מור סטיילס
הייי אהובות ❤️
תודה רבה על הרעיונות עזרתן לי ואני עכשיו הולכת לחשוב על הכל ולסדר לי את הכל בראש .
הייתה בקשה שאני אגיד מועד מסויים שבו יעלה פרק ולדעתי זאת אחלה הצעה .
אז אני משערת שהפרק הבא יעלה במהלך שישי-שבת .
מקווה שאהבתן את הפרק , אוהבת המונים ❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 14

מור סטיילס 18/02/2014 4026 צפיות 27 תגובות
הייי אהובות ❤️
תודה רבה על הרעיונות עזרתן לי ואני עכשיו הולכת לחשוב על הכל ולסדר לי את הכל בראש .
הייתה בקשה שאני אגיד מועד מסויים שבו יעלה פרק ולדעתי זאת אחלה הצעה .
אז אני משערת שהפרק הבא יעלה במהלך שישי-שבת .
מקווה שאהבתן את הפרק , אוהבת המונים ❤️

נקודת מבט של שרלוט :

הגעתי ביחד עם קת׳רין אל האולמות של התוכנית , צועדות היישר לחדר הבנים בשביל להתעדכן ובשביל שהיא תיראה את ניילר שלה.
אחרי שהיא סיפרה לי שהיא בהריון , קפצנו שתיינו מאושר . כלכך שמחתי בשבילה .
זה הדבר הכי כיף בעולם , שתהיה לך ילדה , או ילד שאת יודעת שהם יצאו ממך , הם שלך , את הדבר היחיד שיש להם , את צריכה לדאוג להם .
והייתי עוד יותר מאושרת שהיא סיפרה לנייל הוא קפץ עד הגג והיא סיפרה שהוא כבר רצה ללכת לקנות לה ריהוט לחדר , ועגלה וכל מה שדרוש .
שמחתי בשבילה , שנפל בחלקה מישהו כזה , שהוא שומע שחברה שלו בהריון הוא פשוט יעשה הכל בכדי לעזור לה ולגרום לה להיות מאושרת .
משהו שאחרים לא זכו לקבל .
ניערתי את המחשבה הזאת מראשי , אנחנו הולכים להודיע לכולם עכשיו , מעניין איך הם יגיבו .
״בוקר טוב בנים ״
קת׳רין הפגינה נוכחות שנכנסו בדלת סוגרות אותה אחרינו .
הבנים , כל אחד מהם עסוק במקום אחר ובדבר אחר הסתובבו אלינו , מיד נייל הגיע ונישק את קת׳רין , לא נשיקה תמימה .
״טוב שתי ציפורי אהבה יש עוד אנשים בחדר ״
לואי אמר בקול נגעל גורם לנו לצחוק .
מבטי זז לדמות המתולתלת בצידו של החדר רק בכדי לגלות שהעיניים הירוקות שכלכך אהבתי כבר היו עליי .
״טוב לי ולקת׳רין יש הודעה ״ נייל אמר וכולנו הפנו את תשומת הלב נחדש .
״אנחנו בהריון ״ הוא אמר בפתאומיות , אני לא התרגשתי עכשיו כי כבר ידעתי על זה מלפני יומיים .
אבל השאר היו המומים .
״וואו !!!״ פתאום כל הבנים נבחו בצעקות ורצו לחבק את נייל ואת קת׳רין .
״נו וזה בן או בת ???״ לואי שאל בסקרנות וקת׳רין צחקה .
״עדיין לא יודעים את זה ״ היא אמרה ולפתע התפרצתי ״את תדעי את המין רק בחודש השלישי ״ חייכתי וכולם הסתכלו עליי ״מניסיון ״ אמרתי והרגשתי זוג עיניים ירוקות שורפות חורים אל תוך הגוף שלי .
״ אני רוצה כבר לדעת איזה חדר לקנות !! וורוד או כחול , אני כלכך מתרגש !! אנחנו הולכים לעבור את זה ביחד ״ נייל ציחקק ונישק את קת׳רין ליד האוזן .
״תעריכי את זה קת׳ זה ממש לא מובן מאליו , יש כאלו שעוברות את זה לבד . מי כמוני יודעת״ ציחקקתי אך מי שהיה אמור להבין את המסר ניראה כי הבין .
זאת הייתה עקיצה בול במקום .
אולי הייתי רעה , אבל לא היה לי אכפת , רציתי שהוא ידע כמה הוא פגע בי .
הארי הביט בי בעיניים גדולות וכמעט נפוחות ואדומות .
הוא גיחגח בגרונו ואמר בפשטות ״תסלחו לי ״ ועם החיוך הכי מזויף ביקום הוא יצא מהדלת .
משום מה זה עיצבן אותי , וממש עיצבן אותי .
קת׳רין סימנה לי עם הראש וידעתי כבר מה היא חושבת .
בלי לומר מילה , יצאתי מהדלת סוגרת אותה ומחפשת את דמותו של הארי .
ראיתי אותו נשען על אחת הבמות שם עם ידיו על פניו בתסכול ואז הוא העביר יש בשיערי פורע את כל התלתלים שלו .
התקרבתי אליו והתחלתי למחוא כפיים , ראשו מיד עלה למעלה .
״כל הכבוד הארי , ממש גברי מצידך להתמודד עם המעשים שלך ״ אמרתי בציניות מוחלטת וזה ניראה כאילו הארי התחיל להתעצבן .
״ממש בוגר מצידך להטיח לי את זה בפנים בכל פעם מחדש , אז מה ? אז עשיתי את זה ,והצטערתי על זה ואני עדיין מתחרט ומצטער על זה . את זאת שלא מוכנה לקבל את הסליחה שלי אז פאק איט תעברי כבר הלאה אישה ״ הוא אמר מעוצבן והמילים שלו פגעו בי , שוב .
״לעבור הלאה ?״ צחקתי ברשעות למרות שזה היה מזויף לחלוטין .
״תהיה בטוח שאתה רק זכרון מחוק שנשאר לי ממנו ממש חתיכה קטנה וזאת בלה ״ אמרתי מלאה בארס , רציתי לפגוע בו , שירגיש מה אני הרגשתי .
״את משקרת ״
״אני לא ״
״את כן ״
אני לא !!״
״את מוכנה להישבע שלא ?״ הוא לפתע שם מהמקום שלו והצמיד אותי אל גב הבמה .
״אתה מוכן לעזוב אותי ?״ שאלתי אותו בעצבים וחיוך חצוף התפזר על פניו .
״עד שלא תעני לי , לא ״ הוא אמר עם החיוך הכי שחצן שיש על הפנים . אבל בגלל שהכרתי אותו כלכך טוב ידעתי שזאת רק מסכה ובתוכו הוא רוצה להישבר .
זה לקח ממני את כל הכוחות בפנים לא להתפרץ ולומר לו שהוא לא רק זיכרון ואני די הבעיה כי אני לא מצליחה לשכוח אותו .
אבל זה משהו שאסור שהוא ידע לעולם .
״אתה זה שלא מוכן לתת לזה להיות רק עוד זיכרון , אני צודקת ?״ שאלתי מנסה להפוך את הנושא אליו והוא רק צחק צחוק לועג .
״את חושבת שאני מטומטם ? ואת יודעת מה ? כן , אני לא רוצה לתת לך להיות רק עוד זיכרון , את הרבה יותר מזה בשבילי . את האמא של הילדה שלי ״ הוא הצמד אותי אל החזה שלו , אפינו כמעט ונוגעים והעיניים בוהות לתוך הנשמה שלי .
״אתה זה שנטשת אותי בהריון , אתה זבל של בנאדם הארי ״ בשנייה שהמילים האלו יצאו מפי הבעתו השתנתה ממחוייכת וחצופה לעצבנית ואפילו כעוסה מידי אך פגועה כלכך.
מיד אחיזתו בידי נעשתה חזקה מידי , כמעט ומכאיב לי .
״את לא מבינה שאני לא עזבתי אותך מרצון , תאמיני שאם לא הם , אני הייתי עכשיו איתך בכל מקום שרק היית רוצה ! את לא מסוגלת להכניס למוח הזה שלך וללב שלך ששונא אותי כלכך שזה לא הייתי אני ?! זה לא אשמתי ?! ״ הוא חיזק את אחיזתו , ואף שהיא כאבה לי , המילים כאבו יותר .
״הארי..אתה מכאיב לי ״ לחשתי בשקט והוא מיד שחרר בעצבים .
״אני .. אני מצטער ״ הוא אמר וראיתי בעיניו ראית חרטה ועצב.
״למרות הכל אתה גם אלים אני מבינה . אל תעז להתקרב אליי , אידיוט ״ הסתובבתי ופשוט צעדתי משם משאירה אותו חסר מילים .
ישבתי בסטודיו שלי , הייתי חייבת להירגע .
הייתי חייבת לחזור לעצמי .
בשנייה שהוא צץ לי שוב בחיים אז הפכתי שוב לנערה בת 15 .
מה קורה לך שרלוט ?!
איפה השרלוט שבילתה חצי שנה כמעט של הריון בבית של מישהי שעזרה לה . איפה השרלוט שנלחמה ולא ויתרה .
בגלל כמה מילים שלו אני יימס ?!
ממש לא .
וכל הנשיקות האלה , מה עובר עליי אלוהים .
אני יודעת מה אני יעשה .
אני הולכת להתפטר מהעבודה .
זה הפתרון היחיד .

״אחותי הכל טוב ?״ נייל הופיע בדלת הסטודיו משלב את ידיו על החזה מחייך אליי .
חייכתי חצי חיוך והוא מיד התיישב לידי .
זרקתי את ראשי על כתפו ונאנחתי .
״למה הכל צריך להיות כזה מסובך ? למה ?״ שאלתי בתסכול והוא גיחך .
״שום דבר לא מסובך . במיוחד בשבילך . את מוותרת ? איפה השרלוט שאני מכיר ?״ הוא הרים את ראשו והניד אותו לכל הכיוונים .
״לא אני לא רואה אותה פה ״ הוא אמר והביט בי מחייך חצי חיוך .
״אני לא יודעת מה קורה לי נייל . מאז שחזרתם , שהוא חזר לחיי הגל התהפך , אני חוזרת להיות אותה נערה מטומטמת ומגניבה נשיקות איתו , איפה הכבוד שלי ?! הבן אדם פאקינג נטש אותי ואני עוד משחקת אותה אוהבים בסתר איתו ? אני לא יודעת מה עוד לעשות ״ עיקמתי את פניי ונייל חיבק אותי .
״שרלוט שלי ״ הוא נאנח והמשיך .
״הכל יהיה טוב , אז נכון יש תקופות פחות טובות , אבל הכל יהיה טוב בסוף היום ״ הוא אמר וחיבקתי אותו חזק .
״מה הייתי עושה בלעדייך ?״ צבטתי לו את הלחי בחיוך והוא נישק את מצחי .

״בוקר טוב !!
היום אנחנו נתחיל בחימום של 20 דקות ואז נתרגל את הריקוד אוקיי ?״ שאלתי את הקבוצה הראשונה שלי , הן רק בנות . והן כולן ענו לחיוב .
הפעלתי את השיר הכי נחמד שחשבתי עליו בשביל החימום ברגעים אלו והוא התחיל .
פתחתי את כל הוילונות בזמן המנגינה של ההתחלה וחשפתי את המראה הגדולה .

(Britney spears – perfume )

התיישבתי על ריצפת הפרקט הישיבה מזרחית והבנות עשו בדיוק כמוני .
חיברתי כף רגל אחת לשנייה יוצרת צורת פרפר .
״תישענו קדימה עד הסוף כמה שתוכלו ״ הנחתי אותן והתכופפתי למטה עד שנגעתי ברגלי ונשארתי כך למשך חמש שניות מיד עוברת לתנוחה הבאה .
לא רציתי לדבר ולהרוס את האווירה שהייתה אז פשוט עשיתי את התרגילים והן עשו אחריי .
נעמדתי והתכופפתי עד למטה שכפות ידי נגעו באצבעות רגלי . נשארתי כך למשך 10 שניות ומשכתי חזרה למעלה לאט לאט .
המשכתי לעשות את התרגילים והשיר נגמר .
מחאנו כפיים מחייכות ומיד החלפתי לשיר של הריקוד שלנו .
התחלנו לחזור על הבית הראשון עד שנשמעה דפיקה בדלת .
עצרתי את השיר וניגשתי לדלת .
פתחתי אותה ושם עמד אותו מתולתל .להיות מקצועית שרלוט .
״היי אני יכול לקחת לשנייה את קרולינה ?״ הוא שאל אותי מסתכל עליי .
סובבתי את ראשי אל כיוונה של קרולינה וסימנתי לה לצאת .
״תסגרו את הדלת אחריכם ״ אמרתי בקול נוקשה .
״הוא הנהן לחיוב וחזרתי למקומי .
״אוקי בנות לעמדות שלכן ״ אמרתי והפעלתי בחזרה את השיר .
אני לא אתן לזה להפריע לי , זה לא אמור להפריע לי .
אחרי כמה דקות שבהן הספקנו לתרגל מספר פעמים הדלת נפתחה חושפת את הארי וקרולינה .
היא נכנסה לאולם ונעמדה במקום שלה ואני הפעלתי את השיר מחדש לא נותנת בה מבט נוסף .
חזרתי למקומי והתחלתי להסתובב בין הבנות כאשר הן עשו את התנועות .
שמתי לב שהדלת עדיין לא נסגרה ועצרתי את המוזיקה .
״סיימת מר. סטיילס ?״ שאלתי לא מביטה בו ואחרי כמה שניות הדלת נסגרה .
הפעלתי בחזרה את המוזיקה ולקחתי אנחה ארוכה לפני שהמשכתי כרגיל .

אחרי ארבע שעות מפרכות עם כל הקבוצות שלי סיימתי את האימונים להיום .
הייתי מותשת , זה היה מעייף מאוד .
אספתי את כל החפצים שלי ונישקתי את קת׳ לשלום כי את שאר הבנים לא מצאתי .
נכנסתי אל תוך הרכב שלי והתחלתי לנסוע אל עבר החוג של שרלוט .
הגעתי לשם ונכנסתי פנימה פוגשת את מישל , המורה של בלה לריקוד , וחברתי הטובה .
״היי מהממת !״ היא נשקה לי ללחי וחייכתי אלייה .
״היי בובה , תגידי איפה בלה נמצאת אני לא רואה אותה כאן ״ ציחקקתי והיא הפנתה אותי להסתכל לכיוון הכיסאות שם ישבה בלה , דייזי החברה שלה ו….ג׳מה .
לקחתי נשימה ארוכה נפרדת ממישל מתחילה לצעוד אל עבר הבנות .
בשלב מוקדם או מאוחר אני יהיה חייבת להתמודד עם המציאות .

בלה כנראה זיהתה אותי כי ככל שהתקדמתי יותר היא רצה אליי בחיבוק .
חייכתי אלייה מרימה אותה על ידיי ומנשקת אותה .
״אמא דייזי יכולה לבוא אלינו הביתה ?״ היא שאלה אותי ושמתי לב שדייזי וג׳מה מתקרבות אלינו .
״היי את בטח אמא של בלה אני ….ג׳מה ״ ג׳מה הושיטה את ידה אלי ואז שהסתובבתי יא כנראה זיהתה אותי כי היא נעצרה לרגע .
״שרלוט ?״ היא שאלה בכדי לוודא שהיא לא הוזה וזה באמת מה שהיא חושבת שזה .
הנהנתי באיטיות עם חצי חיוך והיא מיד משכה אותי לחיבוק מוחץ .
״איפה לעזאזל היית ?! את פשוט נעלמת לך ואני דאגתי והארי היה כלכך שבור ומה קרה ?!התגעגעתי אלייך !! ״ היא שיחררה אותי מהחיבוק והביטה בי בעיניים גדולות וחמות .
החלטתי שאני לא אסביר לה מה קרה פה אז עשיתי את הצעד הבא .
״אולי תבואי אליי לקפה ונשב ונדבר ? גם הילדות רוצות לשחק ״ שאלתי והיא הנהנה עם חיוך ואז נפל לה האסימון .
״ילדות ..״ היא מלמלה בשקט והביטה למעלה מיד חוזרת אליי עם עיניים פעורות .
״זאת ..״ השתקתי אותה מהנהנת באיטיות .
״תעקבי אחרי האוטו שלי ״ חייכתי אלייה ויצאנו מהאולם .


תגובות (27)

ווואו מושלם!

18/02/2014 06:25

מושלם תמשיכי!!!!

18/02/2014 06:27

-המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך-
-המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך-
-המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך–המשך-
ולא עשיתי הדבק העתק רשמתי הכל לבד !!!
אז אני מציע לך להמשיך !!!!

18/02/2014 06:39

מושלם תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/02/2014 06:40

פרק מושלמיייי ! אמרתי כבר שאני מתה על הסיפורים שלך ?! כי אם לא אז תדעי שכן !! שראיתי את הפרק אני כזה : עאעאעא יש פרק !
אז קיצר בלי לחפור הרבה ת-מ-ש-י-כ-י-!

18/02/2014 07:57

יואווו אני מכורההה ♥

18/02/2014 08:08

זה פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם
את כזאת מוכשרתתתתתתתתתת

18/02/2014 08:58

מוכשרתתתתתתתת

18/02/2014 09:50

המשךהמשלהמשלהמשלהמשךהמדשךהמשלהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

(המשךך דחוףף:)

18/02/2014 10:13

מושלם.
מושם מידי.
אני מכורההה אין מה לעשות…

18/02/2014 10:29

דיי את חייבת להמשיךךךך בבקשה פיצוי על זה שחא המשכת שבועעעעע
פליז תנסי חעלות כל יום יומיים

18/02/2014 11:10

תמשיכייי
ומי זאת ג'מה תזכירי לי?

18/02/2014 11:50

ג׳מה זאת אחותו של הארי
ומור אין פשוט על הסיפורים שלך, הם הדבר הכי מהממם שיש! איזה כיף לקת׳ יש תינוק!!!! זה כזה חמוד! ובבקשה ששרלוט תסלח להארי ובלה תגלה שהוא אבא שלה והם היו משפחה מאושרת!!!! הם כאלה מושלמים ביחד!

18/02/2014 12:45

יש המשכת פרק מהמם מחכה להמשך :)

18/02/2014 13:34

מושלם מושלם מושלם מקווה שתמשיכי בהקדם!!!!!!"

18/02/2014 14:12

מושלם !! אני כל יום בודקת מתי את מעלה פרק !!
אני כבר מחכה לפרק הבא :)

18/02/2014 14:18

קוראת חדשהה ! למרות שאני קוראת את הסיפור הזה מזמןמןמן ;)
אני בטוחהה במיליוןן ואחד אחוזיםם שזה הסיפור הכייי מושלםם שקראתי בחיי על וואן דיירקשן ! ישלך כתיבה מושלמת, פשוט מושלמת. העלילה כלכך מעניינת, מושכת, מסקרנת, הורגתתתת לדעת את ההמשך ! את כותבת בצורה בוגרת, גבוהה אבל עדיין סלנג.. משו יחודי שיש אך ורק בכתיבה שלך ! את מציגה את הדמות של הארי בתור אחד ״רע״ כיביכול, שהוא לא מושלם.. (כמו ברוב הסיפורים שבהם החיים ורודים).
הסיפור גם הגיוני, לא פרק שלא קשור לפרק אחר.. יום אחד הוא בן 19 ואחרי 20 שנה ישלו 60 ילדים -,-
ישלך כתיבה מדהימה, עלילה מקסימה.. סיפור שיכול להצליח בתור סרט או ספר.. רציני.
מחכהה להמשךךך מדהימהה !!! ❤️❤️

19/02/2014 08:16

תמשיכי דחוף……… את כותבת מושלם…

19/02/2014 10:51

יששש ככה רציתי שזה ימשייךךךךךך מושלםםםם

19/02/2014 11:00

אהעאעהאהעאההא אמאלה פחד מרוב שהסיפור מושלםםםםםם תמשייייייייכייכיייייכייכייכיכיייייייי דחווווווווווף
עכשיו אני הולכת לסדר את המזוודה כי חזרנו מהטיול שנטי של הכיתה !!!!!!!!!

20/02/2014 07:30

אוו מיייייי פפאאאקיייננננגגגגגג גאאאאאדדדדד!!!!!
איזה חמוודדדד נייללללררררררררר נסיייכוווווווווששששש<3
והארי ! הוא מצליח לעצבןןןןןן אותיי כל כךךךךךךךךךךך אווחחח הארייי חתיכת מטומטםם………… מטומטם שאני אוהבת אבל עדייןןן מטומטםםם!

בקיצוורררר זההה מוושללמוווששש תממשייכיייי דחווףףף

20/02/2014 09:19

פליז תמשיכייי ואל תעשי את מה שעשית שהפסקת ל3 חודשים וחצייייייי

21/02/2014 03:34

אעאעאעאע מושלם מושלם ועוד פעם מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הארי מעצבן אותי! אבל הוא הארי אז נסלח לו…אני כל כך שמחה שלניילר וקת יש תינוק או תינוקת!תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/02/2014 07:54

היום שבת ולא המשכתתת בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

22/02/2014 09:25

למה את לא ממשיכה את אמרת שתמשיכי

22/02/2014 10:19

שבת.. תמשיכי ..

22/02/2014 11:32

הבטחת שתעלי פרק או שישי או שבת:

22/02/2014 12:04
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך