מור סטיילס
מה אתן חושבות ??? איך הייתן רוצות שהעלילה תתקדם ?
אני פתוחה לרעיונות כי הם עומדים להיגמר לי חחחח
תודה על כל התגובות אוהבת אתכן המון ❤️❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 13

מור סטיילס 13/02/2014 3704 צפיות 30 תגובות
מה אתן חושבות ??? איך הייתן רוצות שהעלילה תתקדם ?
אני פתוחה לרעיונות כי הם עומדים להיגמר לי חחחח
תודה על כל התגובות אוהבת אתכן המון ❤️❤️

נקודת מבט של שרלוט :

סוף סוף .
אחרי היום המתיש והמעייף הזה , סוף סוף בבית .
השעון הראה שהשעה כרגע היא 11:37 בלילה.
והינה אני , יושבת על ספת העור הלבנה שלי עם קערה של פופקורן על רגליי ואני יושבת ישיבה מזרחית בזמן שאני צופה בתוכנית הטלוויזיה האהובה עלי ״יומני הערפד ״ .
כן כן , אני יודעת שאני גדולה מידי בשביל יומני הערפד , אבל למי אכפת ?
צפיתי בעונה החמישית , פרק 12 , בדיוק בחלק שאלנה הצליחה לגבור על קת׳רין וברחה מהטקס שנועד להשמיד אותה ולתת לקת׳רין שליטה מלאה על הגוף שלה .
אלנה ברחה וברחה והיא סוף סוף הגיעה לדיימון בזמן שאני עודדתי בשמחה .
הייתי כלכך טים דלנה .
ואז הכל נהרס בגלל קת׳רין הזאת שוב .
בדיוק ברגע שקת׳רין הצליחה להשתלט על גופה של אלנה בחזרה נשמע צלצול בפעמון הדלת .
הסתכלתי על השעה , רבע ל12 . מי זה יכול להיות ?
קמתי מהספה עוצרת את הפרק המוקלט ולבשתי את החלוק שלי עליי , בכל זאת הייתי עם גופיה ללא חזייה ומכנסיים קצרים , לא ממש מכבד .
פתחתי את הדלת ושם עמד וויל , החבר הגבוה והחתיך שלי .
״וויל מה אתה עושה פ..״ נקטעתי על ידי שפתיו של וויל שנחתו בפיזור על שפתיי .
חייכתי לנשיקה הפתאומית ונתתי לו להיכנס והוא מיד בגר אחריו את דלת הכניסה .
״באתי לבקר את החברה היפה שלי , יש לי קצת חופש מהמועדון וחשבתי לנצל את זה ״ הוא חייך אליי את אחד מהחיוכים החצופים שלו ואני הרמתי גבה אך חייכתי בחזרה .
הוא הרים אותי בסגנון כלה אל עבר החדר שלי והניח אותי על המיטה בעדינות מנשק אותי ברוך .
זה בדיוק מה שאני צריכה , שמישהו ינער אותי וישכיח ממני את כל מה שקרה היום עם הארי , מישהי להתאהב בו , מישהו להתחיל איתו מערכת יחסים בריאה .
המשכנו להתנשק ו-וויל לקח את זה לשלב הבר , הוא ירד ונישק את צווארי , מתחת לאוזן , מוצא את הנקודה הרגישה שלי .
הייתי אבודה בתוך הרגשות והמחשבות ועייני היו עצומות כל התהליך .
״כן , בדיוק שם .. הארי ״ לפתע פעולותיו של וויל פסקו והוא התרומם , פקחתי את עיניי והבנתי מה אמרתי , מה לעזאזל ?!
״הארי ? מי זה הארי ?״ הוא קם מהמיטה והסתכל עליי כאילו הייתי איזו משוגעת .
״זה שום דבר וויל , זה סתם שטות בבקשה אל תעש..״ נקטעתי בגסות על ידו ״הארי זה אותו אחד שרבת איתו במועדון , אותו אחד מהעבודה שלך ? אני צודק שרלוט ?״ הוא הרים את קולו וכל מה שיכולתי לעשות זה להנהן חלושות .
״מה פאקינג הולך בניכם ?! אני ידעתי מהרגע הראשון שראיתי אותו שמשהו קורה !!״ הוא הרים את קולו עד לכדי צעקה ומיד נתקפתי דאגה . ״הוא האקס שלי , אבל זה שום דב..״ שוב הוא קטע אותי .
״האקס שלך ? האקס שלך ?! ולא חשבת לספר לי על זה שאת כל היום בעבודה עם האקס המזורגג שלך והזמן שאנחנו מתנשקים את פולטת את השם שלו ?!״ הוא צעק , בקול רם וברור גורם לי להשתנק .
״וויל בבקשה הילדה תתעורר ״ זה כל מה שיצא לי מהפה .
״הילדה ?! את פאקינג חושבת עכשיו על ….הילדה ״ הוא ניראה כאילו הוא חיבר לעצמו משהו בראש ופתר אותו .
״הילדה ..היא שלו ? אני צודק שרלוט ?״ הוא שאל הפעם מנסה לשמור את קולו רגוע .
קמתי מהמיטה מתקרבת אליו אך הוא שמר על כמה צעדים .
הנהנתי באיטיות ופניו ניראו בוערות מעצבים אך באותו זמן מלאות באכזבה ובעצב .
״את יודעת מה שרלוט .. אני רואה שאת פנויה פיזית אבל לא רגשית , זה ברור כמו שמש , אבל דבר אחד אני מבקש , אני לא רוצה להיות ריבאונד , אני לא בנוי לזה , שתהי פנויה נפשית , רגשית , תרימי לי פלאפון , עד אז , אני מעדיף שנשמור על מרחק ״ הוא אמר מביט בי בעיניים מלאות בעצב , יופי , פגעת בו שרלוט כל הכבוד .
״וויל ..״ ניסיתי נואשות אך ללא הצלחה .
״תחסכי את זה ״ הוא הניף את ידו מולי והסתער מהחדר שלי , אחרי שניות אחדות שמעתי את דלת הכניסה נטרקת .
ירדתי למטה במדרגות ונעלתי את הדלת נשענת עלייה .
מה קורה לך שרלוט ? מה לעזאזל זה היה צריך להיות ? אני מאוכזבת מעצמי , איל יכולתי אלוהים .
לקחתי כוס מים ושתיתי את הכל בלגימה אחת.
״אמא ?״ שמעתי את הקול המתוק ביותר קורא לי מהמדרגות , הפנתי את ראשי בכדי למצוא את בלה עומדת בכותונת הלילה הוורודה שלה ושיערה פרוע בזמן שהיא משפשפת את עינייה הירוקות .
״את יכולה לבוא לישון איתי ?״ היא התקרבה אליי והרימה את זרועותיה באוויר מסמנת לי להרים אותה .
הרמתי אותה על ידיי והיא פיהקה עם ידה הקטנה על הפה והניחה את ראשה על כתפי ״בטח בל , בואי נחזור למיטה ״ מיקמתי נשיקה על המצח שלה והבחנתי בעיניה הסגורות .
נשכבתי על המיטה ממש רגע אחרי שהשכבתי אותה סוגרת אץ עיניי ומעסה את גשר אפי בתסכול .
״איך זה שאפילו שאתה לא מנסה אתה מצליח להרוס לי הכל סטיילס ? איך ?״ אמרתי בשקט מביטה במלאך הקטן שישן לידי .
ממש הארי בקטן ובבת .
נשקתי לה וחיבקתי אותה חזק אליי , נרדמת לאט לאט .

בוקר :

״אמא ״
״אמא תתעוררי ״
״אמא זה יום שבת !!״
פקחתי את עיניי לאור חזק מהחלונות והבחנתי במשהו קטן ו-וורוד מקפץ סביבי על המיטה . בלה .
חיוך הופיע על פניי ובלה התיישבה לידי . ״קומייייייי , אני רוצה לראות את סבתא ודוד ריאן !!!״ היא אמרה בטון מתחנן מנסה למשוך אותי בזרוע .
״הינה קמתי , אני ערה , עכשיו את שמחה ?״ שאלתי והיא הנהנה עם חיוך .
ירדתי למטה אחרי ששטפתי פנים ושמתי טרנינג חמים ונוח וסירקתי את בלה .
בעודי הולכת אל החצר בלה קיפצה מאחורי בהתרגשות .
פתחתי את חלונות החצר הגדולים ובלה מיד רצה פותחת את השער לחצר של סבתא שלה .הידועה גם כאמא שלי .
חייכתי למראה הילדה שלי כך ומיד רצתי בעקבותיה .
״בוקר טוב מתוקה ״ אימי חייכה אליי שנכנסתי אל החצר שלה בזמן שבלה יושבת על רגלייה משחקת עם הצמידים שעל ידה .
״בוקר טוב אמא ״ חייכתי בחזרה והתיישבתי בכיסא .
״להכין לך תה מתוקה ?״ היא שאלה אותי והנדתי בראשי לשלילה .
״לא , לא זה בסדר אמא אני הולכת להכין לעצמי ״ חייכתי חיוך רחב וחם וקמתי נכנסת אל הבית .
הוצאתי כוס זכוכית ותיון ביחד עם סוכר וחיכיתי שהמים יתחממו .
איך השתנתי .
פעם הייתי ילדה מרדנית והרגשתי מקופחת , הרגשתי שאהבו יותר את אחי התאום מאשר אותי , ותמיד מרדתי בהורים . ועכשיו , אני פה בבית של אמא שלי , אחרי הכל , עם הבת שלי , הנכדה שלה , ואנחנו משפחה קטנה ומאושרת .
אולי הכל קרה לטובה . אם לא המצב עם הארי , לא הייתי מגיע אליה ומתחברת איתה כך מחדש . דברים טובים יצאו מזה , למרות שהשליחים עולים על החיובים בהרבה .
הקומקום צפצף בהודעה לכך שהמים חמים .
שפכתי מים חמים אל תוך הכוס עם כפית סוכר והתיון .
״שרלוט ״ אבי ירד במדרגות והצטרף אלי במטבח מנשק את ראשי .
״בוקר טוב אבא ״ חייכתי אליו והוא החזיר חיוך חם .
״להכין לך תה ?״ שאלתי אותו והוא הנהן בחיוך ״אני אשמח ״ הוא השיב והפנה את ראשו לחצר . ״הנכדה שלי פה ?״ הוא שאל עם פנים מוארות .
״בטח אבא , לך החוצה אני יביא לך את התה לשם ״ חייכתי והוא הנהן בתודה ויצא מהבית .
איזה מפחיד זה , לראות את ההורים שלך , לא צעירים וחזקים כמו פעם , זה אפילו מפחיד .
אני באמת מפחדת שהם לא ילכו לי .
ראיתי את אבא שלי מרים את את בלה והיא מחייכת אליו את אחד מהחיוכים שובי הלב שלה .
לפתע הרגשתי רטט בכיס האחורי של הטרנינג שלי . הנחתי את המגש עם הכוסות והרמתי את הפלאפון .
״קת׳ מה קורה אהובה ?״ שאלתי אותה מניחה את הפלאפון על הצד של האוזן שלי מחזיקה אותו עם הכתף ומרימה את המגש עם שלושת כוסות הזכוכית והכוס הקטנה של בלה .
״שרלוט !! שרלוט !! יש לי משהו לספר לך אץ חייבת לבוא לפה !!! ״ היא כמעט וצרחה לי באוזן .
״מה קרה לך ?״ שאלת מצחקקת על הקול הלחוץ שלה .
״אני חייבת אותך נו זה לא מצחיק !!״ היא נשמעה מאושרת אך לחוצה באותו הזמן .
״ טוב טוב , תבואי לבית שלי , אבל בית ליד , לשכנים זה הבית של אמא שלי , אני מחכה לך״ ציחקקתי והיא השיבה ״אוקי אוקי חמש דקות אצלך ״

״התה מוכן !!״ אמרתי בקול רם תופסת את תשומת הלב של כולם .
בלה מיד רצה ושמה עליה את הסינר הקטן , מתיישבת על הכיסא עם הידיים על היריבים והיא מחכה .
רציתי לטרוף אותה מרוב שהיא הייתה כזאת מתוקה .
״קחי מתוקה , תיזהרי לא לשפוך ״ חייכתי אלייה מגישה לה את הכוס הקטנה והיא הנהנה בחיוך ונשארה כך .
התיישבתי עם ההורים שלי ושתינו ודיברנו על דברים שונים .

פתחתי את דלת בית ההורים שלי בכדי לראות את קת׳רין נרגשת ולחוצה בכניסה אל הבית .
״קת׳ !! בואי החוצה תיראי את אמא שלי אחרי חמש שנים ״ ציחקקתי והיא חייכה אלי מהנהנת במבוכה .
״ואל תתביישי , את כמו בת בית פה , גם אחרי הרבה זמן ״ חיבקתי אותה והיא נכנסה אל הבית .
פתחתי את דלתות החצר הגדולות ויצאנו החוצה .
אימי הייתה בשוק מוחלט . ואבי עוד יותר .
״קת׳רין מרפי האם זו את ?! איך השתנת !! גדלת לנו ! אנחנו זוכרים אותך מאז שהיית בחיתולים , בואי לכאן !!״ אימי המרגשת חייכה וקמה להביא חיבוק חם ואוהב לקת׳רין שהייתה אדומה כמו עגבנייה .
״עבר זמן , אבל טוב לראות אותך ילדונת ״ אבי קם וחיבק אותה .
״ממש , אבל ממש כיף לי לראות אתכם שוב הסטיוארטים , המשפחה שתמיד הייתה לצידי ששלי פחות או יותר נעלמה ״ היא חייכה חיוך עצוב ואני חיבקתי אותה מהצד כנחמה .
״אנחנו תמיד פה , לא משנה מה ״ אימי שלחה לה נשיקה באוויר והיא חייכה בתגובה .
״קת׳רין !! את החברה של דוד נייל נכון ?״ באה ירדה מהכיסא שלה ונעמדה מול קת׳רין מושיטה לה ידיים באוויר בשביל שתרים אותה.
״כן מתוקה שלי ״ היא נשקה לבלה בלחיים וזאת חייכה את החיוך המתוק שלה .
״טוב , זה היה מאוד מרגש אבל לי ולקת׳רין יש על מה לדבר ״ חייכתי ומשכתי את קת׳רין אל תוך הבית .
לא יכולתי לחכות יותר .
״נו נו נו נו מה החדשות לעזאזל אני במתח !!!״ פתחתי אץ עיניי והתחננתי בקול מנדנד ומציק .
״את מוכנה ?״ היא שאלה מצחקקת .
היא נראתה כלכך מאושרת , וזה הדבר הכי כיף , לראות את החברה הכי טובה שלך מאושרת כך .
״נקלטתי ״
מה זאת אומרת ? לא הבנתי אותה .
״מה הכוונה ?״ שאלתי עם גבות מכווצות בחוסר הבנה .
״אני בהריון שרלוט ״ .


תגובות (30)

אני תגובה ראשונההההההההה פרק מושלםםםם איזה כיף שאת מעלהההה ישש אעאעאעעא תמשיכייייי

13/02/2014 10:45

אני רוצה ששרלוט תתחיל באמת לעמוד על שלה ולחסוך את כל התקריות המביכות הרלה כאילו רציני. ואז היא תביןשהיא עדיין אוהבת את הארי ותתעלם ממנו לגמרי ואז נייל יציע לקת׳רין נישואים ושרלוט תקנא והארי יפסיק לנשק את שרלוט כבר כי זה צפוי ומעצבן (אבל ממש אהבתי את החלק שהם נפגשו בריצה..) יש לי עוד רעיונות אם את רוצה

13/02/2014 10:49

מהמם חולה על הסיפור הזה פליז תמשיכי !!!!!!!!!!!!

13/02/2014 10:57

לאאא למההה הוא כן צריך לירדוף אחריה ואז היא תבין שהוא באמת אוהב אותה ולא עושה את זה סתם ושהוא מצטער שהוא עזהפב אותה ואת בלהההה

13/02/2014 11:04

מוררר סוף סוף המשכת!!!! באמת שעשית לי את היום עם הפרק… ועכשיו לתגובה על הפרק ^_^- יאי קתרין בהריון ^^ ושהארי ושרלוט יחזרו כבר חח תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/02/2014 11:06

ווואי תמשיכי !!

13/02/2014 11:08

מושלםם תמשיכייי

13/02/2014 11:12

ששרלוט ווויל היו ביחד !!!! למרות שגם הארי היה טוב חחחח תמשיכייייייי

13/02/2014 11:20

הארייי ושרלוט חייבים לחזור להיות ביחדדדד ,
והוא צריך להסביר לה שהוא פשוט היה בשוק והוא לא התכווון שהיא תלךך !
פרק מושלם כמוו תמייד :*
תמשייכי

13/02/2014 11:21

פרק מושלם תמשיכי
אפשר לעשות שבלה תבין שהארי הוא האבא שלה ותגרום להארי ולשרלוט להיות ביחד

13/02/2014 11:25

מה.
מה.
מה קרה פה עכשיו??
היא בהריון??
איזה חמווווד!!
ותמשיכייי

13/02/2014 11:25

אנחנו שתיים אז אני השנייה חח
או מיי גזר פרק מושלםםם אני פשוט מתה על הסיפורים שלךך !!!!!!! ברגע שבת דודה שלי אמרה לי שיש פרק אני כזה : יישש ישש ורצתי בכל הבית !!! (אני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל זה שווה את זה!)

13/02/2014 12:27

אעעעעאעאעאעעאעאעאעאעאעאא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

13/02/2014 12:53

ששרלוט תגלה לבלה שהארי אבא דלה ושרלטן תסלח לו על הקול והם היו משפחה מאושרת הסוף!! אה ודת זרוק את וויל, היא שייכת להארי!!! חחח
אני לא קולטת שהמשכת, לשבתי שפרשת לגמרי ולא רצית יותר להעלות את הסיפור, ופתאום אני מסתכלת בפרופיל שלך ואומרת לעצמי ׳רגע, לא היו 12 פרקים בעונה 2?׳ ואז קלטתי שבעלת עוד פרק וצרחתי מהתרגשות ^_^ כמה התגעגעתי לסיפור שלך מור!!!! מאוהבת בסיפורים שלך אין!!! 3>

14/02/2014 00:12

אלמוג צודקת תעשי מה שהי אמרה זה מוששלםםםםםםםםםםםםםםם אני לא מאמינה שהמשכתתתתתתתתתתתת ואת עוד תמשיכיייייייייייייייייייי ועכשיווווווווווווווו אני מתה זה אחד הסיפוריםםם3>

14/02/2014 00:55

מהמם

14/02/2014 05:58

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאאע תמשיכי זה מושללללללםםםםםם!!!!!!!!!!

14/02/2014 06:42

יואווו אני מאושרתתתתתתת כלכך כיף שחזרתתתתת!!!

14/02/2014 08:55

אפשר לעשות שבלה תבין שהארי הוא האבא שלה ותגרום להארי ולשרלוט להיות ביחד

כן וואי זה יצא מהמםםםםםםםםםםםםם!!!

15/02/2014 01:56

כככן הארי מיי פייב צודקת שבלה תגלה שאבא שלה זה הארי ותגרום להם לחזוורר !1
פרק ממממשש יפפה <3

15/02/2014 09:56

אהעאהעהאהע סוף סוף המשכת מוווושלם אני ידעתי שהיא בהריון לפני שהיא אמרה איזה כייף להההההההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

15/02/2014 11:12

אוי מיי גוד!!!! היא בהריון!!!! :O
תמשיכי מיד!!!

15/02/2014 12:32

את צריכה שהם יחזרו בדחוווופ זאת אומרת שהארי יפסיק לנשק אותה והיא תתחיל לנשק אותו משהו מותח אם תרצי תוכלי להוסיף שאיך שהוא הילדה תגלה שהארי הוא אבא שלה (:

15/02/2014 15:55

תמשיכיייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!דחוף!!!!!!!!
ואני רוצה שבלה תגלה שהארי אבא שלה

16/02/2014 09:07

יואווו אני במתחח תמשיכיי:]

16/02/2014 12:00

אפשר שבלה תגלה שהארי הוא אבא שלה והיא תחבר בין שרלוט להארי והם יהיו ביחד ובכל זאת בלה תכעס על שרלוט שהיא שיקרה לה אבל אז היא תסלך לה

16/02/2014 13:51

אומייגזרר!!!!!!!תמנשיכי דחוףף!עשית לי את היום!!

והארי ושרלוט חייבים לחזור!!אני במתח!!

17/02/2014 09:33

טים דלנה פוראבר!!!!! חחחחחח יומני הערפד אהבתתת חיייי ועכשיו נדבר על הסיפור המושלם שלך…
אני מ-א-ו-ה-ב-ת! מהרגע הראשון שהתחלתי לקרוא אותו המכרתי ולא הפסקתי לרצות עוד ועוד פרקים! חחחחחחחחחח אני פשוט לא הפסקתי לצחוק כשהיא קראה לו הארי במקום וויל , חחחחחחח גאוניייייייי!
תמשיכייי דחווףף בזכותך היום החרא הזה שהיה לי היום השתפר ;)

נ.ב. סורי אבל אין לי שום רעיונות :/

17/02/2014 11:22

את יכולה להודיע כל פרק מתי את חושבת שאת תמישיכי לפרק הבא? כולנו כאן כבר במתח וציפיה לפרק הבא :)

17/02/2014 14:04

יש מצב את שמה קישור לפרק 14 ?!?!?
הוא לא עובד!!!!!:(
פרק מושלםֱ

24/02/2014 09:38
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך