ריקוד חיי עונה 2 פרק 18

מור סטיילס 16/03/2014 5166 צפיות 46 תגובות
.

טוב .
תקשיבו בנות , אני מבינה אתכן , אני יכולה להגיד אפילו שאני הייתי במקום הזה שלכן אבל גם אני למדתי להבין שאלו שכותבות את הסיפורים שאני קוראת לא יכולות כל יום ולא כל שבוע ולפעמים לא כל חודש להעלות פרק .
אתן צריכות להבין שלכתוב פרק לא לוקח חצי שעה או 10 דקות , בכל פרק ובכל קטע בפרק מושקעת מחשבה וכל מי שרוצה לקחת את הסיפור שלה ברצינות צריכה להשקיע מחשבה על כל קטע וקטע ואיך הוא ישפיע על המשך הסיפור ואם הוא בכלל מתאים ומעניין , ונכון זה לא תמיד מעניין ומתאים אבל זה מה שיש .
אתן באמת לא יודעות מזה להיות בכיתה י׳ב שאין לך זמן לנשום בכלל ואני נמנעת מלהיכנס לאתר ולקרוא את התגובות האלו כי אני מרגישה מגעיל שאני מאכזבת אתכן אבל אין לי ממש ברירה פה , אני לא יודעת אם אני בכלל יעמוד בהבטחה של כל שבוע פרק .
אני צריכה גם לזכור ספרים שלמים בעל פה לכל הבגרויות שלי וגם לזכור וכל פעם להמציא ולחשוב על רעיונות חדשים לסיפור , ועוד במיוחד שהסיפור כבר לא כלכך כיף לי לכתוב אותו כי אני מרגישה שהוא איבד עיניין .
אני משתדלת כלכך לכתוב ולחפש רעיונות חדשים אבל אני טיפה נכשלת .
אז יש לי משהו לומר לכן , מי שלא מתאים לה עם הזמנים שאני מעלה והזמן שלוקח לי להעלות שלא תקרא . באמת זה לא מעצבים או מכעס או ממשהו אחר , אני באמת אומרת לכן שלא באלי לאכזב אתכן .
כרגע אין לי אפשרות להעלות כל יום פרק , אני מקווה שבזמן הקרוב הלחץ ישתחרר ויהיה לי זמן .
אני מקווה .
אני אוהבת כל אחת ואחת מכן ואני לא רוצה לאכזב אז אני מצטערת אם זה קורה .
אני מקדישה יותר זמן למחשבות על הסיפור הזה ועל הכתיבה שלו מאשר שאני מקדישה לחבר שלי וזה לא דבר נורמלי לעשות תסכימו איתי .
אני מבקשת שתהיו סבלניות ומי שלא מסוגלת אז פשוט שלא תקרא לטובתה כי אני לא יכולה להבטיח כלום .
אתן צריכות להבין שגם לי יש חיים מעבר לסיפור הזה ואין תמיד זמן ותחת לשבת לכתוב אותו .

אז באווירה לא ממש נעימה :

עונה 2 פרק 18

״קת׳רין את יוצאת ??״ שאלתי בחוסר סבלנות.
״כמה דקות !!״ היא צעקה בחזרה ונאנחתי .
אנחנו נמצאות בסלון כלות , מחפשות אחר השמלה המושלמת לקת׳רין .
משהו שניראה רחוק מאוד מאיתנו .
אנחנו כבר פה מעל לשלוש שעות והיא מדדה בערך 100 שמלות ואף אחת לא מוצאת חן בעינייה .
קבענו את התור כבר , ביום של החתונה לבוא לסלון כלות הזה ופה להתארגן ולהתאפר והכל.
אני כבר מצאתי לעצמי את השמלה המושלמת.
שמלה בצבע וורוד אפרסק סטרפלז , המחוך חתום בקו אבנים קטנות בצבע כסף ומהם מתחילה מלמלה ארוכה ופתוחה , ביחד עם עקבים תואמות בצבע אפרסק .

״מה את חושבת על זאת ?״ קולה של קת׳רין הוציא אותי ממחשבותי והרמתי את פניי להביט בה .
השמלה הזאת הייתה מושלמת .
לבנה וארוכה , סטרפלז צמוד מעוטר באבנים ונותן מחשוף עדין ושולי השמלה מתחכחים ברצפה שהיא הלכה , היא לבשה גם עקבים תואמים לבנים וגדולים .
״היא האחת !״ מחאתי כפיים וקמתי בהתרגשות .
היא באמת הייתה מושלמת , מבליטה את כל הקימורים הנשיים ומסתירה את מה שצריך להיות מוסתר . רק לראות אותה כך עשה לי חשק להתחתן .

״אני מתה עלייה !״ קת׳רין צווחה בזמן שהיא הביטה בראי .
״זאת האחת ? ״ שאלתי והיא חייכה חיוך מלא באושר .
״בהחלט ! באלי לישון איתה ולאכול איתה ולהתכרבל בה ולעשות אהבה עם נייל דרכה ״ היא אמרה ואני פתחתי את עינייה ופרצתי בצחוק גדול .
״אל תדאגי זה יתגשם ״ ציחקקתי והיא נכנסה חזרה אל התא להוריד אותה .
לא יכולתי לתאר לעצמי איך היא בטח מרגישה עכשיו .
מחפשת את השמלה המושלמת , מתחתנת עם הבעל המושלם ובהריון מושלם .
לא יכולתי שלא לחשוב על עצמי במצב הזה וכמה שהייתי רוצה להיות במצב הזה , איתו .
שאני וקת׳רין נמדוד שמלות ואני אמצא את המושלמת , ובערב אני אחזור הביתה אליו ואל הילדה שלנו , ושנתחתן , שאבי ילווה אותי אל המזבח , ושם הוא יעמוד , בחליפה שחורה שלו , מחייך אליי .
ושבכל יהיה מושלם .
הלוואי שכל זה היה קורה .
אני לא נמנעת מלהרגיש את הצביטה הזאת שאני רואה את קת׳רין ונייל ככה ,
שלא תבינו אותי לא נכון , אני הכי מאושרת ושמחה בשבילם בעולם . וזה מגיע להם .
אבל אני פשוט לא מצליחה להימנע מזה .

״טוב בואי נלך ״ היא אמרה מחזיקה את השמלה ביד בזמן שהיא צעדה מחוץ לתא המדידה .
אחרי מספר דקות שבו עשינו את ההזמנה היינו כבר מחוץ החנות ונכנסו לחנות הלבשה תחתונה שהייתה בדיוק ליד .
״שלום ״ פניתי אל המוכרת בדלפק והיא חייכה בחזרה , ״אני אשמח לדעת איפה יש לכן סטים לליל כלולות ״ אמרתי והיא הנהנה ומיד הנחתה אותנו לשם .

אחרי שעה טובה ומורטת עצבים בסוף קת׳רין קנתה לה סט ואני קניתי לעצמי כמה זוגות של חזיות .
״טוב , עכשיו מה שצריך זה רק שמלה ונעליים לבלה והכל מוכן ״ חייכתי אלייה והיא מיד שילבה את ידה בידי .
״אוי !! כן כן וצריכים לקנות גם כמה בגדים קטנים לתינוק שלי ״ היא אמרה וליטפה את בטנה .
חייכתי אלייה חיוך חם והתחלנו לצעוד אל החנות הבאה .

נקודת מבט של הארי :

״טוב , אני חושב שזאת האחת , עכשיו אפשר ללכת ?״ שאלתי את אחותי ג׳מה מיואש מכל הסיבובים האלו .
״גם אני חושבת שהיא האחת , אתה לא חושב על למדוד עוד אחת אולי היא תהיה יותר יפה ?״ היא אמרה והצביע על עוד חליפת טוקסידו .
״לא ג׳ם , אני אוהב את זאת ״ אמרתי בעקשנות ונכנסתי חזרה לתא בכדי להוריד את החליפה , אחרי כמה דקות יצאתי בחזרה איתה על הידיים שלי ואני וג׳מה צעדנו אל עבר המוכרת .
״נו אז אתה הולך לספר לה את זה ? מתי ?״ היא שאלה אותי שהגענו אל המוכרת שמיד לקחה את החליפה והעבירה אותה ״600$ ״
היא אמרה בפשטות ומיד הגשתי לה את כרטיס האשראי שלי .
היא ארזה את החליפה והגישה לי את השקית ביחד עם הכרטיס ואמרה ״תודה שקנית בטוקס״ .
יצאנו מהחנות ושמתי את משקפי השמש שלי עליי .
״כן ג׳ם אני חייב לספר לה , אבל לא עכשיו , אני נחכה לרגע המתאים , עכשיו רק השלמנו , אני לא רוצה להרוס הכל ברגע אחד ״ אמרתי לה והיא שילבה את ידה בשלי בזמן שצעדנו אל האוטו .
״ומתי לדעתך יהיה הרגע המתאים הזה ?״ היא שאלה בזמן שהגענו אל הרכב ולחצתי על הכפתור פותח אותו ומיד נכנס אליו ואחרי ג׳מה.
״אני עוד לא יודע ג׳ם , אני עדיין מנסה להבין ״ אמרתי לה נאנח בזמן שהדלקתי את המנוע .
אחרי כמה דקות היינו כבר על הכביש .
״פאק הארי , אתה חושב על זה שיש לך ילדה , בגיל של ליז כאילו , ושתיהן חברות טובות , בלי לדעת שהן בנות דודות ״ היא אמרה והרגשתי צביטה בלב שהיא אמרה לי את זה ,
״כן ילדה שלא יודעת שאני אבא שלה ״ אמרתי באנחה כבדה והיא הביטה בי ,
״אוי אל תדאג , אני בטוחה שאחרי שתספר לשר הכל יסתדר הארי ״ היא ניסתה לעודד אותי אבל היא בעצמה לא האמינה לזה .
״אני רק יכול לקוות לטוב ״ אמרתי והיא חייכה אליי חצי חיוך ושיפשה את גבי .
״אוי כמה שאמא תשמח אם היא תשמע , היא תמיד אהבה את שרלוט ועוד ילדה ממנה וכזאת מתוקה ? אני חושבת שהיא תקפוץ מהגג ״ היא אמרה צוחקת גורמת לי לצחוק .
״אי אי ג׳ם אני מחכה ליום הזה , שאני ואת ,צ׳ארלי וג׳ף נשב ביחד עם אמא ורובין ועם ליזי ובלה , כרגע זה החלום הכי גדול שלי ״ חייכתי למחשבה של הזאת שתיארתי אותה בראשי , זה באמת החלום הכי גדול שלי .
״הארולד שלי ..״ ג׳מה נאנחה ומיד המשיכה ,
״אני יודעת שקשה לך עכשיו , תאמין לי שאני יודעת וגם מרגישה . אבל זאת תקופה , וגם היא תעבור , אם אלוהים ירמה אתה שוב תזכה בשרלוט , ואם הוא ירצה שתמשיך הלאה , אז אתה תמשיך הלאה , כל עוד אתה מנסה אתה תזכה בה , אבל אם היא לא רוצה , אז זה נגמר , אתה מבין אותי ?
אני רוצה שתדע , שאם זאת לא שרלוט , אתה תוכל להיות מאושר עם מישהי אחרת .
אבל אתה צריך להיות חכם מספיק בשביל להחזיר את שרלוט אלייך ובמהירות האפשרית״
מה הולך להיות איתי , מה ?

אחרי כל היום המעייף ובסיבובים בכל העיר סוף סוף הייתי בבית .
מיד הנחתי את כל השקיות בהן נעליים , חליפות , תחתונים וכו , כל השולחן במטבח ועליתי אל המקלחת .
פשטתי את בגדיי ונכנסתי אל המקלחת החמה מכוון לי את המים בדיוק על החום המתאים .
לא יכולתי להימנע מלחשוב על שרלוט . מלחשוב על כמה שהייתי רוצה אותה לצידי , כמה שאני רוצה את הילדה שלי לצידי .
וכל זה , רק נתן לי כוחות להמשיך .
להמשיך ולדעת שהן יהיו שלי , שתי הבנות שלי יחזרו אלי .

בוקר :

אחרי ריצת בוקר מרעננת , נכנסתי אל אולפני התוכנית המוכרת והתקדמתי אל עבר החדר שלי .
הבחנתי בכמה חברי צוות מוכרים ובירכתי אותם לשלום על הדרך .
בזמן שכוסנס קפה בידי ועל גבי תיק גב קטן נעצרתי מול הדלת של קת׳רין שומע המון ציחקוקים ורעשים .
פתחתי את הדלת וגילתי את לואי ושרלוט יושבים אחד ליד השני ובספה השנייה נייל וקת׳רין מתמזמזים להם בעוד שלואי ושרלוט צועקים איכס , או תמצאו חדר למיניהם .
פרצתי בצחקוק קטן והם הסתכלו עליי החלו לצחוק .
״בוקר טוב שותף ״ לואי טפח על גבי שהתיישבתי .
״בוקר אחי ״ חייכתי אליו ומיד העברתי את מבטי אל שרלוט .
״בוקר טוב שרלוט ״ אמרתי משתמש בכל כוחי בכדי לא לקרוא לה צ׳ארלי .
״בוקר טוב הארי ״ היא חייכה חצי חיוך ומיד קמה מהספה .
״טוב אני הולכת להכין את השיעור , נתראה ״ היא אמרה ונופפה אלינו בזמן שיצאה מהחדר .
ידעתי שזה לא המקרה והיא סתם חיפשה תירוץ לברוח .
בינתיים נייל וקת׳רין הפסיקו ממזמן ובניהם לבין לואי התנהלה שיחת חולין על משהו אקראי .
״אני הולך להכין לי עוד נס מישהו רוצה ?״ שאלתי בתור סיפור כיסוי למרות שאני הולך לראות לאן שרלוט שלי נעלמה .
״אני אשמח , 1 וחצי סוכר ״ נייל אמר וחייך .
״עוד מישהו ?״ שאלתי שוב והם הנידו בראשם לשלילה .
מיד אחרי כמה דקות הייתי כבר באזור חדרי החזרות ושמעתי שיר מוכר בווליום גבוה מאוד.

Love that once hung on the wall
Used to mean something, but now it means nothing
The echoes are gone in the hall
But I still remember, the pain of december

(אהבה שפעם הייתה תלויה על הקיר , הייתה אומרת משהו אבל עכשיו היא אומרת כלום .
ההדים נעלמו במסדרון , אבל אני עדיין זוכרת את הכאב של דצמבר )

פתחתי את הדלת בחריץ קטן בכדי לראות מה קורה שם וראיתי את שרלוט שלי , רוקדת לצלילי השיר הזה , רוקדת כמו שפעם , אז בבית שלנו , שהיא הייתה מבולבלת , ולחוצה היא פשוט הייתה הולכת לחדר הגדול שהיה שלה עם ריצפת הפרקט והמראה הגדולה על הקיר ופשוט רוקדת לצלילי השיר שמביים את רגשותיה .
שניסיתי להבין את המילים הכל התבהר לי .

Oh, there isn't one thing left you could say
I'm sorry it's too late

(או , לא נישאר דבר אחד שתוכל לומר , אני מצטערת זה מאוחר מידי )

היא דיברה עליי .
שזה מאוחר מידי להתנצל .
מאוחר מידי לדבר , מאוחר מידי .
צפיתי בה , מניעה את גופה בצורה כלכך יפה , בזמן שהיא נושכת את שפתייה בריכוז ועינייה עצומות .

I'm breaking free from these memories
Gotta let it go, just let it go
I've said goodbye
Set it all on fire
Gotta let it go, just let it go

(אני משתחררת מהזכרונות האלה , צריכה לשחרר אותם רק לשחרר אותם , אמרתי שלום , העלתי את כולם באש , חייבת לשחרר אותם רק לשחרר אותם )

העזתי לקחת מעד קטן ולפתוח טיפה יותר את הדלת .
עכשיו ראיתי אותה יותר טוב , יכולתי לראות שפנייה היו לחות , עם שבילים קטנים של רטיבות והיא פשוט בוכה ?
בכל מקרה היא רוקדת בכל החדר בכל הריכוז האפשרי .

You came back to find I was gone
And that place is empty, like the hole that was left in me

( חזרת לגלות שאני כבר לא פה , והמקום הזה ריק כמו החור שנשאר בי )

לא יכולתי לראות את הבכי שלה ככה בלי לעשות כלום , אז צעדתי לתוך הסטודיו .

Like we were nothing at all
It's not that you meant to me
Thought we were meant to be
Oh, there isn't one thing left you could say
I'm sorry it's too late

(כאילו לא היינו כלום בכלל , זה לא שאת חשובה לי , חשבתי שאנחנו צריכים להיות ,
אוו , אין שום דבר שנותר לך להגיד , אני מצטערת זה מאוחר מידי )

לאט ובטוח , התקרבתי בצעדים קטנים אל שרלוט שעדיין לא שמה לב לנוכחותי בחדר .
באינסטינקט מידי , היא הסתובבה ותפסתי אותה בידיי , מחזיק בה כאילו זאת הנשימה האחרונה שלי .
היא הייתה מופתעת אך לא עשתה כלום בכדי להשתחרר , היא רק הביטה בי , בעיניים גדולות ורטובות .

I've broken free from these memories
I've let it go, I've let it go
And two goodbyes, led to this new life
Don't let me go, don't let me go

Don't let me go, don't let me go, don't let me go

Won't let you go, don't let me go
Won't let you go, don't let me go
Won't let you go, don't let me go
Won't let you go, don't let me go .."

(השתחררתי מהזיכרונות האלו , נתתי להם ללכת , נתתי להם ללכת , ושתי להתראות , מובילה את זה לחיים חדשים , אל תיתן לי ללכת , אל תיתן לי ללכת . )

בעזרת אגודלי , ניגבתי את דמעותייה הקטנות והבטתי עמוק בעינייה , היא לא זזה .
הבטתי בה , היא הייתה כל כך מושלמת .
העיניים המדברות והלחיים האדומות והמסורות , האף הקטן הזה והשפתיים האלו , הן החולשה הכי גדולה שלי .
בצעד אידיוטי וספונטני לגמרי החלטתי ללכת על זה .
ברגע אחד של להט , ריסקתי את שפתיי על שפתיי בנשיקה תובענית ורעבה שלאא לאט נרגעה והפכה לנשיקה תמימה ואוהבת .
נלחמנו לשליטה שלבסוף אני , הארי סטיילס , נכנעתי לה .
היא עטפה את ידייה סביב צווארי ואני אחזתי במותנייה .
ידייה ליטפו את התלתלים המסורבלים שלי ועברו לעצמות הלחיים שלי .
זה היה כלכך מושלם , הרגשתי שאני על ענן .
אבל כמובן , שום דבר לא מושלם .
ברגע אחד חזרתי למציאות , ברגע שפתיה עזבו את שלי .
״לא ״ היא מלמלה .
״לא לא לא לא לא ״ בבקשה אלוהים לא , שהיא לא תתחרט .
היא עזבה אותי וצעדה לפחות 10 צעדים אחורה ממני .
״אתה אמרת שלא יהיה בנינו כלום , רק אל תשקר לי , לא שוב , בבקשה , אנחנו כלום הארי , אל תנשק אותי שוב , בבקשה ״ היא אמרה במהירות ושמה את התיק על כתפה מסתלקת משם במהירות הבזק .

מה לעזאזל עשית ?


תגובות (46)

תמשיכי אוהבת אותך !!!

16/03/2014 12:09

ואי זה מושלם ושהם יחזרו כבר

16/03/2014 12:21

:0 אני באדלוידה בחולון…
וכשקראתי את זה נעצרתי והייתי ככה :0 wtf?!?!?!?!!!??!?♥♥♥♥
ואני חייבת לציין שבגלל שא מעלה פעם ב…
קיצר כשאני שהעלת פרק פתאום יש לי קשרים בבטן…. 0.0

16/03/2014 12:26

OMG
תקשיבי זה סיפור ממש מושלם!!
אני מתה עליו!
ובקשר להודעה למעלה:
אני יודעת איך זה מרגיש בכיתה י'ב עם כל הלחץ הזה…
שאי אפשר אפילו דקה לנשום!
וזה בסדר שלא כל שבוע תעלי פרק…
זה תקופות שקורות לכולם!
ותתפלאי או לא… הן עוברות בסוף!
אז אל תדאגי.. בשביל הסיפור הזה אני בטוחה שמלא קוראים\קוראות שלך יוכלו אפילו לחכות חודש בשביל פרק אחד! זה כבר קרה ולי זה לא ממש הציק… אני מחכה בסבלנות ובסופו של דבר את תעלי פרק נכון?!
אז אין לך ולנו מה לדאוג…
תרגישי בנוח לכתוב את הסיפורים שלך!
אל תרגישי כאילו מכריכים אותך…
כי זה לא טוב להרגיש ככה. את אפילו אמרת שאת כותבת פרקים בשביל לפרוק, אז תפרקי…
ומתי שאת לא צריכה, אל תפרקי ואל תכתבי.
ואני והאקס שלי נפרדנו בגלל דברים כאלה שאני נותנת לו פחות תשומת לב בגלל האתר וכל הלחץ בלימודים…
אז תחשבי קודם עלייך!
ועכשיו, אחריי החפירה הזאת…
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/03/2014 12:29

מורייי אני ממש מעריכה שאת מעלה למרות לחץ אני מבינה אותךך תודה שאת מעלהה ועוד פרק כזההה?! מוררר זה כלכך מושלם אני מחכה להמשךךךך

16/03/2014 12:35

מושלם תמשיכי מתי שאת רוצה……..

16/03/2014 12:37

את כותבת נדירר
תמשיכיי!!!!!!!!!!!!!!

16/03/2014 12:38

תמשיכייייייי!!!!!!$

16/03/2014 12:50

אני ממש מעריכה את זה שאפילו עם כל הבגרויות והכל את מוצאת זמן לכתוב לנו את הפרקים ואת לא צריכה להרגיש לא נעים או להרגיש שאת מאכזבת אותנו כי זה להפך- תחשבי על זה ככה, כאשר אני לפחות רואה שהעלת פרק מצטברת הי שמחה ענקית ואני אומרת לעצמי " או מי גד! או מי גד! ! היא העלתה פרק! !!!" אני מתרגשת ושמחה ואני בטוחה שאל הקוראים שלך הם ככה. אז את לא מאכזבת אנשים את משמחת אותם כאשר את מחליטה חשבתי על המחשב או על הטלפון ולכתוב פרק למאות צופים שמחכים שהפרק יעלה וברגע שהוא עולה הם- אנחנו מאושרים! !! אז בבקשה על תרגישי רע אם עצמך כי לא עשיתי שום דבר רע בעצם… וכן התגובות האלה באות לא מתחושת אכזבה אלה מהתחושה של הציפייה והרצון לעוד! !
אז אחרי זה ישנה המילים הרגילות שלי (או של כל כאחד אחר ):
תמשיכיי6יייייייייייייייייייייטייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםם חוךה על הסיפוררר הזההההההההההההה מצפה כבר להמשךךךךךךךךךךךךךךךך חולה על הסיפור הזה! !!!!!!!!!!! תמשיכייייייייייייייייייי! !!!!!!!!!!!!!

16/03/2014 13:04

זה מושלם !! ואני מבינה אותך עם כל הלחץ הזה ואני רק יכולה להגיד לך שאת ממש לא מאכזבת, אותי לפחות לא, ואני יחכה כמה שצריך עד שיעלה פרק !! בקיצור קחי כמה זמן שאת צריכה כדי לכתוב פרק !

16/03/2014 13:39

אני לא מאמינה לא לא לא בבקשה שהם יחזרו כבר הם צארלי הם חייבים להיות ביחד
בבקשה שהם יחזרו כבר נמאס שהם לא ביחד ולא נשואים ומאושרים :(

16/03/2014 14:22

מקווה שתמשיכי בקרוב.. אבל תקחי את הזמן שיהיה לך כוח לכתוב עוד פרק מושלם.. אם את יכולה אשמח שתקראי את הסיפור שלי לדעתי את תאהבי אותו..

16/03/2014 16:18

תמשיכי מתי שאת יכולה ,
פרק מהמם !!!!!!!!!!!! :)

16/03/2014 16:28

תמשיכיי דחוף!!!!!!!!!!!

16/03/2014 17:27

את כותבת מושלם ואסור לך להפסיק!!!
והסיפור ממש לא איבד עניין הוא הסיפור הכי טוב שקראתי אי פעם!!!
אני ממש מעריצה אותך על כך שאת יודעת לכתוב כלכ כך יפה ולהסתדר עם כל הבגרויות והבעיות שאת עוברת
בבקשה תמשיכי ואף פעם אל תפסיקי :)

16/03/2014 17:54

תמשיכיי

16/03/2014 19:17

OMG אני לא מאמינה למה הם לא ביחדדדדדדדדדדדדדדדדד אני לא יכולה יותר כבר שתוותר לו ושהם ידברו ששרלוט תספר לבל על מי זה אבא שלה ושהיה סולחה בנהים ושהתחתנו כבר אני מתה כמה אני יסבול את זה שהם לא ביחדדדדדדדדדד????????.. ואני מסכימה איתך אני מאוד מבינה אותך כי גם לי זה ככה הכל יושב על העורק הראשי ולוחץ כמה מבחנים ובגרויות זה יותר מידי אז פשוט תמשיכי בשלך ותמשיכי הסיפור מושלםםםםםםםםםםם

16/03/2014 21:29

ואואואואוא מושלםםםםםםם תמשיכי
ןבקשר להודעה שלך אני מוכנה לחכות כמה זמן שאפשר בשביל פרק איד אנימפשוט התמכרתי התאהבתי בסיפורר בפהזהה כלכךךך !!! ובהצלחה לך בכיתה י״ב ובהמשל ..

17/03/2014 01:28

ואו מורוש זה פשוט מושלם!!!!!!
ומבחנתי יקח לך שנה (אני מקווה שלא) להמשיך אני אפעם לא יפסיק לקרוא ובאמת שאל תילחצי שאם לא תמשיכי ירדו לך הקוראים…
love you!!!!!!!!!!!!
מיקי מאוס

17/03/2014 15:57

וואווווו מושלםם אני מתה על הסיפור הזה אני נכנסת על יום לאתר ודבר ראשון שאני עושה זה בודקת אם העלת את הסיפור !!
ובאמת שלא משנה לי מתי תעלי כי אני תמיד יקרא את הסיפור ותמיד ישאר איתך !!
כי את כותבת פשוטטט מושלםםם – מושלם שמעת ?!!!
קיצא אין לך מה לדאוג
אה ותמשיכייי
מיני מאוס

17/03/2014 21:50

תקשיבי הסיפור מושלם הןא לא איבד עיניין ואני מאוד מעריכה את זה שאת בכלל מעלה פרק כל הכבוד לך עם כול הלחץ שיש לך!!!

18/03/2014 20:35

אני נמשכתי לסיפור שלך כל-כך, וכשהפסקת לכתוב (אני חושבת שבפרק 12)
אני כל יוםםםם בדקתי אם את המשכת, והיום בדקתי אם סוף סוף יש פרק 13, והיה! הכל!
זה כמו אוצר אעאעאע*~*
קראתי במשך 55 דקות בערך עד לפרק 18.. ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות עם המשך חיי XD
את כותבת מושלם! ורק בזכות הסיפור שלך עשיתי משתמש באתר הזה כדי שאני באמת אוכל להביע כמה הסיפור שלך מרגש אותי. (בפרק שנייל הציע נישואים? אני הזלתי דמעות! אשכרה בכיתי מזה)!

בבקשה בבקשה תמשיכי. אני יודעת ובטוחה שיש לך חיים מחוץ לזה ובאמת את עסוקה.. אבל תראי כמה מעריצות יש לך פה, ובאמת שאני לא היחידה שריגשת והצלחת באמת להשפיע.
תודה רבה לך!
ו..
תמשיייכייייי!

21/03/2014 21:47

אני גם מאוד מעריכה את זה שאת מעלה פרקים את לא צריכה לשבת על התחת כל יום כי גם אני בעצמי לא יושבת כל יום על המחשב בשביל לכתוב לבנות פה באתר פרק :) והפרק ממש יפה

22/03/2014 02:40

דרך אגב, את יכולה אולי לתת לנו את האימייל שלך, למקרה שאם לא תמשיכי את הסיפור כמו שקרה לפני זמן קצר..
שנוכל להיות איתך בקשר.. ושבאמת תביני שאנחנו אוהבות את הסיפור שלך.
ואם פעם אחת באמת את חושבת שאת לא יכולה לכתוב..
אם הסיפור שלך כתוב במחשב, זה מצויין
ופשוט תכתבי אותו ב"וואן שוט"…
וזה.
כאילו.
יהיה.
נפלא.
:")
אבל אני רק אומרת.
יותר טוב שאת משאירה אותנו במתח לאיזה כמה שעות :S

22/03/2014 14:00

מתי את ממשיכה כבר יום שני?
מהמם!!!!

24/03/2014 14:21

מחכה ומחכהה הלואיי שתמשיכי היוםם בבקשהה.

24/03/2014 19:23

באמת שאני יכולה להבין אותך יפה בגרויות והכל אבל כבר עבר שבועיים וזה הסיפור הכי יפה שקראתי ותאמיני לי קראתי מלאאא וכל 2 דקות אני בודקת אם את מעלה אז בבקשה תנסי להעלות יותר מהר

27/03/2014 17:41

ניייצןןן צודקתת!

ואת יודעת מה בכלל מיוחד בסיפור שלך?
שזה מישהי, מתבגרת, כותבת את הסיפור.
לא סופרת, בת 103 שכבר מבינה בזה.
הכתיבה שלך כל כך נכונה, והעלילה והדמויות…
זה בדיוק מה שאני אוהבת. ואני בטוחה שאני לא היחידה!
ואם אני קוראת פרק, לא לוקח לי דקה לקרוא אותו.
הכל מפורט ומדוייק. לא כמו הסיפורים שלמשל בקבוצות בפייסבוק.
כל יום אני בודקת אם את מעלה, וכל פעם מתאכזבת מחדש לראות שלא כתבת כלום.
ואני, מודה שאני סוג של תולעת ספרים.
אני תופסת סיפור ולא מפסיקה לקרוא אותו!
אבל אני אומרת לך, זה הסיפור הכי הכי הכי טוב שקראתי!
ואני לא אומרת סתם, היו הרבה ספרים אחרים שאהבתי.. אבל הסיפור שלך מתעלה עליהם בכמה רמות!
יש לך כישרון מושלם ואני כל כך רוצה שתפתחי אותו. גם בשבילך וגם בשביל כל הקוראות שבאמת מתחברות אלייך.

אני כל כך מודה לך שאת כותבת לנו. גם אם זה לא כל הזמן.
אני מאוד מאוד רוצה שתמשיכי, אבל אני באמת מבינה אותך..
אבל רק בקשה אחת קטנה..
אל תנטשי אותנו.
אל תגידי לנו באמצע הסיפור זהו..
ואת יודעת מה? זה לא רק בשבילנו. אלא לרוב בשבילך.
אל תוותרי על מה שאת אוהבת לעשות.
גם ראיתי בתגובות שלך, אפילו מהעונה הראשונה, שאת רצית לפרוש ולעזוב את הכל.. ולפי הכתיבה שלך, זה כל כך לא מתאים לך!

סליחה שאני חופרת ^^
תמשיכי♥

27/03/2014 19:20

בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה
אני מתחננת !
תמשיכי :(
בבקשה !
אני מתחננת !
אני מקווה שלא נטשת אותנו עוד פעם כי זה יהיה עצוב!:(((((

28/03/2014 20:11

הסיפור מדהיםם !!!!
לא יאמין שנערה מתבגרת כותבת אותו אני מבינה אותך אם כל הלחוצה בגרויות באמת שאני מבינה אבל תביני גם את מי שקוראת את הסיפורים שלך אנחנו מחכות שבועיים בודקות כל יום במתח חושבות מה יהיה ואז אחרי שאת מעלה פרק זה עוד שבועיים לחכות וזה קשה…
כי הסיפורים שלך ממש מרתקים
אז בבקשה תמשיכי ואף פעם אל תפסיקי לכתוב כי זה סיפור מדהים ומושלםםם
אז בבקשה תמשיכי כי זה סיפור מושלם ממש!!!!

29/03/2014 08:08

תמשייייטייייייככככככככככככככככייייייייייייייייייייייייייייייייייי פללללללללליייייייייייייז

29/03/2014 14:11

וואייי אוףף בבקשהה תמשיכי היום כבר שבועעייים שלא העלת

30/03/2014 07:14

אני יודעת שאין לך זמן אבל אנחנו מחכים כבר יותר משבועיים
והסיפור ממשששש יפה ואני לא רוצה להפסיק לקרוא אותו
אז..
בבקשההה תמשיכיי

31/03/2014 13:55

אומייגגדדדדדדדדדדדדד המשכת את הסיפוק קראתי אותו ממזמן ונזכרתי בהל ישבתי 2 וחצי (בשעון חחח) לקרוא את כל מה שפיספסתי יואו את כותבת כל כך מושלם לא אכפת לי כמה זמן העיקר שהמשכת יותר את לא מבינה כמה אני מאושרת!!!! אומייגדדדדדדד המשכת ! חיפשתי אותך בכל מקום (מור ערגי) פייסבור אינסטגרם טווויטר באמת הכל וסתם חיפשתי אם כתבת יווואווו איזה כיף ומזל יש לי לקרוא ! _סורי על החפירה_

31/03/2014 21:56

אוקיי….עברו כבר שבועיים ולא המשכת….את מבקשת מאיתנו להבין אותך אבל גם את צריכה להבין אותנו,אנחנו כל יום נכנסות לראות מה עם הסיפור וממגלות שלא המשכת…..אני למשל במתח וכל הזמי קוראת את אותו הפרק כדי שאני לא ישכח….אז בבקשה תמשיכי כבר את הסיפור הוא כל כך מושלם ושתסלח כבר להארי…..

01/04/2014 00:30

תמשיכי זה פשוט מושלם!!! בבקשה תעשי ששרלוט והארי יהיו ביחד!! אני מתה כבר שהם יהיו ביחד ואת כותבת מושלם :( ♥

01/04/2014 15:53

הי מור :)
רציתי שתדעי שאני פתחתי חשבון רק כדי לכתוב לך את זה …
יש לך סגנון כתיבה ממש יפה :*
אני גם מתחילה לכתוב אבל אף אחד לא יודע את זה אני בכלל לא מאמינה שאני כותבת את זה כאן מול כולם
אני יודעת שאת באמת קוראת את התגובות של הקוראים אז בגלל זה אני כותבת לך
לפי מה שנראה את הולכת להיות סופרת וכותבת גדולה תאמיני לי אבל בעיקר תאמיני בעצמך
אני חוששת שאת לא מאמינה בעצמך נכון?!
אז… תמיד שאת לא בטוחה בעצמך תכנסי לאתר ותראי את כול התגובות האלה את ישר תתמלאי בחום וישר תמצאי לך זמן לכתוב פרק אחד לפחות
אז… בבקשה תמשיכי אני ממש רוצה לדעת לאן הסיפור יגרר
love you

01/04/2014 17:47

תקשיבי באמת מבינים אותך עם כל הלחץ של ההכרויות והכל אז אמרת שיקח לך טיםה יותר משבוע אז זה היה סבבה והכל כאילו אנחנו מבינות אותך אבל כבר עבר שבועיים ובאמת כל פעם שאת לא ממשיכה אני מתחילה לחשוב שעוד פעם את עוזבת אץ האתר ובאמת זה מצער כי אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך ואת הסיגנון של בסיפורים אבל באמת אני חושבת שאם באמת את ככה בלחץ אז לפחות תסיימי את הסיפור ואני חושבת שכולן חושבות ככה שאנחנו לא יכולות ליהיות ככה במטח כבר שבועיים

06/04/2014 18:59

אני אפילו לא מעריצה שלהם והתאהבתי בסיפור =)

06/04/2014 21:14

אני יודעת שאני חופרת אבללל הסי]פור מושלם ואני חיבת המשך ועבר כמעט חודש

08/04/2014 00:36

מור אולי תתחילי סיפור חדש? לא סיפור מפורסמים, ככה לא יהיו לך מחסומי כתיבה ותכתבי יותר בכיף

09/04/2014 10:14

תקשיבי מור זה הסיפור הכי אהוב עלי מכל האתר הזה קראתי גם את הסיפור הקודם שלך ואת העונה הראשונה של ריקוד חיי את כותבת ממש מדהים!!!!! אני מבינה אותך אני רוצה מאוד שתמשיכי לכתוב וכל יום אני בודקת אם העלת פרק גם אם אמרת שאת מעלה רק בסופי שבוע… תמשיכי לכתוב מושלם ובזמן שלך אף אחד לא מכריח אותך ואני לא חושבת שמישהי כאן רצתה לפגוע!

10/04/2014 17:40

וואי מור עבר כבר חודשש אני מבינה שיש עלייך לחץ וזה ממש לא כל אבל חודש עבר אני כל יום בודקת אם העלת עוד פרק אבל אני מתאכזבת כל פעם מחדש אז אם את מרגישה שזה כבד עלייך אז תוותרי על זה אבל תודיעי לנו !! אני ממש לא כועסת אבל ממש נקשרתי לסיפור הזה אני לא דיירקשנית אבל הוא ממש יפה ואת מאוד מוכשרת!!

12/04/2014 23:39

תקשיייביי
אני כל יום
אבל כל יום
נכנסת לבדוק אם העלת סיפור חדש
אני ממש לא רוצה שתפסיקי אותו.
אם הסיפור נמצא לך במחשב, אולי פשוט תשלחי לנו אותו במייל או משהו.
תבקשי מיילים מכולן..
אבל תקשיבי זה ממש חשוב לי ואני במתח שלא ייאמן.
ואני רוצה לדעת.
וזה פעם שניה שאת נוטשת אותנו…

בזכותך- נהייתי דיירקשנית.

13/04/2014 22:37

    כתבתי סיפור, התכוונתי פרק *

    13/04/2014 22:37

אומייגדדדד
זה מושלם
תמשיכיייי

11/05/2014 04:39
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך