מור סטיילס
מה אתן אומרות ?? אתן לא מבינות בכלל כמה השקעת בפרק הזה !! מה אתן חושבות ? תכתבו הכל הכל הכלללללל אוהבת אתכן כלכך כלכך כלכך !! תודה רבה לכן על הכל ותודה רבה לכל האהובות ולקוראות החדשות שהצטרפו ושפתחו משתמש בשביל להגיב לי . אוהבת אתכן הכי הרבה בעולםםםםםם

ריקוד חיי עונה 2 פרק כפול !! 20+21

מור סטיילס 09/05/2014 3608 צפיות 30 תגובות
מה אתן אומרות ?? אתן לא מבינות בכלל כמה השקעת בפרק הזה !! מה אתן חושבות ? תכתבו הכל הכל הכלללללל אוהבת אתכן כלכך כלכך כלכך !! תודה רבה לכן על הכל ותודה רבה לכל האהובות ולקוראות החדשות שהצטרפו ושפתחו משתמש בשביל להגיב לי . אוהבת אתכן הכי הרבה בעולםםםםםם

נקודת מבט של שרלוט :

״אני לא מאמינה , זה בטח בדיחה ״ אמרתי ופערת את עיניי בתדהמה מלאה .
״איפה קת׳רין האמיתית ?״ שאלתי והסתכלתי בקת׳רין , עומדת מולי לבושה בשמלת הכלה שלה , מאופרת , עם תסרוקת , הכל כולל הכל .
מוכנה ללכת אל המזבח , לצעוד אל עבר נייל .
״די !!!!!!! אחותי את מהממת !!!״ צרחתי בקולי קולות ומיד ניגשת לחבק אותה .
״לאט לאט !!״ היא ציחקקה וחיבקה אותי .
״וואו , כאילו וואו וואו , נייל ימות שהוא יראה אותך !!״. מחאתי כפיים בהתרגשות שהתרחקנו והסתכלת עלייה מכף רגל ועד ראש , היא הייתה מהממת .
״בנות עוד חמש דקות זה מתחיל ״ גרג , מפיק החתונות שנייל וקת׳ שכרנו הציץ מאחורי הדלת והודיע לנו .
״אוקי , אני הולך לקרוא לאבא שלך בבקשה תהיו מוכנות ״ הוא אמר לקת׳רין עם חיוך ויצא מהדלת .
״אני לא מאמינה , הבטן של מתפוצצת ״ קת׳רין ציחקקה והחזיקה את בטנה .
״תאמיני !! זה אמיתי , עוד כמה דקות את הולכת להיות מיס הורן !!״ ציחקקץי והיא לקחה נשימות עמוקות .
״טוב אחותי אני אשאיר אותך כאן ואלך לתפוס מקום ולמצוא את בלה , בהצלחה , בלי לחץ הכל יהיה טוב !!״ אמרתי לה מחבקת אותה עוד פעם ופונה לצאת מהדלת.
״רגע שר ..״ קת׳רין קראה בשמי והסתובבתי אלייה .
היא תפסה את כפות ידי ובידיה והסתכלה לתוך עיניי .
״אפשר לבקש ממך משהו ?״ היא שאלה אותי והנהנתי בלי לחשוב בכלל .
״אני רק רוצה לבקש .. שהיום .. תהי ..תהי סבלנית עם הארי .
שטם הוא ינסה לדבר איתך , תזרמי , שרק לכמה שעות האלו , תשכחי מהכל , רק לכמה שעות האלו תסתדרו , זה ממש חשוב לי .. אני יודעת שזאת בקשה גדולה , אבל את תוכלי ?״ היא הביטה בי בעיניים מלאות בתחינה , בבקשה , כל מה שהיא רצתה , שהכל יהיה בסדר ורק לכמה השעות האלו לא נדאג מכלום .
״בסדר אחותי , אני אשכח מהכל לשעות האלו , כי אני רוצה שתהיה לך את החתונה הכי טובה , ושתרגישי טוב .״ חייכתי אלייה והיא מיד משכה אותי לעוד חיבוק .
״תודה שרלוט , אני באמת לא יודעת מה היית עושה בלעדייך ״ היא ציחקקה שהתרחקנו מהחיבוק .
״יאלה , עוד כמה דקות זה קורה , תקחי לך כמה דקות ותנשמי עמוק , אוהבת אותך !!״ אמרתי לה ובהפרש של שניות כבר הייתי מחוץ לדלת .
עיניי בחנו את האזור בחיפוש אחר בלה שלי , שהייתה לבושה בשמלה לבנה ועל שיערה היה זר פרחים לבן .
היא הייתה השושבינה שמפזרת פרחים אחרי הכלה .
סוף כל סוף , מצאתי את הקטנה שלי , ראיתי אותה מחייכת ועינייה הקטנות נוצצות אל עבר הילדון הקטן שעמד מולה , לבוש בחליפת טוקסידו שחורה ועיניו הכחולות נוצצות אלייה .
שמעתי את צחוקה המתגלגל שהתקרבתי אליהם יותר ויותר ראיתי את האחיין של נייל , תיאו . ולידו את אמא שלו , לורן מדברת עם הארי .
לקחתי נשימה עמוקה לפני שהתקרבתי אליהם ,

תזכרי מה הבטחת שרלוט , רק הערב .

״היי " , אמרתי בחיוך רחב שהייתי מספיק קרובה אליהם , מיד מבטם של הארי ולורן הופנו אליי , לורן מיד פנתה אליי בחיבוק חם וחייכה , ״שרלוט סטיוארט , אותך לא ראיתי המון המון זמן !! מה נשמע ?״ היא שוב חייכה בחמימות הביטה בי . ״הכל מצויין לורן יקירתי ואיתך ?״ שאלתי מחייכת והיא השיבה ״ הכל מצויין מותק אז מה…״ היא נקטעה על ידי אחיו של נייל , הידוע בתור בעלה שקרא לה בדחיפות .
״נמשיך מאוחר יותר ״ היא חייכה אליי וחיבקה אותי שוב , ״נתראה הארי ״ היא חיבקה גם אותו והלכה לה .
״שרלוט..״
״הארי…״
דיברנו באותו הזמן וחייכתי לצירוף המקרים.
״את כבר לא כועסת עליי ?״ הוא שאל וחיוך מופיע על פניו עם הבעה של תקווה , סוג של תקווה .
״מאיפה הסקת את זה ?״ שאלת משלבת את ידיי ומרימה גבה .
״אממ.. חשבתי .. כי עכשיו .. אני ״ הוא החל לגמגם ואני כמעט בטוחה שהוא לא הבין את עצמו אז קטעתי אותו .
״אני כבר לא כועסת הארי , הבטחתי לקת׳ שהיום אנחנו נסתדר , בשביל האווירה , אז היום אני לא כועסת ״ אמרתי וחייכתי אליו .
בלי לומר לי כלום , הוא פשוט הביט בי ופניו קורנות מאושר , ובלי לבזבז שנייה הוא חיבק אותי חיבוק חם ואוהב .
הרגשתי את ידיו הגדולות והחמות נוגעות בגבי החשוף , שולחות צמרמרות בכל מקום בגופי , ואת החזה שלו צמוד היטב לשלי .
הוא נתן לי נשיקה ארוכה וחמה על הלחי והתרחק .
הייתי קצת המומה והוא הבחין בזה וחייך אליי .
״אני מצטער.. לא שלטתי בזה ״ הוא חייך והביט למטה ועדיין יכולתי לראות את הגומות הגדולות שלו היו ברורות ויכולתי לראות אותם למרות שהוא הביט למטה .

״כולם , אני מבקש לשבת במקומות המיועדים לכם אנחנו רוצים להתחיל ״ אמר ניר , המארגן של החתונה ואני והארי הבטנו אחד בשני , ״נתראה..״ אמרתי והסתובבתי אך הוא מיד תפס את ידי , כמה טיפוסי להארי .
״צ׳ארלי.. ״אני שמח שזה נגמר ופתחנו דף חדש , תודה ״ הוא אמר .
שבאתי להגיב , הוא כבר הלך לו .

התיישבתי במקום המיועד לי והחתונה התחילה , ראיתי את קת׳רין יוצאת , משולבת עם אביה , יד ביד , והשיר הטיפוסי מתנגן ברקע .
חייכתי אלייה והיא עצמה את עינייה בהכרת תודה וחייכה בלחץ .
כלכך התרגשתי בשבילה .
ראיתי את בלה שלי מאחורייה , מפזרת פרחים לבנים ומחייכת .
בדיוק באותו הזמן , מבטי ומבטו של הארי נפגשו ושנינו חייכנו למראה שלה , בלה שלנו , הולכת ומחייכת .
זה היה כלכך מרגש .

״נייל הורן , האם אתה מוכן לקחת את קת׳רין פירס (אני לא זוכרת איך קראתי לה חחחח )באושר ועוני , בחולי ובבריאות להיות אשתך כחוק ודין ?״ הכומר שאל את נייל שהביט עמוק בעינייה של קת׳רין ושניהם החזיקו ידיים .

״אני מוכן ״

״קת׳רין פירס , האם את מוכנה לקחת את נייל הורן , באושר ובעוני , בחולי ובבריאות להיות בעלך כחוק ודין ? ״ הם הביטו עמוק אחד לשני בעיניים .
וראיצי את עיניו של נייל ושל קת׳ מתחיחות להיות נוצצות .

״אני מוכנה ״

״בזכות הסמכות שניתנה לי , אני מכריז עליכם בעל ואישה !! אתה מוזמן לנשק את הכלה ״
הכומר אמר לנייל והוא מיד תפס את קת׳רי ונישק אותה כאילו זאת הנשיקה הראשונה והאחרונה שלהם .
מיד קמתי ממקומי כמו כולם וצעקתי ומחאו כפיים , כמו כולם .

״אתם כולכך יפים ביחד !!״ ניגשתי אליהם ונישקתי את שתיהם , תודה לך שרלוט , תודה על הכל , את האחות הכי טובה שיכולתי למצוא !! ״ קת׳רין חיבקה אותי ומיד מישהו אחר משך אותה אליו .
״שר שלי , אין כמוך ולא תהיה בעולם הזה״ נייל חיבק אותי וראיתי שעומדים מאחוריי המון אנשים , אז פשוט חיבקתי אותו חזק ופיניתי מקום .

עברו להם שעתיים .
בהם רקדו , אכלנו ושוב רקדנו .
בלה נרדמה ממזמן , והלכה הביתה עם אמא ואבא שלי .
חצי מכמות האנשים כבר הלכה ונשארנו רק אנחנו הצעירים .
״הגיע זמן לריקוד המלכותי של הערב , קבלו במחיאות כפיים את נייל וקת׳רין הורן !!״ הדיג׳יי אמר ברמקולים וכולנו מחאנו כפיים שהשיר הכי רומנטי ויפה בעולם החל להתנגן .
My heart will go on – celina dion

(מומלץ להפעיל עכשיו עם תרגום לבנות שלא מבינות , השיר מדבר על המערכת יחסים בין הארי לשרלוט )

זה היה השיר שלי ושלו .
שהוא לקח אותי לסרט הראשון שלנו ביחד , זה היה הערב שבו החלטנו שאנחנו לוקחים את זה לשלב הבא .
שהלכנו לסרט ׳הטיטאניק׳ .
אני זוכרת כל רגע ורגע מהיום הזה , כאילו הוא היה אתמול .

צפיתי בנייל וקת׳רין , אוחזים יד ביד מגיעים אל הרחבה .
הוא אחז במותנייה והיא בכתפיו והם התחבקו והחלו לנוע מצד לצד .
הרגשתי את מבטו , יכולתי לחוש את זה מאלפי קילומטרים .
הוא הביט בי אך לא העזתי להביט בו .

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

(בכל לילה בחלומתיי , אני רואה אותך , אני מרגישה אותך , כך אני יודעת שהמשכת )

כל מילה ומילה הרגישה נכונה , הרגשתי את עורי סומר , עור ברווז , והמון צמרמורות , הרגשתי את הצורך להתפרץ בבכי .

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

(רחוק מעבר למרחק , ומרחבים שבנינו , אתה באת להראות לי שהמשכת לאהוב )

הרגשתי טפיחה קלה על גבי וליבי צנח , לא יכול להיות שהוא זוכר , שהוא מרגיש כמוני .
״את זוכרת את השיר הזה ?״
הוא לחש באוזני בשקט .
בלעתי גוש רוק שחסם את דרכי נשימתי .

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

(קרוב , רחוק , היכן שאתה , אני מאמינה שהחב ממשיך לאהוב , עוד פעם אחת , אתה פותח את הדלת , ואתה כאן בליבי והלב שלי ימשיך לאהוב עוד ועוד )

״אני יודע שכן צ׳ארלי ״ הוא המשיך וראינו זוגות מצטרפים לנייל וקת׳רין אך האור המרכזי הוא עדיין על הזוג המלכותי .

״שרלוט סטיוארט , תרקדי איתי ?״ הוא חייך אליי בחמימות והציע לי את ידו , מביט עמוק בעיניי .
לא ציפיתי לזה בא , לא חשבתי , אבל הלב לקח מקום יותר חזק מהראש ברגעים האלו והנהנתי ולקחתי את ידו .
הוא הוביל אותנו לרחבת הריקודים .

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone

(אהבה יכולה לגעת בנו רק פעם ראשונה והאחרונה לאורך כל החיים , והיא אף פעם לא תעזוב עד שנמות )

הוא הניח את ידיו הגדולות על מותניי ואני הנחתי את ידי כמעט בהיסוס על כתפיו אך ליבי בגד בי ולא ביזבזתי שנייה והתקרבתי אליו .
״ Love was when I loved you
One true time I hold to ״

(אהבה הייתה שאהבתי אותך , פעם אחת אמיתית אני אחזתי בך )

את השורות האלו הוא שר באוזני , בשקט ובחמימות .
עצמתי את עיניי והנחתי לגופי להצתמרר , כמו אז .
הרגשתי כלכך טוב , כלכך בטוחה בזרועותיו, רציתי להישאר שם לאורך כל הזמן שאני נושמת . רציתי אותו .

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

(שאתה כאן , אין דבר שאני מפחדת ממנו ואני יודעת שהלב שלי ימשיך לאהוב , אנחנו נישאר , לנצח בדרך הזאת , אתה מוגן בליבי והלב ימשיך לאהוב עוד ועוד ..)

הרגשתי את עצמי מזמזמת את השורות האחרונות אל אוזנו בחוסר מודעות , הייתי כלכך שלווה ורגועה , ובטוחה כאן איתו .
הוא חיבק אותי חזק ולא הרפה אפילו שהשיר השמיע את צליליו האחרונים , לאט לאט המוזיקה נעלמה וכולם מחאו כפיים וכך יצאתי מהחלום הקטן והוורוד שלי .
הייתי בתוך זרועותיו עדיין , והרמתי את פניי בכדי לפגוש בעיניו הירוקות , הוא הביט עמוק בעיניי ואחז בי כאילו אני הולכת להיעלם .
״צ׳ארלי אני אוה..״ מיד שמתי אצבע קטנה על שפתיו והשתקתי אותו , ״בבקשה לא האז , ששש ״ לחשתי לו וחיבקתי אותו בפעם האחרונה ופשוט הלכתי והשארתי אותו עומד שם , חסר מילים .

״צ׳ארלי .. חכי רגע ״ הוא בא אליי , שהייתי ליד הרכב שלי , מוכנה ללכת הביצה , לעשות מקלחת שקרה ולשכוח מכל מה שקרה הערב .
״מה הארי ?״ שאלתי אותו והסתובבתי אליו.
״תני לי לספר לך את האמת . למה עשיתי את מה שעשיתי , כך תדעי ואולי זה ישנה את דעתך ותביני הכל ״ הוא אמר והרגשתי את נשמתי עוצרת לרגע .
את האמת ? את הסיבה הכואבת שבגללה הוא נטש אותי ?
״אני לא רוצה לדעת אותה הארי , זה לא ישנה כלום , בבקשה ממך , תעזוב את זה ״ אמרתי בשקט ופתחתי את דלת הרכב .
״בבקשה .. אני לא יכול יותר , אני רוצה למות ורגשות האשמה מכרסמים אותי מבפנים , אני לא אותו הבן אדם כבר . לעזאזל אני כבר לא בן אדם !! בבקשה ״ הוא אמר וקולו מתחיל טיפה לעלות .
״אוקיי , דבר ״ אמרתי בפשטות , הייץי כלכך סקרנית לדעת למה הוא עשה את זה .
״לא כאן . תעקבי אחריי עם האוטו , תודה ״ הוא חייך אליי ומיד רץ למכונית שלו לפני שאשנה את דעתי .

אחרי כמעט חצי שעה של נסיעה סוף סוף הגענו למקום שהארי כלכך רצה שנלך אליו . זה היה בסוף העולם שמאלה בערך , יש פה גשר ומתחתיו נהר גועש , עצרנו לי עץ האלון הגדול שהיה שם ויצאנו מהמכוניות .
״טוב , קדימה הארי , תדבר , הגענו לפה ועכשיו תדבר ״ אמרתי לו והוא הנהן אליי והוביל אותי אל הספסל .
״אני לא יתחיל עכשיו לבלבל אותך , ולא ימשוך אותך , אני הולך לספר לך הכל , אני מבקש ממך רק בקשה אחת .
אל תקטעי אותי .
תקשיבי לכל מה שאני אויר ואל תקטעי אותי, אחר כך תפציצי אותי בשאלות כמה שתרצי , אוקיי ?״ הוא אמר לי והביט בי .
״טוב ״ נאנחתי וחיכיתי שהוא יתחיל לדבר .

נקודת מבט של הארי :

פלשבאק ליום שבו שרלוט גילתה שהיא בהריון .

שראיתי אותה , ידעתי שמשהו לא בסדר איתה , לעזאזל הכרתי אותה !! ידעתי כל מה שעובר עלייה , בכל שבריר שנייה .
אחרי שרבנו בסטארבקס והלכתי אחרייה , גיליתי את הבדיקות , 10 פאקינג בדיקות הריון .
לא ידעתי מה לעשות באותו הרגע , הרגשתי שאני רוצה לקפוץ מהגג , ומצד שני רציתי לקפוץ מאושר .
כמה שאני רוצה לגדל איתה ילד קטן , של שנינו .
אני חייב לספר את זה לרון , המנהל שלנו .

נכנסתי למשרדים הגדולים של חברת ״סייקו״ ופניתי אל עבר המשרד של רון .
״היי מר סטיילס , מר רון עסוק כרגע אני לא חושב..״ קטעתי את המזכירה המעצבנת ונכנסתי אל חדרו של רון שהיה בטלפון .
״כן ..״
״אוקיי .. אז נדבר ״
״אוקי ..המשך יום טוב ״
רון ניתק את הפלאפון והביט בי .
״הארי סטיילס, אפשר להבין למה אתה ככה מתפרץ אל המשרד ?״ הוא שאל ושילב את ידיו שהתיישב .
״זה מקרה חירום רון , אני לא יודע מה לעשות״ אמרתי והלכתי מצד לצד .
״מה קרה עכשיו ?״ הוא שאל והרים את גבתו האפורה .
״שרלוט בהריון ״ אמרתי בבת אחת ומבטו היה מעורבב עם משהו שאומר ׳ידעתי שזה יקרה׳ וקצת הלם .
״אין המון מה לעשות בנידון הארי , תינוק יהרוס לך את הקריירה , עכשיו כל הרכילויות וכל השמועות יתעצמו פי מיליון , וזה עלול להרוס את המכירות ״ הוא אמר בנונשלנטיות והביט בי כאילו זה כלום .
הרגשתי את דמי מבעבע .
״מה אתה מצפה שאני יעשה אז ?״ שאלתי מכווץ את ידיי לאגרופים , העצבים ניכרים בפניי .
״או ששרלוט תעשה הפלה , או שתיפרדו , אתה לא יכול להיות אבא בשלב הזה ״ הוא אמר והרגשתי שהגעתי לנקודת הרתיחה שלי .
״בולשיט !! אין פאקינג מצב שאני עושה את זה !! אתה והמכירות על הזין שלי אני לא מכריח אותה להיפרד או לעשות הפלה !!״ צעקתי והעפתי את הכיסא לאחור , מתהלך מצד אחד לאחר תופס את ראשי ויד אחרת על מותניי .
״אני מצטער מאוד , אתה חתום על חוזה בחור צעיר אבל מלבד זה אתה לא יכול להיות כלכך אגואיסט ״ הוא אמר ופערתי את עיניי .
״אני ? איך בדיוק אני יוצא פה אגואיסט ?! אני לא מוכן לתת לה לעשות את זה !! אני אוהב אותה !! זה הילד שלי שם , אתה לא יודע מה זה ההרגשה המחורבנת הזאת שאומרים לך להיפרד מאהבת חייך או להשליך את התינוק שלך למוות בטוח . אני לא עושה את זה !!״ צרחתי בקול כלכך גבוהה שאני חושב שעד אמריקה יכלו לשמוע אותי .
״תירגע בבקשה , אני מבין שאתה נסער הארי אבל אין מה לעשות . אלו הנסיבות , ואמרתי אגואיסט בגלל חברייך ללהקה , לא אגפת לך מהם ? לא אכפת לך מזה שבשבריר שנייה תהרוס את הפרנסה ואת הקריירה ואפילו את החיים של ארבעת החברים הכי טובים שלך ? לא אכפת לך מהם ?״ הוא שאל אותי והוא ידע טוב טוב מה הוא עושה לי , רגשות מצפון .
מה אני עושה לעזאזל ?!?!
״מה טפשר עוד לומר נערי , בפעם הבאה תשתמש באמצעי הגנה ״ הוא אמר והבטתי בו בגועל .
״לך תזדיין ״ ירקתי עלייך ויצאתי מחדרו בעצבים טורק את הדלת העוצמה שהיא יכלה לעוף מהמקום .
נכנסתי אל האוטו ונאנחתי , פניי החלו להירטב ודפקתי על ההגה לפחות 10 פעמים בעוצמה מטורפת מעצבים .
״אה !!!!!!!!״ צרחתי בכל הכל ופרעתי את שיערי לכל מקום אפשרי .
עצמתי את עיניי ונשענתי לאחור , ופשוט התחלתי לבכות , ולבכות .
התייפחתי שוב ושוב ללא הפסקה , לא יכולתי להפסיק .
הכנסתי את המפתחות לסוויץ׳ והנעתי את האוטו , ננתי גז מהער ויצאתי מהחנייה בבום אחד . הרגשת מראה מטשטשת את הראייה שלי ונהגתי כמו מטורף , לא ידעתי מה לעשות .
פתאום הייתה צפירה חזקה חזקה והבנתי שכמעט התנגשתי באוטובוס .
עצרתי בצד ופשוט בכיתי ובכיתי .

נקודת מבט של שרלוט :

הרגשתי שלקחו ממני את האוויר .
לא ידעתי מה לומר , הבנתי את הסיבה שלו.
הבנתי את הכל .
הוא לא עזב אותי כי הוא שמע שאני בהריון והוא לא רצה , הוא עזב אותי כי כפו עליו .
אבל למרות כל זה , אני לא יכולה לחזור אליו עכשיו .
אבל אני יודעת שהוא לא רע , שהוא אהב אותי באמת .
שזאת לא הייתה אשמתו .
״הבנת עכשיו ?״ הוא שאל שניסה לפענח את הבעת פניי .
״אני..אממ..כ..ככן הבנתי ״ גימגמתי מעט שחיפשתי אחר מילים .
״את רואה ? אני לא רציתי לעזוב אותך !! ונלחמתי בעצמי כלכך הרבה , והייתי כלכך מרוסק כמעט שנה וחצי , סוף סוף את יודעת את האמת ״ הוא תפס את פניי בשתי ידיו והכריח אותי להביט בו .
״אני אוהב אותך יותר מאת החיים שלי צ׳ארלי , את לא מבינה איזה גיהנום עברתי״ הוא אמר והוא הביט עמוק בעיניי מחייך חיוך תמים ואוהב .
״אני ..״ לא ידעתי מה לומר , לא ידעתי מה לעשות עכשיו .
״את סולחת לי ? עכשיו את יודעת הכל שרלוט !! אני רוצה שבלה תדע שאני אבא שלה , אני רוצה שנחזור , אני רוצה אותך !!״ הוא אמר והחיוך שלו היה ענק , העיניים שלו נצצו כשדיבר ולא ידעתי מה לעשות .
זה היה גדול עליי .
״אני לא יכולה הארי , אני צריכה לעכל את זה ״ אמרתי לו וברגע אחד פשוט קמתי משם והלכתי מהר לעבר האוטו שלי , נכנסתי אליו והתנעתי אותו בורחת משם .
משאירה אותו ככה ללא מילים .
לא יכולתי עם זה יותר .
מה אני עושה ?


תגובות (30)

מושלם ! תמשיכי אני מאוהבת בסיפור הזה,אמאלה פשוט מושלם!

09/05/2014 18:27

תמשיכייייייייי

09/05/2014 18:47

ואווווווווווווו אני הייתי סולחת לו למרות כל מה שעברתי וכל הכבוד שהוא סיפר לה אין עליוווווווווו אני מתה על הארי והוא מסכן וגם שרלוט מסכנה מה לעשות זה מה שהגורל רצה!!!!!!!!!!!!
והפרק מושלם בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי אני במתחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/05/2014 18:48

אמאלה מושלם !! כמה חיכיתי !! תמשיכיייי בבקשה כמה שיותר מוקדםם

09/05/2014 18:50

וואוווו מצד אחד אני רוצה שהם יחזרו להיות ביחד ומצד שני אני לא רוצה כי אז יגמר הסיפור אבל מה שכן הפרק מושלם!!!! תמשיכי במהירות

09/05/2014 19:12

יא, חזרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת. זה מושלםםםםם.

09/05/2014 19:33

זה מושלם אני קוראת את זה והסיפור הזה עושה לי צמרמורת הוא כל כך יפה

09/05/2014 21:58

תמשיכי סיפור מהמםם

09/05/2014 22:09

תקשיבי, אני מאוהבת בפאקינג סיפור המדהים הזה!!!

09/05/2014 23:13

אין על הסיפורים שלך פשוט מושלם!

10/05/2014 00:48

וואו את פשוט לא מבינה איזה רגשות עוברים עלי איזה צמרמורות כשאני קוראת את הסיפור שלך
הוא באמת משפיע עלי הוא כל כך יפה מרתק מעניין תמשיכי אך פעם אל תפסיקי
ושהם יחזרו כבר :))

10/05/2014 11:15

תקשיביי כל הפרק לא הפסקתי ליבכותתתת את חייבת שהם יהיו ביחד בפרק הבאר דיי אי אפשר ככה הם נועדו ליהיות ביחד חחחחח הישתגעתץתץ כבר אני מדברת כאילו זה אמיתי אבל את חייבת שזה מה שיהיה

10/05/2014 12:16

מור זה סיפור מושלםםם :)) רואים כמה השקעת בפרק ואת לא מבינה איזה פילס היה לייי התרגשתי בטירוף גם מהפרק עצמו וגם מזה שהעלית פרק!! את לא מבינה פשוט כמה זמן חיכיתי לפרקקק וכלכך שמחתי לראות שזה פרק כפוללל והוא יהיה יותר ארוךךך (ביחס לפרק 1) וזהו אני פשוט מאוהבת בפאנפיק הזה הוא מדהים, מושלם.. את כותבת מושלםםםם!! בקשה תמשיכי לכתוב עודדדד כשהפאנפיק הזה ייגמר (לצערי הרבב

10/05/2014 13:17

אעאעאעאע
אני מרגישה בדיוק מה ששרלוט אמרה בתחילת הפרק.
בכיתי חצי שעה אחרי שראיתי טיטאניק (סתם לא קשור ><)
מושלם! מחכה כבר לפרק הבא ;))

10/05/2014 14:10

עוד פרק דחוףףףףף מושלם פשוט אין מילים!! שיחזרו כבר אוף!

10/05/2014 15:07

פרק אחד הטובים!!! סוף סוף היא יודעת את האמת והם יכולים לחזור אבל שרלוט ברחה!!!!!!!!

10/05/2014 18:11

אומייגדדדד מורררר אני מאוהבתתתתת בךךךךךך תמשיכיייייייי וכןןן שבלה תדע שהארי אבא שלהההה

10/05/2014 18:19

אמאאאאאאאאאא איזה מושלםםםםםםם

10/05/2014 18:36

אני כולי צמרמורות !! כמה זמן חיכיתי לרגע הזה שהוא יגיד לה את האמת !! זה הסיפור היחיד שגורם לי להבין אז הצד האחר של המפורסמים למרות שזה לא אמיתי ותקשיבי יש לך יכולות אדירות בכתיבה !!

10/05/2014 19:59

תמשיכייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/05/2014 20:30

תמשיכייייייייייייייייייייייי

10/05/2014 22:05

יאיייייייי סוף סוף פרק!! את לא מבינה כמה חיכיתי לזה! אני כל יום פותחת את האתר בשביל לבדוק אם העלת עוד פרק וכל פעם אני מתאכזבת שאין פרק….אבל העלת פרק וכל הפרק הייתי עם חיוך על הפנים בגלל שיש פרק בגלל שנייל וקת׳רין סוף סוף התחתנו (יאאיייי!!) וגם בגלל ששרלוט אחרי כל כך הרבה זמן סלחה להארי!! את חייבת להעלות עוד פרק דחוף!!

10/05/2014 22:57

אני חא מעריצה של הלהקה אבל אני מערוצה של הסיפור!! ואוו אין מילים

11/05/2014 00:29

אומיגאד הפרק מהמם ואני ממש נמקווה שהם יהיו ביחד
ת לא מבינה איזה אושר שאת המשכתתת

11/05/2014 01:11

אמאלהההההה אני בהלםם שהמשכת והכי שמחה בעולםםם אמאלה איזה פרק מרגששש ומושלם אבל אוףף שתסלח לו כבר הוא באמת אוהב אותה היא חייבת להביןןן הלווואי שתסלח לו כבר ושיחזרו וכל הכבוד לך שאת באמת ככה משקיעה ובפעם המיליון את אלופהה וכותבת מדהיםם ובבקשהה אל תמשיכי עוד הרבה זמן כולנו פה במתח תמשיכי ❤️

11/05/2014 09:53

סופסוף העלית!! כל כך חיכיתי לזה!! כל יום כל דקה כל שנייה הייתי נכנסת לעמוד שלך באתר ובודקת אם העלית (הפרופיל שלך כבר במועדפים שלי חחחח)..
ועכשיו תגובתי לפרק הכפול: עכאגיןחחהיעגטןיהגרקבנצלפםטכעמלםםוטרכיךךצנבסרויהעועכבחחוג !!!! קודם כל אני צרחתי (בקול אגב) שראיתי שזה פרק כפול!! אין עלייך!!! אני יודעת כמה שאת עושה מאמצים לשמח אותנו וזה באמת קרה!! אז דבר ראשון : תודה ענקיתתתת <3 הפרק יצא כל כך מהמםםם באמת שכל קטע בו עשה לי צמרמורת וריגש אותי מאוד! בלה כזאת נסיכהההה ומסכן הארי..עד שסוף סוף הוא סיפר לה :(
בבקשה תמשיכי הכי מהר שאת רק יכולה!! אני מכורההההה לסיפור הזה!! הכתיבה שלך כל כך מושלמת!! את מושלמת!! אוהבת המוןןן!! <3

11/05/2014 11:19

אעעעאעאאעאעאעא סופסווףף פרק מווושלם תמשיכי דחוףף כאלה פרקים ארוכים כל פעעעם וששרלוט תקבל שיכל לקופסא הריקה שלה כבר ושתסלחח לו
אוההבת אותך תמשיכי דחוףף!

12/05/2014 23:04

וואיי זהה ממש ממש יפהה !
אניי לא מאמינהה ששרלוט לא חזרה אליו !
שרלוט והארי זה לנצח !

16/05/2014 13:58

אעאעאעאעאעאעאעעאעאעא
לאאאאאאאאאאאא
כןןןןןןןןןןןןןן
יאייייייייייי
מושלםםםםםםםםם
אני אפילו לא קראתי את זה.. מה חחחחח
אני אקרא ואגיב
בנתיים:
תודהההההההההההההההההה

17/05/2014 11:14

    זה
    היה
    מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    אני לא יודעת מה להגידדד
    הבטן שלי עושהההה בלופ בלופ!!! חחחחח
    התחרפנתי בגללך.
    עכשיו אני ממששששש לא רוצה שהלחכות חודשיים יקרה שוב
    תמשיייכי הכי מהר שלךך פליייזייי :)

    17/05/2014 11:25
30 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך