מור סטיילס
❤️❤️❤️❤️

ריקוד חיי עונה 2 פרק 24 (אחרון )

מור סטיילס 17/10/2014 3578 צפיות 12 תגובות
❤️❤️❤️❤️

טוב , אני אגיד לכן משהו , מישהי מכן , שכותבת , את מכירות את ההרגשה שלא באלכן לכתוב ? אתן פשוט לא מרוצות מזה , זה מה שקורה לי עכשיו .
לא באלי לכתוב , בגלל שהוא ניגרר כלכך הרבה זמן נגמר לי החשק , וקשה לי לכתוב בכוח , אני מוצאת את עצמי יושבת שעות ומנסה לכתוב ושום דבר לא בא .
ולכל אלו שמשחקות אותה גיבורות ואומרות מה הבעיה וזה רק פרק אז הודעה חדשה בשבילכן ; בואו , ותגיעו לשלב כזה כמו שאני הגעתי ואז תדברו כמו שאתן מדברות, אני מתעכבת כי אני רוצה בשבילכן פרק מושלם ולא פרק שעשיתי אותו בחצי עין , תאמינו לי אין מישהי שמבינה יותר ממני מזה לחכות לפרק , ואני זוכרת שהייתי מתאכזבת יותר שהפרק היה מעפן .
אז כל אלו שאומרות ״איבדת קוראת ״ אוקיי סבבה , אני לא מחזיקה פה אף אחד בכוח .
רק רציתי שתדעו איך זה מנקודת המבט שלי , אני מצטערת אם נשמעתי תוקפנית מידי , זאת לא הכוונה שלי , אני אוהבת כל אחת ואחת מכן !!! .

עונה 2 פרק 24

נקודת מבט של שרלוט :

עברה לה כמעט חצי שנה , מאז שאני והארי חזרנו .
ויכולתי לומר שאין יותר מאושרת ממני .
הוא התאושש וחזר להופיע , ופורסמה ידיעה בכל העיתונים שאומרת שאני והוא חזרנו ושיש לנו ילדה משותפת .
בהתחלה היה המון רעש וסקנדל סביב הידיעה שלהארי סטיילס יש ילדה .
אבל אחרי זמן מה זה דעך והכל שב למסלול.
חזרתי לעבודה המשרדית שלי עם אחי התאום .
ובקיצור החיים חזרו להיות מה שהיו .
אימי והארי נפגשו בפעם הראשונה מזה שנים , ובהתחלה היא לא אהבה אותו בכלל.
ושאני אומרת בכלל אני מתכוונת לממש לא .
בגלל כל מה שהיא ידעה ממני , שהוא עזב אותי , עם בלה , לבד .
אבל סיפרתי לה הכל וגם הוא והם ליבנו את העיניינים ועכשיו , היא מעריצה שלו .
היא ממש אוהבת אותו .
כל היום הארי הארי הארי .
מתי תתחתנו , אני רוצה עוד נכד , ובלהבלהבלה.
אפרופו נכד , הפכתי לדודה גאה ומאושרת .
הילד של ריאן .
מתוק אמיתי , ומהרגע שהוא נולד בלה לא עזבה אותו לרגע .
בין ריאן והארי יש עדיין מתח .
הם לא הכי מסתדרים אם לומר את זה ככה.
עכשיו חזרתי מהעבודה , חזרתי די מוקדם בשביל להכין להארי אוכל .ה
ארוחת צהריים כמו שצריך .
לא החלפתי את בגדיי ועם העקבים ניגשתי אל המטבח .
הכנתי לו את המנה שהוא הכי אוהב .
ספגטי בולונז .
אחרי כמעט חצי שעה הכל היה מוכן וסידרתי את השולחן לשלושה אנשים .
אני צריכה עוד כמה זמן להביא את בלה מהגן .
בדיוק שסיימתי לשטוף את הכלי האחרון שמעתי את הדלת נפתחת .
אחרי כמה שניות הופיע בדלת .
הארי , לבוש בג׳ינס שחור , טישרט לבנה ונעל אולסטארט לבנות עם כובע גרב כחול .
״מה זה הריח הזה ?״ הוא עצם את עיניו כשדיבר .
״חשבתי להכין לך משהו לאכול , בטח אתה מותש לא ?״ חייכתי אליו וצעדתי אליו עם העקבים שהיו עדיין עליי .
אפילו עם עקבים הוא טיפה יותר גבוה ממני.
״ממממ… אישה שלי .. כבר אמרתי לך כמה סקסית את ניראת עם הבגדים האלה ?״ הוא חייך אליי וציחקקתי במבוכה כורכת את ידיי סביב הצוואר שלו .
״לא ..״ אמרתי בשקט והוא חייך ונישק את שפתיי .
״את סקסית ״ הוא חייך אליי וציחקקתי מנשקת את שפתיו .
״אף פעם לא ימאס לי מזה ״ הוא חייך ועטף את ידיו סביב המותניים שלי כאילו מפחד שאני יברח לאנשהו , עיניו עצומות והוא מנשק את שפתיי ברכות בעוד שאני משחקת עם התלתלים שעל עורפו .
״טוב..טוב שעת מזמוזים אחר כך צריכים להוציא את בלה מהגן !!״ התחלתי לומר מתנתקת מהארי נותנת לו נשיקות קטנות בין מילה למילה והוא ירד לצווארי ונישק אותי בכל מקום גורם לי לסיים את המשפט בציחקוק .
״נלך ביחד ?״ שאלתי והוא חייך והינהן נוץן לי עוד נשיקה .
״אני נוהגת !!״ צעקתי ורצתי לשולחן לקחת את המפתחות של הג׳יפ השחור של הארי .
״איזה חמודה ..״ הארי ציחקק ולקח את המפתחות לפני .
״בחלומות שלך !!״ הוא צעק ורץ מחוץ לבית אל האוטו .
״אוי תתבגר !!״ אמרתי מצחקקת שיצאתי מהבית .

הגענו הביתה , בלה בידיים של הארי ואני סגרתי את הדלת .
הארי עסוק בלשאול את בלה איך היה בגן עם הילדים האחרים , מה היא עשתה , ואם היה לה כיף .
חייכתי לעצמי שראיתי אותה מקרבת את הכיסא שלה לכיסא שלו ומתיישבת שם .
כמה שאני שמחה שאנחנו ככה .
סוף סוף .

כעבור 15 שנה :

״אני בבית !!״ צעקתי שנכנסתי אל ביתי החדש , בשכונה החדשה , בלונדון .
״אמא !!״ שמעתי את קולו של אדוארד שלי , או כמו שאני קוראת לו אד , צועק לי מהקומה השנייה .
״אדי ״ חייכתי אליו מניחה את התיק שלי על הריצפה ומחבקת אותו חזק .
״איך היה בעבודה אמא ?״ הוא שאל אותי ושהתרוממתי הוא הלך לצידי .
״היה טוב אד ״ חיכתי ופרעתי את ראשו .
״היי אמא ״ שמעתי את הקול הגברי שאני כלכך אוהבת והבטתי אל המדרגות .
ראיתי את הארי יורד במדרגות ובידיו דארסי והיא מחייכת אליי .
״היי אבא ״ חייכתי ונישקתי אותו נשיקה קצרה לוקחת את דארסי לידי .

זמן קצר אחרי שחזרנו , הארי הציע לי נישואים שאני מיד הסכמתי אליהם והתחתנו מהר מאוד .
אחרי כמה שנים יצרנו את אדוארד .
אד הוא הילד השני שלי מהארי , הוא בן 8 ויש את דארסי , שהיא בת שלוש
ובלה .. בלה שלי..שלנו .
בלה כבר בת 18 .
אתם מאמינים ? הילדה הקטנה שלי כבר בת שמונה עשרה .
בלה החליטה שהיא רוצה להיות רקדנית, כמוני .
היום זה היום של האודישנים שלה , היא נבחנת להיות רקדנית רקע של להקת בנים .
ששמעתי את זה בהתחלה נרתעתי , זה הזכיר לי את עצמי קצת .
אבל אז הבנתי שזאת הזדמנות ענקית לקריירה שלה .

נייל וקת׳רין גרים בית מולנו .
עם שתי הילדים שלהם .
טום ואנה .
הם כל יום אצלנו אנחנו כל יום אצלהם ואנחנו חיים טוב .

אני והארי , מאז שחזרנו שום דבר לא יכול להיות יותר טוב בנינו .
האהבה שלנו רק גדלה יותר והיה שלב שלא יכולנו להיפרד אחד מהשני , עכשיו אנחנו כבר לא צעירים אז ..אין סקס כל יום או כל יומיים .
עכשיו זה לוקח קצת יותר זמן , אבל זה לא שמישהו מתלונן .
להפך , הארי הוא אבא מסור שאוהב את הילדים שלו ומוכן לותר אפילו עליי בשבילם.
הייתה פעם , שהיינו באמצע מעשה , ושמענו את הבכי של דארסי , בלי לחשוב פעמיים הוא נישק אותי והלך אלייה .
הוא כלכך אוהב ואני לא יכולתי לזכות למישהו יותר טוב ממנו .
אבל עם השנים הוא נהיה שובב יותר .
פה ושם צובט אותי במקומות לא מוסריים ליד הילדים .

הארי כבר בן 39 , יש לו כרס בירה קטנטנה אך הידיים שלו שריריות מתמיד .
הוא שמר על מבנה הגוף שלו ואין לו אפילו קמט אחד מלבד קצת בקצוות העיניים .
הוא הוריד פחות או יותר את רעמת התלתלים ועשה תספורת יפה שמתאימה לו.
שעושה אותו יותר גבר ופחות נער .
אני כבר בת 38 .
אך לא השתנתי , מלידה ללידה הבטן צמחה ושוב ירדה והייתי קבוע במכון כושר אבל תמיד הרגשתי יפה , לא משנה באיזה מצב וזה רק בגלל הארי , בגלל שהוא תמיד אומר לי שאני יפה ושאני הדבר הכי טוב שהוא יכל למצוא .

תאמינו או לא , הארי עדיין זמר .
הלהקה שלהם מוציאה אלבומים ושירים וקהל היעד שלהם הפך מבנות 10 לנשים בגילאים של 20-40 .
הם עדיין יוצאים לסיבובי הופעות אבל יש התחשבות מצד ההנהלה כי כל חברי הלהקה נשואים פלוס .

״הכנתי עוף ותפוחי אדמה אמא ״ הארי אמר לי .
עוד קטע שלי ושלו , אנחנו קוראים אחד לשני אמא ואבא בשביל שהילדים יתרגלו לזה .
״איזה אבא טוב אתה , נכון שהוא אבא טוב ?״ חייכתי אליו וקרצתי לו בשקט בזמן שהילדים צעקו כן בקול רם .
״אני צריך את אמא רגע במטבח ״ הארי אמר ונכנס אל תוך המטבח מסמן לי לבוא אחריו .
פתחתי לילדים טלוויזיה והשבתי אותם לצפות עד שאני יחזור .
שנכנסתי למטבח ראיתי את הארי עומד ומשלב ידיים .
״כבר אמרתי לך שאת סקסית אמא ?״ הוא שאל ומשך אותי אל תוך ידיו גורם לי לצחקק.
״הילדים הארי ״ לחשתי שנשקתי לו בשקט , ״זה בסדר הם יכולים לחכות קצת ״ הוא אמר והחליק את ידיו אל ישבני מוחץ אותו בשת ידיו הגדולות .
שפתיו נלחצו אל שלי בעדינות ונתתי לעצמי להיסחף .
היינו במיזמוז ענקי שנקטע ברגע ששמענו את המילים הבאות .
״אמא !!!! אבא !!! איכס !!!!!!!!״ בלה נכנסה אל המטבח מפילה את התיק שלה על השיש גורמת לי לצעוד עשר צעדים אחורה מהארי .
״בלה ..איך היה באודישן מתוקה ?״ שאלת אותה מנסה לסדר את בגדיי ולהסדיר את נשימתי בזמן שהארי האדים קצת .
״אני יספר לכם שאני יתאושש ממה שראיתי ״ היא אמרה ויצאה מהמטבח , אני והארי בעקבותיה .
״אוי באמת , מה את חושבת שנוצרת מרוח הקודש ?״ הארי שאל את בלה והיא מיד החווירה ועיקמה את פרצופה בגועל .
״איכס אבא !!״ היא צווחה בזמן שהוא צחק וחיבק אותה .
״טוב , אז תספרי לי איך היה ״ אמרתי לה שכולנו התיישבנו בשולחן והיא חייכה .
״היה מעולה למען האמת , התקבלתי ״ היא אמרה בחיוך מרוצה ואני מחאתי כפיים בזמן שהארי נישק את ראשה .
״אנחנו כלכך גאים בך מתוקה !!״ אמרתי לה והיא חייכה .
״רגע ועשית חברים חדשים ?״ שאלתי אותה והיא חייכה חיוך שונה , חיוך מאוהב .
״הלכתי עם האנה , והכרנו שם עוד ״ היא אמרה ומיד נדלקה לי נורה אדומה .
״והלהקה ?״ שאלתי עם גבה מורמת .
״לא רעים בכלל , יש שם אחד חמוד , מתולתל וקצת שובב , קוראים לו לוק ״ .

באותו הרגע , אני והארי הבטנו אחד על השני בעיניים פעורות ובלענו ביחד גוש רוק .
הצורה שהיא אמרה את זה , ממש ..ממש כמו אז ..כמו הפעם הראשונה שפגשתי את הארי , אותו המבט שהיה לי בעיניים שראיתי אותו .
ואם לומר את האמת , זה הפחיד אותי .
הארי מיד השתעל ואני ציחקקתי ,
״אני מקווה שתפיקי את המירב מזה אהובה , אנחנו תמיד פה בשבילך ״ אמרתי והארי מיד שם את ידו על ידי .
״מה שאמא אמרה ״ הוא אמר ובלה ציחקקה .
״אני אוהבת אתכם ״ .

״צ׳ארלי , אני אומר לך הלוק הזה נשמע לי לא טוב ״ הארי אמר שהיינו במיטה , אחרי שהילדים הלכו לישון ובלה הלכה למסיבת ההשקה של סיבוב ההופעות שהתקבלה לרקוד בו .
״למה לא ? ״ שאלתי כשהתהפכתי להביט בו .
״כי ..כי ככה , פשוט לא ״ הוא אמר ונאנח .
״אני חושבת שאני יודעת למה ״ אמרתי וחייכתי והוא הרים גבה .
״למה ?״ הוא שאל בזמן שציירתי דברים על החזה שלו .
״ כי הוא מזכיר לך את עצמך ״ אמרתי והארי גילגל את עיניו . ״ אוי נו באמת ״ הוא אמר בביטול וציחקקתי .
״תחשוב על זה , מתלותל , שובב, להקת בנים ״ אמרתי והארי פער את עיניו והתרומם .
״טוב , הגיע זמן לחזור הביתה , אני הולך להביא אותה ״ הוא אמר ובא לקום אך תפסתי בידו במהירות.
״למה אתה כלכך מפחד ?״ שאלתי אותו אך ידעתי את התשובה , רק רצית לגרום לו להודות בזה .
״כי אני יודע בדיוק מה הולך בראש של נער כמוהו , אני הייתי נער כמוהו , ואני לא רוצה שהיא תעבור את הדברים שאני עשיתי לך ״ הוא אמר ואני חייכתי .
״זה בסדר דאגני , בלה לא כמוני , היא יודעת לשמור על עצמה , תסמוך עלייה ״ אמרתי והוא עדיין לא ניראה משוכנע .
״זה לא שאני לא סומך עלייה , אני לא סומך עליו ״ הוא אמר ומשכתי אותו אליי , ליטפת את ראשו והבטתי לעיניו .
״אל תדאג אבא , תסמוך עלייה , היא יודעת למי היא מתקרבת , היא לא טיפשה , אל תשכח שלה יש אותנו , מה שלי לא היה ״ אמרתי לו והוא חייך וחזר לשכב לידי , ״אני אוהב אותך ״
״אני אוהבת אותך האז״ אמרתי ונישקתי אותו בתשוקה .
ועכשיו אני יודעת , שיש לי את כל מה שאני צריכה , עכשיו אני , והוא באמת מאושרים .
מאוהבים ומאושרים .

הסוף .

מקווה שאהבתן את הסיפור , אני מצטערת על כל מה שנאלצתן לעבור , יש לי עוד המון סיפורים חצי כתובים , חלק על וואן דיירקשן וחלק לא , עכשיו אני באמצע סיפור שמאוד התחברתי אליו ,ואני לא יכולה להפסיק לכתוב אותו למען האמת , אני יעשה חושבים עם עצמי ויראה אם אני רוצה להעלות אותו , אני יעלה תקציר ותגידו לי מה אתן חושבות ,
אם אני יעלה אותו , אני מבטיחה שזה חא יהיה כמו עכשיו , בהבטחה .
אז …עד לפעם הבאה .
אוהבת אתכן עד אין סוף , תודה ❤️


תגובות (12)

האמת שבשבוע האחרון יצא לי לחשוב קצת לאיפה נעלמת..
אבל, אז עשיתי אחד ועוד אחד ו..את בצבא עכשיו נכון?
התגעגעתי לסיפור הזה ♥

17/10/2014 14:26

הולי שיט !!! התהתגעגעתיייי כל כך
וואו פשוט וואו
זה הפנפיק הראשון שקראתי ורק בזכותך נהפכת לדיירקשנית.
אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה .
אני פה לא משנה מה
ותדעי שאותי לא איבדת.
אוהבת המוןןן

17/10/2014 15:09

יאאאאאאאאא התגעגעתיייייייייייייייי!!!
סוף מושלם!!!!
אחרי ככ הרבה זמן אני עדיין זוכרת הכל אחד מהסיפורים הכי אהובים עליי!!

17/10/2014 17:09
Bar Bar

ואוו זה הסיפור הראשון שקראתי פה בכלל אני לא מאמינה שהוא נגמר
למרות שלא הגבתי כי פתחתי את המשתמש הזה לפני חודשיים בערך
אל אוף זה מקסים

17/10/2014 21:23

מוררררר התגעגעתייי!!!
אינלך מושג כמה חיכיתי לפרק הזה! כמעט כל יום הייתי בודקת את העמוד שלך אם העלית פרק חחח אני ממש שמחה שהצלחת לסיים את הסיפור עם כל הקושי שהיה לך..
הפרק הזה מושלם ברמות!! אני מאוהבת בכתיבה שלך וממש מרוצה מהסיום של הסיפור :) את כותבת מדהים ואני מקווה שבחיים לא תפסיקי לכתוב ותמשיכי תמידדד לשתף אותנו בדברים שאת כותבת! אני מחכה פה תמיד לכל דבר!!!
בקיצור, אני כבר לא יכולה לחכות לקרוא עוד סיפור שכתבת, אז תעלי אותו בהקדם!
אוהבת המוניםםםם
אביטל ❤

19/10/2014 00:49

סוף סוף העליתתתת פרקק
בשביל הסיפור הזה אני נרשמתי לאתר!
זה היה הסיפור הכי יפה שקראתי בחיים!

20/10/2014 18:05

יואווווווווו מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם מור את לא מבינה כמה חיכיתי לפרק אני איתך מתחילת הסיפור ואפילו שלחתי לך מיילים במקרה החלטתי לבדוק אם העלת פרק ולהפתעתי העלת וווואווו חולה על הכתיבה שלך באמת שאת תותחית ונכנסתי לסיפור שלך כדי לקבל השראה ובמקרה ראיתי שהעלת.
מעריצה שלך!!!!!!

20/10/2014 18:54

מושלםםםםם

21/10/2014 23:04

וואו מוריייייייייייייייי התגעגעתי אליך ואל הכתיבה שלך (זה רומי זה משתמש חדש כי הישן נעלם הססמא) הסיפור הכי מדהים בעולם!!! וכל אלו שרשמו לך איבדת קוראת
זה אשמתם היחידה שהם לא מבינות איזה סיפור מושלם הם מפסידות! אז אל תתיחסי ותמשיכי לכתוב כי את פשוט כותבת הכי יפה שיש! ואני תמיד פה בשביל ואני כבר מחכה שתעלי סיפור חדששש אוהבת מלא מלא♥♥♥

26/10/2014 23:16

ואייי אמא איזה פרק מוטשלםם אני כול כך שמחה שהם ביחד ומאושרים ואני ממש רוצה לדעת מה יקרה בין בלה ללוק חחחח אין מאוהבת בכתיבה שלךךךךךךךךךך
אוהבת המוןןןן

07/11/2014 17:25

פאקקק רק עכשיו ראיתי שהעלית פרק הוא מושלםםם את חייבת להעלות את הסיפורים שלך את בין הכותבות הכי מוכשרות באתר ופליז תעלי גם עוד סיפור על וואן דיירקשן ^_^

15/11/2014 11:53
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך