Ashton_girl_1
אוקי היי אז אמממ אחרי שמה שקראתי על הסיפור הקודם החלטתי שאני ינסה להמשיך את שניהם במקביל !!!! אז אמממ זה הפרולוג של הסיפור החדש ועוד רגע אני יעלה את פרק שלוש בGOOD GIRLS !!!! אוהבת את כולם !!!! ובבקשה תגיבו לי מה דעתכם !!!!

AMNESIA -פרולוג- (5SOS)

Ashton_girl_1 14/10/2014 1248 צפיות 5 תגובות
אוקי היי אז אמממ אחרי שמה שקראתי על הסיפור הקודם החלטתי שאני ינסה להמשיך את שניהם במקביל !!!! אז אמממ זה הפרולוג של הסיפור החדש ועוד רגע אני יעלה את פרק שלוש בGOOD GIRLS !!!! אוהבת את כולם !!!! ובבקשה תגיבו לי מה דעתכם !!!!

(הודעה ברציתי להוסיף !!!!)

AMNESIA
פרולוג-
~"זה יוצא 30 פאונד" קולו אמר לי. ~
זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את קולו. קול מחוספס, סקסי כזה.
אותו אחד? הוא זה שגנב לי את הלב.
אבל שלא תחשבו שזה הולך להיות לו קל, או לי.
שלא תחשבו שאני כזאת קלה להשגה, רק חיוך קטן מאיזה חתיך וכבר אני איתו במיטה.
הוא? הבחור הזה? הוא סתם בחור, או לפחות היה.
הוא סתם בחור שלמד איתי בבית הספר. סתם אחד שהתחיל לבוא לדיינר שעבדתי בו. כל יום הוא היה בה. סתם.
סתם איזה לילה. במסיבה. אני והוא התמזמזנו. שכבנו.
הכל היה טוב ויפה, היו לנו כמובן עליות וירידות אבל הכל היה מושלם.
אבל…
נכון ידעתם שיש אבל? אבל אני שונאת שיש אבל. הכל היה מושלם, למה זה חייב להרס?
גיליתי שאני בהריון, כן כן מאותו הבחור, אני לא איזה זונה.
אמא שלי שבאה מדת שמורה, אצלה עד החתונה לא שוכבים, ותראו הבת האהובה שלה, שהיא רק בת 16 נכנסת להריון מאיזה פאנקיסט.
היא 'גירשה' אותי, שלחה אותי לדודה שלי בלוס אנג'לס.
הבחור לא ידע כלום, באתי אליו לפני הטיסה ונפרדתי ממנו. הוא בדיוק התחיל להצליח בלהקה שלו ואני היתי מאוהבת כבר מעל הראש מכדי להרוס לו.
אתם אולי מכירים אותו כהמתופף של 5 SECONDS OF SUMMER.
אני אני מכירה אותו בתור האחד שהכניס אותי להריון ולקח לי את הלב
אשטון.
אשטון אירווין.


תגובות (5)

וואו איזה התחלה!
מחכה להמשך.
אשטון נסיך הוא בטח יקבל אותה גם עם הריון.
מדהים, מחכה להמשך.

14/10/2014 18:01

אשטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן <3 בעלי המושלםם מה אתה מכניס להריון בלי לדעת יכלב שלי <3 חההההה אשטון I LOVE YOU נמנמנמנ אני רוצה להיות עם מייקל או לוק ! כי אשטון בטח כבר תפוס…. אז קיצורררר פליזזזזזזז ילדה בשם אופק תהיה בסיפור יחיחיחיחי

14/10/2014 18:38

    אמממ את יכולה להיות עם לוק רק שיקראו לך בשם אחר !!! חחחחח כי כבר יש לי מי שתיהיה איתו ^^

    14/10/2014 18:45

    Ok yea I'm happy !!!!!!!!!!!!! לוקייי הסוואגיי #_#

    14/10/2014 18:57

וואו הסיפור הזה הרבה יותר יפה מהקודם!! תמשיייכייי!!

14/10/2014 19:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך