בלה
הפאנפיק שלי על 5sos. לאחרונה אני מכורה עליהם.... אני בדרך כלל לא אוהבת פאנפיקים אבל נראה לי שאני מאוהבת בהם. כדאי לי להמשיך?

5sos ❤

בלה 29/08/2014 956 צפיות 7 תגובות
הפאנפיק שלי על 5sos. לאחרונה אני מכורה עליהם.... אני בדרך כלל לא אוהבת פאנפיקים אבל נראה לי שאני מאוהבת בהם. כדאי לי להמשיך?

ישבתי על השולחן בסלון. על השולחן הייתה מפת משבצות ירוקה. שתיתי חלב בכוס ידית גדולה. שתיתי כל לגימה באיטיות, כאילו אני יכולה לחשוש שמישהו יכול לשמוע אותי בולעת כל לגימה.
העברתי ככה את הלילה. לא יכולתי לישון. הפעלתי את המוזיקה בטלפון שלי וחיברתי את האוזניות. הטלפון הפעיל אוטומתית לשיר האהוב שלי: unpredictable על ידי 5sos.

צלצול הטלפון העיר אותי.
"הלו?"
"אני הרגע הערתי אותך, אוראו?"
"אמה?"
"אוי, אני מצטערת, אבל נראה לי שאת קצת מאחרת!"
קמתי מיד מהמיטה והסתכלתי על השעון. 8:48.
"חרא!" רצתי אל הארון ובחרתי במהירות שמלת פסים של שחור-לבן ונעלי עקב שחורים עם ניטים חדים. הוספתי את השרשרת הפעמון שלי, שמתי אייליינר נוזלי על העיניים ורצתי מהדלת.
מיד ראיתי את אמה בתוך המכונית שלה צופרת בקולי קולות עד שראתה אותי ופתחה את הדלת של המושב הקידמי. סגרתי את הדלת בטריקה וירדתי במדגות. נכנסתי למכונית וחוץ מהמוזיקת המטאל הכבדה שאמה אהבה מהרדיו, הייתי צריכה לשמוע את הצעקות של אמה על שהיא כועסת עליי והיא מאשימה אותי בהכל, ושההופעה הזאת חשובה לשתינו מאוד ואני דפקתי את זה, ו'למה להרוס?!' ועוד בלה בלה מאמה.
אחרי רבע שעה של נסיעה וסבל, לבסוף הגענו. למרות הכל אני לא דפקתי הכל ואיחרנו רק בדקהכך שהשומרים עדיין קיבלו את הכרטיסים שלנו. (אחד אפילו קרץ אליי.)
האיזור היה מוקף ברשת ברזל עם קוצי ברזל וזה נראה כמו אומנות ברזל מחורבנת. אלו היו אחד מהופעות הבוקר החופשיות שאין מקומות קבועים ופשוט נעמדים ושומעים למוזיקה החיה. ולפעמים יש זיקוקים ועוד שטויות.
הם התחילו בשיר heartbreak girl ואז 18. אחרי הרבה שירים כמו don't stop ו-i miss you ועוד שירים שאף פעם לא שמעתי, הם סיימו את ההופעה ב-amnesia.
אלו היו שלוש שעות של החיים שלי שבהם הלב שלי נמס לתחתונים ואותם אני אף פעם לא אשכח.
הבנתי פתאום למה אמה נתנה לי את כל העינוי במכונית. הייתה לנו גישה מיוחדת למאחורי הבמה. קיבלתי סחרחורת פתאומית. אני הרגע ראיתי אותם שרים על הבמה וכמעט הקאתי מהתרגשות. עכשיו אני אדבר איתם?! הייתי לי תחושה שאני אתעלף!
השומרים קראו לנו והובילו אותנו למאחורי הבמה. הייתי מוקסמת מכל הגיטרות והתופים שהיו מפוזרים על הרצפה. הייתי גם מוקסמת מהצד האחורי של החולצה של אחד השומרים שהובילו אותנו, שבו היה כיתוב: 'תיזהר מהשומר – הוא יכסח לך את הצורה' אז כנראה הייתה מסטולה.
הגענו לחדר קטן שבו הייתה ספה צהובה והקיר היה מכוסה בתמונות צבעוניות. הם ישבו בספה והתעסקו עם הטלפונים שלהם: לוק, אשטון, קאלום ומייקל.
פלטתי צרחה שקטה אבל נרגשת שגרמה לארבעתם להרים את מבטם מהטלפון.
גם אמה הפנתה את מבטה אליי ואמרה מבעד לשיניים חשוקות, "תשתקי."
קאלום קם ואמר עם המבטא האוסטראלי שלו, " זה בסדר, אנחנו רגילים לזה. מה השמות שלכן?"
ברגע זה שתינו נרגשנו והתאמצנו לא לצרוח מהתרגשות.
אמה אמרה בביישנות הלא הרגילה שלה, "קוראים לי אמה," ולחצה את היד של ארבעתם. אז המשיכה, "זאת החברה שלי, לנה, אבל כולם קוראים לה אוראו."
התקדמתי בצעדים השברירים שלי ולחצתי את הידיים של ארבעתם. באותו הזמן נראה לי שהייתה לי התמוטטות עצבים ובתקף לב.
"למה קוראים לך אוראו?" שאל לוק.
פתאום ביטחון התמלא בתוכי ועניתי בלי לגמגם או לשבור שיניים. "כי אני תמיד עונדת שרשרת פעמון-" הראיתי את שרשרת הפעמון לאבעתם "-כמו חתול ובגלל שאני לובשת הרבה פעמים בגדי שחור-לבן כמו אוראו, התחילו לקרוא לי אוראו. שם מאוד מקובל לחתולי שחור-לבן." חייכתי.
כולם בחדר צחקו וארבעתם מלמלו, "זה נחמד" "חמוד" "מתוק" "זה חכם".
"את רוצה שנחתום בשבילכן?" שאל אשטון.
"כן, אבל אין כלום לחתום עליו…" אמרתי אבל נקטעתי בידי אמה.
"אני זאת שהזמינה את הגישה לפה בסודיות אז ידעתי שבסוף אנחנו נרצה חתימות אז הבאתי את האלבומים האהובים שלנו: 5seconds of summer." היא הוציאה מהתיק שלה שני אלבומים בחיוך ניצחון.
לקחתי אחד ומייקל חתם ראשון ואז לוק, אשטון וקאלום. אז הם חתמו לאלבום של אמה.
דיברנו איתם ושאלנו שאלות בזמן שצילמנו הכל בוידיאו, והם שרו את הפזמון של kiss me kiss me מול המצלמה.
יצאנו כשהלב שלי כבר נהפך לדליל יותר ממים (לא אפשרי, אני יודעת) ונשפך לכל האורך החדר והיציאה. ממש לפני שירדנו במדגות של מאחורי הבמה קראו לנו הבנים וחיבקו אותנו. לשניות אחדות הפסקתי לנשום. כשנכנסנו למכונית שמתי לב שבזמן שהם חיבקו אותי הם החליקו פתקים לכף היד שלי. פתחתי את הפתקים וקראתי אותם. מייקל: 'תפגשי אותנו באותו מקום הערב בשעה תשע' לוק: 'את חייבת לפגוש אותנו!' קאלום: 'אנחנו צריכים לשאול אותך כמה שאלות' אשטון: 'זה היום האחרון שלנו פה באוקספורד…'
~?!What the fuck~


תגובות (7)

אין לי שום דבר נגדם, בעיניי הם ממש חמודים אבל מה אתן מעריצות בהם (אני שואלת לא מזלזלת…

29/08/2014 04:04

    יש להם שירים מדהימים והם חתיכים. זה ממש פשוט.
    הם קצת כמו 1D רק 5sos מנגנים בגיטרות, בס ותופים.

    29/08/2014 05:00

יש לי כמה הערות על הכתיבה שלך, אם זה בסדר.
יש לך קצת טעויות דקדוק, כמו שכתבת 'המוזיקת המטאליקה'. דבר ראשון, מטאליקה זאת להקה XD לז'אנר עצמו קוראים מטאל. היית אמורה לכתוב 'מוזיקת המטאל'.
אם אני לא טועה, יש לך עוד כמה כאלה.
בכל אופן, כשמישהו מדבר, את צריכה לכתוב מה הוא מביע או מה טון הדיבור שלו. תעבדי על זה. סיפור נחמד יחסית לפאנפיק, בכל אופן.

29/08/2014 08:38

תמשיכי:)

29/08/2014 10:29

אימאלה אימאלה למה את עושה לי את זה ?!
אני מאוהבתתתתתתתתתתת בהם !!!!!!
תמשיכיייייי מהררררררררר

29/08/2014 11:48

המ… אני אישית מעדיפה שלא יהיו פאנפיקים עליהם כי זה די הורס את הלהקה בשבילי.
אגב, הם ממש לא כמו וואן דיירקשן רק עם גיטרות. הם להקה- לא בוי באנד עם מלא ליפסינג.
וגם הם אמרו שהם לא אוהבים שקוראים להם להקת בנים. הם יותר מעדיפים ליהיות להקת פאנק- פופ.

29/08/2014 14:55

או מי גאד!!!!!!!!!!!!!! ענית למשאלה שליייייייי אעאעאעאעעאאעעאעא אני בקשתי לפני כמה זמן שירשמו סיפור על פייבסוס!!!!!!!!! תודהתודהתודהה פייבסווסס אהבות חיי (ואשטון בעלי ^_^) <3 <3 <3

29/08/2014 14:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך