קופסא כחולה

jewish_mermaid 14/06/2015 972 צפיות אין תגובות

לא היו תאוריות רבות על איך שהיא נרצחה, ובכל זאת משהו בתיק הזה תפס את עניינו רב סמל כריסטופר. גופה לא נמצאה, באזור מתגורר רק כפרי אחד, טד ווילסון.
-"בוא תיכנס, קפה?"
-"שניים סוכר, אבל בוא לא נבזבז זמן. אתה יכול לאמר לי מה בדיוק היה לפני יומיים?"
-"לפני יומיים, אחח איזה יום יפה, קמתי בבוקר, פתחתי את הדואר ומה אני רואה? קופון של הנחה במסעדת בשרים! אתה קולט? אלוהים פשוט הנחית לי מתנה. מסעדת הבשרים הטובה באזור ויש לי קופון אליה. פשו-"
-"כן, אני בטוח, בוא נתקדם, מתי פגשת את הבחורה?"
-"אה, בטח! בשעה בערך 2 היא נכנסה עם איזה גבר גבוה, ג'ון סמית' כנראה החבר התורן, כל שבוע חבר חדש זאתי! באה לפה בשביל הקפה שלי, אתה מבין? הקפה שלי הכי טוב בסביבה, כולם מכירים! לשים חלב"
-"תפתיע אותי. אתה זוכר איך הוא נראה?"
-"בטח זוכר! הבגדים הכי מוזרים שתראה בחיים שלך, חליפה חומה גדולה עליו בכמה מידות, עניבה כזאת רשמית, ונעלי ספורט. אתה מבין? חליפה ואולסטארס! גם השיער כולו קופצים, כאילו לקח בקבוק ג'ל ושפך על כל הראש."
-"תודה לך, אני חושב שזה מספיק."
-"אבל מה עם הקפה?"
-"אני אקח לדרך."
רב סמל כריסטופר לא הסס לרגע, הוא הוציא את מכשיר הקשר
-"תעבירו, כל מצלמות האבטחה בכל האזור, גבר גבוה, שיער עומד, חליפה חומה ואולסטארס"

*קודקוד, יש התאמה, ביער קולורדו לפני עשר דקות*

הניידת נכנסה ליער, אפלה ריחפה באוויר. רב סמל כריסטופר סרק את האזור מטר אחר מטר אך מלבד עצים לא מצא דבר.
ואז, משום מקום, שמע רעש מוזר
*בזזזזזזזזזזט*
הוא יצא מהרכב והתקדם לאט לכיוון הצליל שהלך והתחזק, כאילו פלורוסנט חצי שרוף
*בזזזזזזזזזזט*
הפנס העיר על עץ ענק, הצליל נשמע כמו מאחוריו. הוא התפרץ וצעק
"ידיים למעלה!"
ואז הוא ראה את זה
קופסת משטרה כחולה, משנות ה40, מוארת בגודל טבעי. האחרונה שבהם הושמדה בשנות השישים. טוב, מסתבר שלא.
הדלת נפתחה וממנה יצא אדם צנום וגבוה, עם חליפה חומה ונעלי אולסטארס. ומאחוריו, לא יאמן, ג'יל רוברטס, הנערה שנעלמה
-"נעים להכיר, הדוקטור, תוריד את האקדח! הם לא עוזרים אף פעם"
-" מה אתה עושה עם הנערה הזאת"
-"אנחנו מטיילים בזמן ובחלל בקופסת משטרה כחולה שגדולה יותר מבפנים"
-"ועכשיו באמת?"
"זאת האמת! אין לי שום טעם לשקר לך!"
"דוקטור!" ג'יל התפרצה "לא אמרת שאתה לא אוהב חיילים?"
"הו, לא" ענה לה האיש "זה שונה, כולם היו בטוחים שאת מתה, חוץ מזה. הוא שוטר, ואיפה טבעי יותר לשוטר מאשר בתוך קופסת משטרה"
-"עם כל הכבוד לשניכם, קשה לי להאמין לכל השטויות שיוצאות לכם מהפה, יש לכם הוכחה?"
-"תצעד פנימה, למה אתה מחכה?"

הרוח החלה לנשוב, לא היו תאוריות רבות על העלמותו. זה היה טיול של פעם בחיים. רק כפרי אחד אמר שהוא ראה אדם גבוה ורזה עם חליפה חומה שצועק
"א-לונזי!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך