריך להיות גאה בכל יכולת שיכולה להועיל לנו.
אתה נראה מצויין גם בתור בן וגם בתור בת!
פיי מחבק אותו בחזרה.

**
סיוראן: אני ממש דואג… לתת לפיי סאן להיכנס לשם לבד… ואם מישהו יגלה שהוא בעצם בן…
קורו: תסמכו עליו, הוא יודע מה הוא עושה.
סאקורה: אתם חושבים שהוא יצליח לעקוב אחרי הבוס ולמצוא את הבית שלו?
קורו: הוא יצליח, ואז הוא יחזור לכאן ויגיד לנו בדיוק לאן ללכת, אל תדאגו.
פיי: (נכנס) הנה, אידיוטים. קחו ותחנקו!
סיוראן: ה… הנוצה….
פיי: האידיוט נתן לי אותה במתנה.
מוקונה: אני חייב לשמוע פרטים!
פיי: לא מדברים על זה. לא מדברים יותר על שום דבר, לעולם. בואו נסתלק מהעולם הזה, כי הבטחתי לו שאני אני אצא איתו מחר לארוחת ערב אם הוא ייתן לי את הנוצה הזאת.
מוקונה: וואו!!!
פיי: דיברתי יותר מדי! תעביר אותנו כבר יצור לבנבן שכמוך!!!
**
בעולם החדש. נראה אחד העולמות שנראים כמו יפן הלא מודרנית.
מוקונה: מתגעגע לבוס הזה? מה הסיכוי שעוד מישהו בעל השפעה וכסף יזמין אותך לארוחה?
פיי: הו, איך ויתרתי על כל זה… הוא באמת היה שידוך טוב, אבל הייתי חייבת ללכת בעקבות ליבי…
(נתלה על זרועו של קורו, הם עדיין בבגדים של העולם הקודם, ונראים כמו זוג מסרט של שנות ה-20)
קורו: טמבל. היית יכול להחליף בגדים לפני שעברנו עולם, אתה יודע.
פיי: שיט! לא שמתי לב! כבר כל כך התרגלתי…
אנשים: שלום לכם, ברוכים הבאים לעירנו היפה. חוזת החלמות שלנו ראתה שתגיעו בחלום בשביל לקחת את הנוצה אז הכנו אותה בשבילכם.
סיוראן: מה? כל כך פשוט? משום מה זה נשמע לי חשוד…
אנשים: חוזת החלומות אמרה לנו שעלינו לוודא שאלה האנשים הנכונים. היא אמרה שתגיע לכאן משפחה, אבא, אמא, ילד וילדה שנוסעים עם יצור שמעביר אותם עולמות.
היא אמרה שאם החבורה תהיה שונה, אפילו אדם אחד יותר או פחות, שלא ניתן להם את הנוצה בחיים!!!
קורו: מצטער, כנראה שתהיה צריך ללבוש את זה עוד כמה זמן…
פיי: אני שונא את כולכם!!!
מוקונה: תשתדל לדבר בקול יותר גבוה.
קורו: אני מקווה ש"אבא" ו"אמא" יקבלו חדר לעצמם הלילה…

סוף.

משבצת אחת של אפילוג: הבוס של המאפיה: (בא לאסוף את פיי מהמלון עם זר פרחים) לאאאאאא!!!! פיונה!!! לאן נעלמת???????


תגובות (1)

זה מצחיק ומשעשע, וגם זה ממש ארוך אז אמ כל הכבוד על זה?

06/11/2020 12:27
37 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך