מור סטיילס
הייי לכןןןןןןן
אני יודעת שנעלתי מאוחר , אבל מצטערת זה הזמן היחיד שפנוי לי .
עמדתי בהבטחה שלי עכשיו עדיין שבת כי עוד לא 12 בלילה .
מקווה שאהבתן את הפרק כמו שאני אוהבת אתכן חיחיחיחי ❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 15

מור סטיילס 22/02/2014 3946 צפיות 32 תגובות
הייי לכןןןןןןן
אני יודעת שנעלתי מאוחר , אבל מצטערת זה הזמן היחיד שפנוי לי .
עמדתי בהבטחה שלי עכשיו עדיין שבת כי עוד לא 12 בלילה .
מקווה שאהבתן את הפרק כמו שאני אוהבת אתכן חיחיחיחי ❤️

ג׳מה – אחות של הארי (גם במציאות ).

״וזהו בערך כל מה שקרה ״ סיימתי את דברי .
עכשיו אני בביתי עם ג׳מה לצידי על האי במטבח , עם כוס תה וצלחת עוגיות .
סיפרתי לה את הכל כולל הכל .
היא רק ישבה עם פה פעור , אוזניים קשובות ולא הוציאה הגה .
סיפרתי לה על הריב . ושעזבתי , ואיפה הייתי כל הזמן . סיפרתי לה גם על האירועים שקרו בחודשים האחרונים .
בקיצור הכל .
״אני פשוט לא מאמינה , לא כאילו אין לתאר מה יש לאח האידיוט שלי בראש !! ״
היא אמרה בחוסר אמון מנידה את ראשה .
״שר , תחשבי על זה , את מכירה את הארי כמו כף היד שלך . הוא נלחם עלייך כמו מטורף כאילו והשפיל את עצמו בשבילך מי יודע כמה פעמים . את חושבת שהוא יזרוק את הכל לפח בגלל תינוק ? יש משהו מאחורי כל זה שלא מריח לי טוב אני אומרת לך . אני מכירה אותו , אני יודעת מי זה אח שלי ותאמיני לי אין מישהי שיודעת כמה הוא אהב אותך זה פשוט לא נשמע לי הגיוני ״ היא ניערה את ראשה בחוסר הבנה .
ולגמרי הבנתי אותה .
״ג׳ם , זה לא משנה לי יותר , את הקשה ביותר כבר עברתי , ואני סבלתי ברמות שלא סבלתי בחיים .
את יודעת מה זה לשרוד חצי שנה עם בטן שניראת כמו קרס בירה ואין לך לאן ללכת ? זה היה סיוט . ועכשיו שהכל יפה וחלק אני לא יכולה לסלוח בקלות . זה קשה לי אחרי הכל .״
הסברתי לה את הצד שלי והיא הנהנה בהבנה.
״ועכשיו אני רוצה את האמת . את רוצה לחזור אליו ? את מרגישה אליו משהו ?״
ידעתי שבאיזשהו שלב השאלה הזאת תבוא פשוט לא ידעתי באיזה .
אני ידעתי טוב מה רציתי אך לא רציתי להודות בזה . אין מצב .
״לא ג׳ם , אני לא רוצה לחזור אליו , זה נגמר ״ אמרתי והבטתי בה .
״ומה עם בלה ? היא תדע מתישהו שהארי הוא אבא שלה ?״
לא ידעתי איך לענות לה על השאלה הזאת . לא היה לי מושג .
״אני לא יודעת ג׳ם , אני לא יודעת ״ נאנחתי וצלצול טלפון קטע את השיחה שלנו .
״הלו ? ״
״כן , אני אהיה שם בעוד 10 דקות ״
״אוקי להתראות ״
ג׳מה ניתקה את הפלאפון וקמה ממקומה .
״שר , דייזי תוכל להישאר אצלך ואני אבוא לקחת אותה בעוד שעתיים יש לי פגישה דחופה שכמעט ושכחתי ממנה מרוב ההתרגשות שראיתי אותך ״ היא ציחקקה עם הבעת פנים שמראה לחץ .
״בטח אהובה מה השאלה בכלל תבואי מצידי ב12 בלילה ״ ציחקקתי וליוויתי אותה לדלת .
״תודה על השיחה זה עשה לי טוב , נתראה עוד מעט ״ ציחקקתי וחיבקתי אותה שוב .
״שמחתי לראות אותך שוב אחותי ואנחנו נעשה עוד המון שיחות כאלה ״ היא נופפה לי לשלום ויצאה מהדלת בזמן שאני סגרתי את הדלת .

אחרי שעתיים וחצי :

ישבתי על ספת העור שלי , אחרי מקלחת מרעננת , לבושה במכנס טרנינג סגול עם כיתוב לבן של ״אמברקומבי״ , גופייה לבנה שחושפת טיפה את בטני וגרביים לבנות דקות .
שעה אחרי שג׳מה הלכה , קילחתי את שתי הבנות ביחד ועשיתי להן אמבטיה נחמדה .
דייזי היא בעצם בת הדודה של בלה .
היא משפחה , אז החלטתי להתייחס אלייה כך.
הוצאתי אותן מהמקלחת והלבשתי את שתיהן בבגדים של בלה , סירקתי אותן ונשארתי אותן בחדרה של בלה עם הסרט ״פלונטר״ של דיסני.
אחרי חצי שעה שחזרתי הבחנתי בשתי הקטנות ישנות אחת לצד השנייה בנחת בזמן שהסרט מתנגן .
כיבתי אותו וחזרתי לסלון .
ג׳מה שלחה לי הודעה שהיא מתעכבת טיפה והיא ממש מצטערת , כמובן שמיד הרגעתי אותה כי באמת לא הייתה לי כל בעיה .
אז הינה אני , יושבת בשעה 8 וחצי על הספה מחלשת משהו מעניין לראות בזמן שאני מחכה לג׳מה .
קמתי אל המטבח להביא לי כוס מים ונשמע צלצול בפעמון הדלת .
לקחתי את כוס המים שלי איתי וניגשתי אל הדלת .
לקחתי לגימה בזמן שפתחתי את הדלת רק כדי להיחנק עם הלגימה הקטנה הזאת .
״מה אתה עושה פה ?״ שאלתי בנשיפה אחרי שבעלתי בכוחניות את המים .
״אממ.. ג׳מה שלחה אותי להביא את דייזי כי היא מתעכבת , אני מקווה שלא אכפת לך ״ הוא אמר בטון רגיל אך הוא השתדל כמה שיותר לא ליצור קשר עין איתי .
״כן .. תיכנס ״ אמרתי מפנה לו את הדרך להיכנס .
ג׳מה הזאת .. ידעתי שהיא זוממת משהו .
אני לא רציתי שהארי ידע איפה אני גרה , זה עוד פרט שנחשף , לאט לאט הוא גם ידע איפה ילדתי את בלה וזהו .
״בוא אחריי היא ישנה ״ אמרתי והוא הנהן עם ראשו .
סגרתי את דלת הכניסה ועליתי במדרגות והוא מיד אחרי .
בזהירות רבה פתחתי את דלת השינה של בלה , רק כדי למצוא את שתיהן ישנות מחובקות .
פניו של הארי הוארו עם חיוך בשנייה שהוא ראה אותן .
בזהירות רבה הוא ניגש אל המיטה , ולפני שהוא הרים את דייזי הוא ניגש לבלה מנשק אותה בראש .
״הארי … ״ אמרתי בקול שקט והוא נישק אותה עוד פעם אחת ומיד ניגש אל דייזי מרים אותה על ידיו .
הוא הניח אותה על צידו וראשה נשען על כתפו והוא מביט בבלה שוב .
״היא לא יודעת , נכון ?״ הארי שאל אותי , מיד הבנתי למה הוא התכוון והנדתי עם ראשי לשלילה .
הוא נאנח בשקט והביט בי .
אני לא יודעת למה לעזאזל הרגשתי רע , תמיד איכשהו הוא גורם לי להרגיש רע בסופו של יום.
אין לי על מה להרגיש רע , זאת הבעיה שלו , הוא זה שעשה את ההחלטה .
והיא השפיעה .
הוא יצא מהחדר בעקבותי עד שהגענו לדלת הכניסה .
״אתה רוצה לשתות ?״ הצעתי , לפחות אני אהיה מנומסת , גם אחרי כל מה שקרה , נימוסים הם דבר חשוב .
״לא תודה צ׳ארלי ״
צמרמורת חדה תפסה את גופי והרגשתי את עורי הופך לעור ברווז רק בגלל הכי ונוי הארור הזה .
״הארי..״ אמרתי באנחה והוא חייך חצי חיוך .
״לילה טוב , צ׳ארלי ״ הוא הסתכל עליי פעם אחרונה לפני שיצא מהדלת סוגר אותה מאחוריו .
כחול מה שרציתי לעשות זה לפרוץ בבכי .
נעלתי את הדלת ונשענתי עלייה מחליקה עד הריצפה .
האם זה ייתכן ?
זה ייתכן שזה קורה לי שוב ?
אני שוב נופלת בשבילו ?
אני שוב מתאהבת ?
אני לא רוצה להאמין לזה , זה רק תקופה , זה יעבור , הסיפור שלי ושלו נסגר ונחתם , אין יותר צ׳ארלי ואין יותר האז . אין .
עליתי לחדרי ונשכבתי על המיטה הריקה והגדולה שלי .
לקחתי כרית בין שתי ידיי מדמיינת שהוא שם איתי , שוקעת בחלומות על התקופה ההיא , לפני 4 שנים .

-בוקר –

אחרי ששמתי את בלה בגן נסעתי היישר אל העבודה שלי.
צעדתי אל תוך האולפנים , עוברת המון חדרי צוות עד שהגעתי לשלי .
פתחתי את הדלת בעדינות והחדר שלי ניראה מסודר מהרגיל .
נכנסתי אל החדר סוגרת אחרי את הדלת .
הנחתי את התיק שלי על הספה והבחנתי במשהו נח על השידה שלי .

׳בוקר טוב צ׳ארלי ..
אני יודע שאת תכעסי לראות את זה אבל אני לא הולך לוותר , עד שתהי שוב שלי ׳

היה כתוב בפתק .
מתחתיו הייתה קופסאת שוקולדים .
השוקולדים האהובים עליי .
אי אפשר ככה אלוהים , ככה אני לא אצליח להעלים את מה שמאיים לחזור , בחיים לא .
לקחתי את הקופסא ואת הפתק וניגשתי אל חדרו של הארי שהיה במורד המסדרון .
דפקתי על הדלת ושמעתי את קולו הצרוד קורא להיכנס .
נכנסתי וסגרתי על את הדלת בחזרה .
״הארי , אני ביקשתי ממך לא לעשות את זה יותר , מה שעשיתי לך עם הפרחים לא הספיק ?״ שאלתי אותו טיפה מעוצבנת .
״בוקר טוב גם לך , חשבתי שתאהבי את השוקולדים האלו ?״ הוא אמר בטון קובע עובדה אך היה סימן שאלה בקולו .
״חשבת לא נכון , זאת פעם האחרונה שאני מבקשת , מספיק עם זה ״ אמרתי לו והוא תפס את ידי סובב אותי אליו כך שהיינו צמודים אחד לשני בצורה בלתי ניתנת לתיאור , לא הפעם .
״תגידי שאת לא רוצה שאני אנשק אותך ואני עוזב ״ הוא אמר לי ונשימתו מורגשת על שפתיי .
מיד השתחררתי מהאחיזה שלו ואמרתי ״לא הפעם הארי . לא הפעם .״ ובלי להוסיף מילה יצאתי מהחדר .
אני חייבת לעשות לזה סוף , זה לא יקרה יותר.

נכנסתי אל החדר שלי ונשכבתי על הספה עם ידי על מצחי והשנייה על בטני .
אני לא מרגישה טוב , אני לא מרגישה טוב בכלל .
נשמעו שלוש דפיקות בדלת .
״פתוח !!״ צעקתי והדלת נפתחה במהירות ונסגרה באותה המהירות חושפת את נייל המחויך .
״היי ניילר מה החיוך ?״ שאלתי בחצי חיוך והוא בא והתיישב על ידי מניח את רגליי על ברכיו .
״תקשיבי שר , אני חייב לספר לך משהו , בגלל שני סומך עלייך ואת ממש אחות בשבילי אז אני בוטח בך מספיק אבל אסור לך לגלות את זה , גם בעינויים ״
הוא אמר וזה הותיר אותי מסוקרנת .
״נו אתה יודע שאני לא אספר !! קדימה אתה מסקרן אותי !״ אמרתי והוא חייך והנהן .
״אני הולך להציע לקת׳רין נישואים ״ הוא אמר והוציא מכיסו קופסא אדומה .
נותרתי המומה .
הוא וקת׳רין , החברה הכי טובה שלי והחבר הכי טוב שלי הולכים להיות בעל ואישה .
״אני לא מאמינה ניילר !!!!!!! אתם הולכים להיות נשואים !! כאילו בעל ואישה !! עם בית גדול ו20 ילדים ואתם הולכים להיות נשוא… ״ קיפצתי בכל החדר משמחה ונייל ציחקק והחזיר אותי משתיק אותי עם ידו .
״שקט !! זאת הפתעה ואת הורסת !!״ הוא אמר ואני חייכתי חיוך ענק וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי .
״אני כלכך שמחה בשבילכם !!! אתם הזוג הכי יפה שיש כאילו !״ קפצתי עליו והוא צחק ונפלנו על הספה מצחקקים .
הקופסא האדומה נחה על הספה והדלת שלי נפתחה ללא שום הודעה .
״שר אני חייבת אותך ל….שנייה ״ קת׳רין עמדה בדלת ואני ונייל בעיקרון היינו אחד על השני על הספה במצב שלא ניראה טוב לעין בכלל .
״קת׳ ראית את נייל אני חייב אות..ו ״ שמעתי את קולו של הארי קורא ושניות לאחר מכן הוא עמד ליד קת׳רין ולשניהם את אותה ההבעה על הפנים .
״אממממ זה כלום … רק נפלנו ״ ציחקקתי בלחץ ונייל החביא את הקופסא בזמן שעמדנו .
״טוב הסתדרתי נדבר״ קת׳רין לא הסתכלה עלינו ויצאה מהחדר מיד , ידעתי מה היא בטח חושבת והיא בטח מתווכחת עם עצמה , אני מכירה אותה כלכך טוב .
״קת׳ חכי רגע !!״ צעקתי לה אך ללא כל התייחסות מצידה .
״מה עשיתם ?״ הארי שילב את ידיו על החזה שלו ועמד בפתח הדלת .
״לא עיניינך ״ דחפתי דרכו ויצאתי מהחדר לחדרה של קת׳רין .
פתחתי את הדלת וראיתי אותה יושבת על הכיסא מול מראת האיפור ובידה יש מברשת שהיא מנדנדת מצד לצד במהירות .
ישר ידעתי שהיא עצבנית .
ככה היא הייתה עושה עם העט בבית הספר שהמורה הייתה מעירה לה והיא הייתה מתעצבנת .
אני מכירה אותה כלכך טוב .
״קת׳ את סתם מתעצבנת על שטויות את לא מבינה שלא עשינו כלום שם ?״ אמרתי לה והיא גיחכה . אוי לא היא נכנסה למצב הזה עכשיו .
״ טוב , זה בהחלט ניראה כמו כלום ״ היא אמרה בקול נוטף ארס .
״ את עכשיו מתנהגת כמו ילדה בחטיבה , אני יהיה עם נייל ? תגידי את באמת חושבת שהיה משהו ? את לא אמיתית ״ אמרתי בקול לא מאמין והיא הסתובבה מכיסאה ונעמדה .
״אז מה עשיתם אחד עם שני , או שאני יגיד אחד על השני ?״ היא שאלה עם שילוב ידיים על החזה ויכולתי לראות שהיא פגועה .
״קיבלתי שיחה משמחת ונייל היה שם ומרוב אושר קפצתי עליו ונפלנו אני נשבעת לך קת׳רין למה לי לשקר לך ?! זה נייל !! החבר שלך מזה ארבע שנים , האח שלי ? את באמת חושבת שהיה משהו ?״ שאלתי אותה והיא התיישבה על הספה .
״אני מצטערת שרלוט זה ההריון הזה מכניס אותי לכל מיני מצבי רוח , אני לא יודעת מה עבר לי בראש , את סולחת לי ?״ היא שאלה וחייכתי אלייה מהנהת .
״ברור !! החברות הכי טובות לנצח לא ?״ שאלת עם חיוך והיא הנהנה וחיבקתי אותה .

עברו להם כמה שעות והגענו לסוף היום .
ישבנו כולנו בחדר המאפרת של קת׳רין כי הוא היה די גדול ונייל תפס את תשומת ליבנו .
״אוקי היום כולכם מוזמנים לבית שלי ושל קת׳ הולכים לעשות ערב משפחתי שלא היה לנו הרבה זמן !! שעה 9 כולכם אצלי !״ הוא צעק וכולנו הרענו , הוא שלח לי קריצה קטנה ומיד ידעתי מה הוא הולך לעשות .


תגובות (32)

מהמם תמשיכי פליז

22/02/2014 14:56

קת , נייל – חתונה אהעעעעעאעעעאעאע איזה כיף !!!!!!!!!!!!
אהבתי תמשיכייייייייייי

22/02/2014 15:05

וד מאוד אוהבת! אני לא יכולה לחכות לפרק הבא (שאני מאוד מאוד מקווה שהיה ביום יומים הקרובים כי אין לי הרבה סבלנות. זה לא שאני מאיימת או משהו, אבל זה סיפור מהפנט, מה את רוצה)! אז מור, שאת יכולה (ושזה היה בקרוב) תמשיכי, כי אין על הסיפור שלך!

22/02/2014 15:58

תמשיכי!! הסיפור הזה מושלםםםםם

22/02/2014 22:27

תמשיכי !!!! :)

22/02/2014 22:44

תמשיכי זה מושלם!!!!

23/02/2014 04:34

אעאע חתונהההה יאי ^_^ תמשיכי!!!!

23/02/2014 04:59

מושלם תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!

23/02/2014 05:07

מהמם
תמשיכי מהר !

23/02/2014 05:42

מתי את ממשיכה ? :)
זה מהמם ^^

23/02/2014 06:07

מושלםםםם תמשיכיייי

23/02/2014 07:13

תמשיכי

23/02/2014 07:19

תמשיכייכיכיכיכי

23/02/2014 07:59

מושלםםםם

23/02/2014 08:10

תמשיכי ^*)%#%*$#$#@$^%@$&*)^
!!!!!!!
מתי את ממשיכה?!?!?!?!?

23/02/2014 09:50

תמשיכייייייייייי
את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםם

23/02/2014 10:53

שלמותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אין עלייך מדהימה !!

23/02/2014 11:15

וואו הורס!!!!!!!!!! פשוט מושלם!!!!
את נותנת לי השראה לכתוב גם סיפור.. יודעת מה אני יכתוב ותגידי לי עם אהבת זה חשוב לי!!

23/02/2014 12:00

מושלםםם ותמשיכייי

24/02/2014 07:53

כבר כתבתי שזה מהמם !! אני כל כך מחכה להמשךך !
גם אני כותבת סיפור על הארי,אני ישמח אם תיכנסי ותקראי:*

24/02/2014 09:55

מתי את ממשיכה?!?!?!?!
זה כל כך יפה שאני בוכה !:)

24/02/2014 10:00

המשך!

24/02/2014 11:05

תמשיכי דחוף !! מושלם !

24/02/2014 13:52

אומייגד תמשיכי דחוף דחוף אני חייבת לדעת את ההמשך 

25/02/2014 11:59

ישששש ככה בדיוק רציתי שזה יהיה!!!!!! מור זה מטשלם תמשיכיייייי

26/02/2014 01:46

אווו מייי גאדדד תמשיכייייייייייי

26/02/2014 06:45

מהמםם מהמםם מהמםםם בבקשה תמשיכי היוםםם ❤️

26/02/2014 08:48

מתי את ממשיכה?!?!?!
אני בודקת כל חצי שעה !

26/02/2014 10:20

תמשיכי אני נכנסת כל יום ואת לא ממשיכה !!!
(היה טוב שרשמת באיזה ימים יעלה הפרק )

26/02/2014 11:48

תמשיייכי

26/02/2014 12:56

דייי נוווווווווווווווו תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

27/02/2014 05:58

תמשיכי ⚫!!

27/02/2014 15:09
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך